Aprillipila

Luolamadonna

Minusta aprillipilat ovat lapsellisia. Aivan kuin kusetus olisi jotenkin harvinaista ja että vain yhtenä päivänä vuodesta se saattaisi yllättää ajelehtijat.

Roskaa.

Oma aprillini: Kuukautiseni ovat myöhässä. En muista koskaan kirjoittaneeni niistä tai niiden puutteesta, meikkaamisesta tai muista rättihommista, vaikka tunnen monta suomalaista muotisuunnittelijaa ja mallia. Asia ei vain yllä kiinnostuksen tasolle. Se on liian arkipäiväistä näkyäkseen. Eikä mikään ole sokeampi itselleen kuin ihminen.

(Naurua)

11

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähäää

      Entäs aprillipillu

      • Luolamadonna

        Ai aprillu?

        (Kikatusta)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ai aprillu?

        (Kikatusta)

        Paikallisesta sateenkaaribaarista (en koskaan muista sen nimeä) kiljuttiin viinille, mutta vetosin raskauteeni, huomiseen entisen kämppikseni muuttamiseen ja IKEA:n hajota ja hallitse -hyllyhelvettiin, kantoralliin ja siihen, että voisivat tulla jeesimään.

        Soli diili.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Paikallisesta sateenkaaribaarista (en koskaan muista sen nimeä) kiljuttiin viinille, mutta vetosin raskauteeni, huomiseen entisen kämppikseni muuttamiseen ja IKEA:n hajota ja hallitse -hyllyhelvettiin, kantoralliin ja siihen, että voisivat tulla jeesimään.

        Soli diili.

        (Naurua)

        Helvetin nopeasti voi polkaista maasta sata kantajaa, jos on isompi boksi.

        Kaikista karmein muutto oli täkäläisen Vivian Meyerin sanomalehtihelvetti, jonka selittäminen tässä on jopa minulle mahdotonta. Niin hyvin se löi yli.

        (Reps)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Paikallisesta sateenkaaribaarista (en koskaan muista sen nimeä) kiljuttiin viinille, mutta vetosin raskauteeni, huomiseen entisen kämppikseni muuttamiseen ja IKEA:n hajota ja hallitse -hyllyhelvettiin, kantoralliin ja siihen, että voisivat tulla jeesimään.

        Soli diili.

        (Naurua)

        Meille maalaisjunteille niiden kaikkien nimi on aina Blue Oyster

        https://www.youtube.com/watch?v=niumQLDL_k0


      • Luolamadonna
        scrg kirjoitti:

        Meille maalaisjunteille niiden kaikkien nimi on aina Blue Oyster

        https://www.youtube.com/watch?v=niumQLDL_k0

        Se on muuten Fairytale.

        Jossain solussa napsahti.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Se on muuten Fairytale.

        Jossain solussa napsahti.

        (Reps)

        Ehkä pahin haju sisilialaisen vihreän juuston jälkeen on oisterikastikkeessa.

        (Hirn)


      • erkki-täti
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ehkä pahin haju sisilialaisen vihreän juuston jälkeen on oisterikastikkeessa.

        (Hirn)

        Osterikastike tuoksuu omaan nenääni kyllä paremmalta kuin kalakastike. Makuasioita.

        "Vivian Meyerin sanomalehtihelvetti" on helpompi tapaus kuin Vivianin tapaus. Sanomalehdet on helppo kantaa lehtiroskikseen, ja siinä säästää kuntosalimaksun. Kehittämättömät filmirullat kutittavat uteliaisuuden ja tiedonhalun aivonystyröitä niin paljon, että on ihan pakko keksiä jokin muu ratkaisu kuin roskis.


    • aprillitpäivä

      suomi voitti

    • Juokuravettäpäälle

      Aprillipäivä(kin) on menettänyt merkityksensä, kärsinyt inflaation, kun nykypäivänä kushetetaan kaiken aikaa kaikkialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe