Nainen luottaa aina vääriin ihmisiin?

Ikis__M

Ihan pakko on avautua tästä uutisesta:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040221355037_uu.shtml

Että mikä h...ti siinä on että akat ryssii aina s..na noissa luottamusasioissa ja antaa sitä luottoa tummoisille p..skoille? Tuolla p..lla on varmaan joku luottamusta herättävä taistelukoiraharrastus kun on kerran koiraharrastuksen kautta tutustuneet. Harvoin tänne kirjoittaessa v..ttaa mutta nyt kyllä niin taitaa olla kun ei vaan mene kaaliin tuo naisten järjenjuoksu. "Annan minä 4-v. tyttäreni yökylään jollekin koiraharrastuskaveri-hiv-ukkelille s..na taustoja tutkimatta koska minulla on siihen oikeus, olen nainen ja hyvä äiti".

Eikä ole tuo eukko ainoa lajiaan, jatkuvastihan sitä saadaan uutisia kuinka jännäp..ka huijasi, hakkasi tai raiskasi yllättäen mutta annas olla jos joku kiltti kunnnollinen mies tahtoisi treffeille, kyllä sitten on sata helkaa neuvomassa että vain julkiselle paikalla keskustaan koska se on ihan satavarma raiskaajamurhaajapervopuukottaja kun sillä on vakituinen työ, tyhjä rikoshistoria ja liian vähän ex-akkoja, ihan varmasti se salaa jotain.

19

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalistienkiroile

      Tuo on totta ja raivostuttaa,että luotetaan johonkin mieheen kun on kiva ja nainen antaa lapsensa sille yökyliin.Äidin saa myös laittaa linnaan. Ajatella lasta kun tulee kotiin väsyneenä kylästä.Raivo nousee hiusrajaan,viaton lapsi.Perkele.

    • Juuri tuollaisiin paskoihin naiset luottaa koska miehen ulkonäkö miellyttää niin nainen luottaa. Ihan oikein sille tytölle jos sai tartunnann koska naiset ei koskaan ole varovaisia.

      • mustaamönjääköpäässä

        Siinä taas kiltti ja kunnollinen mies toivoo, että tuo raiskattu lapsi on saanut vielä taudinkin. Mitähän muuta liikkuu päässäsi?


      • Miksi nainen antaa paskalla pillua, mitä likkuu naisen päässä?


      • mustaamönjääatm32päässä

        Missään ei sanottu, että antoi pillua. Lue artikkeli. ja mitä tekemistä lapsen kannalta on asiassa. Toivot , että lapsi sai taudin. Milainen ihminen oikein olet?


    • psykiatriaaiäti

      Ei kai kaikki naiset luota sentään vieraisiin setiin lapsensa hoitajiksi.Täytyy olla tyhmä nainen.Saattaa olla opillisesti vaikka mikä virkailija tuo lapsen äiti,mutta hirveän tyhmä.Viisaita löytyy kaikista ammatti-ryhmistä kuten tyhmiäkin.Tuollainen ihminen ei tarvitsisi lasta. Hiv-ukko iäksi linnaan.

      • Fsdlöfsdfsdfsdfdf

        Tiedätkö sinä keitä sinun tuttusi oikeasti ovat?

        Tuskin. Minuun luottavat monet ihmiset, kukaan heistä ei tiedä kuka ja mikä minä oikeasti olen.

        Kaikkein vähiten minä itse.


      • Ikis__M

        Toivottavasti eivät kun petoja varmaan kyllä löytyy ihan joka paikasta ja asemasta. Jollain tavalla vielä voin ymmärtää jos nainen asettaa itsensä vaaralle alttiiksi jonkun jännämiehen vuoksi mutta se on jo vähän liikaa että puolustuskyvytön lapsi joutuu kärsimään. Minusta oikea tuomio menisi suunnilleen samoin kuin sönköllä ja bemillä hiv-ukkelin suhteen ja ehkä tuo äitikin ansaitsisi saada jotain rangaistusta tyhmyydestään vaikka kärsiihän se kai jo nytkin. Ehkä olisi myös parempi ettei itse hankittuja hivejä hoidettaisi yhteiskunnan tuella, jos niin olisi tuo pedofiili olisi varmaan jo kuollut tai ainakin ollut niin heikossa kunnossa ettei olisi voinut tekemisiään tehdä ja nyt olisi terve lapsi sen sijaan että on elämä pilattu viattomalta loppuiäksi, en usko että tuommoisesta voi ikinä toipua.


    • Koejärjestely

      En usko, että naiset oppivat tapauksesta mitään. Kunnon miehiä tullaan syyttämään edelleen todisteetta pervoiksi ja rikollisia jännämiehiä tullaan ylistämään ihanan hauskoiksi ja luotettaviksi miehiksi. Ja jälkeenpäin ihmetellään, mikä meni vikaan ja miksi kaikki miehet on paskoja. Toisaalta tiettyjen rikosten osalta naisilla on ihan tutkitusti vaikeuksia tunnistaa miestä kunnottomaksi.

    • raivostuttaa

      Ihmiset eivät tunne empatiaa.Itse ajattelen sitä lasta. Hyvänen aika kun pieni ei voi tehdä mitään,ei ymmärrä.Itkee ja kärsii ja turvaa hirviöön.Sairaat ukot,etsikää mikä panopuu löytyy,mutta ei ihmistä etenkään lasta siihen.Linnaan ukko ja vettä ja leipää ei muuta lantakasalle.

    • Enpä tiedä, onko se sen parempi kun ei luota kehenkään vieraaseen mitä lapsiin tulee? Aina on tuntosarvet pystyssä ja vappaana. Useinhan ne namusedät onkin niitä tuttuja ja muka kivoja tyyppejä. Lieroja.

      Mä suolistaisin tollasen ukon.

    • Voisin suositta NALin happorangaistusta tuolle miehelle.

      Äiti taitaa oikeasti olla vajaa.

    • Mä luultavasti tekisin, niin kuin sönkkö ja bem........en jaksa avata linkkiä ja ottaa vastaan nyt tuollaisia juttuja..... :(

      • Näistä jutuista tulee sellainen voimaton raivo, joka loppujen lopuksi vain kuluttaa voimia.


      • BEM kirjoitti:

        Näistä jutuista tulee sellainen voimaton raivo, joka loppujen lopuksi vain kuluttaa voimia.

        Jeps, pakko joskus enemmän tai vähemmän vältellä tiettyjä juttuja......onneksi on itsellä sellainen tilanne muutenkin tällä hetkellä, että pystyn säätelemään tunneinformaatiota/signaaleja aikast hyvin, eli harvemmin muut pystyvät tahtomattani syöttämään sitä liikaa.....

        Sitten kun on muutenkin oppinut antamaan itselle luvan jaksaa sen verran kun jaksaa.......ja omien rajojen löytäminen on kans yksi....onhan niit muitakin....

        Mutta hyvin sanoit.......Joillekin yksilöille Viha, Katkeruus ja muut Pahat Asiat antavat voimaa, toisilta se taas imee......


    • Juuri tuollaisia kaveripoikia naisilla aina on.

      • Elämän_tosiasia

        Jep: Naisen logiikks: komea mies=mukava mies. Vaikka komeat monesti ovatkin aggressiivisempia.


    • arjalaunola

      Kukaan ei kuitenkaan kuollut ja toivottavasti mitkään taudit ei tarttuneet kehenkään!

    • munamunamuna

      Kävin lenkillä ja yks muija katteli tosi epäluuloisesti kun voimistelin vähän leikkikentän katoksessa. Onko muijilla huono ihmistuntemus kun näkee että hyvä kuntoinen mies lenkkeilee päiväsaikaan niin silti luulevat joksikin epämääräiseksi munan imettäjäksi??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe