Baker Street Lontoo 3. syyskuuta 1902.
Hevoskärryjen kolina mukulakivetyksellä saa minut raottamaan varovasti ikkunanverhojani, kurkistan ulos ja huomaan kadun täynnä elämää. Hevoskärryjen poistuessa, nuhjuiset lehtipojat juoksevat esiin lehtipinot käsissään "Morirytmi iski jälleen" he huutavat lähes kuoromaisessa symbioosissa. "Star vain kolme pennyä herra". Teekannun vihellys saa minut havahtuamaan hereille
ajatuksistani.
Pian tohtori Watson seisoo takanani teekupin kanssa -"kyllä te vielä nappaatte hänet sir" hän sanoo ojentaen teekupin minulle. Otan teekupin ja nousen ylös tuoliltani. Lontoota on vaivannut julma rikosaalto, jossa nuoria miehiä on siepattu ja heille on tehty ennennäkemätöntä seksuaalista väkivaltaa. Scotland Yard on ollut voimaton tutkiessaan näitä julmia rikoksia, niinpä he päätyivät pyytämään minulta virka-apua.
Hyökkäyksistä selvinneet miehet ovat maalanneet kertomuksillaan hirviömäisen kuvan rikoksen tekijöistä. Tekijöitä on kaksi. Proffesori Morirytmi
n. 175cm ja 70kg. Ryhti huono, kasvoissa pahoja aknearpia, suussa mustat hampaantyngät, halkaistu kielenkärki, päälaki kalju, sivuilla pitkät vaaleat luonnonkiharat ja tuuheat pulisongit. Puhuu sivistyssanoilla, tuntee hyvin anatomiaa ja filosofiaa. Hänen avustajanaan on toiminut nahkuri Kentauri n. 160cm ja 150kg. Pyöreät lapsenomaiset kasvot, suuri perunamainen nenä, jonka vuoksi käyttää kultaista ruttonaamaria. Erityisen kiinnostunut ihmisen eritteistä.
Lasken teekupin kirjoituspöydälle ja sanoin: -"rakas Watson, näyttää siltä että olemme ajatutuneet tutkinnassa umpikujaan". Watson vastasi
-"ehkä teidän olisi hyvä ajatella hetki jotain muuta sir". Vastasin oivaltavasti -"olette oikeassa Watson". Sinä hetkenä sovimme pitävämme viikonlopun vapaata
tutkinnasta. Watson lähti vaimonsa Mary Moosen luokse ja minä suunnistin oopiumiluolaan East Endiin.
Hevosvaunujeni saapuessa East Endiin olin turhautunut ja marssin määrätietoisesti kohti helpotuksen satamaa. Ovella minua tervehti iloisesti lihava kiinalainen eunukki Lang Sen -"terveetuloaa Holmes" hän sanoi huonolla kielitaidollaan. Vastasin tulistuneena -"tuokaa minulle piippu ja oopiumia kahdeksi päiväksi nopeasti". Riisuin kenkäni ja menin makoilemaan rauhalliseen nurkkaan, jossa oli suuria silkkisiä tyynyjä. Pian Lang Sen toi minulle valmiiksi ladatun piipun. Sytytin sen kynttilästä ja nojasin vasten pehmeää tyynyä. Imin piippua syvään ja puhalsin
paksua valkoista savua ulos. Hiljainen yskintä täytti suuren huoneen, pian kynttilän liekin kirkkaus sumentui ja minulle tuli pehmeän rauhallinen olo. Kaikki kehoni kivut ja kolotukset virtasivat pois, tunsin olevani vesiputouksen sisällä, mutta vesi ei koskettanut kehoani, sen virtaus oli lämmin ja parantava. Rauhallinen solina tuuditti minut syvään uneen.
Näin mitä ihmeellisintä unta. Tohtori Watson oli pukeutunut naiseksi ja hänen vaimonsa Mary Moose mieheksi. Siinä se! Havahduin unesta, ratkaisu on
löytynyt! Puin nopeasti päälleni ja juoksin ulos ooppiumiluolasta, juostessani ulos näin Lang Sengin tyydyttävän oraalisesti poliisia, kaikkea sitä on tehtävä liiketoimien säilyttämiseksi muistan ajattelleeni. Hyppäsin hevosvaunuihin ja huusin -"Tohtori Watsonille nopeasti!". Hevosvaunut nytkähtivät liikkeelle.
Saavuttuani Watsonille selitin ideani. Ideani oli käyttää Watsonia syöttinä ja houkutella Morirytmi ulos piilostaan. Watson kuunteli innostuneena kun
selostin ideaani pikkutarkasti hänelle, pian hän kuitenkin keskeytti "mitä mainioin idea sir. olen aina tahtonut pukeutua naiseksi". Häkellyin kommentista,
mutta en antanut sen häiritä itseäni.
Sherlock Holmes uni (1) Rytmimunat tulkitse
2
79
Vastaukset
- Sunkannattaisi
alkaa kirjoittamaan kirjoja! :D
Aloittajan unessa on monia johdattavia ajatuksia, mutta läpitunkevana teemana vaikuttaisi olevan kilpailuasetelma ja naiseksi pukeutuminen.
Nuorille miehille oli tehty nimenomaisesti seksuaalista väkivaltaa.
Valtakunnan rikostutkintaa johtava viranomainen ei kyennyt tapausta ratkaisemaan vaan kääntyi unessa ketjun aloittajan puoleen.
Tämä voisi kertoa unennäkijän halusta ratkaista itse omat seksuaaliset ristiriitaisuutensa.
Näihin ristiriitaisuuksiin liittyy professori Morirytmi ja hänen apurinaan toiminut nahkuri/kentauri.
Unessa aloittaja siirtyy uniloogisella herrasmiesmäisyydellä ongelman ääreltä oopium-luolaan.
Nuorempia palstanseuraajia voin valistaa tiedolla, että aikoinaan oopiumia käyttivät vain velvollisuuksiaan ja elämäänsä pakenevat heittiöt. He tapasivat yleensä ennenaikaisen kohtalonsa joko addiktioluolassaan taikka sitten kaduilla huumepäissään pyöriessään.
Mitä uneen tulee:
Nuorille miehille oli tehty seksuaalista väkivaltaa.
Tehtyä ei voi tehdä tekemättömäksi, mutta tehdyn voi yrittää unohtaa.
Unessa huumausaineilla oli merkittävä osa.
Yleensä huumausaineet ja niiden vaikutuksen alaisena oleminen liitetään pakoon todellisuudesta.
Mitä ikinä tapahtuikin, ei sitä tapahtuisi kuvitelmissa ikinä.
Aloittaja, saatat kokea, että sinua on käytetty seksuaalisesti hyväksi nuoruudessasi.
Ota yhteyttä asiantuntijoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864