Perustiedot: Mies 31v
1. Oletko sinkku omasta tahdosta ja syy sinkkuuteen?
- Haluaisin olla parisuhteessa, mutta olen aivan liian köyhä siihen.
2. Miltä tuntuu olla sinkku?
- En oikein osaa nauttia elämästä täysillä, kaipaan läheisyyttä ja sitä että voisi rakastaa toista ja saada rakkautta. Haluaisin tehdä asioita yhdessä jonkun toisen kanssa. Seksin puute masentaa.
3. Kuinka kauan olet ollut sinkkuna?
- Vuoden.
4. Kuinka kauan olet ollut ilman seksiä?
- 9 kuukautta.
5. Minkä numeron antaisit itsellesi kokonaisuutena (4-10), miksi?
- 5, olen yhteiskunnan pohjasakkaa. Jos varallisuus, koulutus, kavereiden lukumäärä sekä työ ei vaikuttaisi antaisin itselleni 8 .
6. Uskotko vielä parisuhteeseen sinun kohdallasi?
- En lähitulevaisuudessa, ehkä 5-10 vuoden kuluttua. Mutta, jos olen yksin tuon ajan tuskin enää osaan rakastaa ketään ja seksuaalinen itseluottamus on tuolloin jo kuollut.
SinkkuGallup
24
574
Vastaukset
- Rakkauttaetsivä1
Perustiedot: Mies
- En ole sinkkuna omasta tahdostani. Treffipyynnöistäni 100 % on hylätty. En todellakaa osaa sanoa syytä.
- Se on todella masentavaa, koska kaikki tuntemani ihmiset ovat päässeet ainakin niille treffeille.
- Koko elämäni
- Koko elämäni
- Ehkä tasan 8. Minulla ei ole kovinkaan paljon lihaksia, joita naiset ilmeisesti vaativat kumppaniltaan.
- En enää kovinkaan paljon. Jos olisin edes kerran päässyt treffeille, niin ajattelisin toisin. En ole myöskään suudellut ainuttakaan naista, enkä edes halannut. Haluaisin kuitenkin kovasti saada joskus omia lapsia. En kuitenkaan voi sanoa rehellisesti uskovani, että tämä elämäni riittää siihen. - 4578654563547547
Perustiedot: Mies
- Omasta tahdostani, koska en ole vielä tavannut sitä oikeaa
- En juurikaan ajattele asiaa. Elämässäni on niin paljon muutakin tällä hetkellä.
- Kolme vuotta
- Kolme vuotta (en harrasta yhden yön juttuja)
- 7, koska en pidä itseäni keskivertona
- Kyllä. Toivoa ei saa koskaan menettää. Tällaiseen vastatessa kuulostaa varmaan itserakkaalta, mutta vastaan silt
- En ole oikea sinkku, koska olen eronnut ja minulla on lapsia. Alunperin olen sinkku ilman omaa tahtoani, koska vaimo löysi uuden miehen. Nyttemmin pukkaisi parisuhdetta ovista ja ikkunoista, mutta en ole pysyvästi sitoutunut vielä,mvaikka vakavaa säätöä on
- nautin kovasti vapaudesta ja itsemääräämisoikeudesta. Luonteessani on paljon pelimiestä, joten sinkkuus sopii siinäkin mielessä hyvin. Toisaalta haittaa hiukan, että en ole kovin hyvä yhden illan jutuissa, joten mielummin pidän säätöjä, joissa taas on se hankala, että säädöt saattavat ruveta elättelemään turhia toiveita, enkä haluaisi loukata.
3. Kuinka kauan olet ollut sinkkuna
2v 3kk
Sunnuntaiaamusta, ellei sooloseksiä lasketa :-)
- Naisten suhteen 9 1/2, omissa silmissäni 7 1/2. Monen naisen silmissä näyttäydyn varmaan isona komeana vähän arvoituksellisena miehenä, jolla on hyvät tulot ja osaa keskustella. Olen huono kuitenkin iskemään naisia.
Itse taasmtunnen itseni jonkinlaiseksi huijariksi ja harmittaa oma kyynisyyteni ja halu mennä monesti sieltä, missä aita on matalin.
kyllä, pääsen parisuhteeseen helposti, mutta pelkään omaa pelimiesluonnettani"Itse taasmtunnen itseni jonkinlaiseksi huijariksi ja harmittaa oma kyynisyyteni ja halu mennä monesti sieltä, missä aita on matalin."
Missä mielessä?
Perustiedot: Mies 36v
- En. Naisiin tutustuminen tuntuu mahdottomalta.
- Pitäisi olla kokemusta parisuhteesta että voisi vastata rehellisesti.
- Olen ikisinkku, eli en ole ollut suhteessa.
- Kohta vuoden.
- 7, ihan ok, mutta ei vielä riitä siihen että naiset olisivat aloitteellisia.
- En, jos ei ole kokemusta parisuhteesta lähes 37 vuotiaana, niin aika utopistista ejatella että sellainen osuisi kohdalle.Perustiedot: Nainen 28v.
- Alunperin olen sinkku omasta tahdosta. Syynä väsymys, kyllästyminen, uskonmenetys vanhaan suhteeseen ja elämäntapaan. Vapauden kaipuu. Oman ajan kaipuu. Omien rajojen kokeilu. Uusi rakkaus.
- Hämmentävältä.
- Olen asunut ainoana talouteni aikuisena hieman yli 2v.
- Pidän omana tietonani.
- 8, koska olen matkalla jonnekin ja aina voi pyrkiä parempaan niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Olen löytänyt rauhan, mutta tavoittelen yhä nirvanaa.
- Tottakai. MUTTA minulla on selkeä käsitys siitä mihin minä itse pystyn ja millainen ihminen toisen pitäisi olla. Esim. Arvoiltaan, ajatuksiltaan. En tiedä onko sellaista ihmistä olemassakaan. Tällä hetkellä en halua tyytyä vähempään. Katsotaan miten tulevaisuudessa käy ja miten oma ajattelu asiasta muuttuu.- Olet.helppo
Miksi sinä häpeilet vastata 4. kysymykseen? Kyllä sinä voisit huoletta vastata, sinun maine kun helppona naisena jo valmiiksi tiedetään :D
Olet.helppo kirjoitti:
Miksi sinä häpeilet vastata 4. kysymykseen? Kyllä sinä voisit huoletta vastata, sinun maine kun helppona naisena jo valmiiksi tiedetään :D
Määrittele helppo nainen. Toisaalta kukapa sinulle on antanut valtuudet sen määrittelyyn.
Kaikki muut paitsi nunnat?
Seksin harrastamisessa nyt ole mitään pahaa, jos ei joka päivä / vko / kuukausi vaihdu kumppani. Toisaalta jollekin se vaihtelukin voi toimia, mutta ei mulle.
- Neitsytsetä
Perustiedot: Mies. Vanha, setä, pappa (ei kirjaimellisesti, koska hooceeätmiys).
- Virallisen totuuden mukaan: olen sinkku koska tasoni ei riitä naisille. Omassa harhaisessa mielessäni: olen sinkku koska en halua seurustella jos en tunne että nainen olisi minulle oikea, tai suhde ei käytännön syistä toimisi.
- Aina vain paremmalta. Nuorempana oli tuskallista, sekä toivominen että unelmien hautaaminen joksikin aikaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä helpompaa sinkkuus on. Mikä on sekä hyvä että huono asia.
- Aina.
- Aina.
- 4½ koska ei kokemuksia. Se ½ koska aina välillä joku nainen on saanut oudon psyykkisen häiriön ja päättänyt rikkoa tasoteoriaa. Omassa mielikuvitusmaailmassani olen... .
- Kyllä se mahdollista on. - Tiivistelmäksi
1.2.3.4.5.6.7 Naiset on vaan suuri vaiva ja velka taakka :))
Perustiedot: Mies 32v
Sinkku olen. Ja mikäli "en ole tehnyt kaikkeani ja epätoivoisesti hakenut parisuhteeseen" katsotaan omasta tahdosta sinkkuna oleminen, niin sitten juu. Syinä olettaisin olevan; Pienoinen introverttius, oman arvioni mukaan en ole niin iloinen ja humoristinen kuin ympärillä olevat....
Ihan normaalia ja mielekästä elämää. Tosin en osaa verrata tilannetta parisuhteeseen, kun en ole tuollaisessa kertaakaan ollut.
Sinkkuna ollut kokoajan.
Aika tarkalleen 7 vuotta.
7 1/2, Perus mukava tyyppi, mutta mitäänsanomaton.
En ossoo sanoa.- tarralenkkari666
Kurppa
Tavallaan, sillä haluan yhteensopivan kumppanin eli olen "nirso".
Luontaiselta, tosin tapailen, joten yksinäisyys elementti on tällä hetkellä poissa.
Riippuu määritelmästä mutta sanotaan nyt, että 1-5-vuotta.
1-vuoden.
7
Tällä hetkellä kyllä-- tarralenkkari666
Osoittaakseni ikäfasismin naurettavuuden ;)
Olen yli 25 eli kurppa.
- Riiiiiiiiiii
Mielenkiintoisia tarinoita ihmisillä. Itse olen 45n, kurppa tai mikä lie, vanhana varmaan puuma. Marrnie, käyttämällä kurppa-sanaa itse voi sillä aiheuttaa inflaation sanan käytölle negatiivisessa mielessä? "Syy" sinkkuuteeni on siinä, että olen ollut liian valikoiva miesten suhteen ja viihdyn erittäin hyvin yksin. Mahdollisuuksia pariutua olisi ollut nuorempana nettideittien kautta vaikka kuinka paljon, mutta paniikki iski. Seurustelin nuorena kompromissimiehen kanssa useita vuosia, ja siitä jäi traumat edes aloittaa seurustelu jonkun ns. ihan kivan kanssa. Tässä yhteydessä esitän anteeksipyynnön kaikille miehille, joille olen mahdollisesti aiheuttanut mielipanaa (kryptistä...).
Sinkkuus ei tunnu oikeastaan missään, normaalia elämää. Seurustelisin mielelläni jos tapaisin kivan miehen jonka kanssa syntyisi keskusteluyhteys, mutta en tapaa miehiä missään. Töihin-kotiin-kahville kavereiden kanssa-töihin-jumppaan. Sinkkuna varmaan 15 vuotta, seksiä viimeksi jotain 3,5 vuotta sitten. Hirveän kuuloista:)
Numerointi on vaikeaa. Ulkonäkö on saman ikäisiin naisiin verrattuna yli keskitason. Luonne kaksijakoinen, hyvät puolet loistavia mutta hankala, tarkkanäköinen, ehdoton ja kiivas luonne sulkee pois melko monta parisuhdeaihiota.
Rakkauteen on pakko uskoa. Muuten menettää kaiken toivon.- MrCynical
"Ulkonäkö on saman ikäisiin naisiin verrattuna yli keskitason."
Hyvä. Huono puoli on siinä että 45v naisten keskitaso on todella heikko. Pitää olla ihan huippuluokkaa jotta pärjää nuoremmille. Siis ulkonäöllisesti.
"Luonne kaksijakoinen, hyvät puolet loistavia mutta hankala, tarkkanäköinen, ehdoton ja kiivas luonne sulkee pois melko monta parisuhdeaihiota."
Niitä heikkouksia on syytä kehittää, koska suurin osa ihmisistä yliarvioi hyvät puolensa.
Valitettavasti nämä ovat yksityiasioita...Toisekseen oon kokolailla jo hyvin nuorena väsynyt kaikenmoiseen selittelyyn. Shoot when you shoot, don,t talk.
- ktm28
Perustiedot: 28v Mies
- En todellakaan ole, ja sinkkuuteen syy löytyy naisten hypergamiasta.
- Masentaa ja vituttaa joka päivä.
- Kohta 3 vuotta.
- En muista ees, nii pitkä aika.
- 8 ja siksi kun olen todella tunnollinen ja rehellinen tyyppi ja osaan kuunnella.
- Kyllä uskon, mutta se vaatii minulta kärsivällisyyttä. - Luuseripaska
Perustiedot: Mies 30v
- Haluaisin olla parisuhteessa, mutta olen liian ruma siihen.
- Perseestä.
- 30v.
- 30v.
- 4, olen työtttömänä ollut jo 7v, ei ystäviä, harrastuksia eikä koulutusta.
- En. - tahtoisinvainhalata
Perustiedot: Nainen 19-v.
- Omasta tahdosta osittain kyllä. Syynä se, että kukaan ei tiedä lesboudestani, ja vain miehet/pojat yrittävät iskeä.
- Muuten kiva, mutta läheisyyttä kaipailisin aina välillä. Eli oikeastaan pelkkä läheinen ystäväkin riittäisi.
- En ole seurustellut koskaan.
- 19 vuotta.
- Ehkä 7, sillä vaikka olen muuten ihan kelpo, en halua seksiä, ja se on aika iso miinus.
- Ainakin jos kelpuutan kenet vain. - vastasinM
Perustiedot: Mies 30v
- Miten sen ottaa. Viimeisimmästä suhteesta erosin itse, mutta haluaisin olla suhteessa jos sopiva nainen löytyisi. Syy sinkkuuteen: ei ole löytynyt sellaista kumppania jonka kanssa voisin kuvitella vanhenevani yhdessä.
- Ihan mukavalta. Voin keskittyä itseeni ja harrastaa kaikenlaista.
- Kolme viikkoa
- Kolme viikkoa ja yksi päivä
- 7½. Olen kuulema ihan kivan näköinen, lihaksikas, suht pitkä, hyvässä työpaikassa, olen positiivinen, ei ole mitään isompia ongelmia, tulen ihmisten kanssa juttuun vaikka olen introvertti sekä nörtti jne. Naiset tulevat joskus jopa iskemään. Saisin olla kieltämättä sosiaalisesti lahjakkaampi ja tietenkin voisin olla komeampi, mutta olen aika tyytyväinen itseeni.
- Toki- ihmettelenvain
Miten olet vain 7½, jos elämä vaikuttaisi olevan hyvässä kunnossa?
- Mikkeliläinen23
Perustiedot: Mies 23v
- En, Olen introvertti ja en oikein osaa lähestyä oikeita naisia.
Liian laittautuvat naiset taas ovat luotaantyöntäviä
- Tylsää, samaa rutiinia päivästä toiseen. Iltaisin kaipaisin jonkun viereeni.
- 23 vuotta
- 3 vuotta. Ensimmäinen kerta..
- 7. Opiskelen ihan ok alaa. Olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota ulkonäkööni. Luonne on rauhallinen ja luotettava.
Vielä jaksaa toivo elää.- Mikkeliläinen23
Voisin tarkentaa että lähempänä introa olen kuin "normaalia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801