Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää? Voisitko ajatella seurustelevasi tai oletko seurustellut joskus kaverittoman naisen kanssa?
Nainen, jolla ei ole kavereita
87
4443
Vastaukset
Kyllähän se epäilyttäisi, varsinkin jos naisen etusormi olisi vielä lyhyempi kuin nimetön.
Aiheuttaa ristiriitaisia tunteita, kun välillä olet tosi ärsyttävä, mutta sitten taas välillä varsin hauska, niin kuin nyt. Eivätkö ihmiset voisi olla vähän mustavalkoisempia täällä internetissä.
Marrrnie kirjoitti:
Aiheuttaa ristiriitaisia tunteita, kun välillä olet tosi ärsyttävä, mutta sitten taas välillä varsin hauska, niin kuin nyt. Eivätkö ihmiset voisi olla vähän mustavalkoisempia täällä internetissä.
Hienoa Marrrnie! Jotain positiivista sanottavaa yhdestä palstan sinkusta. Mahtoi olla vaikeaa sanoa tuo.
scrg kirjoitti:
Hienoa Marrrnie! Jotain positiivista sanottavaa yhdestä palstan sinkusta. Mahtoi olla vaikeaa sanoa tuo.
Kiitos. Ei ollut kovin vaikeaa, mutta vähän kuitenkin. Olen ennenkin kehunut jengiä täällä, mutta sitä ei ole noteerattu, pyh. :<
Marrrnie kirjoitti:
Kiitos. Ei ollut kovin vaikeaa, mutta vähän kuitenkin. Olen ennenkin kehunut jengiä täällä, mutta sitä ei ole noteerattu, pyh. :<
Maailma tarvitsee edelläkävijöitä. Eihän tämän palstan olisi pakko olla mikään sukupuolten välisen sodan näyttämö. Vaikka harmitpn paikkahan tämä on päästellä ulos pahaa oloa.
- Kokemuksesta
On muuten yleensä positiivinen asia naisessa mikäli etusormi on nimetöntä lyhempi..
- oikea_sinkku
scrg kirjoitti:
Hei,
en enää ihmettele, miksi olette sinkkuja(?) Olette melko "sisäsiittoinen" seurakunta. scrg kirjoitti:
Maailma tarvitsee edelläkävijöitä. Eihän tämän palstan olisi pakko olla mikään sukupuolten välisen sodan näyttämö. Vaikka harmitpn paikkahan tämä on päästellä ulos pahaa oloa.
Olen samaa mieltä, enkä (ainakaan enää) halua sen kummemmin sotia täällä. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kun aloitin palstailun, niin aikamoinen sulkasato siitä tuli, eikä tuntunut, että mitään kehuttavaa olisi varsinkaan palstan miehissä. Nyttemmin niitä hauskojakin puolia on onneksi huomannut. Ja eipä se tosiaan ketään vahingoita jos joku purkaa kiukkua täällä, vaikka välillä niitä juttuja tuntuu aika pahalta lukea, etenkin näin naisena.
Marrrnie kirjoitti:
Olen samaa mieltä, enkä (ainakaan enää) halua sen kummemmin sotia täällä. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kun aloitin palstailun, niin aikamoinen sulkasato siitä tuli, eikä tuntunut, että mitään kehuttavaa olisi varsinkaan palstan miehissä. Nyttemmin niitä hauskojakin puolia on onneksi huomannut. Ja eipä se tosiaan ketään vahingoita jos joku purkaa kiukkua täällä, vaikka välillä niitä juttuja tuntuu aika pahalta lukea, etenkin näin naisena.
Äärimmäinen ärsyttävyys ja provokaatiot on opittu tapa tai keino olle olemassa. Jos on hajuton ja mauton, on täysin turha ja yhdentekevä.
scrg kirjoitti:
Äärimmäinen ärsyttävyys ja provokaatiot on opittu tapa tai keino olle olemassa. Jos on hajuton ja mauton, on täysin turha ja yhdentekevä.
Joo, onhan provokaatiolla aikansa ja paikkansa. Silti, jos jutut haisee ja maistuu paskalta joka kerta, niin ei siitäkään mitään iloa ole.
- pissakakkaleikkejä
Marrrnie kirjoitti:
Joo, onhan provokaatiolla aikansa ja paikkansa. Silti, jos jutut haisee ja maistuu paskalta joka kerta, niin ei siitäkään mitään iloa ole.
Mitä jos ne haisee ja maistuu kuselta, niin onko siitä jotain iloa?
- Pannaan_haisemaan
pissakakkaleikkejä kirjoitti:
Mitä jos ne haisee ja maistuu kuselta, niin onko siitä jotain iloa?
Parhailta tulee pissi ja kakki yhtä aikaa sekaisin ja vielä spegut päälle!
- pissakakkaleikkejä
Pannaan_haisemaan kirjoitti:
Parhailta tulee pissi ja kakki yhtä aikaa sekaisin ja vielä spegut päälle!
Kuulostaa hyvältä, tästä se lähtee!
- onkomahdollista
scrg kirjoitti:
Voisitko antaa vaginahierontaa, lantiopohjalihakset jäykkinä?
- pissakakkaleikkejä
onkomahdollista kirjoitti:
Voisitko antaa vaginahierontaa, lantiopohjalihakset jäykkinä?
Mä haluaisin eturauhashierontaa peräsuolen kautta.
- mitä.ajattelen.M
Koska olen itsekin aikalailla kaveriton niin minussa se herättää lähinnä positiivisia ajatuksia. Nainen ei ehkä itsekään katso pahalla minun tilannettani..
Muuten ihan sama onko naisella paljon vai vähän kavereita mutta yleensä tuppaa menemään niin että ne naiset joilla on paljon kavereita saattaa antaa pakit juuri kaverittomuuden takia. Eipä tuolla olemerkitystä seurustelisinko vai en.
- Mies_seiM
Kyllä voisin seurustella.
Kysymys @pete_pjn jos näet tämän. Sulla on tossa sähköposti profiilin kyljessä. Oletko saanut yhteydenottoja kiimaisilta palstanaisilta?Yhden viestin olen saanut tuonne s-postilootaan. Ainakaan viestin sisällöstä päätellen hän ei ollut "kiimainen palstanainen", vaikka nainen olikin.
- atännä
pete_pjn kirjoitti:
Yhden viestin olen saanut tuonne s-postilootaan. Ainakaan viestin sisällöstä päätellen hän ei ollut "kiimainen palstanainen", vaikka nainen olikin.
Vain yhden viestin?
- Ikis__M
pete_pjn kirjoitti:
Juu.
Tuossa se taas nähtiin naisten aktiivisuus, jos pitäisi jotain tehdä niin mieluummin ollaan sitten tekemättä kun kyllä "miehen pitää tehdä aloite". Kun olet aika herrasmies niin aika monta kertaahan täällä naiset on sinulle vakuutelleet että kelpaisit heille ainakin mutta sitten jos/kun olisi mahdollisuus päästä tarkemmin tutustumaan ei ne sitä käytä, sinun pitäisi olla ennustaja joka arvaa naisen yhteystiedot ja ottaa yhteyttä, muuten olet ihan nössö. Sitten nämä samat naiset parjaa meitä suorapuheisempia miehiä lannistamisesta kun emme usko enää juurikaan naisiin ja niiden sitoutumishaluun.
Ikis__M kirjoitti:
Tuossa se taas nähtiin naisten aktiivisuus, jos pitäisi jotain tehdä niin mieluummin ollaan sitten tekemättä kun kyllä "miehen pitää tehdä aloite". Kun olet aika herrasmies niin aika monta kertaahan täällä naiset on sinulle vakuutelleet että kelpaisit heille ainakin mutta sitten jos/kun olisi mahdollisuus päästä tarkemmin tutustumaan ei ne sitä käytä, sinun pitäisi olla ennustaja joka arvaa naisen yhteystiedot ja ottaa yhteyttä, muuten olet ihan nössö. Sitten nämä samat naiset parjaa meitä suorapuheisempia miehiä lannistamisesta kun emme usko enää juurikaan naisiin ja niiden sitoutumishaluun.
Itseasiassa olen huomioinut, että yleenä on kysymyksessä seuraava tilanne "kyllä kelpaisit ja ottaisin sinut heti, jos vain ikämme ja toiveemme kohtaisivat."
Mies_seiM; Tuo "@nimimerkki" ei toimi tällä foorumilla tägätäksesi viestin. Viesti täytyy olla kommentti kyseisen henkilön aiempaan kommenttiin taikka henkilön täytyy olla ketjun AP.
- Mies_seiM
pete_pjn kirjoitti:
Mies_seiM; Tuo "@nimimerkki" ei toimi tällä foorumilla tägätäksesi viestin. Viesti täytyy olla kommentti kyseisen henkilön aiempaan kommenttiin taikka henkilön täytyy olla ketjun AP.
Juu tiedossa on :)
Onkohan kellään palstanaisella suomi24 sähköposti toiminnassa? Voisin lähettää kiimaisen viestin
pujottelija kirjoitti:
Onkohan kellään palstanaisella suomi24 sähköposti toiminnassa? Voisin lähettää kiimaisen viestin
Kirjoittamalla kiimaisen viestin ketjuun voisit samalla osoittaa että et ole kirjoittamassa kiimaisia viestejä kaikille palstanaisille. Sellaisesta kaikki palstanaiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista.
- ssssssttttttt
pete_pjn kirjoitti:
Yhden viestin olen saanut tuonne s-postilootaan. Ainakaan viestin sisällöstä päätellen hän ei ollut "kiimainen palstanainen", vaikka nainen olikin.
Pete, Pete... :)
"Kaunis nainen lähetti minulle kuvansa" olisi ollut parempi vastaus!!
Höh! :) ssssssttttttt kirjoitti:
Pete, Pete... :)
"Kaunis nainen lähetti minulle kuvansa" olisi ollut parempi vastaus!!
Höh! :)Heh. :D
Siis kauhian hirviän kamalaa. Tuollaisella vastauksellahan sitä olisi vaikka saanut minkälaisen sodan aikaiseksi, varsinkin kun ottaa huomioon millälailla kysymys oli aseteltu. Vähän kuin heittäisi vettä riiviöiden päälle, taikka syöttäisi trollia. :)
Mutta jep. Itsessään parempi vastaushan tuo on. Ja totuudenmukainen. :)- ssssssttttt
pete_pjn kirjoitti:
Heh. :D
Siis kauhian hirviän kamalaa. Tuollaisella vastauksellahan sitä olisi vaikka saanut minkälaisen sodan aikaiseksi, varsinkin kun ottaa huomioon millälailla kysymys oli aseteltu. Vähän kuin heittäisi vettä riiviöiden päälle, taikka syöttäisi trollia. :)
Mutta jep. Itsessään parempi vastaushan tuo on. Ja totuudenmukainen. :)Jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin 18-v / 50kg neitsyt lähetti viehkeän kuvansa.
(Joko joku tuli kuristamaan linjoja pitkin?)
:D - nimierkki-
pujottelija kirjoitti:
Eikö se toimi automaattisesti, jos on rekattu nimimerkki?
nimierkki- kirjoitti:
Eikö se toimi automaattisesti, jos on rekattu nimimerkki?
Ymmärrykseni mukaan tuolloinkin ensin pitää aktivoida tuo postilootan käyttö. Näin siis ainakin mikäli s24 treffien puolella on ensin luonut profiilin.
ssssssttttt kirjoitti:
Jos nyt oikein tarkkoja ollaan, niin 18-v / 50kg neitsyt lähetti viehkeän kuvansa.
(Joko joku tuli kuristamaan linjoja pitkin?)
:D"(Joko joku tuli kuristamaan linjoja pitkin?)"
Tuostahan voisi jopa pitääkin, riippuu mistä ja kuka kuristaan. :D
Oli ihan pakko. heheh...- ssssssttttt
pete_pjn kirjoitti:
"(Joko joku tuli kuristamaan linjoja pitkin?)"
Tuostahan voisi jopa pitääkin, riippuu mistä ja kuka kuristaan. :D
Oli ihan pakko. heheh...Aaahh... Älä kiusaa...
(Sut on kyllä jo naitettu toiselle näköjään...) :( :( :( ssssssttttt kirjoitti:
Aaahh... Älä kiusaa...
(Sut on kyllä jo naitettu toiselle näköjään...) :( :( :("Aaahh..." :D :D
Tätä kuuntelisi enemmänkin. Ja mie en kiusaa.... mie härnään.... ;)- sssssstttttt
pete_pjn kirjoitti:
"Aaahh..." :D :D
Tätä kuuntelisi enemmänkin. Ja mie en kiusaa.... mie härnään.... ;)Kyl mie sen tiiän... <3 <3 <3
sssssstttttt kirjoitti:
Kyl mie sen tiiän... <3 <3 <3
Hyvä että on mielessä.
Kämmenelle taikka koivuniemen herralle olisi ollut muuten töitä. :P- ssssssttttt
pete_pjn kirjoitti:
Hyvä että on mielessä.
Kämmenelle taikka koivuniemen herralle olisi ollut muuten töitä. :PNo senkin hipsterisöpöliini!!! Koht siun imago kärsii.. :)
"Oi beibi anna mulle piiskaa...." ssssssttttt kirjoitti:
No senkin hipsterisöpöliini!!! Koht siun imago kärsii.. :)
"Oi beibi anna mulle piiskaa...."Jos 'maine' menee pienestä roolileikistä, niin eipä tuo paha ole. :)
Ja mihinkäs me jäätiinkään... :P
Ai niin... Otappas tähän asento, niin saadaan pois tieltä nämä sinun..... heheh...- ssssssttttt
pete_pjn kirjoitti:
Jos 'maine' menee pienestä roolileikistä, niin eipä tuo paha ole. :)
Ja mihinkäs me jäätiinkään... :P
Ai niin... Otappas tähän asento, niin saadaan pois tieltä nämä sinun..... heheh...Kyllä Herrani. Mitä vaan Sinä haluat...
Ja niin monta kertaa, kuin Sinulle sopii..
-------------------------------------------------------------
(No nyt taitaa, Pete, tulla muutama palstalainen jo ovista ja ikkunoista TAPPAMAAN...!!) :) :) ssssssttttt kirjoitti:
Kyllä Herrani. Mitä vaan Sinä haluat...
Ja niin monta kertaa, kuin Sinulle sopii..
-------------------------------------------------------------
(No nyt taitaa, Pete, tulla muutama palstalainen jo ovista ja ikkunoista TAPPAMAAN...!!) :) :)Ainakin sinulla näyttää olevan asenne kohdallaan...
Muista, saat tämän loppumaan koska tahansa. Haluan vain sinun ruusunpunaisilta huuliltasi kuulla tuon "Aaahh..."-äänen. Tuo aiempi ei kuulostanut aidolta.
(Harmi että ei ole muita välineitä.... Kyllä tämä hoituu näin käsinkin. heheh... :D)
Eipä se haittaa mutta mies jolla ei ole kavereita niin naista ei kiinnosta tutustua
- pihtarihuora
minusta sellaiset miehet joilla ei ole kavereita ovat parempi valinta,koska olen epäsosiaalinen tyyppi ja kuitenkin olisi pakko tutustua hänen kavereihinsa vaikka ei yhtään huvittaisi vieraitten ihmisten seura
- Kaveriton_nussimaton
pihtarihuora kirjoitti:
minusta sellaiset miehet joilla ei ole kavereita ovat parempi valinta,koska olen epäsosiaalinen tyyppi ja kuitenkin olisi pakko tutustua hänen kavereihinsa vaikka ei yhtään huvittaisi vieraitten ihmisten seura
Annapilluu! Ei ole yhtään kavereita.
- onnetonkohtalo
Huolin vain kaverittoman naisen, ja siksi olenkin yksin.
Kyllä siinä naisessa täytyy olla pahasti jotain vikaa. Hän on varmasti jotenkin epäsosiaalinen ja rajoittunut. Kyllä naisella pitää olla laaja kaveripiiri ja paljon tuttuja. Hänellä ei varmasti ole mitään omaa elämää ja on todennäköisesti joku autistinen asperger, joka takertuu.
Näinhän naisetkin ajattelevat kaverittomista miehistä, joten miksipä ei kannattaisi ajatella kaverittomista naisista samalla tavalla.- Hämärän_rajoilta
Pelkästään positiivisia ajatuksia. Ei minullakaan ole kavereita, joten ymmärrän hyvin, jos joku muukin on samassa tilanteessa. Ajattelen, ettei kaverittomuus ole välttämättä merkki absoluuttisesta pahuudesta tai muustakaan anteeksiantamattomasta viasta, vaan siihen tilaan joutumiseen (tai pääsemiseen) riittää vähän vetäytyvämpi ja räiskymättömämpi luonne.
- vanahapiika
Vaikka olis aiemmin ollut isokin kaveripiiri, nainen jää helposti kaverittomaksi pelkästään sillä, ettei juokse miehissä ja tee lapsia kuten kaikki ystävättäret. Naisten maailma on sikäli julmempi ku miesten, ettei perheelliset muijat todellakaan huoli mitään vanhapiikoja nurkkiinsa vaan illanistujaisiin kutsutaan vain muita pariskuntia.
En oo huomannut miehillä tällaista selkeää rajanvetoa. Kyllä miehet voi hengata ikisinkkukavereittensakin kanssa. vanahapiika kirjoitti:
Vaikka olis aiemmin ollut isokin kaveripiiri, nainen jää helposti kaverittomaksi pelkästään sillä, ettei juokse miehissä ja tee lapsia kuten kaikki ystävättäret. Naisten maailma on sikäli julmempi ku miesten, ettei perheelliset muijat todellakaan huoli mitään vanhapiikoja nurkkiinsa vaan illanistujaisiin kutsutaan vain muita pariskuntia.
En oo huomannut miehillä tällaista selkeää rajanvetoa. Kyllä miehet voi hengata ikisinkkukavereittensakin kanssa.Kyllä mä voisin ihan hyvin ikisinkun kaverin kutsua meille iltaa viettämään ja kylään. Onhan niitä suvussakin ikisinkkuja jotka meillä käy. Ei ole tarvis olla perhettä ja lapsia, että juteltavaa löytyy. :)
Vaikka mä olen äiti, niin en minä mitenkään hingu mihinkään äiti piireihin ja karta sinkkuja tai lapsettomia pareja. Mammajutut ei ole imeneet mukaansa, vaikka lapsiani rakastankin. :)Niinpä ja kaikki ei jaksa hengailla jossain aina kaverien kanssa. Rampata viikottain tai jopa päivittäin kylässä. Kyllä ne kaveritkin osaa sitä energiaa imeä, jos ovat kovin aktiivisia ja vaativia. :)
Itselle ainakin riittää tieto, että saan helposti uusia kavereita jos niitä haluan. Mutta kun en edes halua, näin on mukavempi. Tai jos kavereita haluankin, niin sellaisia jotka osaa antaa omaa tilaa silloin kun sitä kaipaa eli olen kaverina vaikea siinä määrin. Lojaali ja sitoutunut, mutta en liian tiiviisti sidoksissa.- tupperware_kutsut
sönkkö kirjoitti:
Kyllä mä voisin ihan hyvin ikisinkun kaverin kutsua meille iltaa viettämään ja kylään. Onhan niitä suvussakin ikisinkkuja jotka meillä käy. Ei ole tarvis olla perhettä ja lapsia, että juteltavaa löytyy. :)
Vaikka mä olen äiti, niin en minä mitenkään hingu mihinkään äiti piireihin ja karta sinkkuja tai lapsettomia pareja. Mammajutut ei ole imeneet mukaansa, vaikka lapsiani rakastankin. :)Kyllähän jokainen normaali äiti tykkää käydä tupperware-kutsuilla juoruamassa muiden asioista.
tupperware_kutsut kirjoitti:
Kyllähän jokainen normaali äiti tykkää käydä tupperware-kutsuilla juoruamassa muiden asioista.
Olen sitten mielummin epänormaali, kuin tupperware juorukerhon jäsen. :)
Ei yhtään kiinnosta mitkään kinkeripiirit. Kyllähän ne neuvolassakin mainostaa äiti-lapsi kerhoja jne jne. Mutta ei, vien muksua harrastuksiin muksun mieltymysten mukaan, en minä sieltä mitään seuraa itselleni kaipaa. Mä olen ihan tarpeeksi vuosia töissä jo akkain kotkotuksia kuullu. Jo riittää. :)- tupperware_kutsut
sönkkö kirjoitti:
Olen sitten mielummin epänormaali, kuin tupperware juorukerhon jäsen. :)
Ei yhtään kiinnosta mitkään kinkeripiirit. Kyllähän ne neuvolassakin mainostaa äiti-lapsi kerhoja jne jne. Mutta ei, vien muksua harrastuksiin muksun mieltymysten mukaan, en minä sieltä mitään seuraa itselleni kaipaa. Mä olen ihan tarpeeksi vuosia töissä jo akkain kotkotuksia kuullu. Jo riittää. :)Äidit kokoontuu kehumaan kilpaa, kuinka fiksuja ja lahjakkaita omat lapset on, eikö edes sellaiset kiinnosta? "Meidän Taavi on sitten kova juoksemaan, jätti muita metrikaupalla... no meidän Liisa käy tanssikerhossa, sillä on rytmi veressä, sen näkee jo nyt... meidän Kaapo käy shakkikerhossa, kyllä se on sitten fiksu"...
Äidit kokoontuu kehumaan kilpaa, kuinka fiksuja ja lahjakkaita omat lapset on, eikö edes sellaiset kiinnosta? "Meidän Taavi on sitten kova juoksemaan, jätti muita metrikaupalla... no meidän Liisa käy tanssikerhossa, sillä on rytmi veressä, sen näkee jo nyt... meidän Kaapo käy shakkikerhossa, kyllä se on sitten fiksu"...
Ei tosiaan kiinnosta, kyllä minä tiedän omat lapseni ja miten ne kehittyy ja missä ne on taitavia ja missä ei. Päiväkotityö on vaatinut kai myös veronsa. Ei nappaa nää se teki sitä ja se tätä keskustelut. Ohimennen korkeintaan. Mielummin puhun vieraiden kanssa jostain muusta aiheesta.
En lapsettomanakaan tykännyt kahvihuoneessa tms. kuunnella tuntia, kuinka jonkun Minna tai Matti teki sitä tai tätä. Joo joo eli se kehittyy ihan normaalisti ja sitten...
Vaikka musta tuli äiti, en mä ole omaa itseäni mihinkään kadottanut. Eikä ole tarvetta näihin keskusteluihin joita kuvailit. Jos jonkun kanssa niistä puhun, niin miehen eli lasten isän tai isovanhempien tai lasten tädin kanssa. Tai neuvolassa, kun kysytään kuinka menee. :)- tupperware_kutsut
sönkkö kirjoitti:
Ei tosiaan kiinnosta, kyllä minä tiedän omat lapseni ja miten ne kehittyy ja missä ne on taitavia ja missä ei. Päiväkotityö on vaatinut kai myös veronsa. Ei nappaa nää se teki sitä ja se tätä keskustelut. Ohimennen korkeintaan. Mielummin puhun vieraiden kanssa jostain muusta aiheesta.
En lapsettomanakaan tykännyt kahvihuoneessa tms. kuunnella tuntia, kuinka jonkun Minna tai Matti teki sitä tai tätä. Joo joo eli se kehittyy ihan normaalisti ja sitten...
Vaikka musta tuli äiti, en mä ole omaa itseäni mihinkään kadottanut. Eikä ole tarvetta näihin keskusteluihin joita kuvailit. Jos jonkun kanssa niistä puhun, niin miehen eli lasten isän tai isovanhempien tai lasten tädin kanssa. Tai neuvolassa, kun kysytään kuinka menee. :)Onkohan noissa omien lasten kehumisessa muuten osittain kyse siitä, että kun itsekehua tai edes omien saavutuksien mainitsemista ei tasapäistämisen mallimaassa Suomessa katsota hyvällä, niin sitä voi tehdä sitten epäsuorasti lastensa kautta. Tuli tässä vaan mieleen.
Suomessa on kyllä oikeasti tosi tukahduttava ilmapiiri sen suhteen, että ei saa erottua edukseen muista. Se on jossain määrin kai ihan yleispohjoismainen ilmiö, kaiken pitää olla niin tasapäistä. tupperware_kutsut kirjoitti:
Onkohan noissa omien lasten kehumisessa muuten osittain kyse siitä, että kun itsekehua tai edes omien saavutuksien mainitsemista ei tasapäistämisen mallimaassa Suomessa katsota hyvällä, niin sitä voi tehdä sitten epäsuorasti lastensa kautta. Tuli tässä vaan mieleen.
Suomessa on kyllä oikeasti tosi tukahduttava ilmapiiri sen suhteen, että ei saa erottua edukseen muista. Se on jossain määrin kai ihan yleispohjoismainen ilmiö, kaiken pitää olla niin tasapäistä.Missä ulottovuudessa sä elät?......ainakan tässä mun ulottuvuudessa itsekeskeisyys, omahyväisyys, narsistus & kylmyys vaan näyttää kokoajan lisääntyvän......ja samat yksilöt sitten vielä itsekin haukkuvat pehmeämpiä & lämpiä arvoja yms.... ;D
- tupperware_kutsut
MGTOW kirjoitti:
Missä ulottovuudessa sä elät?......ainakan tässä mun ulottuvuudessa itsekeskeisyys, omahyväisyys, narsistus & kylmyys vaan näyttää kokoajan lisääntyvän......ja samat yksilöt sitten vielä itsekin haukkuvat pehmeämpiä & lämpiä arvoja yms.... ;D
Tässä nyt vähän sotkeutuu kaksi asiaa, narsismi ja terve itserakkaus tai itsetietoisuus. Narsismi on kyllä facebook- ja julkkiskulttuurin myötä lisääntynyt, mutta tervettä itserakkautta katsotaan Suomessa yhä edelleen paheksuen: "Kuka se nyt luulee olevansa..."
Tasapäistämisen kulttuuri elää ja voi hyvin Suomessa, kateellisuus, katkeruus ja joukosta edukseen erottuvien ampuminen alas omalle tasolle on maan tapa. Keskinkertaisuus on normi, josta ei saa poiketa ylöspäin. Sen näkee siinäkin, miten joku julkkis raadellaan heti kappaleiksi, jos tilaisuus siihen tulee. Kykyjensä ansiosta julkkikseksi noussuttakin näennäisesti ihannoidaan, mutta salaa vihataan. tupperware_kutsut kirjoitti:
Tässä nyt vähän sotkeutuu kaksi asiaa, narsismi ja terve itserakkaus tai itsetietoisuus. Narsismi on kyllä facebook- ja julkkiskulttuurin myötä lisääntynyt, mutta tervettä itserakkautta katsotaan Suomessa yhä edelleen paheksuen: "Kuka se nyt luulee olevansa..."
Tasapäistämisen kulttuuri elää ja voi hyvin Suomessa, kateellisuus, katkeruus ja joukosta edukseen erottuvien ampuminen alas omalle tasolle on maan tapa. Keskinkertaisuus on normi, josta ei saa poiketa ylöspäin. Sen näkee siinäkin, miten joku julkkis raadellaan heti kappaleiksi, jos tilaisuus siihen tulee. Kykyjensä ansiosta julkkikseksi noussuttakin näennäisesti ihannoidaan, mutta salaa vihataan.Siis ei siinä mitään, jos on oikeasti sen ansainnut, eli "ihan itse", eikä ala lesoomaan ja/tai keharina kehumaan/neuvomaan, ainakaan niin, ettei tätä tuo samalla julki, vaikkakin yleensä nämä tekevät itsestään juuri sen takia "pellen, koska ovat niin "tyhmiä" syystä tai toisesta, etteivät itse näe "metsää puilta" ......
Capiche?! ;P- tupperware_kutsut
MGTOW kirjoitti:
Siis ei siinä mitään, jos on oikeasti sen ansainnut, eli "ihan itse", eikä ala lesoomaan ja/tai keharina kehumaan/neuvomaan, ainakaan niin, ettei tätä tuo samalla julki, vaikkakin yleensä nämä tekevät itsestään juuri sen takia "pellen, koska ovat niin "tyhmiä" syystä tai toisesta, etteivät itse näe "metsää puilta" ......
Capiche?! ;PNiin no, tarkoitan enemmän sellaista, mitä esim. työhaastattelussa odotetaan, itsevarmaa omien taitojen ja kykyjen esilletuomista, itsensä kehumistahan se on. Mutta sellainenkin on nounou ja tulkitaan normaalitilanteissa "lesoamiseksi". Kyllä itsensä kehuminen on Suomessa tabu ja aivan turhaan, ei se itsessään tee kenestäkään "narsistia". Oikea narsismi on ihan eri asia.
Niin no, tarkoitan enemmän sellaista, mitä esim. työhaastattelussa odotetaan, itsevarmaa omien taitojen ja kykyjen esilletuomista, itsensä kehumistahan se on. Mutta sellainenkin on nounou ja tulkitaan normaalitilanteissa "lesoamiseksi". Kyllä itsensä kehuminen on Suomessa tabu ja aivan turhaan, ei se itsessään tee kenestäkään "narsistia". Oikea narsismi on ihan eri asia.
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta jotkut osaavat kehua vaikka maasta taivaaseen, vaikka taidot eivät olekaan välttis ihan sitä.......osa huijaa ja osa luulee ihan oikeasti olevansa parempia, vaikka eivät oikeasti ole jne...jne...
Toki saa kertoa ja kehua mitä oikeasti osaa esim. työhaastattelussa......
Korvaamattomia & parhaita työnsankareita on hautuumaat täynnä, mutta harvemmin niitä eteen oikeasti tupsahtaa.......muuta kuin omien kertomusten kautta.....osa todella päteviä ja osa ei sinnepäinkään.....tupperware_kutsut kirjoitti:
Onkohan noissa omien lasten kehumisessa muuten osittain kyse siitä, että kun itsekehua tai edes omien saavutuksien mainitsemista ei tasapäistämisen mallimaassa Suomessa katsota hyvällä, niin sitä voi tehdä sitten epäsuorasti lastensa kautta. Tuli tässä vaan mieleen.
Suomessa on kyllä oikeasti tosi tukahduttava ilmapiiri sen suhteen, että ei saa erottua edukseen muista. Se on jossain määrin kai ihan yleispohjoismainen ilmiö, kaiken pitää olla niin tasapäistä.Voi ollakin. Suomessa ei oikeen kehumista katsota hyvällä. Olen itsekin joskus törmännyt tilanteeseen, missä joku on kehunut minun uutta vaatetta tai hiuksia tms. Ja katsonut ynseästi, kun olen sanonut, että joo mäkin tykkään tästä. Olisi kaiketi pitänyt sanoa, että emmä nyt tiedä ei tää nyt oikein ole jne. :)
Jotain vähättelevää. Mutta totuushan on, että harvoin kai kukaan ostaa vaatteita mistä ei itse pidä tai ottaa hiustyyliä joka on kamala tms. :)
Kyllä mä lapsianikin kehun jos on aihetta ja tilanne sellainen, mutta ei mulla kyllä ole tarvetta kehuskella kilvan ringissä. :)
Muutenkin lähinnä kertovaan tyyliin, kuin kehuvaan.
- jlkhhhbb
Otetaan tällainen hypoteettinen kuvitelma vielä, että asuisit yhdessä tuollaisen naisen kanssa. Millaista kuvittelisit sosiaalisen elämän olevan? Tykkäisitkö tehdä naisen kanssa asioita yhdessä? Alkaisiko ahdistaa liiallinen yhdessä olo kun naisella ei olisi omia kavereita, joiden kanssa lähteä tai tehdä asioita? Yrittäisitkö sosialisoida naisen kanssa yhdessä, aloittaisitte vaikka jonkun yhteisen harrastuksen, jossa voisitte yhdessä tutustua muihin ihmisiin tms.?
Eipä tuo yhdessäoleminen häirihte, sillä tykkään tehdä asioita yhdessä. Ja olettaisin meillä olevan asioita joita haluamme tehdä omassa rauhassakin. Itselläni tällainnen on esimerkiksi tietokoneella pelaaminen, ohjelmointi yms...
En yrittäisi sosialisoida, ellei hän vartavaste tätä haluaisi tosin huono olisin itsekkin tässätapauksessa tätä alkuunpanemaan, kun itsellänikään ei ole suuria sosiaalisia ympyröitä. Yhteisen harrastuksen aloittaminen olisi kivaa, mutta lähtöajatuksena tuossa olisi nimienomaan hauskanpito ja yhdessäolo eikä se että saisi toista, tai tässätapauksessa molempia, enemmmän sosiaalisemmaksi.
Ajattelen, et siinä naisen luonteessa on varmaan jotain vikaa, mutta koska olen mies, niin ihan mielenkiinnostakin jatkaisin tutustumista ja ottaisin asioista ihan itse selvää.
Minähän en tarvitse naisen kavereita yhtään mihinkään ja se että ei ole kavereita ei tarkoita sitä, että pitäisi jatkuvasti kiehnätä kylki kyljessä ja pitää toista peräkaritsana, vaan esim. Mulla on omia harrastuksia ja oletan, että naisella on omansa työt lisäks, joten typerää edes puhua mistään ahdistamisesta, et sen vuoks muka pitäis viettää liikaa aikaa yhdessä. Kyllä aktiivisilla ihmisillä sitä tekemistä tapaa riittää ilman kavereitakin.- 12121212
Tunnen yhden nörttinaisen jolla ei ole kavereita, pl. pelikaverit jotka se tuntee vain netin kautta.
Mukava tyttö, olisi hyvä kumppani nörttimiehelle...ellei haaveilisi suosituista ja cooleista ekstroverttimiehistä.- 12121212
Niin, tai onhan sillä minut :D
Mutta näemme nykyään ehkä kerran vuodessa, joten en laskenut itseäni mukaan. - moniamuijia
Tunnen montakin ei nörttiä.Ikää kovasti,mutta minua inhottaa kun kinaa miehestä.Vanhoilla luuskoilla luulisi olevan muitakin harrastuksia kuin keskittýä seksin vahtaamiseen.
- syytkaverittomuuteen
Heh minulla ei ole ollut sitten ylä-asteen kavereita joita tapailisin jos perheenjäseniä ei lasketa. Eiköhän se ole monesti syynä kaverittomuuteen, että on kokenut koulussa kiusaamista ja porukan ulkopuolelle jättämistä ja näin ollen on alkanut ajatella ettei kelpaa muille kaveriksi. Tämä voi saada aikaan sen, että ihminen vetäytyy hiljaiseen kuoreensa eikä uskalla olla oma itsensä muiden seurassa. Eikä edes enää yritä hankkia kavereita torjunnan pelossa. Näin kävi minullekin. Mutta vaikka olisi muiden ihmisten parissa ujo ja varautunut voi ihminen olla ihan toisenlainen läheisten ihmisten kanssa joihin luottaa..Itse löysin poikaystävän netistä ja ei ujostuttanut yhtään edes tavata häntä ensimmäistä kertaa tai jutella hänelle, vaikka yleensä olen hiljainen muiden kuin läheisten parissa. Kun oli jo syntynyt luottamus toiseen netissä niin kaikki meni luontevasti ja yllätyin omasta avoimuudestani ja sosiaalisuudesta kun olin kuitenkin niin pitkään ollut varautunut ihmisten seurassa ja vieläkin saatan olla. Poikaystäväni ei ikinä kuitenkaan ajatellut että minussa olisi jotain vikaa vaikka kerroinkin hänelle kaverittomuudestani. :) Ehkä kun olen niin paljon kokenut yksinäisyyttä osaan hyvin suuresti arvostaa, että minut on hyväksytty sellaisena kun olen.
- jlkhhhbb
Olipa ihana tarina :) Kun oikea ihminen löytyy, pystyy olemaan rento ja vapautunut ja saa sen tunteen, että hyväksytään just sellaisena kuin on. On inhottavaa jos joutuu kokemaan kaverittomuuden takia häpeää ja friikkiyden tunnetta.
"Ehkä kun olen niin paljon kokenut yksinäisyyttä osaan hyvin suuresti arvostaa, että minut on hyväksytty sellaisena kun olen."
On se niin helppoa olla nainen hihihihih ai kun ihanaa!! hih. Itsellesi ei tietenkään kelvannut mikään tavismies pinnallisuutesi takia.
Se on tullut ainakin selväksi että naiset eivät halua seurustella miehen kanssa jolla ei ole kavereita.
Ei herätä mitään ihmetystä, ei ole mullakaan kavereita. :)
Yksi tai kaksi, kaukana molemmat ja aniharvoin yhteyksissä.- kyrty4rteg54re
Eihän sitä kavereiden kanssa seurustella. Ei haittaa yhtään.
- kavereita.en.siedä
ei haittaisi yhtään niin en hänen kavereitaan kaipaa tietysti sitten eri juttu jos ihastun tai rakastun hänen naiskaveriinsa niin sitten kaipaan ystävätär naista ja saa tulla kylään ja mukaan minne menemmekin mutta jos en ole ihastunut niin en kaipaa heitä kaverit on vaan kavereita kun ollaan sinkkuja
Kaverittomuuskin riippuu aika paljon elämäntilanteesta.
Jos vaikka on käyttänyt useamman vuoden lapsen ja miehen kanssa kotia hoitaen niin aika lahjakkaasti on tullut kadotettua kontaktit kavereihin. Toki se on oma vika ja pyrin korjaamaan tilanteen. Osittain on jo onnistunut. ^^- ruma-ätmi
Kaikilla naisilla on kavereita mutta mies voi joutua olemaan ilman nais kavereita rumuuden takia kuten minä.
ihan mukavia ajatuksia herättää.....luultavasti "keiju" luonne/persoona ja hyvin voisi seurustella tälläisen naisen kanssa ja olisi luultavammin paljon sopivampi, kuin sellainen jolla on paljon kavereita ja menoa.......en ole seurustellut kylläkään kaverittoman naisen kanssa, mutta se vain johtunee siitä, ettei ole polut kohdanneet, kun ei ole tullut syystä jos toisesta luonnossa tullut vastaan...
- IhanteitaOnOltava
Jos kaverittomuuden syy on poikkeuksellisen korkeassa älykkyysosamäärässä ja suuressa tietämyksessä, niin tuollainen nainen olisi jumalainen.
- ImNotWorthy
Palvoisit sitä, polvistuisit sen edessä?
- Ufo-
Jos et oo nii kauhia pal ruma nii mikä ettei.
- joskushyvääkin
Mies saa pitää sen omana kaverinaan. Ei ole muut kärkkymässä seuraa ja saat pitää omana kultana sen.
Oikeesti hei naisen kaverittomuus ei ole mikään turn off mutta miehen kaverittomuus on todella paha juttu. Onko muka naisia joilla ei ole kavereita, en usko.
- eikamujaoonsiltinormaali
Mä muutin aikoinaan nuorena, lapsettomana sinkku tyttönä työn perässä pieneltä paikkakunnalta Hesaan. Mun lapsuuden ystävävistä osa jäi sinne pikkukylään, ja osa muutti ympäri maan/maailman sieltä pois myös. Hesassa en saanu kunnolla kavereita, vaikka oonkin aina ollu sosiaalinen. Työpaikalla oli todella mukava ilmapiiri, mutta työkaverit oli kaikki mua vanhempia perheellisiä, eikä niillä ollu kiinnostusta hengata mun kanssa työn ulkopuolella. Baareissa sai seuraa, mutta mitään oikeita kunnon kaveri suhteita ei saanu solmittua oikein kenenkään kanssa.Yritin myös saada kavereita erilaisten harrastusten kautta, turhaan. Kesti jonkin aikaa tajuta, että hei, mustahan oli tullut yksinäinen. Ainoa henkireikä oli se kun omat ystävät kävi mun luona välillä kylässä ja mä niiden luona toisella paikkakunnalla kotimaassa/ulkomailla. Poikaystävä ehdokkaita pörräsi jaloissa, nätti kun olin. Moni orastava suhde kuitenkin kariutui siihen, kun poikaystävä ihmetteli, miksei mulla ollut kavereita siinä kaupungissa, missä asun. Jossain vaiheessa yritin salata viimeiseen asti, ettei kavereita ole. Jäin aina kiinni kuitenkin viimeistään siinä vaiheessa, kun poikaystävä halusi että mä esittelen hänet omille kavereilleen ja hän minut omilleen. Kerran yksi poikaystävä halusi, että hän järjestäisi bileet ja kutsuisi sinne omat kaverinsa ja pyysi minua kutsumaan omani, etten olisi ainoa nainen niissä bileissä. Hän pelleili, että ota joku naispuolinen kaverisi mukaan bileisiin, ettei sun tartte koko iltaa kuunnella pelkkiä tyhmiä kännisten ukkojen juttuja. Ennen bileitä hän kyseli kovasti montako kaveria tuon, niin hän ostaa meille sitten ruoat ja juomat. No, eihän minulla sitten ollut ketään kavereita sinne kutsua. En kehdannut sanoa, että ei mulla ole kavereita. Valehtelin, et kukaan kaveri ei päässy bileisiin. Poikaystävä joka halusi kovasti esitellä minut omille kavereilleen ja halusi tavata minun kaverini loukkaantui ja luuli että minä vain keksin tekosyitä kun ei muuten kiinnosta. Kun kerroin totuuden et kavereita ei ole, hän ei ymmärtänyt. Lopulta löytyi mies, joka ei välittänyt siitä ettei minulla ole kavereita. Kavereita minulla ei ole edelleenkään, mutta en silti ole mikään puolisoon liimaantuja. Mies saa kyllä omaa aikaa. Miehen mukana on kylkiäisenä tullut paljon ihania uusia sukulaisia, joista on minulle seuraa. Nainen jolla ei ole kavereita siinä kaupungissa missä asuu voi olla ihan normaali ja hyvä tyyppi.
"ihan normaali ja hyvä tyyppi."
Just Nii....ja vaikka tarina olisi ihan jotain muutakin, niin minulle vastaus olisi kuitenkin luultavasti aikalailla sama.....niin kuin varmasti monelle muullekin miehelle.
- jermu888
MOI moi Olen aika arkisto ja jotenkin ujo..Ystäviä vähän,mutta tuttuja paljon ja heidän seurassa juttelen ja vaihdan normi kuulumiset ym?.Olen kyl sen täs elämän varrella huomannut, et massil o merkitystä monien ihmisten elämään ja se vaikuttaa itseeni myös sillai et täytyisi olla varakas..En ole köyhistä ja tulen toimeen nyt ok..Rakastan weedii ja sekin vaikuttaa salee monen Gimman e lämässä?.Seurustelinn viimex2007-08..Hyvää yötä..
- olen_tiedosto
Ai sä olet arkisto, mä olen tiedosto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821