au pairiksi

vesilisko

Kiinnostus, olisi kovasti, lähteä au pairiksi, johonkin maahan, mutta, monet perheet
haluavat, mielellään sellaisen, au pairin, jolla on ajokortti, ja minulla ei ole.
Hain erääseen perheeseen au pairiksi, ja olimme sopineet perheen äidin kanssa
kaikki, milloin työni alkaisi, mutta sitten kävi niin, etten kuullut heistä, mitään pikään
aikaan ja otin yhteyttä, he ilmoittivat, että olivat ottaneet toisen, joten siksi etsin nyt uutta perhettä. Heillä en olisi tarvinnut ajokorttia.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, niin kerron itsestäni
Voitte asua, missä maassa tahansa

5

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amskuh

      Hei! Mä olen tällä hetkellä englannissa aupairina (lähellä lontoota) junilla/metroilla pääsee todella helposti ja kestää 45min lontoon keskustaan. Olen ollut tässä perheessä 3kuukautta ja olen vielä kesäkuun alkuun asti. Valitettavasti joudun lähtemään silloin takaisin kotiin kun syksyllä alkavat opinnot espanjassa ja kotona pitää hoidella vielä asioita.

      Joten autan aupairin etsimisessä tälle perheelle. Perheeseen kuuluu 2 lasta, 7-vuotias poika ja 9-vuotias tyttö sekä äiti ja isä. Itse olen kovasti tykännyt olla tässä perheessä ja vanhemmat ovat todella kivoja ja heidän kanssaan on voinut puhua todella avoimesti kaikesta, tästä olen ainakin itse tykännyt. Perhe haluaa au pairin vähintään 6 kuukaudeksi, enempi on aina plussaa.

      Jos kiinnostuit niin lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä spostiin : [email protected]

      Kerro lisää itsestäsi niin juttelen perheen äidin kanssa ja sitten luultavasti annan hänen numeron/fb jotta voitte itse keskustella lisää.

      • lennokkaat

        Laitoin sulle sähköpostia, en tiedä, että tuliko perille ?


      • minnaelse

        kyllä oli tosi loukkaava


    • Kari-Justyna

      Hei.

      Meillä olisi paikka au pairille Kreikassa 1,5 ja 5 v lasten kanssa. Otatko yhteyttä [email protected]

    • KatiMarggraf

      Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
      Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin kesään saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe