Minkälainen sivusto on?
Maksaako käyttö ja löytyykö mitään järkevää seuraa tai yleensäkään käyttäjiä...
okcupid kokemuksia
5
4333
Vastaukset
Kyllä OkCupidissa aika paljon suomalaisiakin käyttäjiä on. Mutta toki aivan niin paljon käyttäjiä ei ole kuin S24:ssä tai muissa suurissa deittipalveluissa. Käyttäjäkunta on hieman keskimääräistä nuorempaa ja seuraa haetaan paljon myös kaveripohjalta. Osa käyttäjistä käyttää sivustoa hieman sosiaalisen median tyyliin.
Sivusto laskee automaattisesti yhteensopivuusprosentin, joka perustuu lukuisiin kysymyksiin, joihin OkCupidissa voi vastata. Toisten käyttäjien vastauksia voi myös selailla. Muilta osin ominaisuudet ovat melko samantapaiset kuin muillakin deittisivustoilla.
OkCupidin käyttö ei maksa mitään, mutta sivustolla näytetään mainoksia.- mlimli9898
Nyt kun profiilin tein, niin huomasin pari ihan jees juttua. Muut eivät näy sinua josset laita kuvaasi sinne, joten kuva on oltava esillä -> karsii kuvattomat. Kysymykset ihan jees, tosin vain englanniksi.
Huonoa on se että minun alueeltani löytyy pelkästään kaksi naista... - ei.o.väliä.kuka.olen
Kyllä okcupid toimii. Jopa minä sain pi11ua ja se on ihme se.
- blondichka
kiva sivusto, tapasin sitä kautta miehen ketä nyt tapailen =) siellä ehkä moni etsii jotain vakavampaa kuin esim. tinderissä.
- Anonyymi
En suosittele sivustoa!! Et näe tykkäyksiä yms jos et osta premium jäsenyyttä. Hankin sen ja multa vietiin yli 100€ pankkini sulki kortin sen takia.
En saa laitettua valitusta MIHINKÄÄN!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894