Olen katsellut tuota ykkösen Pohjois-Korea dokumenttia, Pohjois-Koreasta saisi varmsti hyvän vaimon, tytöt siellä on hyväkäytöksisiä, hyvin kasvatettuja ja koulutettuja. Ei mitään sekopäisiä pissiksiä näy tuolla.
Onkohan sieltä mahdollista käydä hakemassa yksi nuori tyttö?
Vaimon haku Pohjois-Koreasta.
29
505
Vastaukset
- luupillu
Nimimerk."unelmamaa" voisi muuttaa unelmamaahansa,ja jäädä sinne unelmavaimonsa kanssa,ja saada unelmalapsia.
"Onkohan sieltä mahdollista käydä hakemassa yksi nuori tyttö"?
Voi kyllä olla et siellä Pedofiililtä putoo pää.- Naisasialooseri1
Ei putoa. Kim Jong ilkin tykkäsi nuoresta lihasta, haki maaseudulta 13v naisia seksiorjikseen.
- näinonnäreet
13v ei ole nainen, vaan lapsi
- Vaihtoehtoja
Voi olla että putoaa pää, tai lievempänä rangaistuksena muutama vuosikymmen pakkotyötä.
tuskin se orjuuttaja kim mikä lie antaisi sulle naista koska ei ne anna passeja omam maansa kansalaisille
- DPRK
Siellä naiset ovat tosiaan luonnollisia ja hyväkäytöksisiä. Seksihän on Pohjois-Koreassa tabu ja sitä harrastetaan vain avioliitossa eikä myöskään kerskuilla panoilla muille kuten täällä on tapana.
Vaikka maa ja sen johto ovat monessa suhteessa ihan perseestä, niin ainakin elämänarvot ovat ihmisillä kohdallaan. Raha ja ympäriinsä huoraaminen ei ole Pohjois-Koreassa naisten elämän pääasia ja sellaisesta käytöksestä saa kuolemantuomion.
Sieltä kyllä saisi huomattavasti paremman vaimon itselleen kuin täältä femakkojen ja seksihullujen pilaamista länsimaista.- 312
Ongelmana vain on se, että saadakseen sieltä vaimon, pitäisi itse ensin syntyä pohjoiskorealaiseksi.
- 876
Ota molemmista, yksi tai useampi niin saat pikkukoreoidensodan.
- helmiä.sioille
Eikös helpompi ja halvempi olis vaan olla ilman? Itse en jaksaisi, vaikka kuin puutteessa olisin.
Mut kukin kai tyylillään... No jos onnistut niin ota sen kaveri mukaa niin voin naida hänet
- dfsdf
Pitäisi kyllä käydä Pohjois-Koreassa tsekkaamassa tilanne.
- fsdfc
Pohjois-Koreasta voisi tosiaankin vielä löytää kunnollisen naisen, Suomessa se lienee mahdotonta. Mutta voi olla että pitäisi sitten muuttaa sinne, ne kun eivät päästä väkeään lähtemään kovin helpolla.
Niin eivät varmasti anna omalle väelle lupa tai mahdollisuuksia muuttaa pois maasta, että siitä voit olla täysin varma. Onhan sitä muitakin paikkoja, joista sä tai kuka tahansa voi halutessaan naisen hakea ja onnistuu myös helpommin, kun jostain epädemokraattisista diktatuurivaltioista.
Kokeile mielummin vaikka Kiinaa tai Japania, jos välttämättä aasialaisen naisen haluat. Näihin maihin sentään pääsee matkustamaan helpommin ja lisäksi sieltä/sinne muuttaminen on huomattavasti helpompaa kun mitä Pohjois-koreaan muuttaminen, saati sieltä pois lähteminen.
Onhan ratikkakuskilla myös japanilainen vaimo, niin miksei myös muut palstalaiset voisi etsiä naista sieltä päin maailmaa.
- Pedofiilin_merkki
Nuori tyttö pohjois-koreasta?
POLIISIIIII! Vaimon voi hakea myös Japanista jos ei kelpaa suomalaisille naisille.
DarkFear kirjoitti:
Niin ratikkakuski on myös hakenut, niin ihan hyvin sä voisit myös tehdä niin.
Älä neuvo muita vaan hae itse.
super-atm kirjoitti:
Älä neuvo muita vaan hae itse.
En mä mielestäni neuvonut, saati että olisin painostanut. Totesin vaan, kun oli Japanista puhe ja ratikkakuskin vaimo on sattumoisin just sieltä.
Mulle kyllä kelpaa myös ihan suomalaiset naiset, vaikka ei mulla mitään sitä vastaan olisikaan, jos nainen olisi kotoisin ulkomailta. Mutta itse en kyllä ymmärrä ollenkaan tätä palstalla esiintyvää jatkuvaa suomalaisnaisten haukkumista, johon sä oot kyllä myös valitettavan usein syyllistynyt.DarkFear kirjoitti:
En mä mielestäni neuvonut, saati että olisin painostanut. Totesin vaan, kun oli Japanista puhe ja ratikkakuskin vaimo on sattumoisin just sieltä.
Mulle kyllä kelpaa myös ihan suomalaiset naiset, vaikka ei mulla mitään sitä vastaan olisikaan, jos nainen olisi kotoisin ulkomailta. Mutta itse en kyllä ymmärrä ollenkaan tätä palstalla esiintyvää jatkuvaa suomalaisnaisten haukkumista, johon sä oot kyllä myös valitettavan usein syyllistynyt.Miksi olet sinkku?
- DarkFear-ei-kirj
super-atm kirjoitti:
Miksi olet sinkku?
Se johtuu tästä mun Juice-tukasta, kun naiset sitä niin inhoavat.
DarkFear-ei-kirj kirjoitti:
Se johtuu tästä mun Juice-tukasta, kun naiset sitä niin inhoavat.
KYLLÄ VARMASTI INHOAVAT, EN YHTÄÄN SITÄ IHMETTELE!!!!!!!!!!!!!!!1
ONNEKSI MULLA ITSELLÄNI ONKIN HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA PÄÄSSÄNI, IHAN KUTEN SITÄ JOKAISELLA SUVAITSEVAISELLA JA NYKYAIKAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MUTTA EIPÄ SITÄ JUST TOLLAISELLA SUN KALTAISELLA VITUN TALVISODAN JUOKSUHAUTOIHIN JÄMÄHTÄNEELLÄ AHDASMIELISELLÄ PERSUJUNTTIPASKALLA VOI TIETENKÄÄN OLLA MITÄÄN HYVÄLAATUISTA KUNNON TUKKAA, KUN TEILLÄ SITÄ ONKIN JUST VAAN NIITÄ RUMIA JUICE-TUKKIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 9plus8
Koulutuksesta en sanois mitään kun pienestä pitäen vaan toitotetaan "amerikka paha ja isä aurinkoinen hyvä" Ei nuo ihmisparat siellä mistään muusta mitään tiedä. Kaikki katukuvassa yms on suurta teatteria. On säälittävää että tuollainen maa on olemassa joka sulkee täysin kymmenien miljoonien kansan. Toivoisin että yhdysvallat yms aloittaisivat sodan ja tuhoaisivat koko johdon jolloin kansa vapautuisi ja heillekin aukeaisi oikea elämä.
- Äädämi111111
Tosiaan, Amerikan pitää vapauttaa P-Korean teinipillut Suomen ätmien nussittaviksi. Donald Trump, pelasta meidät, kukista pullukkapoika ja järkkää meille teinipillua!
- sairas_maa
Tosin Suomessahan on vielä pahempaa aivopesua ja propagandaa, joka tuutista tulee loputtomasti "mamu on hyvä, mamu on ihana, Islam on rauhanuskonto" ynnä muuta täysin sairasta mamupropagandaa.
"Ei nuo ihmisparat siellä mistään muusta mitään tiedä. Kaikki katukuvassa yms on suurta teatteria."
Kuulostaa jostain syystä, niiiiiin tutulta.... ;D
........mut onhan se toki hyvä keskittyä, muiden "teattereihin", ettei tarvitse tehdä omalle "teatterille" mitään.......ja sumuttaa oman "teatterin väkeä".... ;P- 13plus9
sairas_maa kirjoitti:
Tosin Suomessahan on vielä pahempaa aivopesua ja propagandaa, joka tuutista tulee loputtomasti "mamu on hyvä, mamu on ihana, Islam on rauhanuskonto" ynnä muuta täysin sairasta mamupropagandaa.
Totta että monessa asiassa suomi on seuraamassa pohjois-koreaa. Yksi on mielipiteenvapauden estäminen kuten mainitsit muunmuassa noista mamuista. Lisäksi hallitus ja parempi väki yrittää kaikin keinoin saada alemman portaan ns huonompaa väkeä orjakseen heiltä rahat pois ylemmän portaan taskuihin. Luulen että suomessa on pian sisällissota sillä ei suurinosa kansaa suostu pohjois-korealaiseen meininkiin vielä kun ns alemmallakin portaalla on vielä sanavaltaa. Tuo jos viedään niin sitten olemme länsimaalainen versio pohjois-koreasta. Korruptiohan täällä rehottaa monissa asioissa jo nyt.
Kuinka mahtais käydä, kun ahdingossa valvovan silmän alla elänyt saisi yks kaks vapautta elää kuin villi varsa? Mahtaisko olla hyvä ja siveä vaimo vai ihan jotain muuta? No sitä voimme vain spekuloida. Yleensä estot aiheuttaa sitä, että kun niistä pääsee irti meno on hurjaa.
Epäilen ettei kyseisestä maasta kuitenkaan vaimoja anneta elävänä.Aasialaiset naiset oppivat nopeasti länkkäreiden tavoille, jos ei suku ja yhteiskunta kontrolloi.
- heijaaheijaa
Kyllä ja samoin käy mistä vaan tuoduille naisille. Joten jos haluaa vielä löytää alistettuja naisia, pitää itse muuttaa niihin yhteiskuntiin joissa naisia alistetaan. Ja siihenhän ätmipelkureista ei ole.
Niissä kun on niin levotonta, että voi itsekin saada tulta munille. Lisäks pitäis myös kyetä elättämään se alistettu nainen ja kaikki sen porsimat mustasilmät, jolloin viimeistään Suomi-poika tulee maitojunalla kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032