HALLU MOTION HUIJARIFIRMA

meninlankaan

KS. Hallu Forte keskusteluketju. Harkitse tarkkaan ennen kuin ostat vaivaisenluun oikaisijan täältä. On ihan silkkaa huijausta koko homma.

71

7690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarifirma

Pitää paikkansa.
      - "Asiakaspalvelu" on ikuisesti päällä oleva vastaaja

- sivuilta löytyy useita keksittyjä sähköpostiosoitteita, joiden kautta saa mukamas yhteyden firmaan

- ainoa palautusosoite on New Yorkissa

- maksu vaaditaan käteisenä, jotta sitä ei pysty saamaan takaisin luottokorttiyhtiöltä

- toimipaikka löytyy jostain pilipalisaarilta, jonne EU kuluttajaviranomaisten toimivalta ei ulotu

- tuote on täysin ylihinnoiteltu, samoja/täysin vastaavia on tarjolla reilun 20 euron hintaan muualla

Älä missään tapauksessa osta mitään tältä yritykseltä

• Coolio67

Paljonkohan näitä on myyty? Meille tuli nämä vekottimet lahjana, mutta ei käynyt tarkoitukseensa ja nyt yritetään palauttaa. Olen laittanut johonkin ns asiakaspalveluun viestiä,mutta saamatta tietenkään vastausta.
        Harmittaa pirusti lahjanantajan puolesta, jonka tarkoitus oli auttaa.

En tule antamaan asiassa periksi vaan Jatkan emailin ja numeron pommittamista kunnes joku, jostain vastaa.

Älkää muut langetko tähän miinaan. Tämä homma on puhdasta huijausta.

• Pulumunen

Tilasin tuotteen joskus maaliskuussa.Tuote tuli aika nopeasti 6.4.2016.maksoin tuotteen postiennakolla 159 euroa.Pidin jaloissani 2viikkoa ja toisesta katkesi tarran kiinnitys lenkki(solki).Yritin yhteyttä asiakaspalvelu num.jossa oli ihan suomalaiset etunimet.Numero ei vastannut koskaan,muutaman kerran ilmoitti suomen kielellä että soita myöhemmin uudestaan.Lähetin annettuun sähköpostiin viestin etten saa asiakaspalveluun yhteyttä.Kysyin myös että onko tämä huijausta.Sain vastauksen sähköpostiin,että lähettää postitse palautetta annettuun osoitteeseen.Nyt olen ottanut kuvan tuotteesta ja on aikomus lähettää palautetta ja vaatia rahoja takaisin.Monenlaisia juttuja luin keskustelupalstalta.Jotkut oli saanut osan rahoista takaisin toiset ei mitään.Kysynkin mitä olisi viisasta tehdä.?Yritänkö lähettää mainittuun palautus osoitteeseen,vaan pitäiskö poliisilta kysyä neuvoa miten toimitaan tällaisessa tapauksessa.Teenkö rikosilmoituksen.?Tuntuu olevan monta jotka ovat olleet sitä mieltä että tämä on huijausta.Kaikkea sitä yrittääkin että sais ilman lääkärin hoitoa itsensä terveeksi.Oli niin paljon hyviä tuloksia muka saatu,ja minäkin uskoin tähän vaivaisen luun oikaisu-hoitoon.Järkeilin muka että se peukalovarpaan luu kun työntyy ulospäin niin on hyvinkin mahdollista että sen tuolla tukisuojalla saa väännätettyä oikeaan asentoon.Uskon vieläkin että niin vois olla,mutta nuo muoviset osat ei kestä sellaista käyttöä,koska se on laitettava hyvin tiukalle jos meinaa että luu oikenee.Nyt sanon itselleni että höh kaikkea sitä uskookin."Oppia ikä kaikki"

• juu123

tämä on täysin huijarifirma . Suomen viranomaiset ei mahda tälle mitään
        koska toimipaikka on muistaakseni omerreilla tai jossain siellä päin hevon perseessä .. Sama huijari mainostaa kaljuuntumisen esto moskaa. Ainut tapa vaikeuttaa tämän rosvon toimintaa on tilata tätä tuotetta postiin niin tolkuttoman paljon ettei heillä ole vara lähettää enää niitä ja jättää toimitukset noutamatta.

• Tulpukka

Tilasin tuotteen huhtikuussa ja oli täyttä humpuukkia. Palautus ja rahojen takaisinsaaminen olikin sitten ongelmallista. Viime viikolla sain viimein rahani josta puutui 10 e. Otin yhteyttä sähköpostilla josta sain palautusosoitteen ( omilla kustannuksilla ) postitin paketin allekirjoituksen kera, joka vaadittiin ja sekään ei riittänyt, piti vielä skannata ! Heillä tuntuu olevan ihmisten väsytys taktiikka käytössä. Huijausta koko firma !

• laviol
        Tulpukka kirjoitti:

Tilasin tuotteen huhtikuussa ja oli täyttä humpuukkia. Palautus ja rahojen takaisinsaaminen olikin sitten ongelmallista. Viime viikolla sain viimein rahani josta puutui 10 e. Otin yhteyttä sähköpostilla josta sain palautusosoitteen ( omilla kustannuksilla ) postitin paketin allekirjoituksen kera, joka vaadittiin ja sekään ei riittänyt, piti vielä skannata ! Heillä tuntuu olevan ihmisten väsytys taktiikka käytössä. Huijausta koko firma !

Mihin osoitteeseen olit yhteydessä. Olen nyt samassa tilanteessa.

• Mustma

Minäkin menin halpaan . Eihän näitä voi käyttää. Kannattaako yrittää saada rahoja takaisin ? !

• Mat68

Rahojen takaisin saanti on lähes mahdotonta. joku tuossa kertoi saaneensa, mutta minä en vielä heinäkuussa Puolaan palautettuun tuotteeseen. Sähköposteissa olen uhannut eri asioilla ja vaikka mitä, mutta ei toistaiseksi tulosta. Jaksan kyllä odotella jouluun asti. - Uskomatonta on että tällainen on näköjään täysin laillista.

• KK50

No ompas tilanteita. Minä tilasin eilen postiennakolla ja sain tilausvhvistuksen. Printtasin ulos ja ei mitään konkreettista lähettäjästä. Muutaman tunnin kuluttua sain toisen tilausvahvistuksen ? ? Jossa pyydettiin uudestaan samat tiedot, en antanut, printtasin ulos. Siinä ollut puh.num. Fonecta sanoo, tuloksia O . Nyt odottelen saanko tarjous " kapistukset" hintaan 109 €. postiennakolla, joita en nyt sitten lunasta, jos tulevat.

• KK50
        KK50 kirjoitti:

No ompas tilanteita. Minä tilasin eilen postiennakolla ja sain tilausvhvistuksen. Printtasin ulos ja ei mitään konkreettista lähettäjästä. Muutaman tunnin kuluttua sain toisen tilausvahvistuksen ? ? Jossa pyydettiin uudestaan samat tiedot, en antanut, printtasin ulos. Siinä ollut puh.num. Fonecta sanoo, tuloksia O . Nyt odottelen saanko tarjous " kapistukset" hintaan 109 €. postiennakolla, joita en nyt sitten lunasta, jos tulevat.

Moicca, sain tänään heiltä puhelun, kun en ollut vahvistanut toista tilausvahvistusta. Sanoin, kiitos ei, koko tilaukselle. Toki rva. toisessa päässä ei tykännyt asiasta. Hän soitti numerosta 4969257367333 . Fonecta sanoo tuloksia 0.

• ooooooooo

Virallisilta sivuilta poistetaan kaikki mikä ei ole kehumista.
      Samat kommentit pysyy päivämäärät vaihdetaan , ihan outoa touhua.
      Kenkiin ei mahdu, pitäisi varmaan leikata vaivaisenluun kohdalle kenkään reikä .Toinen vaihtoehto ostaa todella isot kengät.
      Hinta tosiaan moninkertainen, kannattaa katsoa muita kohteita mistä ostaa.
      Liian myöhään kävin lukemassa näitä kertomuksia kokemuksista.

• Fagiiri2

Tuossuvassa jossa muka on tullut tuloksia, näkee selvästi, että vaivaisenluu on leikattu, arpi näkyy. Samaan tulokseen pääsee kun laittaa sukan tolloksi varpaan väliin ja toisen sukan päälle, ettei se pääse yön aikana pois ja pitää sitä joka yö. Päiväksi voi teipata urheiluteipillää se levälleen, niin sopii kenkään. :)

• Kohtuutta-kaupantekoon

Olen ostanut tällaiset ihan samannäköiset kiinalaisesta verkkokaupasta alle 5 E:n hintaan joten joku tekee kyllä rankkaa bisnestä ihmisten vaivoilla. Mitään ihmeitä nämä eivät varmasti saa aikaiseksi jos kyseessä vuosien kuluessa kertynyt rustottuma. Itse kokeilen käyttöä yöaikaan. Aloittanut vasta nyt ja eivät nämä mitään ikuisesti kestäviä tuotteita ole. Toivottavasti joku kantelee kuningaskuluttajaan tai jonnekin. Rahoja keräävä miljonääri löytyy varmaankin ulkomailta.

• Pohjois-Karjalasta

Menin lankaan ja ostin tuotteen. Maksoin postiennakolla. Palautin, kun huomasin, että rihmarullan pohja varpaiden välissä öisin on tehokkaampi kuin nämä vekottimet. Palautin kirjeen kera ja vaadin rahojani takaisin. Viisi kuukautta on kulunut ja rahoja en ole saanut. Tein valituksen kuluttajaneuvontan. Sieltä tuli vastaus, että käteismaksuja ei voi saada takaisin. Yritys on rekisteröity Komorien saarille, joten Suomen viranomaisilla ei ole mitään toimivaltaa ko. yrityksen suhteen. EU:n kuluttajakeskuskaan ei voi auttaa, kun yritys on rekisteröity EU:n ulkopuolelle. Kehotettiin kääntymään poliisin puoleen. Sen aion tehdä. Mitenkähän niin moni yritys käyttää Hallu Motion -mainontaa tuotteidensa yhteydessä?

• kohtuutta-kaupantekoon

Ruotsalainen tukisukat-shop.com myy tukea hintaan 14.90. Ohjeet käyttöön ihan erilaiset, tuki on tarkoitettu yötueksi. Päiväkäyttöön löytyy varpaanerottajia yms. Suomalaista liikettä en valitettavasti ole löytänyt. Olen tilannut tästä firmasta ja ihan hyvin on toiminut.

• Seijakka

Ostin Hallu motionin huhtikuun alussa ja lisäksi vaahdon, yhteensä 159 euroa. Vaahtoa ei ole vieläkään tullut. Laitteessa ei mitään suom.kielistä käyttöohjetta. Olen pitänyt nyt 2viikkoa, mitään muutosta varpaissa en ole havainnut. Miten pitäisi menetellä, että saisi edes vaahdon hinnan takaisin?Yhteydenottopyyntöön ei ole vastattu. En voi suositella.

• Sointuliisa

Nyt on kulunut 6vk kun tilasin Hallu motion-laitteen . Itse laitteen olen saanut, mutta en vaahtoa. Maksoin niistä 159 e. Soitin kuluttajaneuvontaan ja sieltä sanottiin, että firma on amerikkalainen, joten he ei voi tehdä mitään. Se on huijariyritys. Otan nyt opikseni. En tilaa mitään paitsi suomalaisilta firmoilta. Olen nyt käyttänyt tätä vehjettä yli 2 vk. Tuloksia en ole vielä huomannut. Olen 2 viestiä lähettänyt palautekaavakkeella mutta mitään ei ole kuulunut. En voi suositella.

• tukkasotka

Pelkkää huijausta koko juttu. En suosittele kenellekään. Mitään yhteystieoja ei tule tuotteen mukana, ei mitään ohjetta käytöstä eikä tuote auta mihinkään vain rahat menee. ÄLKÄÄ OSTAKO MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!!!

• tukkasotka

Pelkkää huijausta koko juttu. En suosittele kenellekään. Mitään yhteystieoja ei tule tuotteen mukana, ei mitään ohjetta käytöstä eikä tuote auta mihinkään vain rahat menee. ÄLKÄÄ OSTAKO MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!!!

Ilmianna

• voi_rähmä

Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on?! Tietenkin ne on huijausta... Kait ostitte vielä noita laihdutus juttuja?? Huhhuh...

• hohhoijakkaa

Palautin tuotteen avaamattomana ja halusin rahat takaisin. Vastaus oli, että eivät voi korvata kun tuote oli avattu. Heillä ei siis ole aikomustakaan toimia rehellisesti. Vastaan uudelleen ja aina sama väite takaisin: emme voi korvata kun paketti oli avaamatta.

• huhhuhhuu

Hallu forte ei ainakaan ole auttanut, vaikka yli kk olen öisin pitänyt kuten ohjeissa neuvottiin. Vaivasenluuni on vain pahentunut. Älkää te menkö lankaan kuten minä...

• äkämystynyt

Minä tulin myös huijatuksi. Kun kyselin osoitetta, mihin tyhjän pakkauksen voi lähettää, en saanut vastausta, vaikka yritin useamman kerran. Kun lähetin totuudenmukaisen kommentin, että ko.tuote ei ole minun vaivaani tehonnut, se poistettiin heti. Kyllä ottaa päähän. Rahani menivät ns. Kankkulan kaivoon. Mutta en aio jättää asiaa tähän.

• Kusetettu1

Täyttä kusetusta koko homma.

• Diagnosis69

Tää on tosi hauska kohta tuossa Hallu Motion mainoksessa: "Esi-isiemme unohdettu menetelmä, joka parantaa vaivasenluun alta aikayksikön". Sitten tuotekuvauksessa kerrotaan, että "erityiskäsitellyt nanokuidut selättävät nopeasti itsepintaisimmankin vaivaisenluun ongelman". Kaikkea ne meidän esi-isämme osasivatkaan! ;-)

• fgklhdd

Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä että lankeaa tuollaiseen, kuinka kukaan mainostilan tarjoaja niin moraaliton ja arvoton, että kelpuuttaa Hallu Motionin asiakkaakseen??!

• soopaa

Jos katsotte tuota kuvaa, niin siinä on aika hyvin näkyvissä leikkaushaavat, joista jalkaa on korjailtu :) Eipä vaivaisenluu millään ihmekeinoilla parane...

• oppiajaikäkaikki

Pitäisi saada paketti palautettua? Olisiko järkevin pistää avaamaton paketti suoraan kuljetusfirmalle vai mihin - paketissa kun ei lue varsinaista lähettäjää. Mihin te muut olette lähettäneet

• Herkkäuskoinen

Tilasin Hallu Motionit ,kun mainos ilmestyi ihan muita asioita etsiessäni.Tilasin ne,kun mainoksessa luvattiin rahat takaisin,jos tuote ei miellytä.Kokeilin niitä pari päivää sisällä,kun ne eivät mahtuneet kenkiini,Sitten päätin palauttaa ne siihen osoitteeseen,joka löytyi saamastani paketista eli Post Nordiin,Kirjoitin myös E-Mailin pakkauksesta löytyneeseen osoitteeseen englanniksi ja ilmoitin lähettäneeni oikaisijat Post Nordiin.Sain vastauksen suomeksi ja siinä sanottiin,että minun olisi pitänyt lähettää paketti Varsovaan ja pyytää Post Nordia palauttamaan paketti takaisin minulle.Post Nordista tuli viesti,ettei pakettia voi palauttaa.Näin ollen joudun kärsimään tuotteen hinnan postikulut nahoissani.

• laitontakaittuoon

Miten tuo mainos voi edelleen pyöriä joka hemmetin sivustolla???? Yrittävät vissiin kerätä rahat pois ihmisiltä?

• eimitäänhäpyä

Ha, noiden omilla sivuillakin kerrotaan, etteivät tulokset ole juuri kyseisellä MYYTÄVÄLLÄ tuotteella aikaansaatuja. Uskomattomia porsaanreikiä kuluttajansuojaa ajatellen pikkupräntillä kirjoitettu....

• Rumajalka

No tuloksethan on saatu aikaan PhotoShopilla, pehmeä pyyhkäisy näkyy monissa kuvissa "entisen" vaivaisenluun päällä. Samat lakat on useimmiten kynsissä ja varvas edelleen vinksallaan;)

• Kaikkeensitätörmää

Kusetusta, pysykää erossa !

• Toinentörmääjä

Niin on täyttä puppua

• Kysynpävaan

Onko joku saanut luvattuja rahoja takaisin ??
      Entä onko asiakaspalvelussa joku joskus vastannut puhelimeen ?

• opppinut

Puhelimessa on koko ajan nauha pyörimässä. Rahoja et saa takaisin keksivät kaiken näköisiä syitä. Nyt sano mulle, että vain kirjallinen hoidon alkamis-ja päättymisaika kelpaa. Heidän mainoksessa lukee etteivät kysele palautus syytä tässä kohtaa jo valehtelevat. Mutta asia ei jää tähän sen lupaan jos en saa rahoja takaisin olen valmis tekoihin, etteivät saa enempää huijattua.(palautun tuotteen Puolaan) Tästä lähin tarkastan aina netistä firman tiedot.

• äskeinen
        opppinut kirjoitti:

Puhelimessa on koko ajan nauha pyörimässä. Rahoja et saa takaisin keksivät kaiken näköisiä syitä. Nyt sano mulle, että vain kirjallinen hoidon alkamis-ja päättymisaika kelpaa. Heidän mainoksessa lukee etteivät kysele palautus syytä tässä kohtaa jo valehtelevat. Mutta asia ei jää tähän sen lupaan jos en saa rahoja takaisin olen valmis tekoihin, etteivät saa enempää huijattua.(palautun tuotteen Puolaan) Tästä lähin tarkastan aina netistä firman tiedot.

Olen tehnyt rikosilmoituksen.

• lisäystä
        äskeinen kirjoitti:

Olen tehnyt rikosilmoituksen.

Poliisi ei voi asialle mitään koska on ulkolainen firma ja summa pieni. mietin jos tekisi joukko kanteen silloinhan summa olisi eri luokkaa! laitan aina välillä heidän sivuilleen että huijari firma et saa rahojasi takaisin poistuu todella nopeasti sivuilta toi teksti.

• eräsvain
        lisäystä kirjoitti:

Poliisi ei voi asialle mitään koska on ulkolainen firma ja summa pieni. mietin jos tekisi joukko kanteen silloinhan summa olisi eri luokkaa! laitan aina välillä heidän sivuilleen että huijari firma et saa rahojasi takaisin poistuu todella nopeasti sivuilta toi teksti.

Saman vastauksen sain monäkin poliisilta

• delta00

Näitä eri alojen huijarifirmoja on netti pullollaan ja koko konsepti perustuu siihen, että aina on ihmisiä, jotka uskovat tuotteidensa ihmeitä tekeviin vaikutuksiin.
      On vähän sama juttu kun kuin pankkitunnusten antaminen poliisina esiintyvälle, siihenkin ansaan menee AINA jotkut, vaikka asiaa puitaisi kuinka paljon tiedotusvalineissä.
      Huijarit tienaavat näillä varmasti ihan mukavasti joutumatta koskaan minkäänlaiseen vastuuseen.
      Tämä on vain tosiasia, joka ei muuksi muutu niin kauan kun löytyy hyväuskoisia petkutettavia.

• Huijarit

Tämä sama firma myy muitakin tuotteita netissä. Firman nimi on eri puheluun vastaa sama nauha. Myy jotain ihmevoidetta rypyt lähtee 4vko:ssa. Älkää heitelkö rahojanne taivaan tuuliin. Netissä on myynnissä joku geeli joka poistaa suonikohjut pienet naurut kuin luin heidän mainosta.

• Juha-Veikko

Kiitos varoituksista! Säästyipä taas rahaa...

• muike

Kaikkein hienointa koko jutussa on, että kun luen tätä keskustelua, Hallu Motion-ja DR Farin-huijarimainoksia on joka paikassa tällä sivulla

• Gtt

Täyttä humpuukia, erehdyin tilaamaan, ja en saa mitään tietoja, miten saan rahani takaisin. Jakakaa tietoa!

• Työteliäs

Tilasin oikaisijat toukokuussa ja kokeilin niitä pari päivää sisällä,kun eivät mahtuneet kenkiini.Sitten lähetin paketin Post Nordiin,joka oli saamassani lähetyksessä merkitty lähettäjäksi ja lähetin sähköpostia asiasta pakkauksesta löytyneeseen osoitteeseen.Sain vastauksen,että olin lähettänyt paketin väärään osoitteeseen ja että minin pitäisi pyytää paketti takaisin,että voisin lähettää sen oikeaan osoitteeseen Varsovaan.Lähetin lukemattomia sähköposteja koko kesän ajan ja lopulta sain tiedon,että minun pitäisi lähettää tilitietoni Varsovaan ja sitten saisin rahani takaisin.Viimein 9 9.tililleni oli tullut 99€. Olin maksanut lähetyksestä 108€,mutta tuo 9€:n menetys ei harmita.Sain työvoiton!

• vgklgsgkl

Kuinka on mahdollista että tällainen törkeä huijarifirma saa myydä hölmöille "ota pilleri, kaljusi on tuuhea 5 minuutin päästä!"- ja "Tuotteemme parantaa nivelesi tunnissa!"- ja "Sulata läskisi minuutissa"-tuotteitaan joutumatta vastuuseen?!! Kyllä on mainostilan myyjien moraali alhaalla, että tällaselle paskalle tilaa myydään!! Pikkupräntillä firman sivuilta pääsee lukemaan, etteivät huijausfirman mainoksissa esiintyvät ole todellisia henkilöitä "kuluttajansuojalain" tähden (hah), kritiikkiä esittävät IP:t bannataan "keskusteluista", jotka firman edustajien kädialaa, osanottajat keksittyjä, yhteyshenkilöitä ei ole, rahat menevät kaukomaille. Kerrassaan hirveää, että jotkut tällaiseen lankeavat! Ja että toiminta vain laajenee, mainokset lisääntyvät! Älkää nyt herranen aika kaikkeen sontaan sortuko!

• luprahupra

Onko se niin, että 14 vrk aikaa tehdä peruutus ja kun lähettävät kuitenkin paketin postiennakolla, niin ei pidä maksaa sitä elikkä ei pidä ottaa vastaan pakettia ollenkaan.

• Ei-ostaja

Jos ilmoitatte Kuningaskuluttaja -ohjelmaan, voisivat ehkä varoittaa muitakin...?
      Sama yritys myy useita huuhaatuotteita.

• Hyväuskoinen

Viimeisin ihmeen tekijä oli Jeesus,muutti veden viiniksi,haluaisin tietää miten,tästä menetelmästä olisin valmis maksamaan jonkin verran.Siis huijarit nyt äkkiä keksimään jotain,ja takaan että kauppa käy!

• Höynäytetty

Äsken näin mainoksen ja tilasin.En onneksi maksanut.Enpä siis hae pakettia postista enkä maksa . KIITOS jokaiselle varoittajalle!

• Suututtaa

Minäkin haksahdin äsken tilaamaan. Sitten juolahti mieleeni katsoa netistä toisten kokemuksia, jotka ovat pöyristyttäviä. Tilaukseni oli postiennakolla, joten en tule noutamaan pakettia postista. Kiitos, että kerroitte!!

• Tyttönainen

Ei sitä vaivaisenluuta voi muuten kun leikkauksella hoitaa. Älkää ostako menee vaan rahat hukkaan!

• takaisin

Likkasin facebookista arvostettu sivut auki siellähän virma mainosti kerroin siitä se poistettiin. Kirjoittelen heidän sivuilleen huijari firma älkää ostako. Poikotoikaa ainakun näette heidän sivut.

• Erikoissairaahoitaja

Tilasin Hallu Motion vaivaisenluun hoitoon, koska mainoksessa oli suomalainen asiantuntija. Hämmästytti, kun tilatessa liittyi samalla johonkin klubiin, josta ei tolkkuas saanut.
      Tekstiviesti puhelimeen vahvisti kyseessä olevan huijausfirman, kun tuotteen ilmoitettiin tulevan kahden päivän sisällä ja samalla voi tilata toisen samanlaisen tuotteen näkemättä vielä edes edellistä tilaamani tuotetta. Palauttamisen helppous sai jo hälytyskelloni soimaan.
      En lunasta tuotetta postista. Älkää tekään, jotka menitte samaan halpaan. Liian hyvä ei ole koskaan totta näissä maisemissa!!!

• slvts

Olin juuri tilaamassa tätä tuotetta ja olin jo täyttänyt puolet tilauskaavakkeesta kun tuli mieleen että katsompa mitä netissä sanotaan. En tilaa. Kiitos teille.

• slvts

Tämä on pakko lisätä vaikka se jo löytyykin sivustolta: https://www.youtube.com/watch?v=8zDrAdWS0Ns&feature=youtu.be

• pfh

Onko tuosta kummalliseen klubiin liittymisestä jotain kokemusta? Onko siitä seurannut jotain vai pääseekö siitä irtisanoutumaan? Tulipa juuri tehtyä virhetilaus...

• Melkeinhuijattu

Täyttä huijausta koko paska! Klikkailin myös sivuja eteenpäin mutta en todellakaan tilannut mitään. Maksusivulta poistuin klikkaamalla sivun kiinni. Seuraavana päivänä sain tekstiviestin että kiitos tilauksestanne, tavara lähetetään tuota pikaa. Laitoin välittömästi sähköpostia että en todellakaan tilannut tuotetta ja että älkää lähettäkö sitä koska en lunasta sitä vaan palautan sen. Muutaman päivän kuluttua sain sähköpostin että tilaamanne tuote on jo ehditty lähettää mutta mikäli olette aivan varma ettette halua loistavaa tuotettamme niin voitte jättää sen lunastamatta niin se palautuu verkkokauppaamme. No en tietenkään lähetystä lunastanut vaan kävin postissa sanomassa että lähettäkää takaisin, en ole tätä tilannut. Homma hoitui minun kohdallani näin. Mutta tänään n. 3 viikon kuluttua tapauksesta sain sähköpostin joltakin asiantuntija lääkäriltä joka kantoi suurta huolta etten vain lopettaisi varpaitteni oikomista kesken koska tilaamani vääntimet eivät vielä riitä pysyvään lopputulokseen vaan se onkin kolmiosainen projekti ja nyt seuraavaksi minun pitäisi ehdottomasti tilata jotain atsteekkien varvasvälistä valmistettua luonnontuotetta joka aiheuttaisi varpaitteni luille semmoisen kasvusykäyksen että ne alkaisivat pysyä suorassa. Ja tämä ihmeaine olisi maksanut ainoastaan vähän yli 200 eeroa. En enää muista mikä se kolmas vaihe olisi ollut mutta eiköhän se olisi maksanut vielä enemmän. Hyvät ihmiset, vaikka teillä on kuinka paljon tahansa rahaa niin älkää nyt hyvänen aika tämmöiseen kusetukseen sitä laittako.

• Moonaliisa

Kiitos kaikille, jotka ovat varoittaneet tästä tuotteesta ja toimittajasta.

• luprahupra

Muistakaa perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa esim. sähköpostilla ja sitten vaikka lähettävät, niin ette ota vastaan pakettia.

• Ämmä63
    • Kokemusviisastutti

Ihmiset hyvät, älkää vaan menkö tämä firman lankaan! "Tuki" on täyttä huijausta ja tämän "tuen" palauttamien vaatii valtavasti ylimääräistä työtä. Vielä vaikeampaa on rahojen takaisin saaminen. Siihen vaaditaan EU:n kuluttajasuojaa ennen kuin nämä huijarit edes reagoivat mihinkään vaatimuksiin.
      Itse "tuki" on täysi rimpula tarranauhoineen. "Tuen" luvataan heidän mainoksessaan mahtuvaan tavallisimpiin jalkinemalleihin, mutta eihän sellainen mötikkä mahdu kuin korkeintaan kangasaamutossuihin. Sellaista normaalia kenkämallia ei olekaan, mihin tämä tekele mahtuisi.
      VAROKAA TÄTÄ FIRMAA!!

• Vaivainenvarvas

Mun mielestä ihan hyvä laite on vaan aika suolanen hinta. Sain tällaisen lahjaksi ja minä aijon kokeilla ainaki. Eihän tuloksia kahdessa viikossa tule hohhoh, se on pitkä prosessi. Käytän varpaiden erottajia muualla, paitsi kotona tätä hallu motskaa. Täytyy sanoa etten välttämättä ostaisi itse tätä mutta lahjana otan tämä mahdollisuuden.

• eräsvain

Lähettelen emailia niin kyseiseen firmaan ja Post Nord Oy:n joka lähettää tuotetta. en ole saanut rahojani takaisin vaikka olen palauttanut tuotteen.. noin 50 emailia lähetelty edestakaisin erilaisia vaatimuksia tulee jne.. ja joskus viestit ei edes lähde.. olen huomannut että sähköposit osite pitää kopioida erikseen vastaanottaja kenttään jos vain vastaa niin ekäna onkin viellinen osoite joka ei toimi.. hankalaksi on tehty plautus.. Helmikuussa ositn ja nyt on marraskuu ja vielä ei ole rahoja palautettu..

• erästaas

Vatikaa Post Nord Oy:lta rahoja takaisin, sehän tuotetta lähettääkin ja kun minun paketissa ei ollut palautusohjeita niin palautun asiakaspalautksena paketi Post Nord Oy:on ja muut firmaa ei ole esillä noissa nettikauppa sivullakaan joten Post Nord on minun mielestä myyjä.. laiton nyt vaatimuksen sinne

• ohjeita2

Tänne kannattaa reklamaatiota lähettää..

Liitteeksi laitoin skannatut kuitit bussi ennakosta ja palautuksesta ja reklamatio kirjeen joka tehty mahdollisimman tarkasti alla olevien ohjeiden mukaan.. viimein sain 10 euroa vaille sen summan mitä itse maksoin.. emaileja lähetin tosi paljon niin tähän nimettömään firmaan kuin myös Post Nord Oy:öön joka toimittaa tuotetta Suomessa. Jos sähköposti vastaus ei meinaa lähteä "vastaa" kuvakkeella niin kopioi osoite "vastaan ottaja" palkkiin

Tilailin uusia tuotteita (laittamalla rastin postiennakko ruutuun ja en olisi lunastanut paketti jos en saisi peruttua tilausta) ja liityin etuklupiin ja kun ottivat yhtyettä tarjotakseen etuuksia jne peruin tilauksen ja muistutin että palauttavat rahani.. ja näin jatkan kunnes saan loputkin 10 euroa.

Reklamaatio emailia tähän osoitteeseen: [email protected]

Tässä saamani ohjeet reklamaatiota varten:
      "Alla muistutan, mitä täytyy kirjoittaa:
      etu- ja sukunimi, osoitetiedot, sähköpostiosoite, tilauksen tehneen Käyttäjän puhelinnumero; osoite, johon tuote lähetettiin; lähetettyjen tuotteiden määrä; tuotteen käytön aloitus- ja päättymispäivämäärä, selkeä kuvaus tuotteen käytöstä; tuotteen käytöllä saavutetut havaitut tulokset; reklamaation odotettu lopputulos (maksun palautus tai tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen); tilinumero (sekä IBAN ja SWIFT), johon maksu voidaan palauttaa; Käyttäjän selkeästi kirjoitettu allekirjoitus.
      Kunnioittaen
      Etuklubin reklamaatio osasto

• ohjeita3

Jos olette palauttaneet tuotteen asiakaspalautuksena Post Nord Oy:öön (jos paketissa ei ole palautus ohjeita niin minulle kävi) ja jos vaativat lähettämään Puolaan niin voitte kerto että Post Nord:sta on kerrottu että on normaali käytäntö että heille palautetut paketit kyllä kulkeutuvat heidän terminaalista tälle kyseiselle Hallu firmalle.. ja niitä on kuulema mennyt jatkuvasti.. eli turha viivästyttämis keino yritys että ei tarviis maksaa rahoja takaisin

• Jakku

Minä Hullu Ostin tällaisen, eikä rahoja kuulu takaisin. Tuote meni hajalle heti.
      nettisivut ei toimi, s-postia ei voi lähettää.

• jakku

Huijareita!!!

• SamTheMaann
    • Anonyymi

Kiitos tiedoista. Tilasin miekin, luvattiin ilman toimitusmaksu. Joka oli kuitenkin lisätty summaan. Se aiheutti epäilyni koko "firmaan". Paketti tuli eilen, siis tieto siitä. Maksu olis pitäny maksaa hakiessa paketin. En hakenu koko pakettia. Nyt luin näitä keskusteluja ja ihana kiitos, että jätin paketin lunastamatta. Huh, läheltä piti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe