Aroma24.fi asiakkaiden palaute

Markko83

Onko aroma24.fi tai luotettava toimittaja? Kokemuksia? :)

17

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkooo

Tilaaminen oli helppoa ja toimitus nopeaa - lisäksi iso plussa hyvin pakatusta toimituksesta. Suosittelen. :)

• Heidiaa

Olen erittäin tyytyväinen paketti tuli ajoissa ja en muualta ostakaan enää

• Auri_Savinlahti

Huikean nopea toimitus, suosittelen lämpimästi.

• MaaritKilpiä

Aroma24.fi nettikaupasta saamiini tuotteisiin ja palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen. Sieltä sain esim. hajuveden, jota ei ollut enää missään muualla saatavana, ei edes lentokentillä. Hinnat ovat edullisemmat kuin kaupassa. Tilaus toimitetaan todella nopeasti. Suosittelen!

• Maarit-Rimolainen

Nettikauppa on monipuolinen ja tuotteet aivan ihania ja laadukkaita! Toimitus tuli nopeasti perille ja huolellisesti pakattuna. Kiitos!

• Martti44a

Toimitusnopeus, hinta. Voin suositella.

• Melissa_Turku

Paketti saapui ehjänä perille ja suosittelen muillekin. Tilaan varmasti jatkossakin!

• Sati.Jokihaara

Olen todella tyytyväinen toimintaan. Tuotteet tulevat nopeasti ja hinta/laatu suhde on paikallaan. Samoista tuotteista saat maksaa paljon enemmän kaupoissa, eikä välttämättä löydä sitä tuoksua jonka haluat. Olen suositellut tuttavilleni Aroma24 nettikauppaa.

• Joonathnan

Kaikki ok. Paketti tulikin jo tänään mukavana yllätyksenä. Kiitos nopeasta toimituksesta!

• Helena.R

Varmaan melkein 4 kertaa tullut tilattua sieltä. 100% luotettava vekkokauppa ja nopeat toimitukset. Et ehdi kissaa sanoa kun paketti on jo perillä. Suosittelen Aroma24

• Adelena85

Todella nopea toimitus, paketti tuli parissa päivässä. Selkeät ja toimivat nettisivut. Hinnat edulliset ja mukavia tarjouksia.

• Saara-J

Kokonaisuutena toimiva. Asiakaspalvelu toimii hyvin, tilaukset saapuvat nopeasti ja valikoima on laaja.

• Pilvikus

Tilaukset tulleet aina sovitusti sekä markkinoiden halvimpaan hintaan

• Amanda-I

Tyytyväinen piilolinssitilauksiin jo vuodesta 2015, nopeat toimitusajat ja edulliset hinnat.

• ChRo7

Tilaukset toimitettu nopeasti, ilman ongelmia. Löysin tuotteet lähes puoleen hintaan muihin nettikauppoihin verrattuna.

• Kantelupukki

Oletteko huomanneet, että saman nimiset henkilöt antavat palautetta samoilla sanoilla ja kirjoitusvirheillä muillakin keskustelupalstoilla?

• Valter_I

Mukava ja nopea tilausmahdollisuus. Ei pakollista rekisteröitymistä, mikäli ei halua rekisteröityä voi kuitenkin tilata.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27