Jos TÄNÄÄN illalla klo 22.oo ei ole muuta tekemistä niin tuleppas kuuntelemaan The Radion lähetystä jossa ei turhia hienostella eikä laadussa säästellä...
http://theradio.dy.fi/ ...on osoite josta tämän kaiken löydät!
Luvassa mm. Queen, Marjo Leinonen & Muff´n Huff, Alice in Chains, Rainbow, Pave Maijanen, Rolling Stones ...ja monta muuta musiikin helmeä !
Kello 22.oo siis... pliis! ;-)
Kokeile, sittenpä tiedät mitä tehdä jatkossa Lauantai-iltaisin O_o
Ihan vaan vinkiksi paremman puutteeseen... ;-)
12
557
Vastaukset
- Tom_a_hauki
Kieltämäti, houkuttelelva kattaus. Pitänee tyypitellä. Onko soittolista vai ihan oikeeta radiotoimintaa? Levyjä voi kuunnella kotona muualtakin, mutta jos on ihan ihmisäänetkin messissä niin sitten.
- TheRadio
Tervetuloa! Vedän tällä hetkellä juuri koesettiä iltaa varten
- Stereofooni
Pyysit palautetta. Tässä mun mielipiteeni on. AINA on parannettavaa! Hyvältä kuulosti kuitenkin paljon radioita kuuntelevan korviin. Tsemppiä
- envaivaudu
Oma levyhylly on tuota tylsää jokapaikan vakiorämpytystä kuunneltavampaa.
- fdhjkuiolirtyey
Pysykin pois! :D
- TheRadio
...tyeyä kompatakseni... ei ole pakko kuunnella. Ja sulla varmaan kiukkuinen akka pitää myös huolen välispiikeistä :D
- enmenehalpaan
Taas joku ip-kyttäysratio.
- KenSaaroviva
Raikastava tuulahdus valtakunnan radioiden lomassa. Joku Rushin kappale oli viimeinenjonka muistan. Sit tuli nukkumatti
- Kurccu_P_urkki
Vieläkö Radio on toiminnassa?
- 15_plus_13_on_29
Kaivashan se ratio sieltä naftaliinistä ja laita musat tulille. Kaikki muut on jo lopettanu radion tekmiset. Se koriseva röhköki tajus vääntää liut alas joten laita sinä
- töreidiou
Ei ole lähiaikoina suunnitelmissa radion pitäminen. Keväämmällä sitten...
- theradio
taas mennään. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026