Omistatko Buster magnum v 2007 ja maali "kukkii" veneen takaosassa? Minulla ja kaverilla samanlaiset Busterit ja samat ongelmat.Molemmat veneet katon alla yli 10 kk/vuosi.Takuu umpeutunut ja valmistaja ei ota vastuuta.olen sitä mieltä että kyseessä on valmistevika.Ota yhteyttä niin voisi yhdessä painostaa heitä .Email:[email protected]
Buster magnum korroosioongelma
17
971
Vastaukset
- JotainRajaaSentään
Lähes 10 vuotta vanha vene ja kysellään takuun perään?
- Takuullaloppu
Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.
- JotainRajaaSentään
Takuullaloppu kirjoitti:
Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.
Kuinka monta kymmentä vuotta valmistajan tuotevastuu mielestäsi kestää? Kuuluuko normaali kuluminenkin mielestäsi tuotevastuun piiriin?
- Melkeinoikein
Takuullaloppu kirjoitti:
Kyseessä ei ole takuu vaan tuotevastuu. Googlta, jos et ymmärrä eroa.
Kyseessä on virhevastaa, mutta hyvä että edes koitit auttaa.
- Melkeinoikein
Melkeinoikein kirjoitti:
Kyseessä on virhevastaa, mutta hyvä että edes koitit auttaa.
ja hyvä että kirjoitin väärin. Virhevastuu
- Aksks
Missä maali kukkii tarkkaan ottaen? Veneesi on lähes 10 vuotta vanha, ei se ole uusi ja kun kyseessä Buster, en ihmettele että kulumaa on. Ja tuohan on tod.näk esteettinen ongelma.
- Kuvaolisjees
Olisiko laittaa kuvia jonnekin?
- Bustamiäs
Poista kukkiva maali pois ja maalaa uudelleen, ei ole paha homma. Noi maalatut busterit pakkaa vähän kukkimaan koska alumiinissa ei oikeen mikään maali pysy ikuisuuksia.
- Perseenpyyhkijäätarvitaa
Jos on pelkästään oikeuksia ja peukalo keskellä kämmentä. Silloin on tosiaan parempi huutaa kaikki apuun ja tehdä joukkokanne kuin tehdä helppo huoltomaalaus.
- Pargas
Buster otti tämän kirjoituksen kautta yhteyttä ja hoitavat asian ammattimaisesti.en laita kuvia tänne,peukalo paikallaan ja kyse ei tietenkään ole kulumasta .loppu
- sähkökemkorroosio
Alumiinin sähkökemiallinen korroosio "kukkii), tehdas hoitaa homman, jotta markkinat eivät pelästyisi, kun ohut alumiini plootu häviää jauhona ilmaan....ja asiakas ei luonnollisesti ole tyytyväinen saati edes tietoinen tällaisesta korrosiosta "huolettomassa ja ikuisessa " alumiini veneessään...
Niin, lisäksi aloittajan tapauksessa "kukkumiskohdasta" päätellen on teräspotkurin aiheuttama korroosio jota on sinkkien vaihdon (tai halpojen sinkkien käyttämisellä) laiminlymisellä mahdollisesti vielä pahennettu. Hyvä sinkkianodi kun on se joka syöpyy nopeasti pois, huono kestää ikuisesti alumiinirungon syöpyessä pois. Teräspotkuri ja alumiinivene on aina ongelma, sääli ettei nykyisin edes oikein saa alumiinipotkureita edes vähän tehokkaimpiin moottoreihin.
P.S. Kannattaa muistaa, että alumiini on aineena niin epäjalo, että sinkkianodien lisäksi esimerkiksi laivoissa käytetään myös alumiinianodeja (siis uhrianodeina).
- onononon
On ne huolettomia noi alumiiniveneet;);)
- Naguskatan
Caveat emptor. Miksi helvetissä sitä ostaa maalatun alumiiniveneen? Oikeasti!
- kuplii
Alumiini on ikuista niinkuin huomaat.
- AluminumPowder
Maalaako tehdas kaikki kymmenen vuotta ja vähän vanhemmat Busterit uusiksi? Kannattaa laittaa kysely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664