Vapaa äänestys. Jaettuja sijoja saa antaa, perustelut myös kannatettavia, ei pakollisia. Mies, älä jätä tilaisuutta käyttämättä.
Kuka on palstan älykkäin nainen?
129
1301
Vastaukset
Kas kun et pyydä tanssimaan ripaskaa miinan päällä.
- aloit
Tykkään rauhallisesta ja yksimielisestä menosta. Joku luonnehtisi seesteisyydeksi :)
- hauhauhauhau
(Et sä HC-ätmel NOILLA SILMILLÄ voi olla mikään ruma jätkä..)
- elluhalloBY
ÄTMEL
Sun silmät.....(*_*) - t523w56tw
Onpa kuollut katse. Tuolta näyttää mies jolla ei ole enää mitään menetettävää.
t523w56tw kirjoitti:
Onpa kuollut katse. Tuolta näyttää mies jolla ei ole enää mitään menetettävää.
Tykkäät kummiskin <3
- Ikis__M
Palstanaisten älykkyyttä on mahdotonta arvioida kun ne pitää sen niin visusti vakan alla täällä rai...keskustellessaan.
- aloitt
Ihan parastaan tuntuvat antavan :D Pitäishän sun pystyä lyhyeen arvioon pitkään seuranneena :D
- 610
Samat sanat palsta "miehistä". Sinunkin raivoamista on saatu jo vuositolkulla seurata.
- Ikis__M
610 kirjoitti:
Samat sanat palsta "miehistä". Sinunkin raivoamista on saatu jo vuositolkulla seurata.
Minä hyvin harvoin jos koskaan olen kiihdyksissä, syvä pettymys asioiden tilaan 2000-luvulla ei ole raivoamista.
- Expuan.kaveri
Ikis__M kirjoitti:
Minä hyvin harvoin jos koskaan olen kiihdyksissä, syvä pettymys asioiden tilaan 2000-luvulla ei ole raivoamista.
Kyllä on raivoamista.
Ollaanpa sitä diplomaattisina.. ja kylmän hien vallassa.
Erkki-täti tietenkin, tämä on ollut selvää jo pidemmän aikaa. Ekillä on aina sana hallussa ja homma napakasti hanskassa.- näin.on
Komppaan kyllä. Erkillä on fiksuja ajatuksia.
- ömömöö
näin.on kirjoitti:
Komppaan kyllä. Erkillä on fiksuja ajatuksia.
Jos erkki-täti ois fiksuin, olis hän keksinyt ihan otse nimimerkkinsä, eikä käyttäisi palstalla näkemäänsä....
Tämä foorumi ei taida olla se paikka jossa olen yrittänyt älyllä hurmata xD
- Tissit
Tissit.
- erkki-täti
Olipas hupaisaa, kun kukaan ei vastaa. Yleensä mikä tahansa muu ominaisuus tuottaa nopeasti pitkän ketjullisen vastauksia.
Ja nyt sitten palstan nahjukset älähtävät: "ei voi tietää älykkyydestä!!!"
Ei niin, yhtä vähän kuin voi tietää ulkonäöstä tai luonteesta. Näistä toki lausuntoja jaellaan, jopa aika usein. Minäkin olen negatiivisten arvioiden mukaan mm. wt-nainen, yksinkertainen, lihava, persu, rasisti, kurppa, ruma kurppa jne. Toisaalta positiivisiakin luonnehdintoja löytyy kommenttien joukosta, kun hoksaa.
Siunattu hulluus -elokuvassa kysyttiin: oletko tavannut koskaan oikein viisasta miestä?
Hmm....- Ikis__M
Joo mutta kun se on ihan oikeasti niin ettei tällaiseen oikein ole yhtä vastausta. Minusta olisi ihan mukava äänestää sinua kun ollaan monesta asiasta samaa mieltä kuten vaikkapa mamutuksesta mutta kun ei se että ymmärtää ihan itsestäänselvyydet ole vielä osoitus ylimaallisesta älykkyydestä vaikka suuri(n) osa ihmisistä olisi paljo tymempiä siinäkin asiassa. Sitten kun tällaiseen arvioon pitäisi sisällyttää vielä sosiaalinen älykkyys jonka en usko olevan sinun vahva laji kun olet varmaan livenäkin aika suorapuheinen niin ei vaan voi kun ei tunne ihan live-elämässäkin.
Varmaankin jos tuo sosiaalinen älykkyys sisällytetään vastaukseen pitäisi ääni sitten antaa jollekin mielipiteissään hailakalle enkä sitäkään oikein haluaisi tehdä niin mieluummin sitten olen äänestämättä ketään yksittäistä. - erkki-täti
Ikis__M kirjoitti:
Joo mutta kun se on ihan oikeasti niin ettei tällaiseen oikein ole yhtä vastausta. Minusta olisi ihan mukava äänestää sinua kun ollaan monesta asiasta samaa mieltä kuten vaikkapa mamutuksesta mutta kun ei se että ymmärtää ihan itsestäänselvyydet ole vielä osoitus ylimaallisesta älykkyydestä vaikka suuri(n) osa ihmisistä olisi paljo tymempiä siinäkin asiassa. Sitten kun tällaiseen arvioon pitäisi sisällyttää vielä sosiaalinen älykkyys jonka en usko olevan sinun vahva laji kun olet varmaan livenäkin aika suorapuheinen niin ei vaan voi kun ei tunne ihan live-elämässäkin.
Varmaankin jos tuo sosiaalinen älykkyys sisällytetään vastaukseen pitäisi ääni sitten antaa jollekin mielipiteissään hailakalle enkä sitäkään oikein haluaisi tehdä niin mieluummin sitten olen äänestämättä ketään yksittäistä.Totta on se, että älykkyys on moniulotteisempi asia kuin moni muu ihmistä määrittävä tekijä.
Luettelemasi lisäksi olen oikein tutkitusti huomattavan älykäs matemaattisesti, lukujonojen muistaminen ja avaruudellinen hahmottaminen on erikoisosaamistani...pläääh.
Sosiaalisesti annan ymmärtää olevani kömpelömpi kuin olenkaan. En ole sosiaalisesti ns. lahjakas, mutta iän myötä olen oppinut silloin tällöin pelaamaan "polttopalloa" harkitusti. Nuorempana tuli sanottua totuuksia kiusallisissa tilanteissa turhankin usein. Samat mielipiteet voivat viehättää, mutta eivät ne oikeastaan mitään isompaa kerro yksittäisinä mielipiteinä.
Mutta muihin ominaisuuksiin mennäkseni, mielestäni myös ulkoiset ominaisuudet ovat moniulotteisempia asioita kuin tämä median lättänä versio "kauneudesta". Itse näen kauneuden, ja siis myös naiskauneuden paljon laajemmin, kuin mitä meille kauneutena syötetään.
Mielestäni vaikkapa Adele on ihan tajuttoman kaunis nainen. Jos olisin mies, jahtaisin justiinsa ulkoisesti Adelen kaltaisia vaniljavanukkaita...muhku, ihku ja ihana.
Toisaalta voin kyllä nähdä kauneuden siinä televisiossa esitellyssä heimonaisessa, joka pelkää että mustasukkainen nainen repii hänen kiekolle lävistetyn alahuulensa riekaleiksi kolmiodraaman takia.
Tai vaikka äitiydestään ylpeän intiaaninaisen esitellessä kotiaan alastomana ja kauniina. Eikö muka ole kaunis ihminen se, joka on terve, onnellinen ja luottaa tulevaisuuteen?
Sellaisten oikeasti kauniiden ihmisten rinnalla neuroottiset silikoniperseet/silikonitissit ovat surkeita ja TYHMIÄ tapauksia. Minun mielestäni. - 78787
HC-ätmel kirjoitti:
Heti jos jotain naista kehuu älykkääksi, alkaa hirneä iloinen pulputus. :-(
Saavat katsos voimansa miesten kehuista.
- Ikis__M
HC-ätmel kirjoitti:
Se taas johtunee siitä että nainen tulee iloiseksi kun et olekaan pelkkä seksistinen sika joka yrittää päästä pöksyihin kehumalla naisen kauneutta. Naisen pöksyihin pääseminen on siis huomattavasti helpompaa silloin kun nainen kuvittelee ettet ollut niihin edes menossa, ei tarvitse kuin saada pulputus käyntiin.
- erkki-täti
HC-ätmel kirjoitti:
Näin on, ja toisaalta totuudesta viis.
Ihan sama ilmiö on havaittavissa, kun flirttaillaan pillupainotteisesti, heh :D
Se on vain sitten seksipainotteista pulputusta.
Kuka uskaltaa kysyä, kuka on tyhmin nainen palstalla? - Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Totta on se, että älykkyys on moniulotteisempi asia kuin moni muu ihmistä määrittävä tekijä.
Luettelemasi lisäksi olen oikein tutkitusti huomattavan älykäs matemaattisesti, lukujonojen muistaminen ja avaruudellinen hahmottaminen on erikoisosaamistani...pläääh.
Sosiaalisesti annan ymmärtää olevani kömpelömpi kuin olenkaan. En ole sosiaalisesti ns. lahjakas, mutta iän myötä olen oppinut silloin tällöin pelaamaan "polttopalloa" harkitusti. Nuorempana tuli sanottua totuuksia kiusallisissa tilanteissa turhankin usein. Samat mielipiteet voivat viehättää, mutta eivät ne oikeastaan mitään isompaa kerro yksittäisinä mielipiteinä.
Mutta muihin ominaisuuksiin mennäkseni, mielestäni myös ulkoiset ominaisuudet ovat moniulotteisempia asioita kuin tämä median lättänä versio "kauneudesta". Itse näen kauneuden, ja siis myös naiskauneuden paljon laajemmin, kuin mitä meille kauneutena syötetään.
Mielestäni vaikkapa Adele on ihan tajuttoman kaunis nainen. Jos olisin mies, jahtaisin justiinsa ulkoisesti Adelen kaltaisia vaniljavanukkaita...muhku, ihku ja ihana.
Toisaalta voin kyllä nähdä kauneuden siinä televisiossa esitellyssä heimonaisessa, joka pelkää että mustasukkainen nainen repii hänen kiekolle lävistetyn alahuulensa riekaleiksi kolmiodraaman takia.
Tai vaikka äitiydestään ylpeän intiaaninaisen esitellessä kotiaan alastomana ja kauniina. Eikö muka ole kaunis ihminen se, joka on terve, onnellinen ja luottaa tulevaisuuteen?
Sellaisten oikeasti kauniiden ihmisten rinnalla neuroottiset silikoniperseet/silikonitissit ovat surkeita ja TYHMIÄ tapauksia. Minun mielestäni.En noita epäilekään ettetkö niissä onnistuisi ja varmaan perinteisessä älykkyystestissä ottaisit ihan hyvät pinnat kotiin. Tuota soisaallisuuttakin voi tosiaan oppia ja käsittääkseni olet myös semmoisissa piireissä liikkunut että on vähän pakkokin ja osaat myös sen mutta tosiaan vaikea on tuommoinen älykkyysvisa kun voisi semmoisenkin ajatella olevan älykkäin joka osaa olla onnellisin ja siihen taas ei paljon ajattelevat yksilöt oikein kykene kun ne murehtii vähän liikaakin maailman murheita.
Joo, kauneusasiat on vähän vaikeita myös ja aika yksilöllisiä. Minusta kauneinta on jos on sillä tavalla kaunis ettei huku massaan, joku pieni persoonallinen piirre on hyvä olla ja toki tuo mainitsemasi ulospäin näkyvä onnellisuus kaunistaa ihmistä valtavan paljon vaikkei olisi ihan missin mitoissa. Persoonallinen ääni on myös yksi mikä voi kiinnittää huomiota jopa enemmän kuin pelkät ulkoiset seikat, se kyllä voi toimia sitten molemmin päin. - sdfdsfdfsfdsf
erkki-täti kirjoitti:
Näin on, ja toisaalta totuudesta viis.
Ihan sama ilmiö on havaittavissa, kun flirttaillaan pillupainotteisesti, heh :D
Se on vain sitten seksipainotteista pulputusta.
Kuka uskaltaa kysyä, kuka on tyhmin nainen palstalla?Nnnainenn. En ole tyhmempää naista nähnyt.
- erkki-täti
sdfdsfdfsfdsf kirjoitti:
Nnnainenn. En ole tyhmempää naista nähnyt.
Joo, mutta annan anteeksi, koska on kovin nuori.
että.silleen on ankea nainen. Ainakin omasta mielestäni. - 181
Ikis__M kirjoitti:
En noita epäilekään ettetkö niissä onnistuisi ja varmaan perinteisessä älykkyystestissä ottaisit ihan hyvät pinnat kotiin. Tuota soisaallisuuttakin voi tosiaan oppia ja käsittääkseni olet myös semmoisissa piireissä liikkunut että on vähän pakkokin ja osaat myös sen mutta tosiaan vaikea on tuommoinen älykkyysvisa kun voisi semmoisenkin ajatella olevan älykkäin joka osaa olla onnellisin ja siihen taas ei paljon ajattelevat yksilöt oikein kykene kun ne murehtii vähän liikaakin maailman murheita.
Joo, kauneusasiat on vähän vaikeita myös ja aika yksilöllisiä. Minusta kauneinta on jos on sillä tavalla kaunis ettei huku massaan, joku pieni persoonallinen piirre on hyvä olla ja toki tuo mainitsemasi ulospäin näkyvä onnellisuus kaunistaa ihmistä valtavan paljon vaikkei olisi ihan missin mitoissa. Persoonallinen ääni on myös yksi mikä voi kiinnittää huomiota jopa enemmän kuin pelkät ulkoiset seikat, se kyllä voi toimia sitten molemmin päin.Jos kerran tuo sosiaalinen älykkyyskin otetaan mittariksi, niin palstan miehistä on sitten tehtävä se surullinen havainto, että kaikki jäävät alle keskitason.
- Mies3210
Ikis__M kirjoitti:
Varmaankin jos tuo sosiaalinen älykkyys sisällytetään vastaukseen pitäisi ääni sitten antaa jollekin mielipiteissään hailakalle enkä sitäkään oikein haluaisi tehdä niin mieluummin sitten olen äänestämättä ketään yksittäistä.Ei suorapuheisuus ole sosiaalista älyttömyyttä, ellei ole vahingossa suorapuheinen ja joudu myöhemmin katumaan suorapuheisuuttaan.
Kääntäen siis korrekti mielistely ei ole sosiaalista älyä, vaikka halutessaan sosiaalisesti älykäs onkin hyvä mielistelijä. Mutta onko pakko haluta?
Itse olen ilmeisesti sosiaalisesti tyhmä, kun suurinta osaa elämästäni en ole tajunnut keskustelukumppanieni kaipaavan korrektia mielistelyä. Olen puhunut muille niin kuin he olisivat suurin piirtein kaltaisiani arvoiltaan ja logiikaltaan. Viime vuosina olen joutunut tajuamaan, että kaikenlaisia kahjoja on (ollut) lähipiirissänikin, lähinnä tarkoitan vihervasurihörhöjä, mutta oli sekin avartavaa, kun työkaveri paljastui skiniksi ja muistin juuri aiemmin haukkuneeni skinit hänelle päin naamaa.
Eki, ällöstä nimestään huolimatta, on viisas mies. Ehkäpä palstan älykkäinkin. Toisaalta joku raivoava asperger saattaa olla älykkäämpi matemaattis-loogisesti, nerot kun usein ovat outoja, Eki taas ihan ymmärrettävä ja tasapainoisen oloinen.
Yleisesti älykkyydestä; viime vuodet ovat taas nostaneet nuoruuden jälkeen jo tyyntyneen narsismini pintaan: miten näiden orpojen, approbatur-Stubbien, Jabban, anarkistikommarien ja HS:n raivotautisten johtamassa maassa muka voisikaan olla kokematta suurta ylemmyyttä noihin päättelykyvyiltään ja yleissivistykseltään haasteellisiin ja heidän vielä vajaampiin äänestäjiinsä? Eivätkä nämä foorumit yhtään paranna tilannetta. - Mies3210
erkki-täti kirjoitti:
Joo, mutta annan anteeksi, koska on kovin nuori.
että.silleen on ankea nainen. Ainakin omasta mielestäni.Minusta te olette vähän samanlaisia. Että.silleen on kiva ja pirtsakka eukko, enkä ihan ymmärrä miksi häntä pitäisi alkaa haukkumaan, kun ei hänkään ilkeile lähtökohtaisesti. Vai onko minulta jäänyt joku kissatappelu huomaamatta? 99% viesteistä kyllä jää.
- vihatipunen
Mies3210 kirjoitti:
Minusta te olette vähän samanlaisia. Että.silleen on kiva ja pirtsakka eukko, enkä ihan ymmärrä miksi häntä pitäisi alkaa haukkumaan, kun ei hänkään ilkeile lähtökohtaisesti. Vai onko minulta jäänyt joku kissatappelu huomaamatta? 99% viesteistä kyllä jää.
Mun mielestä "että.silleen" höpöttelee vähän liikaa ottaen huomioon, että hänellä on joku hoitoalan yritys. En laittaisi vanhempiani sinne (jos olisivat elossa). Ei hän kyllä kenestäkään yksittäisestä asukkaasta mitään ole kai kirjoitellut mutta kuitenkin.
- Mies3210
vihatipunen kirjoitti:
Mun mielestä "että.silleen" höpöttelee vähän liikaa ottaen huomioon, että hänellä on joku hoitoalan yritys. En laittaisi vanhempiani sinne (jos olisivat elossa). Ei hän kyllä kenestäkään yksittäisestä asukkaasta mitään ole kai kirjoitellut mutta kuitenkin.
No tuo ei vaikuta käsitykseeni hänestä palstailijana tai ihmisenä juurikaan. Tai vaikuttaa, on siis ehkä vähän lörppö, mutta ei se minua ahdista. Olen kai itsekin.
- Ikis__M
Mies3210 kirjoitti:
Ei suorapuheisuus ole sosiaalista älyttömyyttä, ellei ole vahingossa suorapuheinen ja joudu myöhemmin katumaan suorapuheisuuttaan.
Kääntäen siis korrekti mielistely ei ole sosiaalista älyä, vaikka halutessaan sosiaalisesti älykäs onkin hyvä mielistelijä. Mutta onko pakko haluta?
Itse olen ilmeisesti sosiaalisesti tyhmä, kun suurinta osaa elämästäni en ole tajunnut keskustelukumppanieni kaipaavan korrektia mielistelyä. Olen puhunut muille niin kuin he olisivat suurin piirtein kaltaisiani arvoiltaan ja logiikaltaan. Viime vuosina olen joutunut tajuamaan, että kaikenlaisia kahjoja on (ollut) lähipiirissänikin, lähinnä tarkoitan vihervasurihörhöjä, mutta oli sekin avartavaa, kun työkaveri paljastui skiniksi ja muistin juuri aiemmin haukkuneeni skinit hänelle päin naamaa.
Eki, ällöstä nimestään huolimatta, on viisas mies. Ehkäpä palstan älykkäinkin. Toisaalta joku raivoava asperger saattaa olla älykkäämpi matemaattis-loogisesti, nerot kun usein ovat outoja, Eki taas ihan ymmärrettävä ja tasapainoisen oloinen.
Yleisesti älykkyydestä; viime vuodet ovat taas nostaneet nuoruuden jälkeen jo tyyntyneen narsismini pintaan: miten näiden orpojen, approbatur-Stubbien, Jabban, anarkistikommarien ja HS:n raivotautisten johtamassa maassa muka voisikaan olla kokematta suurta ylemmyyttä noihin päättelykyvyiltään ja yleissivistykseltään haasteellisiin ja heidän vielä vajaampiin äänestäjiinsä? Eivätkä nämä foorumit yhtään paranna tilannetta.Kirjoitit asiaa tuossa "Itse olen ilmeisesti sosiaalisesti tyhmä, kun suurinta osaa elämästäni en ole tajunnut keskustelukumppanieni kaipaavan korrektia mielistelyä. Olen puhunut muille niin kuin he olisivat suurin piirtein kaltaisiani arvoiltaan ja logiikaltaan."
Tuon tajuamiseen varmaan kaikilta menee hetki, sitten jossain vaiheessa vain ymmärtää että ei v..u, ne ei oikeasti tajua ja se johtuu juuri tuosta väärästä oletuksesta että ne olisi suurinpiirtein samanlaisia. - idiokratia
Ikis__M kirjoitti:
Kirjoitit asiaa tuossa "Itse olen ilmeisesti sosiaalisesti tyhmä, kun suurinta osaa elämästäni en ole tajunnut keskustelukumppanieni kaipaavan korrektia mielistelyä. Olen puhunut muille niin kuin he olisivat suurin piirtein kaltaisiani arvoiltaan ja logiikaltaan."
Tuon tajuamiseen varmaan kaikilta menee hetki, sitten jossain vaiheessa vain ymmärtää että ei v..u, ne ei oikeasti tajua ja se johtuu juuri tuosta väärästä oletuksesta että ne olisi suurinpiirtein samanlaisia.Keskivertoihmisten älykkyyttä ja käsityskykyä ei tosiaan kannata yliarvioida. Itse olen jo kauan sitten oppinut mukautumaan live-elämän keskusteluissa muiden osallistujien tasolle. Yleensä se tarkoittaa käytännössä sitä, että pitää leikkiä ihan helvetin paljon tyhmempää kuin on. Joku kirjoitti joskus älykkyyspalstalla "tyhmyyden simuloinnista", se kuvaa tilannetta hyvin.
Mies3210 kirjoitti:
No tuo ei vaikuta käsitykseeni hänestä palstailijana tai ihmisenä juurikaan. Tai vaikuttaa, on siis ehkä vähän lörppö, mutta ei se minua ahdista. Olen kai itsekin.
Olen samaa mieltä sinun kanssasi @että.silleen nimimerkistä........avoin yksilö ja samoin minullekin on tullut monta kertaa sellainen olo, että ovat enemmän tai vähemmän erkki-tädin kanssa samoilla "taajuuksilla".....
Jokainen käyttää palstaa omiin juttuihin....itsekin tulee enemmän/vähemmän lörpöteltyä ja vuodatettua suodattamatonta ajatuslimaa........retriittiä & terapiaa... ;P
NAisen älykkyys riippuu siitä monenko jännämiehen kannsa on ollut.
Suurin osa palstan naisista on joko yksinkertaisia tai todella yksinkertaisia.
Erkki-täti ymmärtää jotain vaikka vanha läski onkin.- naisfani
Erkki-täti on paljastanut toimineensa joskus mallina, joten tuskin se kovin läski on vieläkään.
naisfani kirjoitti:
Erkki-täti on paljastanut toimineensa joskus mallina, joten tuskin se kovin läski on vieläkään.
Moni nuorena hoikka nainen on vanhana läski, joten ei tuo merkitse mitään.
Sitä paitsi hän ei ole kieltänyt olevansa läski, joten on todennäköisesti löysä ihrakasa.
Ei lihavuus älykkyyteen yleensä vaikuta.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
Moni nuorena hoikka nainen on vanhana läski, joten ei tuo merkitse mitään.
Sitä paitsi hän ei ole kieltänyt olevansa läski, joten on todennäköisesti löysä ihrakasa.
Ei lihavuus älykkyyteen yleensä vaikuta.Kuten jo aiemmin sanoin: juupas-eipäs-väitttely on tyhmää.
Jos nyt väitän, että olet lähiösi tyhmin jätkä, ja sinä kiistät asian, tarkoittaako se sitä että olet älykäs?
Minä en uskalla tässä paljastaa asioita, koska haluan olla anonyymi. Kirjoitin ainakin kaksi vastausta, mutta deletoin ne. Jätän totuuden jälkipolville, noloa ainakin yhdelle"suomi-julkkikselle". erkki-täti kirjoitti:
Kuten jo aiemmin sanoin: juupas-eipäs-väitttely on tyhmää.
Jos nyt väitän, että olet lähiösi tyhmin jätkä, ja sinä kiistät asian, tarkoittaako se sitä että olet älykäs?
Minä en uskalla tässä paljastaa asioita, koska haluan olla anonyymi. Kirjoitin ainakin kaksi vastausta, mutta deletoin ne. Jätän totuuden jälkipolville, noloa ainakin yhdelle"suomi-julkkikselle"."Jos nyt väitän, että olet lähiösi tyhmin jätkä, ja sinä kiistät asian, tarkoittaako se sitä että olet älykäs?"
Ei välttämättä tarkoita, mutta jos en kiellä asiaa, niin todennäköisemmin olen se mitä väität.
"Minä en uskalla tässä paljastaa asioita, koska haluan olla anonyymi."
Jos myönnät olevasti läski, niin joku voi tunnistaa sinut? :D Läskejä naisiahan ei paljon ole, ei.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Jos nyt väitän, että olet lähiösi tyhmin jätkä, ja sinä kiistät asian, tarkoittaako se sitä että olet älykäs?"
Ei välttämättä tarkoita, mutta jos en kiellä asiaa, niin todennäköisemmin olen se mitä väität.
Jos myönnät olevasti läski, niin joku voi tunnistaa sinut? :D Läskejä naisiahan ei paljon ole, ei.Voiko olla tyhmempää ihmistä Suomessa? Näinkö päättelet asioita?
Olen ollut huolissani, olen usein huomannut nykyään kummallista apinamaisuutta...Mutta ehkä se on totta: idiocrasia on keskuudessamme?
Mutta meillä muilla on vain yksi tie: rikkaruohot pitää tappaa ennenkuin ne siementävät !
Paras tuntomerkki: kaikki kysymykset oman fyysisen olemuksen ulkopuolella. erkki-täti kirjoitti:
Voiko olla tyhmempää ihmistä Suomessa? Näinkö päättelet asioita?
Olen ollut huolissani, olen usein huomannut nykyään kummallista apinamaisuutta...Mutta ehkä se on totta: idiocrasia on keskuudessamme?
Mutta meillä muilla on vain yksi tie: rikkaruohot pitää tappaa ennenkuin ne siementävät !
Paras tuntomerkki: kaikki kysymykset oman fyysisen olemuksen ulkopuolella."Voiko olla tyhmempää ihmistä Suomessa?"
Tuskin sinua tyhmempää. Perun sanani. Samanlainen idioottinainen olet kuin kaikki muutkin palstalla.- erkki-täti
super-atm kirjoitti:
"Voiko olla tyhmempää ihmistä Suomessa?"
Tuskin sinua tyhmempää. Perun sanani. Samanlainen idioottinainen olet kuin kaikki muutkin palstalla.Jaa, että ihan näin julistat, kun omat lausumasi ovat ristiriidassa peruslogiikan kanssa.
Onpa meillä onneton miespolvi, tajuton pallikansa.
Maamme on tuomittu tuhoon. - Mies3210
super-atm kirjoitti:
"Jos nyt väitän, että olet lähiösi tyhmin jätkä, ja sinä kiistät asian, tarkoittaako se sitä että olet älykäs?"
Jos myönnät olevasti läski, niin joku voi tunnistaa sinut? :D Läskejä naisiahan ei paljon ole, ei.Lähiön tyhmin jätkä lähes varmasti kiistäisi olevansa lähiön tyhmin. Lähiön älykkäin taas kohtalaisella todennäköisyydellä ei kokisi mielekkääksi keskustella omasta älykkyydestään jonkun vajaaälyisen huutelijan kanssa.
- Mies3210
erkki-täti kirjoitti:
Jaa, että ihan näin julistat, kun omat lausumasi ovat ristiriidassa peruslogiikan kanssa.
Maamme on tuomittu tuhoon.Palliton miessukupolvi meillä on, eikä pallikansa.
Miesten pallittomuudesta voisi syyttää miehet alistaneita feministejä, mutta toisaalta olisivatko vahvat miehet alistuneet? Olisiko mahdollista, että feministit onnistuisivat kuohitsemaan venäläiset tai turkkilaiset miehet? Mutta kuten Venäjästä ja Turkista nähdään, on tästä meidän ämmämiehisyydestä tainnut olla jotain hyötyäkin maalle. Naiset eivät vaan sittenkään olleet vielä evoluutiossa vaistoiltaan niin pitkällä kuin arvonsa ja siksi yhä harvemmin sukupuoleton suomalainen "äijä"feministi kelpaa pilluun. erkki-täti kirjoitti:
Jaa, että ihan näin julistat, kun omat lausumasi ovat ristiriidassa peruslogiikan kanssa.
Maamme on tuomittu tuhoon.Haista paska ja tapa itses.
Mies3210 kirjoitti:
Lähiön tyhmin jätkä lähes varmasti kiistäisi olevansa lähiön tyhmin. Lähiön älykkäin taas kohtalaisella todennäköisyydellä ei kokisi mielekkääksi keskustella omasta älykkyydestään jonkun vajaaälyisen huutelijan kanssa.
Onko elämänkoulu käyty? :) Vai jääkö sekin sinulta kesken?
- Mies3210
super-atm kirjoitti:
Onko elämänkoulu käyty? :) Vai jääkö sekin sinulta kesken?
Sanoisin, että sekin on tullut käytyä laaja-alaisemmin opintosuorituksin kuin 95% ihmisistä.
Mies3210 kirjoitti:
Sanoisin, että sekin on tullut käytyä laaja-alaisemmin opintosuorituksin kuin 95% ihmisistä.
Joo on varmasti..... Omasta mielestäsi olet varmasti vaikka mikä sankari. Eri asia mitä todellisuudessa olet.
- Mies3210
super-atm kirjoitti:
Joo on varmasti..... Omasta mielestäsi olet varmasti vaikka mikä sankari. Eri asia mitä todellisuudessa olet.
Miksi se sinua kiinnostaa?
Mies3210 kirjoitti:
Miksi se sinua kiinnostaa?
Ei kiinnosta. Mutta kun täällä ylimielisenä kehut itseäsi ja moitit muita, niin pakko on sinuakin välillä palauttaa maanpinnalle.
- Mies3210
super-atm kirjoitti:
Ei kiinnosta. Mutta kun täällä ylimielisenä kehut itseäsi ja moitit muita, niin pakko on sinuakin välillä palauttaa maanpinnalle.
Huomaatko ollenkaan miten tämä ketju eteni tähän pisteeseen? Kuka haukkui ja ketä? Kuka kyseli koulutusta?
Sinä taas et ole minulle moittimisen väärti. Ole vaan lähiön tyhmin tai fiksuin, aivan sama minulle. Löydät kyllä tappelukavereita tarpeeseesi muualtakin.
Tulipa mieleen päivän uutinen siitä kuinka juuri eläkkeelle päässyt lähti baarista ulos tappelemaan puolet nuoremman kanssa ja päätyi ilmeisesti aivovammaiseksi lopuksi ikäänsä. Minä en aio osallistua noihin mittelöihin vaikka kuinka kinuttaisiin. Mies3210 kirjoitti:
Huomaatko ollenkaan miten tämä ketju eteni tähän pisteeseen? Kuka haukkui ja ketä? Kuka kyseli koulutusta?
Sinä taas et ole minulle moittimisen väärti. Ole vaan lähiön tyhmin tai fiksuin, aivan sama minulle. Löydät kyllä tappelukavereita tarpeeseesi muualtakin.
Tulipa mieleen päivän uutinen siitä kuinka juuri eläkkeelle päässyt lähti baarista ulos tappelemaan puolet nuoremman kanssa ja päätyi ilmeisesti aivovammaiseksi lopuksi ikäänsä. Minä en aio osallistua noihin mittelöihin vaikka kuinka kinuttaisiin.Liitele sinä hölmö vaan pilvilinnoissasi ja kuvittele itsestäsi liikoja.
- Mies3210
super-atm kirjoitti:
Liitele sinä hölmö vaan pilvilinnoissasi ja kuvittele itsestäsi liikoja.
Minulle on aivan sama olisinko tarinan kuusikymppinen aivovammautuja vai kolmekymppinen vammauttaja. En osallistu, joten luuloni itsestäni ovat merkityksettömiä.
Mies3210 kirjoitti:
Minulle on aivan sama olisinko tarinan kuusikymppinen aivovammautuja vai kolmekymppinen vammauttaja. En osallistu, joten luuloni itsestäni ovat merkityksettömiä.
Haastat riitaa ja juoset karkuun. Olet tyypillinen kusipäinen suunsoittaja, joka pelkää fyysistä väkivaltaa.
- Mies3210
super-atm kirjoitti:
Haastat riitaa ja juoset karkuun. Olet tyypillinen kusipäinen suunsoittaja, joka pelkää fyysistä väkivaltaa.
Itse asiassa nautin siitä, mutta se on eläimellinen puoleni, jonka pyrin pitämään älyllisen puoleni hallitsemana. Ei se aina onnistu, mutta ätminkäiset tai eläkeläiset eivät sentään saa sykettä nousemaan.
- Kyrpä_sillä_on
naisfani kirjoitti:
Transu-sedällä roikkuu kyrpä haaroissa. Pieni kyrpä, mutta kyrväksi sekin lasketaan.
- Kantapää
Kyseessä on asia, jota on aika mielivaltaista alkaa arvioimaan mielipidepohjaisella äänestämisellä.. Itse en sitä paitsi omaa riittävää informaatiota palstan käyttäjistä, jotta voisin antaa pätevää vastausta suuntaan taikka toiseen.
- seiskajeee
Eihän me kaikki edes käytellä samaa nimimerkkiä.. Itsekin oon kirjoitellut täällä jo yli 10 vuotta, mutta mitään samaa nimmaria en oo koskaan ottanut.
- eimullamuuta
Seurustelen naisen kanssa joka on sairaanhoitaja ja se ei tiennyt milloin suomi itsenäistyi kun aloin olee sen kanssa.
- tarpeetontasuunsoittoa
Aika pitkään olette olleet yhdessä, jos Suomi itsenäistyi suhteenne alkamisen aikoihin.
- Totuudenkertojatar
Eiks tuo nyt vaan ole merkki siitä että sait sen naisen niin sekaisina aluksi ettei se enää tiennyt milloin Suomi itsenäistyi.
Vuosiluvun muistaminen on osoitus älykkyydestä?
Väittäisin että moni hoitsu tietää paljon sellaisia asioita, joita me muut emme tiedä. Ihan sama muistaako vuotta, jos on muuten hommat hallussa.
- kumisaapas666
Kumisaapas666.
- erkki-täti
että.silleen
https://www.youtube.com/watch?v=5YPARDlE-O8
Kun unohtaa isot kuviot ja maailman, voi olla varma että hyvinmenee. - että.silleen
erkki-täti kirjoitti:
että.silleen
https://www.youtube.com/watch?v=5YPARDlE-O8
Kun unohtaa isot kuviot ja maailman, voi olla varma että hyvinmenee.Tuutulauluako mulle soitat? Pikkasen on mulle liian hidas... jääköön vastaamatta.
Ei vanhempaa naista mun sovi mielipiteidensä vuoksi haastaa.
"Kun unohtaa isot kuviot ja maailman, voi olla varma että hyvinmenee."
Pikku aivoisella, eikä ole politiikasta erimieltä iso kenkäisempien kanssa, vai?
Ei voi mitään, ei kannettu vesi kaivossa pysy!
Tässä sulle vastalahja.
https://www.youtube.com/watch?v=gNCxzbW9mtY
Hyvää yötä, nyt menen takaisin nukkumaan. - Mies3210
että.silleen kirjoitti:
Tuutulauluako mulle soitat? Pikkasen on mulle liian hidas... jääköön vastaamatta.
Ei vanhempaa naista mun sovi mielipiteidensä vuoksi haastaa.
"Kun unohtaa isot kuviot ja maailman, voi olla varma että hyvinmenee."
Pikku aivoisella, eikä ole politiikasta erimieltä iso kenkäisempien kanssa, vai?
Ei voi mitään, ei kannettu vesi kaivossa pysy!
Tässä sulle vastalahja.
https://www.youtube.com/watch?v=gNCxzbW9mtY
Hyvää yötä, nyt menen takaisin nukkumaan.Tässä kyllä etsilleen vei riivaajaansa 5-0! Komea koukku vastapalloon kitisijälle.
Ettsilleen: oletko huomannut, että käyt ikään kuin eri taajuudella kuin muut? Ajattelu- ja keskustelutyylisi ei ole "laumaan" sopeutunutta, vaan omalla itsenäisellä tavalla pirskahtelevaa ja yllättävää. Oletan, että näin myös livenä? Mistähän mahtaa johtua? Temperamentti, erilaisuus, älykkyys, kasvatus, sairaus?
Joka tapauksessa piristät palstaa pirskahduksillasi. - Ikis__M
Mies3210 kirjoitti:
Tässä kyllä etsilleen vei riivaajaansa 5-0! Komea koukku vastapalloon kitisijälle.
Ettsilleen: oletko huomannut, että käyt ikään kuin eri taajuudella kuin muut? Ajattelu- ja keskustelutyylisi ei ole "laumaan" sopeutunutta, vaan omalla itsenäisellä tavalla pirskahtelevaa ja yllättävää. Oletan, että näin myös livenä? Mistähän mahtaa johtua? Temperamentti, erilaisuus, älykkyys, kasvatus, sairaus?
Joka tapauksessa piristät palstaa pirskahduksillasi.Hyvä huomio, että.silleen ehkä tuon erilaisuutensa ja avoimuutensa vuoksi saattaa ärsyttää joitakin.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Hyvä huomio, että.silleen ehkä tuon erilaisuutensa ja avoimuutensa vuoksi saattaa ärsyttää joitakin.
Joo, muassa ärsyttää liika avoimuus. Tosin kaikki että.silleen jutut ei kyllä kuulemma pidä edes paikkaansa.
Ja mitäpä se mulle kuuluu jos huutelee asioitaan täällä. Olen mä itsekin huudellut mutta en työpaikkani asioita...ainakaan silleen, että kukaan osaisi päätellä missä olen töissä. - Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Joo, muassa ärsyttää liika avoimuus. Tosin kaikki että.silleen jutut ei kyllä kuulemma pidä edes paikkaansa.
Ja mitäpä se mulle kuuluu jos huutelee asioitaan täällä. Olen mä itsekin huudellut mutta en työpaikkani asioita...ainakaan silleen, että kukaan osaisi päätellä missä olen töissä.Itsekullakin on oma tapansa toimia täällä ja muuallakin. Minä myös aika varovainen henk.kohtaisuuksia paljastamaan ja noita työasioita muutenkaan ei tule juuri siviilissä puitua muuten kuin korkeintaan ihan yleisellä tasolla.
- Mies3210
vihatipunen kirjoitti:
Ja mitäpä se mulle kuuluu jos huutelee asioitaan täällä. Olen mä itsekin huudellut mutta en työpaikkani asioita...ainakaan silleen, että kukaan osaisi päätellä missä olen töissä.Työpaikka on pyhä! Älä turhaan mainitse työpaikkasi nimeä tai kirottu olet!
Mies3210 kirjoitti:
Tässä kyllä etsilleen vei riivaajaansa 5-0! Komea koukku vastapalloon kitisijälle.
Joka tapauksessa piristät palstaa pirskahduksillasi.Tästä olen täysin samaa mieltä, että.silleen on ihanan omalaatuinen ja suloinen. En ymmärrä, miksi häntä piti alkaa haukkua.
- tarralenkkari666
Älä huijaa. Nimimerkkikin jo kertoo älykkyyden ;)
- Ikis__M
Marrrnie kirjoitti:
Tästä olen täysin samaa mieltä, että.silleen on ihanan omalaatuinen ja suloinen. En ymmärrä, miksi häntä piti alkaa haukkua.
Laitetaanpa tähän vielä yksi näkökulma eli kun että.silleen:hän tuntuu aika kunniakkaasti edustavan naiseutta näin 2000-luvulla, kertoo leipovansa sämoylöitä yms. tekee perinteisiä naisjuttuja (mitä me miehet tietyti valtavasti arvostamme) niin olisiko sitten niin että jotkut naiseudestaan eroon pyrkivät/pyrkineet 2000-luvun alfanaiset kokevat tuollaisen kodin lämpöä säteilevän naisen uhkana kun ei menekään samaan feministi/miesvihamuottiin kuin muut?
Ikis__M kirjoitti:
Laitetaanpa tähän vielä yksi näkökulma eli kun että.silleen:hän tuntuu aika kunniakkaasti edustavan naiseutta näin 2000-luvulla, kertoo leipovansa sämoylöitä yms. tekee perinteisiä naisjuttuja (mitä me miehet tietyti valtavasti arvostamme) niin olisiko sitten niin että jotkut naiseudestaan eroon pyrkivät/pyrkineet 2000-luvun alfanaiset kokevat tuollaisen kodin lämpöä säteilevän naisen uhkana kun ei menekään samaan feministi/miesvihamuottiin kuin muut?
Voi olla... Toisaalta eivät kaikki feministitkään pyri naiseudestaan eroon. Itse en ainakaan koe että.silleen:tä uhkana, vaikka en erityisen hoivaava saati leipova nainen olekaan. Kertoo ihmisen pelokkuudesta, jos kokee, ettei meitä voi olla monenlaisia. Kaikki toteuttakoon itseään omalla tavallaan, kunhan ei tarkoituksella loukkaa toisia.
- Mieees
Mies3210 kirjoitti:
Joka tapauksessa piristät palstaa pirskahduksillasi.Komppaan.
- Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Voi olla... Toisaalta eivät kaikki feministitkään pyri naiseudestaan eroon. Itse en ainakaan koe että.silleen:tä uhkana, vaikka en erityisen hoivaava saati leipova nainen olekaan. Kertoo ihmisen pelokkuudesta, jos kokee, ettei meitä voi olla monenlaisia. Kaikki toteuttakoon itseään omalla tavallaan, kunhan ei tarkoituksella loukkaa toisia.
Se että myönnät olevasi epäonnistunut naiseudessa, on jo tärkeä askel kohti parantumista.
Sinä voit oppia jotain että.silleeltä. Ex------------PUA kirjoitti:
Se että myönnät olevasi epäonnistunut naiseudessa, on jo tärkeä askel kohti parantumista.
Sinä voit oppia jotain että.silleeltä.Olipa piristävää saada sinulta noin kannustava kommentti.
Muistelisin joskus aikaisemminkin käydyn keskustelun, jossa pari naista arvosteli toisiaan ja silloinkin toinen osapuoli oli erkki-täti.
Normaalisti naiset höpöttelevät ja juoruilevat paljon ja kaikenlaista. Se että se ei ole palstan naisten keskuudessa normaalia kertoo lähinnä siitä, että palstalle valikoituu jollakin tavalla epätyypillisiä naisia.- Luolamadonna
Mjaa
No sehän on hauska kuulla. Ehkä palstan naisissa on naiseudelle epätyypillisiä piirteitä, kuten munaa olla lörpöttelemättä joutavia.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mjaa
No sehän on hauska kuulla. Ehkä palstan naisissa on naiseudelle epätyypillisiä piirteitä, kuten munaa olla lörpöttelemättä joutavia.
(Reps)Toisaalta en kyllä käsitä kuinka keskustelupalsta voi elää ilman joutavaa lörpöttelyä.
(Naurua) - Ikis__M
erkki-täti vahvana persoonana ei taida oikein sietää toisten naisten mielipiteitä jos ne liikaa poikkeavat omista. Jonkun leipomisjuttuväännön muistan jossa erkki-täti perfektionistina ripitti että.silleen:tä siitä kun oli "väärä" nimi pekingin ankalla kun eihän se voi olla pekingin ankkaa jos ei ole prikulleen oikein tehty.
- tarralenkkari666
Määrittele ensin älykkyys.
Arkikielessä sillä tarkoitetaan usein yleistietämystä, fiksuutta, nokkeluutta, kielellistä lahjakkuutta ja sosiaalista älykkyyttä. Joskus puhutaan pelkästä äo:stä, joka taas ei välttämättä heijastu mitenkään arkiseen ymmärrykseen älykkyydestä.
Bonuksena voisit kertoa miksi tälläkään on mitään väliä?
Terveisin Nero idiootti- Mies3210
Älykkyyden yksi mittari, etenkin tiedostavissa piireissä, on se, että pystytään kiertelemään itse aiheesta keskustelemista loputtomasti määrittelemällä lähtökohtia ja keskustelemalla keskustelemisesta.
- tarralenkkari666
Ei sekään taida liittyä varsinaisesti älykkyyteen, vaan enemmänkin esim. akateemiseen keskustelukulttuuriin. Pidän tosin kriittistä ajattelukykyä älykkyyden yhtenä ilmentymänä, vaikka sen voikin opetella.
Aika moni näkyy korreloivan älykkyyden sen mukaan miten samaa mieltä toinen on.
Tälläkin palstalla on nokkelia ja älykkäitä kirjoittajia, joiden arvomaailma ja mielipiteet ovat täysin moraalittomia ja väärässä.
Näitä kahta ei minusta myöskään pidä sekoittaa. On jopa vahingollista ajatella "pahisten" olevan tyhmiä, koska eivät ajattele samalla tavoin esim. ihmisarvoista.
On ehkä yhtä vahingollista pitää tyhmyyttä (automaattisesti) pahana. - Mies3210
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ei sekään taida liittyä varsinaisesti älykkyyteen, vaan enemmänkin esim. akateemiseen keskustelukulttuuriin. Pidän tosin kriittistä ajattelukykyä älykkyyden yhtenä ilmentymänä, vaikka sen voikin opetella.
Aika moni näkyy korreloivan älykkyyden sen mukaan miten samaa mieltä toinen on.
Tälläkin palstalla on nokkelia ja älykkäitä kirjoittajia, joiden arvomaailma ja mielipiteet ovat täysin moraalittomia ja väärässä.
Näitä kahta ei minusta myöskään pidä sekoittaa. On jopa vahingollista ajatella "pahisten" olevan tyhmiä, koska eivät ajattele samalla tavoin esim. ihmisarvoista.
On ehkä yhtä vahingollista pitää tyhmyyttä (automaattisesti) pahana.Kun keskinkertaisuudet ovat päässeet viime vuosikymmeninä yliopistoihin, niin ns. akateemiseen keskustelukulttuuriin on tosiaan osin päässyt pesiytymään loputon jaarittelu, minkä todellinen syy on korostaa keskustelijoiden sivistyneisyyttä ja älyä. Usein kouluttamattomampi ja heikkoitsetuntoinen vastapuoli saadaankin hiljenemään häpeissään nurkkaan ennen kuin on itse aiheesta vielä sanottu mitään. Selvittämättä jäi, että kummalla olisi ollut painavammat argumentit itse aiheesta, mutta sehän on voitto ns. akateemiselle älykölle, jonka ei näin tarvinnut punnita substanssiosaamistaan ja argumenttiensa loogista arvoa.
Tyhmyys on usein hyvyyteen pohjautuvaa. Tyhmä lienee älykästä useammin hyvä(ntahtoinen). Tähänhän mm. valtaosa vihervasemmistolaisuudesta perustuu. Vaikka kaikki toimensa johtavat kärsimyksen ja kurjuuden lisääntymiseen, niin valtaosa heistä on mukana ihan vain hyväntahtoisen tyhmyytensä vuoksi. Vain pieni osa älykästä eliitti-vihervasemmistoa on mukana pahantahtoisesti ajamassa omaa etuaan tai kostamassa.
Varmaan vähän vastaavaa voitaisiin sanoa monen muunkin puolueen kannattajista, mutta kaikkein leimallisimmin vihervasurit kokevat olevansa hyvän puolella ja tuo aate eniten vetoaa hyväntahtoisiin palikoihin. - Mies3210
Mies3210 kirjoitti:
Kun keskinkertaisuudet ovat päässeet viime vuosikymmeninä yliopistoihin, niin ns. akateemiseen keskustelukulttuuriin on tosiaan osin päässyt pesiytymään loputon jaarittelu, minkä todellinen syy on korostaa keskustelijoiden sivistyneisyyttä ja älyä. Usein kouluttamattomampi ja heikkoitsetuntoinen vastapuoli saadaankin hiljenemään häpeissään nurkkaan ennen kuin on itse aiheesta vielä sanottu mitään. Selvittämättä jäi, että kummalla olisi ollut painavammat argumentit itse aiheesta, mutta sehän on voitto ns. akateemiselle älykölle, jonka ei näin tarvinnut punnita substanssiosaamistaan ja argumenttiensa loogista arvoa.
Tyhmyys on usein hyvyyteen pohjautuvaa. Tyhmä lienee älykästä useammin hyvä(ntahtoinen). Tähänhän mm. valtaosa vihervasemmistolaisuudesta perustuu. Vaikka kaikki toimensa johtavat kärsimyksen ja kurjuuden lisääntymiseen, niin valtaosa heistä on mukana ihan vain hyväntahtoisen tyhmyytensä vuoksi. Vain pieni osa älykästä eliitti-vihervasemmistoa on mukana pahantahtoisesti ajamassa omaa etuaan tai kostamassa.
Varmaan vähän vastaavaa voitaisiin sanoa monen muunkin puolueen kannattajista, mutta kaikkein leimallisimmin vihervasurit kokevat olevansa hyvän puolella ja tuo aate eniten vetoaa hyväntahtoisiin palikoihin.Vai olisiko hyvyys tyhmyyteen pohjautuvaa? Muna vai kana?
Mies3210 kirjoitti:
Vai olisiko hyvyys tyhmyyteen pohjautuvaa? Muna vai kana?
Tai ehkäpä "hyviksillä" ei ole samanlaista pakkoa tuoda omaa älykkyyttään esille, koska on muita, tärkeämpiä arvoja?
Kääntäen voisi sanoa, että he, jotka älykkyyttään korostavat, ovatkin puutteellisia, arvottomia.
Ja kyllä, jopa minut on virallisesti erittäin hyväksi, pienen pieneen prosenttiin kuuluvaksi määritelty. Sillä ei vain minulle ole itseisarvoa.- Mies3210
SikaHelmi kirjoitti:
Tai ehkäpä "hyviksillä" ei ole samanlaista pakkoa tuoda omaa älykkyyttään esille, koska on muita, tärkeämpiä arvoja?
Kääntäen voisi sanoa, että he, jotka älykkyyttään korostavat, ovatkin puutteellisia, arvottomia.
Ja kyllä, jopa minut on virallisesti erittäin hyväksi, pienen pieneen prosenttiin kuuluvaksi määritelty. Sillä ei vain minulle ole itseisarvoa.Erikoista, jos älykkyytesi ei ole sinulle olennaista. Sinähän olisit aivan eri ihminen, jos älykkyytesi eroaisi nykyisestä merkittävästi.
Toki on niitä sellaisiakin hyviä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä. Oikein älykkäillä sellaisila ei ole tarvetta tuoda hyvyyttäänkään esiin. Mutta itse nyt kuitenkin puhuin yleistäen suurista massoista. Mies3210 kirjoitti:
Erikoista, jos älykkyytesi ei ole sinulle olennaista. Sinähän olisit aivan eri ihminen, jos älykkyytesi eroaisi nykyisestä merkittävästi.
Toki on niitä sellaisiakin hyviä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä. Oikein älykkäillä sellaisila ei ole tarvetta tuoda hyvyyttäänkään esiin. Mutta itse nyt kuitenkin puhuin yleistäen suurista massoista.Ihmisillä on usein lahjoja, joista eivät itse -ikävä kyllä- niin perusta. Ovat itsestäänselvyyksiä. Hyvin usein käy niin, omat lahjat sivuutetaan, toisten lahjoista haaveillaan
"olisit aivan eri ihminen, jos älykkyytesi eroaisi nykyisestä merkittävästi." Tottakai, suuntaan tai toiseen. Toisissa ihmisissä on kerroksia, toisissa ei..Mies3210 kirjoitti:
Kun keskinkertaisuudet ovat päässeet viime vuosikymmeninä yliopistoihin, niin ns. akateemiseen keskustelukulttuuriin on tosiaan osin päässyt pesiytymään loputon jaarittelu, minkä todellinen syy on korostaa keskustelijoiden sivistyneisyyttä ja älyä. Usein kouluttamattomampi ja heikkoitsetuntoinen vastapuoli saadaankin hiljenemään häpeissään nurkkaan ennen kuin on itse aiheesta vielä sanottu mitään. Selvittämättä jäi, että kummalla olisi ollut painavammat argumentit itse aiheesta, mutta sehän on voitto ns. akateemiselle älykölle, jonka ei näin tarvinnut punnita substanssiosaamistaan ja argumenttiensa loogista arvoa.
Varmaan vähän vastaavaa voitaisiin sanoa monen muunkin puolueen kannattajista, mutta kaikkein leimallisimmin vihervasurit kokevat olevansa hyvän puolella ja tuo aate eniten vetoaa hyväntahtoisiin palikoihin.Kiltteys=Tyhmyys......hmmmm.....näin ajattelevat yleensä ns. huonot persoonat.....tosin tiedostavat kiltitkin käsittävät, että heitä voidaan pitää tyhmänä....mutta jos olet, niin olet......."sydämmelleen" ei voi mitään....
Mies3210 kirjoitti:
Erikoista, jos älykkyytesi ei ole sinulle olennaista. Sinähän olisit aivan eri ihminen, jos älykkyytesi eroaisi nykyisestä merkittävästi.
Toki on niitä sellaisiakin hyviä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä. Oikein älykkäillä sellaisila ei ole tarvetta tuoda hyvyyttäänkään esiin. Mutta itse nyt kuitenkin puhuin yleistäen suurista massoista."Toki on niitä sellaisiakin hyviä ihmisiä, jotka ovat älykkäitä. Oikein älykkäillä sellaisila ei ole tarvetta tuoda hyvyyttäänkään esiin."
Mitäs sellaiset "ei hyvikset" sitten ovat, jotka tuovat omaa erinomaisuuttaan esille?......"tyhmiäkö" ;P- tarralenkkari666
Mies3210 kirjoitti:
Varmaan vähän vastaavaa voitaisiin sanoa monen muunkin puolueen kannattajista, mutta kaikkein leimallisimmin vihervasurit kokevat olevansa hyvän puolella ja tuo aate eniten vetoaa hyväntahtoisiin palikoihin.Samaa voisi sanoa oikeistosta, konservatiiveista ja kokoomusta äänestävistä.
Harva ajattelee olevansa pahis. Taantumukselliset kuvittelevat (eliittijoukkoja lukuunottamatta) tekevänsä hyvää mutta kuitenkin tukevat rakenteita, jotka aiheuttavat kurjuutta.
Suurin osa minkään aatteen, puolueen ym. kannattajista ei oikeasti ymmärrä miten asiat toimivat. - tarralenkkari666
Mies3210 kirjoitti:
Vai olisiko hyvyys tyhmyyteen pohjautuvaa? Muna vai kana?
Tyhmyys/älykkyys eivät ole verrannollisia hyvyyteen/pahuuteen. Tyhmä voi olla paha tai hyvä ja sama pätee älykkääseenkin. En jaksa uskoa mihinkään korrelaatioon. Eikä sitä tue mikään tutkimuskaan.
- Mies3210
Tyhmyys/älykkyys eivät ole verrannollisia hyvyyteen/pahuuteen. Tyhmä voi olla paha tai hyvä ja sama pätee älykkääseenkin. En jaksa uskoa mihinkään korrelaatioon. Eikä sitä tue mikään tutkimuskaan.
Montakos tutkimusta aiheesta olet lukenut?
Kyllä minusta kokoomuslaiset useammin myöntävät ajavansa omaa etuaan. Eivät tietenkään julkisesti sano tuota. - Mies3210
Samaa voisi sanoa oikeistosta, konservatiiveista ja kokoomusta äänestävistä.
Harva ajattelee olevansa pahis. Taantumukselliset kuvittelevat (eliittijoukkoja lukuunottamatta) tekevänsä hyvää mutta kuitenkin tukevat rakenteita, jotka aiheuttavat kurjuutta.
Suurin osa minkään aatteen, puolueen ym. kannattajista ei oikeasti ymmärrä miten asiat toimivat.Nythän taantumuksellisia ovat impivaaralaisen hyvinvointivaltion säilyttämistä haikailevat vihervasurit. Radikaalit kokoomuslaiset katsovat jo sosiaaliturvattomalle 2020-luvulle.
- tarralenkkari666
Mies3210 kirjoitti:
Montakos tutkimusta aiheesta olet lukenut?
Kyllä minusta kokoomuslaiset useammin myöntävät ajavansa omaa etuaan. Eivät tietenkään julkisesti sano tuota.En ole koskaan törmännyt aiheesta suoraan tehtyyn tutkimukseen mutta olen tutustunut muihin tutkimuksiin, jossa vertailtiin eri ihmisryhmien älykkyyttä ja moraalia. Useissa tapauksissa se älykkäämpi ryhmä oli myös moraalisempi. Tästä en vetäisi mitään radikaaleja johtopäätelmiä mutta ei tue väitettäsi.
Mitä luulet sosiaaliturvattomuudesta seuraavan, jos ei taantumusta? Etuoikeutetut kuvittelevat, että kasvattamalla elintasokuilua, saadaan aikaiseksi jotain hyvää. Käytännössähän tätäkin on jo kokeiltu ja seurauksena on aina ollut hyvinvoinninlaskua ja parhaassa tapauksessa kansannousu. Aina jaksaa huvittaa miten nämä herrat pelaavat itseään vastaan. Ns."vihervasurit" sentään osaavat luoda rakenteita, jotka passivoivat nousemasta eliittiä vastaan. - Ex------------PUA
En ylläty että menet heti puolustusasemiin, kuin B. Clinton "määrittele mikä on seksiä", kun kanssasi tulee selväksi toistuvasti, että feminismi on rumien ja tyhmien naisten tapa tuntea itsensä tärkeiksi, toistelemalla muiden lauman lampaiden omauksia mielipiteitä, jotka annetaan ylhäältä.
Tosin, jos älykkyyttä mitattaisi kyvyssä häpäistä itsensä puhumalla itsensä kerta toisensa jälkeen pussiin, ja sitten multinikkaamalla/suoraa siirtymällä shaming languageen kun ei nuppi kestä, olisit palstan älykkäin. ;)
- kaikki.viisaita
vaikea sanoa jokainen on omalla tavallaan viisas ja erilailla viisas elikkä kaikki naiset yhtä viisaita kyllä joskus naisetkin viisaita sanoo ja puhuu
- helmiä.sioille
Ainoa nainen palstalla, joka on tehnyt hoksottimillaan vaikutuksen, on erkki-täti.
- Ex------------PUA
Oho, lipität ja valkoritaroit jotain tärähtänyttä femakkoa.
Olen kyllä yllättynyt! :D :D
Ainakin erkki-täti itse pitää itseään erinomaisen älykkäänä, mutta itseeni kyllä vituttaa suunnattoman paljon kaikki tekoälykkäät, jotka yrittää joka vitun tekstissä tuoda esille jotain tekö älykästä sanahelinää..Oli älykäs eli vähemmän älykäs, mutta kyllähän tietyt piirteet tietyissä ihmisissä vaan tapaa ärsyttää. Toinen äärimmäisen ärsyttävä tyyppi palstalla on mgtow. Koskaan en ole voinut häntä sietää.
Jeps, koska meidän persoonat, luonteet, arvot ja ajatusmaailma ei kohtaa, niin kuin ollaan monesti todettu......Tunne on molemmin puoleinen..... ;P
https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4MGTOW kirjoitti:
Jeps, koska meidän persoonat, luonteet, arvot ja ajatusmaailma ei kohtaa, niin kuin ollaan monesti todettu......Tunne on molemmin puoleinen..... ;P
https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4Olet vaan liian teennäinen ja kuvittelet itsestäsi liikoja, lisäks näsäviisas ja kateelinen muille ihmisille. Valtava sekaantumisen tarve toisten asioihin ym. Pilkutus, homppeli käytös ym.
Omistan tän sulle:D
Tää tulee sulle..ha ha ha......https://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw- Mies3210
CamelBoots kirjoitti:
Olet vaan liian teennäinen ja kuvittelet itsestäsi liikoja, lisäks näsäviisas ja kateelinen muille ihmisille. Valtava sekaantumisen tarve toisten asioihin ym. Pilkutus, homppeli käytös ym.
Tää tulee sulle..ha ha ha......https://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHwMinä ihmishalveksujana en juuri piittaa teistä kummastakaan. Sitäpaitsi olen herkempi homppeli kuin MGTOW ja kovempi äijä kuin kameli.
Mies3210 kirjoitti:
Minä ihmishalveksujana en juuri piittaa teistä kummastakaan. Sitäpaitsi olen herkempi homppeli kuin MGTOW ja kovempi äijä kuin kameli.
Käsittääkseni sullahan on vielä korvantauksetkin märkinä...Alle kolmikymppinen tissiposki...
CamelBoots kirjoitti:
Olet vaan liian teennäinen ja kuvittelet itsestäsi liikoja, lisäks näsäviisas ja kateelinen muille ihmisille. Valtava sekaantumisen tarve toisten asioihin ym. Pilkutus, homppeli käytös ym.
Tää tulee sulle..ha ha ha......https://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHwJa Sää sitä kun oletkin vain Spede ja Vallattoman Huono persoona..... ;P
Spedeilemisiin......ja sorry kateellisuus kuuluu sun kaltaisiin persooniin.....itse en ole mistään kateellinen kenellekään, kun mikään ei ole minulta pois.........ja varmasti tulen sekaantumaan moniin asioihin, varsinkin LimaNuljaskojen "outoiluihin"......., Ettäs Tiiät, Veli Veikkonen!!! ;D- Mies3210
CamelBoots kirjoitti:
Käsittääkseni sullahan on vielä korvantauksetkin märkinä...Alle kolmikymppinen tissiposki...
Uuh, mama! Piiskaa mua!
Mies3210 kirjoitti:
Minä ihmishalveksujana en juuri piittaa teistä kummastakaan. Sitäpaitsi olen herkempi homppeli kuin MGTOW ja kovempi äijä kuin kameli.
Vallan Vallottoman Hyvä Heitto!!!!......Vaikka Tässä Tapauksessa Homppeli onkin Vahvasti Hetero.......ja pakko tunnustaa, että kärsin enemmän tai vähemmän homofobiasta, vaikka en heitä vihaa, niin jotenkin vaan yökötyttää, mutta ymmärrän toki tämän "vian" olevan minun päänsisäinen, eli OmaVika Sanos PikkuSika! ;P
Mikä hyvänsä ominaisuus tai asia, jota monotonisesti hierotaan naamaan, alkaa hiljalleen puuduttamaan: "katsokaas kun mä sitä vaan olenkin sitä ja tätä". Ja kääntyy sanojaansa ja asiaansa vastaan. Tällä palstalla siitä monia loistavia esimerkkejä.
Täällä huono saada oikeaa keskustelua aikaan, menee helposti turhanpäiväisyyksien ja epäoleellisuuksien nyppimiseksi. Siksi en sitä juuri yritäkään, palstalla lähinnä viihdearvo.- idiootin_katse
MGTOW kirjoitti:
Vallan Vallottoman Hyvä Heitto!!!!......Vaikka Tässä Tapauksessa Homppeli onkin Vahvasti Hetero.......ja pakko tunnustaa, että kärsin enemmän tai vähemmän homofobiasta, vaikka en heitä vihaa, niin jotenkin vaan yökötyttää, mutta ymmärrän toki tämän "vian" olevan minun päänsisäinen, eli OmaVika Sanos PikkuSika! ;P
Onko sulla ulkomaailmassa aina suu auki ja sellainen idiootin katse naamalla?
idiootin_katse kirjoitti:
Onko sulla ulkomaailmassa aina suu auki ja sellainen idiootin katse naamalla?
Kiitos kysymästä pikkuinen PuskaTrolli! ;P
Eih Ole......päinvastoin! Ja olen tässä nyttemmin aloittanut pitämään matalampaa profiilia kaikinpuolin ja pyrkinyt hieman jopa välttelemään tilanteita, ettei tarvitsisi katsella vastakkaiselta sukupuoleltakaan katsella tuollaista käytöstä.... ;P
Joillakin ei tunnu olevan oikein mitään käytöstapoja?......onneksi sentään ei nyt kaikki ole tuota minua kohtaan harrastaneet, mutta ei se aina niin kivalta tunnu... ;D
Pitänee luultavasti alkaa vielä kovempiin toimenpiteisiin, ettei tuollaista käytöstä tarvitsisi katsella senkään vertaa........täytynee miettiä asiaa....SikaHelmi kirjoitti:
Mikä hyvänsä ominaisuus tai asia, jota monotonisesti hierotaan naamaan, alkaa hiljalleen puuduttamaan: "katsokaas kun mä sitä vaan olenkin sitä ja tätä". Ja kääntyy sanojaansa ja asiaansa vastaan. Tällä palstalla siitä monia loistavia esimerkkejä.
Täällä huono saada oikeaa keskustelua aikaan, menee helposti turhanpäiväisyyksien ja epäoleellisuuksien nyppimiseksi. Siksi en sitä juuri yritäkään, palstalla lähinnä viihdearvo.Tämä oli luultavsti kohdistettu suoraan minulle.....tai ainakin epäsuorasti.... ;P
"Täällä huono saada oikeaa keskustelua aikaan, menee helposti turhanpäiväisyyksien ja epäoleellisuuksien nyppimiseksi."
Olen täysin samaa mieltä....Siitäpä Syystä tämäkin käytökseni osittain johtuu, ihan loogista.....vuorovaikutuksen mukauttaminen keskustelun tasoon..... ;P- idiootin_katse
MGTOW kirjoitti:
Kiitos kysymästä pikkuinen PuskaTrolli! ;P
Eih Ole......päinvastoin! Ja olen tässä nyttemmin aloittanut pitämään matalampaa profiilia kaikinpuolin ja pyrkinyt hieman jopa välttelemään tilanteita, ettei tarvitsisi katsella vastakkaiselta sukupuoleltakaan katsella tuollaista käytöstä.... ;P
Joillakin ei tunnu olevan oikein mitään käytöstapoja?......onneksi sentään ei nyt kaikki ole tuota minua kohtaan harrastaneet, mutta ei se aina niin kivalta tunnu... ;D
Pitänee luultavasti alkaa vielä kovempiin toimenpiteisiin, ettei tuollaista käytöstä tarvitsisi katsella senkään vertaa........täytynee miettiä asiaa....Joo, ihmisiltä puuttuu kyllä nykyään käytöstavat, ei voi kuin pyöritellä päätään...
MGTOW kirjoitti:
Tämä oli luultavsti kohdistettu suoraan minulle.....tai ainakin epäsuorasti.... ;P
"Täällä huono saada oikeaa keskustelua aikaan, menee helposti turhanpäiväisyyksien ja epäoleellisuuksien nyppimiseksi."
Olen täysin samaa mieltä....Siitäpä Syystä tämäkin käytökseni osittain johtuu, ihan loogista.....vuorovaikutuksen mukauttaminen keskustelun tasoon..... ;PEi ollut.
SikaHelmi kirjoitti:
Ei ollut.
"Mikä hyvänsä ominaisuus tai asia, jota monotonisesti hierotaan naamaan, alkaa hiljalleen puuduttamaan: "katsokaas kun mä sitä vaan olenkin sitä ja tätä". Ja kääntyy sanojaansa ja asiaansa vastaan. Tällä palstalla siitä monia loistavia esimerkkejä."
Mun mielestä tuo kolahti niin hyvin omaan käytökseeni tällä hetkellä.......kun alkaa itseäkin ottaa pannuun, kun pitää kokoajan heittää lekkeriksi, enemmän tai vähemmän........tässä kun on lueskellut näitä parin päivän aikana tulleita tuotoksiani, niin aika väsyttävän puuduttavaa settiä on tullut heitettyä noin niinku kokonaisuudessaan.........ja olokin on hieman sen mukainen.......enemmän tai vähemmän "hävettää" itseäkin, mutta minkäs teet..... ;(MGTOW kirjoitti:
"Mikä hyvänsä ominaisuus tai asia, jota monotonisesti hierotaan naamaan, alkaa hiljalleen puuduttamaan: "katsokaas kun mä sitä vaan olenkin sitä ja tätä". Ja kääntyy sanojaansa ja asiaansa vastaan. Tällä palstalla siitä monia loistavia esimerkkejä."
Mun mielestä tuo kolahti niin hyvin omaan käytökseeni tällä hetkellä.......kun alkaa itseäkin ottaa pannuun, kun pitää kokoajan heittää lekkeriksi, enemmän tai vähemmän........tässä kun on lueskellut näitä parin päivän aikana tulleita tuotoksiani, niin aika väsyttävän puuduttavaa settiä on tullut heitettyä noin niinku kokonaisuudessaan.........ja olokin on hieman sen mukainen.......enemmän tai vähemmän "hävettää" itseäkin, mutta minkäs teet..... ;(No ei ollut edelleenkään, mutta jatka vaan : D ;)
Haluatko, että kirjoitan sulle jotain, minkä voit omia?SikaHelmi kirjoitti:
No ei ollut edelleenkään, mutta jatka vaan : D ;)
Haluatko, että kirjoitan sulle jotain, minkä voit omia?Saa mulle kaikki kirjoittaa mistä vaan......kehuista yms. tosin hämmennyn monesti enemmän tai vähemmin.....haukkumisesta yms. en niinkään........mulla taitaa olla jottain vikkaa...vikkaaa....vikkaaaa.... ;P
Mielelläni otan vastaan osoitetun kirjoituksen.... =)MGTOW kirjoitti:
Saa mulle kaikki kirjoittaa mistä vaan......kehuista yms. tosin hämmennyn monesti enemmän tai vähemmin.....haukkumisesta yms. en niinkään........mulla taitaa olla jottain vikkaa...vikkaaa....vikkaaaa.... ;P
Mielelläni otan vastaan osoitetun kirjoituksen.... =):)
- Dr.Gaylove
MGTOW kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4Höpö höpö. Nyt on homorakkautta ilmassa. Naikaa vitun hintit!
- 876
Palstan älykkäin on kyllä nainen, mutta kuka? Jaetulla ensimmäisellä sijalla 7 naista ja fiksuin mies sijoittuu kahdeksanneksi.
Palstan tyhmin on kyllä mies, ollakko se sinä, kun ei se ainakaan ole minä. xD- idiootin_katse
Olet yksinkertainen miesvittu ja vielä ylpeä siitä. :)
- Jlhfi
Kerro meille uteliaillekeitä tarkotat =)
- DFsdfslöfdfsffdfff
Palstan naiset näyttäisi olevan aika pitkälti keskivertosuoritetta henkisesti, en ole havainnut isompia poikkeamia suuntaan tai toiseen. Riittävän fiksuja pitääkseen pakettinsa ja mielipiteensä johdonmukaisessa nipussa, kuitenkaan tästä huolimatta loistamatta erityisesti.
Henkistä kompetenssia on ennemminkin muutamassa poikkeusyksilössä havaittu huomattavasti normaalia suurempi empatiakapasiteetti ja siihen liittyvät ominaisuudet. - LäskiSika55
Tuksu!Koska sen läskit lotisee ihanasti vaikka haju silmiä kirveltääkin...
- KertokaaSeHänelle
Miten älykkyysosamäärän 100 omistava nulkki pystyy arvioimaan 150 äo:n omistavaa älykköä ilman virallisia testejä?
- Ex------------PUA
Neitsytmaria ja Rose91.
He ovat sikälikin kurpille ja femakoille inhottavia, että he todistavat että nuorena nainen voi olla viehko, mutta myös älyllisesti vanhojen naisten yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681