Palstan naiset, millainen on meikkausrutiininne?
Entä palstan miehet, millaisesta meikistä pidätte naisella eniten: luonnollisesta, räväkästä vai jostain muusta? Laittakaa myös esimerkkikuvia! :)
Meikkaamisesta
39
463
Vastaukset
Luonnonlapsi----->perus siisti------->perus tyrkky------->tyrkky------->tosi tyrkky
Sitten taas kahden kesken, jos toinen on kovin innostunut "rooli leikeistä" ja maskeerauksesta, niin maalatkoon vaikka molemmat.....mitä sitä ei toisen tähden tekisi... ;DMulla ainakin riippuu ihan päivästä. Useimpina en meikkaa mitenkään, mutta välillä on kiva ehostaa silmiä ja miksei huuliakin. Yleisesti ottaen koen oloni mukavammaksi naturellina, kun meikeissä on se kiusallinen puoli, että ne saattavat alkaa levitä. Kaiken kaikkiaan kauneudenhoidossa huolehdin naamaa enemmän hiuksistani, jotka ovat ainakin kuusi päivää viikosta aivan mahdottomat saada nätisti.
HC-ätmel kirjoitti:
Tarkoittaako "en mitenkään" pelkkää meikkivoidetta?
Ei mitenkään = ei mitään. Paitsi jotain ilmassa leijuvia molekyylejä, joilta ei voi välttyä.
- tarralenkkari666
On seksististä olettaa, etteivät miehet käytä meikkiä (ja naiset käyttävät).
Meikkaan suurimman osan ajasta hyvin vähän, jos ollenkaan. Joskus innostaudun pelleilemään. Perus siistinä.. puuterit ripsarit rajausväri. On voimakkaat piirteet, ei hirveästi viitsi niihin arkena laittaakaan.. (eräs nainen hetki sitten kysyi, olenko joskus ollut Lumenen tms. "naamarasvamallina"..)
Ripsiväri, väriä kulmiin ja huulikiilto. Siinä ne. Pääasiassa ei mitään noistakaan. :)
Viihdyn naturellina.- Fdsfdsölfdsölkfds
Liikaa meikkiä naisella on melkein tarpeeksi.
Jos tekee suttaamisensa vielä tyylillä niin pisteet sitten siitäkin. Jos motto on "My face is my canvas" niin olen myyty. Arkisin meikkaan yleensä junassa. Kevyt arkimeikki. Peitettä, ripsaria, kajaalia, hehkua poskiin.
Jos jonnekin lähtee, saattaa meikata vähän enemmän. Toki samalla reseptillä kuin em.
Silmälasit peittää silmämeikin aika tavalla.- haluan_kauniin
Onhan se hupaisaa, kun nainen on ilman meikkiä ihan eri nainen. Kulmakarvat katoaa, naama punoittaa kuin possulla, silmät pienet siansilmät, ripsetkin mitättömät.
Nainen, joka pokkana esiintyy myös ilman meikkiä joskus ja on silti kaunis, on tavoiteltava herkkupala. Jos meikkiä on aina laitettu raskaalla kädellä, arvaa kyllä mikä on totuus. Kaikki miehet sen tajuavat ja säälivät äijiä, jotka tällaiseen muijaan ovat tyytyneet.
Jos nainen pysyy hoikkana, naamakin on nätimpi ilman meikkiä. Eli vaaleanpunainen possu-efektiä ei synny.- eeeeeeeetuuuuuuu
Monilla naisilla menee kyllä meikkaus liian pitkälle. Kamalimpia on ne nykymuotia olevat tummat piirretyt kulmakarvat, jotka ovat kuin tussilla vedetyt. Yleensä ne on myös vedetty "vihaisen näköiseksi", vaikka siinä kai on tavoiteltu jotain kohtalokasta katsetta. Still-kuvassa voikin näyttää hyvältä kun ottaa sen kohtalokkaan ilmeen, mutta muuten...
Kenen mielestä sellainen on kaunista? Onko oikeasti jonkun mielestä? Mun mielestä ne eivät näytä kenelläkään hyvältä.
Ja totta, jos joku nainen ihan pokkana tulee joskus vaikka työpaikalle ihan ilman meikkiä ja on silti nätti, niin sellainen nainen onkin sitten oikeasti kaunis. Niitä vaan valitettavasti on suomalaisissa vähän koska tyypillinen suomalainen on väritön. Vaaleat ripset ja kulmakarvat maantien harmaa tukka. Ei sitä meikkiä silti kannata liikaa laittaa. Tekee vain pelottavan näköiseksi jos on ihan vahanaama ja tussilla vedetyt kulmat. Mut tää nyt on vaan mun mielipide, sori jos pahoitin jonkun mielen. - tarralenkkari666
Tuliko mieleesi, että jotkut haluavat näyttää pelottavilta?
tarralenkkari666 kirjoitti:
Tuliko mieleesi, että jotkut haluavat näyttää pelottavilta?
Hmmmm....Miksi?
- Nnnaineennn
Koko kasvot meikkaan...myös roskista viemään. (Ilmankos tuntuu että minulla on enemmän vientiä kun palstan meikkaamattomilla. Voi toki olla vääräkin tunne mutta vaikuttaa ettei miehet ole 24/7 kiinnostuneita teistä joistain palstanaisista).
En meikkaa mitään sotameikkejä vaan niin hienovaraisesti että jopa kosmetologi luuli feikkikulmakarvojani aidoiksi. - Rose_91
Arkisin olen ilman meikkiä tai hyvin kevyellä meikillä. Vähän puuteria ja sitten ripsiväriä yläripsiin.
Juhliin saatan laittautua vähän enemmän.- Vuvompm
Mä en taas tajua tollasta et juhliin ollaanki eri henkilö ku arkena. Sehän on ihan huijausta jos juhlista löytää vaik miehen.
- autstöks
Vuvompm kirjoitti:
Mä en taas tajua tollasta et juhliin ollaanki eri henkilö ku arkena. Sehän on ihan huijausta jos juhlista löytää vaik miehen.
Niin, vähän on sama, kuin että jos deittiprofiilissa on hattu päässä, niin sillä ei taatusti ole tukkaa.
Ts. naiset pystyvät helpommin paikkaamaan pieniä puutteitaan, sekö harmittaa? - trfhuk
Vuvompm kirjoitti:
No tuskin sieltä juhlista suoraan naimisiin mennään.
- Vuvompm
trfhuk kirjoitti:
No tuskin sieltä juhlista suoraan naimisiin mennään.
Joojoo mut onhan se outoa jos arjessa paljastuu vaikka joku harmaa hiirulainen puolisoks.
- Vuvompm
autstöks kirjoitti:
Niin, vähän on sama, kuin että jos deittiprofiilissa on hattu päässä, niin sillä ei taatusti ole tukkaa.
Ts. naiset pystyvät helpommin paikkaamaan pieniä puutteitaan, sekö harmittaa?Oon ite nainen niin miksi harmittaisi?
- Rose_91
Vuvompm kirjoitti:
Joojoo mut onhan se outoa jos arjessa paljastuu vaikka joku harmaa hiirulainen puolisoks.
En koskaan meikkaa niin paljon, että olisin eri ihminen kun meikit poistaa :D
- Nnnaaiinennn
Rose_91 kirjoitti:
En koskaan meikkaa niin paljon, että olisin eri ihminen kun meikit poistaa :D
Olet varmaan joko maalainen tai huono meikkaamaan. Kaikista noloimmat on sellaset joista huomaa et nyt on laitettu ripsiväriä ja huulikiiltoa. Se oikein hyppii silmille koska kaikki muu meikki puuttuu!
Nnnaaiinennn kirjoitti:
Olet varmaan joko maalainen tai huono meikkaamaan. Kaikista noloimmat on sellaset joista huomaa et nyt on laitettu ripsiväriä ja huulikiiltoa. Se oikein hyppii silmille koska kaikki muu meikki puuttuu!
"Olet varmaan joko maalainen tai huono meikkaamaan."
Yritetäänkö tässä laittaa "sisko" ruotuun haukkumalla & solvaamalla ja tehdä hänestä "uniikki massayksilö"..... ;P
- Punttineiti
En jaksa meikata paljoa, koska treenaaminen paksulla pakkelilla pilaa ihon. Vähän huulikiiltoa ja sävyttävää päivävoidetta, rasvaa. Ripsissä luonnolliset ripsienpidennykset helpottamaan kiireistä arkea. Inhoon meikkivoidetta ja puuteria tms.
- pihtarihuora
en meikkaa,onneksi olen työssäkin haalariduunari niin ei tarvitse asiakkaita tai työkavereita varten naamioitua vaan saa olla kuin riihen seinästä repäisty piru
- sharlotta78
Noiden meikkien kanssa on se ongelma, että ne eivät säily kauan, koska tietenkin keräävät valtavasti bakteereja kun niillä läästitään itseä. Eli jos meikkiä käyttää, niin sitä pitäis sitten käyttää tosi paljon, tai ne on ostanut turhaan ja saa kohta heittää pois. Tosin kaikki naiset eivät huolehdi tästä seikasta, mutta ite oon sen verran bakteerikammoinen, etten ala mitään puol vuotta vanhoja bakteeriviljelmiä kasvoilleni valelemaan. Käsittääkseni se käyttöaika on varsinkin silmämeikeillä vain muutama viikko.
Käytin aina ennenkin niin vähän meikkiä, että mulla huononi kaikki niin luovuin niistä kokonaan.
Meikit on kuitenkin tosi kalliita ja jos niitä käyttää harvoin, saa jatkuvasti heittää niitä roskiin ja rahaa kuluu ihan turhaan. Joku hyvä ripsarikin (hyvä=ei varise pitkin poskia) maksaa 15e ni on se aika kallista jos vaan muutaman kerran sipasee ja sit unohtaa sen sinne peilikaappiin ja bakteerit vaan kuhisee siellä purkissa..
Mulla on toki se onni, että mulla on luonnostaankin tummat pitkät ripset ja kulmakarvoistakin jotain edes näkyy, niin pitkälle pääsen jo sillä kun käytän ripsen taivuttajia ja nypin kulmakarvat, ettei ne rehota ihan valtoimenaan. Kauniiksi mua on aina kehuttu vaikken meikkiä käytäkään. Ehkä oon siis niin onnekas etten tarvitsekaan meikkiä. Mutta kyllä joskus innostun ostamaan jotain juhlaa varten.- Nnnainennnnnn
Silmämeikillä muutama viikko :D
Taidat olla aika fobikko. Tai tässä tapauksessa tyhmä. - tdgyf
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Taidat olla aika fobikko. Tai tässä tapauksessa tyhmä.Noin se kai pitäis mennä.. Mulla vanhimmat meikit varmaan 5v vanhoja.. Mikä on teidän lemppari hajuvesistä? Haluisin löytää jonkun persoonallisen, joka jää mieleen.. Nyt mulla on Dolce & Gabbanan Light blue.
- sharlotta78
Nnnainennnnnn kirjoitti:
Taidat olla aika fobikko. Tai tässä tapauksessa tyhmä.No ehkä oon sit tyhmä. Mutta en mä kyllä ala käyttämään ripsaria ja kajaaleita jota oon ens laittanut silmiini ja sit tunkenu sen sinne purkkiin takas muhimaan niin kuukausien päästä uudestaan. Ja joo, tiedossa on että monet käyttävät vuosiakin vanhoja meikkejä, mikä on jo todella ällöttävää, hrrrr!
Jotkut naiset oikein keräilevät meikkejä ja niitä on hyllyt täys kotona. Buaaaak, ei vaan oo mun juttu, ällöttää liikaa.
Silloin harvoin kun meikkaan ni ostan sitten ne meikit ja sen jälkeen saatan käyttääkin jonkun aikaa niitä meikkejä, mutta en ala niitä kuukausi/vuositolkulla säilömään vaan ne kyllä lähtee sitten roskiin muutamassa viikossa. Sen verran bakteerikammoinen tosiaan olen =D - tdgyf
sharlotta78 kirjoitti:
No ehkä oon sit tyhmä. Mutta en mä kyllä ala käyttämään ripsaria ja kajaaleita jota oon ens laittanut silmiini ja sit tunkenu sen sinne purkkiin takas muhimaan niin kuukausien päästä uudestaan. Ja joo, tiedossa on että monet käyttävät vuosiakin vanhoja meikkejä, mikä on jo todella ällöttävää, hrrrr!
Jotkut naiset oikein keräilevät meikkejä ja niitä on hyllyt täys kotona. Buaaaak, ei vaan oo mun juttu, ällöttää liikaa.
Silloin harvoin kun meikkaan ni ostan sitten ne meikit ja sen jälkeen saatan käyttääkin jonkun aikaa niitä meikkejä, mutta en ala niitä kuukausi/vuositolkulla säilömään vaan ne kyllä lähtee sitten roskiin muutamassa viikossa. Sen verran bakteerikammoinen tosiaan olen =DEt sä oo tyhmä, vaan minä.. Vähän shokkihoitoa: Mulla on yks Diorin aurinkopuuteri välillä käytössä. Ostin sen, kun olin vielä avoliitossa -erosta on 8v!!! :)
- Riiiiiiiiiii
Töihin: sipaisu värivoidetta koska ihoni on kirjava ja nenään vähän puuteria, silmiin ripsarit ja pikarajaus sekä kulmakarvaväri. Huulirasvassa on vähän väriä mukana. Baariin vähän huolellisemmin sama setti ja huulikiiltoa, poskipuna ja vähän luomiväriä. Koirankusetukseen, sieniretkelle ja lähisiwassa käyntiin korkeintaan kulmakarvojen piirtäminen jos en ole muuten meikannut aamulla. Olen ihan siedettävä meikittäkin, mutta suuret silmäni ovat kauniit ripsarin kanssa.
Olen meikannut jo yli 30 v.
Vaikka miehet väittävät, että meikitön nainen on kaunis ja mikä ettei olisi jos iho on kunnossa, käyvät äijät sitä kuumempina mitä huolellisemman "huomaamattoman" meikin olet värkännyt "luonnollisen" vaaleiden hiusten kehystämään naamariin. Näin on:). Meikit on naisilla ihan turhia mutta naiset meikkaa jotta niiden taso nousee ja naiset saisi komeempia miehiä. Ilman meikkia naiset jopa rumempia kuin rumat miehet. Playboy kaunottaretkin on ilman meikkejä todella taviksia ja meikeillä nainen nostaa tasoaan vitosesta kymmppiin hetkessä-
- myönnäpois
Sä taidat tykätä miehistä sitten? Jos ne on kerran paljon paremman näkösiä aina. Hei hani, ei se väärin oo..
- ImHereToFuck
"Entä palstan miehet, millaisesta meikistä pidätte naisella eniten: luonnollisesta, räväkästä vai jostain muusta? Laittakaa myös esimerkkikuvia! :)"
Pääsääntöisesti kevyesti on paras. Välillä voi irrotella. Inhoan piirrettyjä tai voimakkaita kulmia. Mulle turn-off naisessa. Kulmista en mallia löytänyt, S24treffeillä niitä kuitenkin on mutten halua heidän kuvaa tähän linkkailla ja arvostella ulkonäköä.
Malli 1 - Elsa Jean
http://9gag.com/gag/aOV7W7N/elsa-jean
- http://www.imgrum.com/media/1114664585787797068_2117741466
- https://pbs.twimg.com/media/CICsUUWUMAEidir.jpg:large
Malli 2 - Christina Perri
No kattokaa kuvahaulla Christina Perri, näyttää aina hyvältä eikä meikkaaminen mene koskaan yli.
Noista julkimoista paha mennä tosin sanomaan kun ei tiedä millanen pakkelikerros niillä on naamassa. Mut jos roskapussimatkalle pitää meikata niin morjens mun puolesta. - Totuudenkertojatar
En meikkaa. Vapaa hippi.
- 0615
Se että vastakkaisesta sukupuolesta leijuu vieno saippuan tuoksu riittää. Jos on kuuma päivä niin silloin ei hikikään ole sanktion paikka. Mutta että ilman meikkiä ja puhtaaan ihon haju. Se viettelee.
- Heikotus
Kulmista löytyy kestopig. ja hyvin vaaleat sellaiset, koska sairaus vei karvat. Niitä voi halutessaan tummentaa kynällä jos huvittaa.
Sitten sutaisen cc-voiteen nassuun, viherkynää punoittaviin nenänpieliin ja päälle meikkipuuteria (m.voiteita en käytä, ei tarvi). Siinäpä se yleensä.. Välillä voi hieman suht neutraalia luomiväriä laittaa, varjostella ja rajata silmät kevyesti (saa efektin kauempaa katsottuna, että olis ripset päässä vaikkei olekaan hih).
On ilman mitään ehostusta niin valjut kasvot, että jotain väriä heitettävä vaikka yleensä kuljenkin ilman muuta kuin nuo kestot nassus. :) - ei.voi.neuvoa
en osaa ottaa kantaa muuten kuin että jokainen nainen osaa meikata kaikki naiset kun tulee vastaan niin osaavat kyllä meikata ja näyttää tietävän mikä hänelle sopii naisille kysymys kokeiletko kotona eri meikkaus tyylejä tai kokeiletko tai harjoitteletko kotona naiset vaan osaa sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2319117- 696075
- 265698
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni565552Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv415418Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h945312- 624783
- 434447
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573786- 493425