Mitä tapahtui?

Unipropy

Olen tässä deittaillut erästä tyyppiä joka pyysi numeroani ollessani töissä ja kävimme treffeillä. Meillä oli oikein kivaa ja hän pyysi minua seuraavankin kerran ulos. Kävin hänen luonaan ja meillä on ollut oikein hauskaa ja ei mitään kaverillista meininkiä.
Nyt viimeisimmät treffit, hän ehdotti taas että tehdään jotain, käytiin kahvilla yhdessä lähellä hänen kotiaan ja oli oikein mukavaa. Tultuamme takaisin seisoskeltiin hänen oven edessään jonkin aikaa ja kysyin sitten itse että saako tulla sisälle vielä jatkamaan iltaa ja se kävi hänelle oikein hyvin. Kuitenkin hänen luona ollessaan, hän ei ottanut enää oikein minkäänlaista kontaktia, ei pussailtu , ei halailtu, ei mitään. Ei vaikka annoin ymmärtää ja koitin itse mennä lähelle mutta tuntu oikein torjunnalta se käyttäytyminen.
Mutta nyt jälkeenpäinkin, joka päivä laittaa viestiä ja jutellaan paljon edelleen.
Erotuksena tähän viimeisimpään on että herra on aina juonut muutaman oluen ennen tapaamista/ tai tapaamisen aikana... joten kertokaa nyt omia ajatuksia mitä tässä oikein tapahtui? lopahtiko vain kiinnostus vai mitä?

9

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgbtgb

      no kuule, tuo kannattaa kysäistä henkilöltä, että mitäpä meinaa. Ehkä kaikki ei halua "heti" edetä liian intiimille alueelle. Voi olla vanhastaan huonoja kokemuksia ja epävarmuutta, tai sitten kristillinen korkea moraali.;)

    • Vanha juoppo joka rentoutui noilla 2 oluella. ei uskalla juoda enempää. ja kun on selvä kokee että et ole enää kiinnostava.
      Niin se vaan on. Juoppo veli toimii juuri noin naistensa kanssa. Sorry .

    • yritäymmärtää

      Häntä jännittää ja yrittää oluella rentouttaa itsensä.

    • kuullostaatutulle

      Mies on alkoholisti. Peittelee viinan käyttöään. Ja viinan himo iski kun olit viimeisen kerran hänen luonaan.

    • myöhäistä-on-enää-katua

      Kannatta harkita kenen kanssa alkaa seksihommiin, kun tänä on paljon tauteja jotka ei parane.

    • ArkakoOlisi

      Voi olla myös seksuaalisia suorituspaineita. Toisilla miehillä voi tulla jännityksestä erektio-ongelmia, joita sitten häpeää. Jos on tuollainen kokemus taustalla, kynnys edetä myöhemissä suhteissa nousee korkeammalle.

    • miesmyös

      Onkos ollut pitkään erossa? Mulla ainakin tuntui kotona vähän hullulta halailla toista naista kun edellisen lähtöhaleista oli muutama kuukausi. Ei tarvii kummoista syytä kun ihmisellä vaan tuntuu oudolta tilanne. ¨
      Mutta suoraan kysymään vaan asiasta ja antaa rauhassa aikaa kertoa. Jos kysyt asiaa, niin ei välttämättä ole itse vielä edes asiaa huomannut/miettinyt. Mutta jos sust välittää, niin taatusti kertoo mikä homman nimi oikein oli. Omassa päässä asioista saa vaan vielä villimmät, puhumattakaan täällä palstoilla. :o)

    • Elämäonvalintoja

      Jos itse kuitenkin kykenet ilman alkoholia tapailuun ja suhteeseen, niin aika ongelmaksi menee ja mies on jo alusta lähtien juovuksissa seurassasi ja minkä vuoksi, että onko tosiaan kyse jännityksen lieventämisestä vai tapa juomisesta. Eipä tarvia olla kovinkaan monta kaljaa viikkoon, niin alkaa painua ongelmaksi asti, ja edes ao. ei itse sitä tajua. Itse koin aikanaan ongelmaksi seurustelussa sen, että miehen päämäärä oli joka kerta jossain vaiheessa aina se alkoholinotto, eikä minkään muun kivan tekeminen ja vielä selvinpäin. Siinä sitten itse katseli vierestä, kun toinen ottaa tai odotteli häntä illat sekä yöt pitkät kotiin baarista tai toimi kuskina joka kerta, kun johonkin reissuun lähdettiin. Eipä sitä lopulta jaksanut aina niitä samoja humalaisen höpötyksiä ja samoja kuvioita siis alkoi vaan kyllästyttää, kun toisen elämä pyöri siinä alkoholin ympärillä ja itse olisi suhteessa jo jollekin muulle tasolle halunnut edetä.

    • faktatää

      Sillä on pieni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe