Kai sen nyt voi kertoa, minähän olen atännän aviomies
Paljastus-
12
232
Vastaukset
- Ätännänaviomies
No mutta meitähän on kaksi!
Oletko siis atännän nykyinen aviomies, entinen aviomies vai tuleva aviomies?
pujottelija kirjoitti:
Nykyinen, tulevaisuus ei kyllä näytä hyvältä
Joo, te ette taida olla oikein keskusteluväleissä?
- Ikis__M
pujottelija kirjoitti:
Nykyinen, tulevaisuus ei kyllä näytä hyvältä
Mikäs siinä nyt sitten kiikastaa? Otitko liian vahvan alfanaisen? Kannattaisiko hakea jotain myötäsukaisempaa, ikäänkuin 50-lukulaistyyppistä naista?
- pilkospi
Olen juuri hiljattain avannut "Aviomiehenä olemisen kipupisteet ja niiden hoito parisuhteen eri vaiheissa " keskustelufoorumin, jossa voi anonyymisti omalla nimellään keventää taakkaansa. Tervetuloa keskustelemaan!
- höhhöhhöö
Aprilliäkö??
- vaimitämietit
naimisiinmeno voi ollakin, mutta muuten ei
- utelias-_-
Pujottelija tainnut pokata atännän palstalta, ku ei ole enää tätiä täällä näkynyt.
Juu ei ole, siis pokannut, vielä. Kukaan ei varmaan uskonut tuota hassunhauskaa aprillipilaani
- utelias-_-
pujottelija kirjoitti:
Juu ei ole, siis pokannut, vielä. Kukaan ei varmaan uskonut tuota hassunhauskaa aprillipilaani
Oletteko kirjotelleet privana?
- Tääjuttukiinnostaa
Minkälaisin askelin olet nyt ajatellut edetä tässä ätännän hurmaamisessa? Vonkaat niin kauan treffeille että lopulta hän suostuu? Vai kuinka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627