au pairiksi

vesilisko

Kiinnostus, olisi kovasti, lähteä au pairiksi, johonkin maahan, mutta, monet perheet
haluavat, mielellään sellaisen, au pairin, jolla on ajokortti, ja minulla ei ole.
Hain erääseen perheeseen au pairiksi, ja olimme sopineet perheen äidin kanssa
kaikki, milloin työni alkaisi, mutta sitten kävi niin, etten kuullut heistä, mitään pikään
aikaan ja otin yhteyttä, he ilmoittivat, että olivat ottaneet toisen, joten siksi etsin nyt uutta perhettä. Heillä en olisi tarvinnut ajokorttia.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, niin kerron itsestäni
Voitte asua, missä maassa tahansa

5

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amskuh

Hei! Mä olen tällä hetkellä englannissa aupairina (lähellä lontoota) junilla/metroilla pääsee todella helposti ja kestää 45min lontoon keskustaan. Olen ollut tässä perheessä 3kuukautta ja olen vielä kesäkuun alkuun asti. Valitettavasti joudun lähtemään silloin takaisin kotiin kun syksyllä alkavat opinnot espanjassa ja kotona pitää hoidella vielä asioita.

Joten autan aupairin etsimisessä tälle perheelle. Perheeseen kuuluu 2 lasta, 7-vuotias poika ja 9-vuotias tyttö sekä äiti ja isä. Itse olen kovasti tykännyt olla tässä perheessä ja vanhemmat ovat todella kivoja ja heidän kanssaan on voinut puhua todella avoimesti kaikesta, tästä olen ainakin itse tykännyt. Perhe haluaa au pairin vähintään 6 kuukaudeksi, enempi on aina plussaa.

Jos kiinnostuit niin lisätietoja saadaksesi ota yhteyttä spostiin : [email protected]

Kerro lisää itsestäsi niin juttelen perheen äidin kanssa ja sitten luultavasti annan hänen numeron/fb jotta voitte itse keskustella lisää.

• lennokkaat

Laitoin sulle sähköpostia, en tiedä, että tuliko perille ?

• minnaelse

kyllä oli tosi loukkaava

• Kari-Justyna

Hei.

Meillä olisi paikka au pairille Kreikassa 1,5 ja 5 v lasten kanssa. Otatko yhteyttä [email protected]

• KatiMarggraf

Etsitään Au Pairia Saksan pohjoisosaan Garding-nimiseen kaupunkiin!
      Oletko reipas, tunnollinen ja lapsia rakastava nuori jolla on ajokortti ja Saksan alkeet hallussa? Haluatko tulla perheeseemme Au Pairiksi mahdollisimman pian ainakin kesään saakka - ehkä jopa pidemmäksikin aikaa? Lapsemme ovat Niko 5v. ja Lisa 3v. Lapset ovat päivisin tarhassa, joten työaikasi alkaa noin klo 14. Tarha on heinä-elokuussa 3 1/2 viikkoa kiinni ja silloin lapset ovat tietenkin myös aamupäivsin kanssasi. Minulla on usein iltapäivisin vapaata mutta koska meillä on myös neljä loma-asuntoa, apu on aina tarpeen. Viikonloput ovat melkein aina vapaita. Pohjanmeren leveille hiekkarannoille on 10 km, Hampuriin menee noin puolitoista tuntia ja Tanskaan noin tunti. Kaupunkimme on melko pieni, mutta meren läheisyys tarjoaa monia harrastusmahdollisuuksia (Kite-Buggy, Kite-Surfing, WindSurfing, Strandsegeln....). Ratsastushalli on kolmen minuutin kävelymatkan päässä. Urheilumahdollisuuksia on jalkapallo, käsipallo, Iron Power, Zumba, ym. Käytössäsi on auto joten pääset liikkumaan. Haluaisimme lapsillemme kaverin, joka puhuu Suomea, leikkii heidän kanssaan, laulaa lastenlauluja, hulluttelee lasten kanssa ja on osa meidän perhettä.
      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      274
      7350
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      4059
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      275
      3371
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2089
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1557
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1312
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1167
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      105
      1141
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1072
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1051
    Aihe