Voiko nainen alkaa pyytämään anteeksi?

Ajattelin, että voiko sellaista tapahtua, että itsekeskeinen nainen joskus oppii pyytämään anteeksi. Kun minä teen virheen, pyydän anteeksi. Kun hän tekee virheen, joudun pyytämään anteeksi, tai tilanne ei ikinä normalisoidu. Mitä kauemmin odotan, niin sitä vaikeampi tämä muodollinen anteeksianto on saada.

Hän pienessä humalassa joskus huomaa kuin itsekäs ihminen hän on, ja häpeää sitä. Toisaalta, humalassa hän herkemmin saa taas päähänsä että jokin on vialla. Lopputulos on kuitenkin se, että vaikka minä kokisin tunteitetani loukatun, niin häneltä pitää loppujen lopuksi pyytää anteeksi, koska hän loukkaantuu myös siitä että minä loukkaannun.

Näin analyysinä voisin sanoa, että varsin itsekeskeinen tyhmä ämmä, mutta edelliset ämmät ovat olleet niin paljon huonompia, että haluaisin pitää tästä vähemmän viallisesta kiinni. Aika epätodennäköistä kuitenkin löytää jokseenkin älyllinen nainen.

Onko jollain kokemusta, että voiko tällainen tilanne joskus pidemmän päälle muuttua. En tiedä kestänkö tätä koko elämääni, mutta ehkä jonkin aikaa vielä kestän...

1

134

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastausten aktiivisuudesta huomaa, että vastaus on yksinkertaisesti "ei" :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe