Oonko mä ainoa jolla tällänen mies?

Jjjae

Pakko tuulettaa..hermot menee! Aviomieheni takia siis. Kamala ahdistus. Meillä muutto edessä ja mä oon ainoa joka on nostanut persustaan. Mies hamstrannu hirveen määrän rojua, ja mun hommanako v...u siivota sen sotkut. Sen hamstraaminen jo sairaalloista. Se on muuttunu sellaseks et mikaa ei kiinnosta. Meillä 2 lasta, toinen vasta 2kk. Se istuis mielummin koneella kuin et veisi isomman leikkipuistoon tmv. Mun pitäs olla aina ehdottamassa et mitä tehdä. Se ei tunnu enää pitävän musta. Ennen otti musta aina kuvia, mut edes raskaana ollessani ei viitiny ottaa musta yhtäkään kuvaa. Eikä edes uuden vauvan kanssa. Tai meistä kahdestaan. Ei ikinä.
Musta tuntuu et oisin sen kamu vaan. Kutsuu mua bro:kai ja nimitteleekin usein. Mä en kohta jaksa enää. Aina turpa vääränä joka asiasta. Aina mäkättää musta. Teen aina väärin joka asiassa. Ja outo tapa alkaa heti haukkua jos teen jonkun asian vahingossa väärin.
Mä hermostuin tänää ja huusin et jos ei tää elämä kelpaa niin hanki toinen. Vähätteli vaan ja sanoi et älä oo narttu.
Mä oon kurkkua myöten täynnä joka päiväistä negatiivisuutta. Ja mäkätystä.
Ottaa jo esikoiseenkin. Sen käytös muuttunut vihaiseksi ja aina isiä lyömässä. .Mainitsin ukolle mut sanoi et älä viitti olla tyhmä. Siis mä en sais ees puhua mistään. Ja jos mä puhun tavallisesti ja kysyn vaik jotain nii sanoo et miks äänensävysi on vittumainen.
Huh. Piste.
Mun pitäs olla aina hoitamassa 2 lasta. Mitenkään ei halua piristää. Ei järjestä treffeille. Eikö sille maitakaa perheelämä?
Mihinkään ei osallistu. Mun pitäis päättää,ja muistaa kaikki. Mun pitää huolehtii lasten vaatteista. Mun pitää kokata. Kun pyydän apua nii sanoo et kuiskasi jo mut kauppaan. Siinä sen hommat. Sit ku tullaan kotiin nii joko nukkumaan tai koneelle.
Ei toi oo enää normaalia. Mä oo väsynyt ku joudun valvoo yöllä. Imetän tai vaihdan vaipat. Äijä kuorsaa. Aamulla sanoo et sillä ei oo energiaa kun en oo ehtinyt tehdä aamupalaa vielä. Mä en koskaan saa lautasta nenän eteen. Ja se ei oo ees töissä. Mäkättää et mun pitäisi. Miten mä jaksan. Kamala stressi!! Valittaa kun en koskaan hiero tai valuu seksiä. Miten jaksan...

13

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkjäkjäk

      Todella ala-arvoinen provo! Noin tyhmiä ihmisiä EI VOI olla olemassa!

    • kohtalotovereita

      Älä välitä, mulla on ihan hirvee akka. Kaiket päivät luuhaa jossain muka duunissa, varmaan panee pomon kanssa. Eikä laita ruokaa kun oon oottanu nälissään koko päivän ja eikä hae edes kaljaa kuin hirveen huudon jälkeen. Pölyä on kämpässä että meinaa tukehtua. Saiietn kun saa ne kaljat pitää lähteä baariin kun ne loppuu. Viime viikonloppuna otin poikien kanssa muutaman liikaa ja tuli yrjö lattialle ja ihan vähän vaan rinnuksille. Hyppäsin muijan päälle että nyt vähän nussutellaan niin se perkele sano etteui tipu pillua! Voitteko kuvitella! Oli pakko runkata kun panetti niin kovasti, pyyhin mulkun verhoon, ssitäkös se huuto syntyi! Aamulla kun heräsin oli yrjö vielä lattialla eikä mitään aamupalaa valmiina. Joutui taas odottelemaan nälissään koko päivän eikä edes kaljapulloa hommannut. Voi vidu mikä akka!

    • TotuusSattuu

      Eihän tuo aloittajan "mies" ole mikään mies vaan joku villasukka joka vain asuu samassa osoitteessa. Isyyteen ja puolisona olemiseen kuuluu vastuunotto ja työnteko perheen ja suhteen eteen.
      Nyt mies pitää kuvainnollisesti "nostaa seinälle" ja ilmaista selkeästi että tämä peli ei vetele tai tämä parisuhde oli tässä.
      Nyt on viimeinen hetki miehen ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä töihin. Jos ei olla töissä niin sitten niitä töitä tehdään kotona. Ja jos mies ei koskaan "jaksa" tehdä mitään, kyse on silloin masennuksesta ja hänet on marssitettava mielenterveystoimistoon saamaan apua.

      • valitan

        Soita aloittaja neuvolaan huomenna. Pääset edes juttelemaan ongelmistanne. Sinun ongelmasi on laiska ja mukavuudenhaluinen mies sekä raskas perhetilanne. Nyt väsynyt äitsykkä kännykän yhteystietoja selaamaan. Elämässäsi on varmaan muita aikuisia henkilöitä kuin patalaiska "mies" jolle näyttää kotityöksi riittäneen kahden vauvan siittäminen, ja nyt laakereilla lepäily. Jos sulla on äiti ja isä elossa, pyydä heitä käymään auttamassa muutossa, miehen romujen hävityksessä ja "antamassa rakentavaa kritiikkiä" koko perheviritelmäänne kohtaan. Paras apu voisi kohdallasi olla erilleen muutto, eli koko muuttoasian voisitte uudessa valossa käsitellä. Jätä mies romuineen vanhaan asuntoon, niin on paras. Hänhän on siipeilijä ja egoisti vailla vertaa, eikä edes välitä lapsistaan.
        Vielä, pyydä rohkeasti apua ydinperheenne ulkopuolelta, ja opettele assertiivisuutta eli jämäkkyyttä. Roivien välistä voi lukea että mies ei ota mitään sanomisiasi todesta, koska "tietää" sinun olevan kiltti ja johdateltavissa, manipuloitavissa mielensä mukaan.


    • simpleasthats

      Akat haluaa pentuja kun se on niillä geeneissä, miehet haluaa vaan siittää ja jatkaa matkaa kun se on niillä geeneissä.

      • akkkakakkka

        Mut matkustelu tullu akkojen muotiin kans?


    • mietintämyssykkä

      Kaks kakaraa mennyt yhteen, alkanut vääntää uusia kakaroita.

      Naisen on pakko ottaa vastuuta, kun naiset sen yleensä aina tekee kun ne saa lapsia. Onhan niiden tarpeista huolehdittava. Mies jatkaa pentuna olemista. Laiskottelee ja viettää aikaa tietokoneella.

      Kukaan ei halua kuulla tätä, mutta sanon kumminkin (tai siis kirjoitan): teidänkin olisi pitänyt odottaa 10 vuotta ensin, ennen kuin ryntäätte yhteen ja lapsia tekemään.

      No, nyt se on sanottu ja se siitä. Kun virhe on tehty, ei sille enää mitään mahda. On lähdettävä näistä lähtökohdista. Mies on menettänyt elämänsä hallinnan tai on ainakin menettämässä. Perhe-elämä ei olekaan sitä mitä hän haluaa ja mikä tuntuu kivalta. Siksi hän roikkuu jonkunlaisessa välitilassa, mikään ei näytä innostavan eikä kiinnostavan, muu kuin joku lapsellinen tietsikka.

      Pitäisi saada miehelle potkua persuksille. Mutta kuka sen antaa, jos sitä itseään ei mikään kiinnosta.

      Eli sun se on otettava homma haltuun. Mieti mitä haluat - oikeasti. Mitä lisäarvoa sun elämääsi tuo mies, joka ei mitään tee? Keskustele ystäviesi, vanhempiesi, muiden ihmisten kanssa. Mitään muuta neuvoa sulle ei voi antaa, kun kaikki langat on sun omissa käsissä. Luuletko, että mies voi tuosta koskaan muuksi muuttua? Miltä näyttää? Voisit oikeasti kyllä pärjätä lasten kanssa ilman häntäkin, mutta mieti tarkkaan.

      Kokemuksen rintaäääni puhuu, koska olen itse tehnyt rajun irtioton vähän vastaavanlaisesta liitosta. Miestä ei kiinnostanut millään lailla yhteisen tulevaisuuden rakentaminen, hänelle riitti sen hetkinen laakereillaan lepäileminen. Kun just ja just sai ruuan suuhun, millään muulla ei ollut väliä, vaikka olis katto päähän pudonnut. Kaikki muu aika oli vaan kivempi rillutella ja makailla. Tajusin, etten koskaan saa ton kanssa kunnollista elämää, kädestä suuhun vaan eletään ja mun pitää tehdä kaikki työt.

      Mieti säkin, mikä on tulevaisuuden kuva teillä? Kannattaako siihen uskoa vai alkaa ite rakentaa jotain ihan muuta ja uutta?

    • Äläkatseleenää

      Sulla on siis kolme lasta. Ja yksi niistä on se joka kannattaa pistää hetkeksi ulkoruokintaan. Jos ei mitään tajua / opi - myös jättää sinne, lopullisesti.

    • ahmedkamalaalihassan

      Mina voida panna ja naida sinua ja sina unohtaa miehesi
      miehes olla luuseri
      Minulla olla iso muna ja sina tull tuutuvaisksi
      tule minun pizzeriaa ja saat siellä pizaa ja kyrpää
      [email protected]

    • 6kkvauvanyh

      Jätä se. Ei tollasella "miehellä" tee mitään. Ku tähänkin mennessä olet käytännössä hoitanut kaiken yksin, niin hyvin tulet pärjäämään ilman häntä.

    • Kasimiri

      No ymmärrän hyvin jos raskaana olevasta ei halua kuvia otta (ei kovin imarteleva näky), tai käydä leikkipuistossa (ei kai kukaan siellä vapaaehtoisesti käy) mutta kysy mikalta suoraan miksei mikään kiinnosta. Tuskin sä täällä siihen vastausta saat.

    • hölmöläisiäkö

      Kyllä on taas kaksi onnetonta tehneet viattomia lapsia maailmaan ja sitten ruikutetaan että en jaksa.Kannattais pitää housut jalassaaan eikä täällä sitten valitella jaksamisiaan.

    • mitämukamasvikana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe