Buster magnum korroosioongelma

Pargas

Omistatko Buster magnum v 2007 ja maali "kukkii" veneen takaosassa? Minulla ja kaverilla samanlaiset Busterit ja samat ongelmat.Molemmat veneet katon alla yli 10 kk/vuosi.Takuu umpeutunut ja valmistaja ei ota vastuuta.olen sitä mieltä että kyseessä on valmistevika.Ota yhteyttä niin voisi yhdessä painostaa heitä .Email:[email protected]

17

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JotainRajaaSentään

      Lähes 10 vuotta vanha vene ja kysellään takuun perään?

      • Takuullaloppu

        Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.


      • JotainRajaaSentään
        Takuullaloppu kirjoitti:

        Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.

        Kuinka monta kymmentä vuotta valmistajan tuotevastuu mielestäsi kestää? Kuuluuko normaali kuluminenkin mielestäsi tuotevastuun piiriin?


      • Melkeinoikein
        Takuullaloppu kirjoitti:

        Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.

        Kyseessä on virhevastaa, mutta hyvä että edes koitit auttaa.


      • Melkeinoikein
        Melkeinoikein kirjoitti:

        Kyseessä on virhevastaa, mutta hyvä että edes koitit auttaa.

        ja hyvä että kirjoitin väärin. Virhevastuu


    • Aksks

      Missä maali kukkii tarkkaan ottaen? Veneesi on lähes 10 vuotta vanha, ei se ole uusi ja kun kyseessä Buster, en ihmettele että kulumaa on. Ja tuohan on tod.näk esteettinen ongelma.

    • Kuvaolisjees

      Olisiko laittaa kuvia jonnekin?

    • Bustamiäs

      Poista kukkiva maali pois ja maalaa uudelleen, ei ole paha homma. Noi maalatut busterit pakkaa vähän kukkimaan koska alumiinissa ei oikeen mikään maali pysy ikuisuuksia.

      • Perseenpyyhkijäätarvitaa

        Jos on pelkästään oikeuksia ja peukalo keskellä kämmentä. Silloin on tosiaan parempi huutaa kaikki apuun ja tehdä joukkokanne kuin tehdä helppo huoltomaalaus.


    • Pargas

      Buster otti tämän kirjoituksen kautta yhteyttä ja hoitavat asian ammattimaisesti.en laita kuvia tänne,peukalo paikallaan ja kyse ei tietenkään ole kulumasta .loppu

    • sähkökemkorroosio

      Alumiinin sähkökemiallinen korroosio "kukkii), tehdas hoitaa homman, jotta markkinat eivät pelästyisi, kun ohut alumiini plootu häviää jauhona ilmaan....ja asiakas ei luonnollisesti ole tyytyväinen saati edes tietoinen tällaisesta korrosiosta "huolettomassa ja ikuisessa " alumiini veneessään...

      • Niin, lisäksi aloittajan tapauksessa "kukkumiskohdasta" päätellen on teräspotkurin aiheuttama korroosio jota on sinkkien vaihdon (tai halpojen sinkkien käyttämisellä) laiminlymisellä mahdollisesti vielä pahennettu. Hyvä sinkkianodi kun on se joka syöpyy nopeasti pois, huono kestää ikuisesti alumiinirungon syöpyessä pois. Teräspotkuri ja alumiinivene on aina ongelma, sääli ettei nykyisin edes oikein saa alumiinipotkureita edes vähän tehokkaimpiin moottoreihin.

        P.S. Kannattaa muistaa, että alumiini on aineena niin epäjalo, että sinkkianodien lisäksi esimerkiksi laivoissa käytetään myös alumiinianodeja (siis uhrianodeina).


      • Kukkimiskohdasta...


    • onononon

      On ne huolettomia noi alumiiniveneet;);)

    • Naguskatan

      Caveat emptor. Miksi helvetissä sitä ostaa maalatun alumiiniveneen? Oikeasti!

    • kuplii

      Alumiini on ikuista niinkuin huomaat.

    • AluminumPowder

      Maalaako tehdas kaikki kymmenen vuotta ja vähän vanhemmat Busterit uusiksi? Kannattaa laittaa kysely.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe