Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan minulta Kanye Westin/Adidaksen tekemät Yezy kengät. Kengät on tällä hetkemme loppuunmyyty ja on ollut jo kauankin. Itse en käytä niitä niin ajattelin että jos joku nuori haluaisi. Kengät ovat hyvin hyvin kevyet ja laadukkaat. Yezy kenkiä myydään jälleenmyjällä 1000$ per kenkä ja ostin ite 950$ per kenkä mutta myyn ne kengät 1000€ kaks kappaletta (hinnasta saa todellakin tinkiä!!!!!) Myyn myös Louis Vuitton repun jonka itse ostin Pariisista tammikuussa n. 1250€ mutta myyn sen nyt 500-600€ (tästäkin hinnasta saa tinkiä!!!!)
Kanye Westin Yeezy kengät.
Madisondoe
1
1348
Vastaukset
- Saan121
Minä ostan sinulta ne yeezyt saat niistä tasan 400€ei yhtään enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745