Se tunne, kun toinen ei rakastakkaan

eikoskaanenää

Kauniita sanoja, lupauksia, puheita rakkaudesta, mutta teot kielii toista. Unohdetaan toinen, ei huomioida toista enää ja hiljalleen ne puheetkin haihtuu ja loppuu. Itsellä taas sydän sykkii täydellä teholla ja toinen aina mielessä. Rakkaus palaa voimakkaana ja vahvana, mutta sille ei saa enää mitään vastakaikua. Mielen valtaa hulluus ja epätoivo: onko toisella jo joku muu mielessä, miksi hän ei soita minulle, miksi ei laita viestiä, miksi miksi miksi... ihminen rikkoontuu ja romuttuu ihan täysin. Se vain lisää toisen halua päästä pois ja eroon. Tuntuu kuin ei haluaisi elää enää. Ennenkin tää on koettu, mutta että jälleen kerran pitää kokea. En haluaisi enää koskaan tähän tilanteeseen!!!!!!!!!

8

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedänkaiken

      Oletko sinä nainen etelä Karjalasta?
      Ja nimeni ( etunimi A ja sukunimi K)? Tarkoitan sun nimimerkkejä

    • eikoskaanenää

      Vaikka tiesin jo mikä tilanne on, halusin saada asiaan varmistuksen. Tiesin hänen viestittelevän erään toisen kanssa. Hain tämän toisen henkilön numeron. Whatsapissa näin kuinka he olivat peräjälkeen koko ajan paikalla. En tiedä mistä sain idean, että sopivat tapaamista. Tein "iltalenkin" joka vei entisen kumppanini asunnon luota. Siellä näin tämän toisen auton pihalla. Kaikki oli selkeääkin selkeämpää. Vaikka olin lähes varma tilanteesta, halusin sille varmistuksen. Miksi sitä ei voi sanoa suoraan, jos on toinen alkanut kiinnosta. Olla armollinen ja sanoa, että homma oli tässä. Olo on aivan hirveä. Loukattu ja oman arvontunne nollassa. Kelpaamaton. Pakko yrittää päästä takaisin jaloilleen. Ja kyllä! Stalkkasin! Mutta oli pakko, koska varmuutta asiaan en muuten koskaan olisi saanut.

      Ja ei, en ole karjalasta päinkään.

      • odkmnnd

        Ymmärrän hyvin, että varmuus oli saatava.

        Luopuminen on vaikeaa. Tiedän itsekin. Mutta tärkeintä on siirtää fokus ja ajatukset tuosta ihmisestä omaan elämään ja oman itsensä hyvinvointiin. Sinun itsesi tulee olla sinulle tärkein henkilö.

        Kun huomaat ajattelevasi tuota toista, pakota itsesi ajattelemaan jotain muuta. Kun siirrät ajatukset muuhun, hiljalleen tuskakin helpottaa.

        Minäkin olen vaikeassa paikassa elämässäni. Ihminen joka puhui minulle kauniita tulevaisuudesta, ilmoitti yhtäkkiä että suhde on loppu. Elän siis vaikeaa aikaa.

        Toivotaan meille molemmille vähän parempaa jo kuukauden päästä.


      • Eikoskaanenää

        Jep. Ei oo vaihtoehtoa kuin katkaista tällainen henkilö kokonaan elämästä. On todella vaikeaa ja tuntuu pahalta. Välillä väkisin tulee ikävä ja kaipuu. Sitten viha ja katkeruua että kuinka ihminen jolle aikasemmin olit jotain yhtäkkiä käyttäytyykin aivan erilailla. Ei auta. Päivä kerrallaan mentävä eteenpäin ja yrittää olla kiusaamatta itseään ties millä ajatuksilla. Vaikiaa mut joka päivä olo parempi kuin edellisenä. Tsemppiä sinnekin.


      • eikoskaanenää

        Miksi pää on täynnä inhottavia ajatuksia, jotka saa voimaan pahoin? Miten ne saa sieltä pois? Hetkeksi, kun pysähtyy, ryömii kaikki nuo kauhut jostain mielen syövereistä. Eikä niillä kaikilla ole edes mitään totuuspohjaa, mutta silti ne alkavat tuntumaan tosilta, kun ne tarpeeksi usein sieltä esiin nousee.


      • Eikoskaanenää

        Vittu että oon vaan täynnä vihaa. En halua sitä enkä katkeruutta, mutta minkä tälle voi.


      • KULKIJANEITOKAINEN

        Pitää muistaa, että toista ihmistä ei voi omistaa. Varsinkin naisen tulisi muistaa, että mies on luotu metsästämään. Ole saalis, mutta älä ole helppo saalis. Kun pidät vähän yllä salamyhkäisyyden verhoa ja olet välillä vähän mies eli et soittele, et viestittele ja unohtelet hänet välillä niin kyllä se miehen mielenkiinto säilyy. Mies tahtoo valloittaa älä ole helppo valloitettava. Äläkä kaadu sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Kiusaa ja lupaa, mutta älä ihmeessä vaan anna.


      • deeee

        Entä jos tätä tekee liian pitkään ja miehen mielenkiinto loppuu kokonaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe