Jos TÄNÄÄN illalla klo 22.oo ei ole muuta tekemistä niin tuleppas kuuntelemaan The Radion lähetystä jossa ei turhia hienostella eikä laadussa säästellä...
http://theradio.dy.fi/ ...on osoite josta tämän kaiken löydät!
Luvassa mm. Queen, Marjo Leinonen & Muff´n Huff, Alice in Chains, Rainbow, Pave Maijanen, Rolling Stones ...ja monta muuta musiikin helmeä !
Kello 22.oo siis... pliis! ;-)
Kokeile, sittenpä tiedät mitä tehdä jatkossa Lauantai-iltaisin O_o
Ihan vaan vinkiksi paremman puutteeseen... ;-)
12
403
Vastaukset
- Tom_a_hauki
Kieltämäti, houkuttelelva kattaus. Pitänee tyypitellä. Onko soittolista vai ihan oikeeta radiotoimintaa? Levyjä voi kuunnella kotona muualtakin, mutta jos on ihan ihmisäänetkin messissä niin sitten.
- TheRadio
Tervetuloa! Vedän tällä hetkellä juuri koesettiä iltaa varten
- Stereofooni
Pyysit palautetta. Tässä mun mielipiteeni on. AINA on parannettavaa! Hyvältä kuulosti kuitenkin paljon radioita kuuntelevan korviin. Tsemppiä
- envaivaudu
Oma levyhylly on tuota tylsää jokapaikan vakiorämpytystä kuunneltavampaa.
- fdhjkuiolirtyey
Pysykin pois! :D
- TheRadio
...tyeyä kompatakseni... ei ole pakko kuunnella. Ja sulla varmaan kiukkuinen akka pitää myös huolen välispiikeistä :D
- enmenehalpaan
Taas joku ip-kyttäysratio.
- KenSaaroviva
Raikastava tuulahdus valtakunnan radioiden lomassa. Joku Rushin kappale oli viimeinenjonka muistan. Sit tuli nukkumatti
- Kurccu_P_urkki
Vieläkö Radio on toiminnassa?
- 15_plus_13_on_29
Kaivashan se ratio sieltä naftaliinistä ja laita musat tulille. Kaikki muut on jo lopettanu radion tekmiset. Se koriseva röhköki tajus vääntää liut alas joten laita sinä
- töreidiou
Ei ole lähiaikoina suunnitelmissa radion pitäminen. Keväämmällä sitten...
- theradio
taas mennään. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191