Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kertaa. Helpottaako oloa jos ottaa reilusti?
Diapami annostus
3
290
Vastaukset
- 76543497
en oo ollu katkolla ku otan vaan pari kertaa kuussa viinaa mut joskus tulee kyl vedettyy kolme päivää kun on lomaa..aamul oon ottanu yhen ja sitte illalla ennen nukkuu menoo puoliskan herää töihin paremmin...toki kaikki on yksilöllistä
- toks
No ensinnäkin Diapameja (bentsodiatsepami) on eri vahvuisia, joten kun puhutaan lääkkeestä, pitää tietää sen vahvuus. (Diapam 2mg, 5mg ja 10 mg). Et voi arvioida paljonko joku saa lääkettä, jos hän saa "kolme, neljä kertaa". On tiedettävä myös, minkä vahvuista. Tarkkuutta näihin lääkeasioihin!
- Mietiite
Elä ota viinaa niin ei tarvii miettii diapam annostuksiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519