Anna Abreun tissit

Ikis__M

Nyt kun ollut täällä palstalla tisseistä puhetta niin Annallahan ei ole mitenkään hirmuiset hinkit:

https://www.google.fi/search?q=anna abreu&biw=1409&bih=825&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwj9wKzRvvDLAhXK2SwKHbOmAGQQ_AUIBigB#imgrc=_

Eikä ole liialla pituudellakaan pilattu Annaa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001150175.html

Ja kaikesta tästä huolimatta/johtuen Anna varmaan "kelpaisi" melkein kaikille miehille vaikkei olisi edes julkkis, se on niin iloinen ja pirtsakka ilmestys. tämä kannattaisi kaikkien palstanaistenkin ottaa huomioon jos tuntuu ettei riitä, aina voi itse vaikuttaa ja asiat voi ottaa joko huumorilla tai sitten huonosti.

28

693

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun nainen on noin kaunis kaiken kaikkiaan, ei se tarvitse mitään tissejä lyödäkseen ketään laudalta. :)

On nätti tyttö.

• nuolijannetar

Makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli. Ei ole omaan makuuni kyseinen henkilö.

• nuolijannetar kirjoitti:

Makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli. Ei ole omaan makuuni kyseinen henkilö.

Ilmanmuuta. :) Toiset tykkää tästä Kate Mossista. Liekö tuon tankotanssin syytä... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=lVh0SZPG4hs

• toiset_tykkää

• toiset_tykkää kirjoitti:

Kate Moss on sun seksisymboli, unelmien kohde?

Ei, tuli vaan toisesta ketjusta mieleen. :)

Näkyy olevan aika monen makuun hot.

• toiset_tykkää
        sönkkö kirjoitti:

Ei, tuli vaan toisesta ketjusta mieleen. :)

Näkyy olevan aika monen makuun hot.

Olihan se söpö nuorempana, mutta taitaa olla jo 40 eli ihan selkeästi kurppaiässä? :(

Olihan se söpö nuorempana, mutta taitaa olla jo 40 eli ihan selkeästi kurppaiässä? :(

Nojaa, samalta se minusta näyttää. Jokainen vanhenee. :)

• toiset_tykkää
        sönkkö kirjoitti:

Nojaa, samalta se minusta näyttää. Jokainen vanhenee. :)

Niin no, jos taikalasien läpi katsoo, mutta ei se nyt enää niin sievältä valitettavasti näytä. Mutta niin se homma etenee... :(

Niin no, jos taikalasien läpi katsoo, mutta ei se nyt enää niin sievältä valitettavasti näytä. Mutta niin se homma etenee... :(

Tai pikemminkin, kun ei katso ollenkaan niin vilkaisulla näyttää samalle. Mua ei juuri Kate Mossit kiinnosta. :)

• toiset_tykkää
        sönkkö kirjoitti:

Tai pikemminkin, kun ei katso ollenkaan niin vilkaisulla näyttää samalle. Mua ei juuri Kate Mossit kiinnosta. :)

No kuka malli tai muu julkkisnainen kiinnostaa?

No kuka malli tai muu julkkisnainen kiinnostaa?

Mua ei naiset kiinnosta siinä mielessä, mutta kyllä mäkin kauniin naisen joukosta erotan. :)

Makuja on tietysti monia, mutta esimerkiksi tässä sulle (mun mielestä) kaunis nainen. Jostain syystä tuolta päin maailmaa tulee vastaan kauniita.

https://www.youtube.com/watch?v=YFJ8pe-H0nM

• toiset_tykkää
        sönkkö kirjoitti:

Mua ei naiset kiinnosta siinä mielessä, mutta kyllä mäkin kauniin naisen joukosta erotan. :)

Makuja on tietysti monia, mutta esimerkiksi tässä sulle (mun mielestä) kaunis nainen. Jostain syystä tuolta päin maailmaa tulee vastaan kauniita.

https://www.youtube.com/watch?v=YFJ8pe-H0nM

"Anelia" anelee?
        Vai että bulgarialaiset naiset salaa kiinnostaa... 8)
        No tuossa sulle romanialainen laulajatar, paljon enemmän mun makuun...
        https://www.youtube.com/watch?v=DUyLI02DqLA

• toiset_tykkää
        sönkkö kirjoitti:

Hah, ei kyllä mä pojista edelleen tykkään. Mutta Anelian hiukset on kyllä mun makuun. Tuuheat ja tummat. Nojoo lisukkeita täynnä. :)

https://www.youtube.com/watch?v=SzLVL6qtB2s

Anelia on enemmän klassinen kaunotar ja missityyppiä, varmaan vetoaa enemmän naisiin, jotka ei "sillä silmällä" katso. Inna taas on seksikäs ja söpö, ja suurin osa miehistä preferoisi Innaa, trust me... ;)

• toiset_tykkää

Anelia on enemmän klassinen kaunotar ja missityyppiä, varmaan vetoaa enemmän naisiin, jotka ei "sillä silmällä" katso. Inna taas on seksikäs ja söpö, ja suurin osa miehistä preferoisi Innaa, trust me... ;)

Juu varmaan. Anelian kasvot ja Innan kroppa niin on tosi kaunis. :) No älä sitten kato. :(

Mut nyt heippa. :)

• vihatipunen

Puhutaanko täällä enää mistään muusta kuin tisseistä....?

• Tuliko lutkittelua ja kurpittelua ikävä?

• Ikis__M

Palaamme kyllä lutkitteluun heti kun saamme palstanaiset ymmärtämään ettei pienet tissit ole ongelma, lutkailuhan sitä on mutta kun sekään ei tunnu menevän jakeluun niin korjataan tuo tissiongelma tässä välissä.

• ilgee
        Ikis__M kirjoitti:

Palaamme kyllä lutkitteluun heti kun saamme palstanaiset ymmärtämään ettei pienet tissit ole ongelma, lutkailuhan sitä on mutta kun sekään ei tunnu menevän jakeluun niin korjataan tuo tissiongelma tässä välissä.

Ei täällä ole kuin yksi palstanainen, joka ei tuota ymmärrä.

• HC-ätmel kirjoitti:

Tuliko lutkittelua ja kurpittelua ikävä?

XD .

• Ikis__M kirjoitti:

=DDD

• Anna Abreu näyttää paskalta mutta tämä on makuasia.

• eivoikelvata

SILLÄ ON TATUOINTEJA

• tarralenkkari666

Eli jos hymyilevä kaunis nainen kelpaa, niin kaikki naiset kelpaisivat, jos hymyilisivät?
      Ja vielä päälle inistään, ettei kauniilla naisella ole suuria hinkkejä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe