Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kertaa. Helpottaako oloa jos ottaa reilusti?
Vastaukset 3
- 76543497
en oo ollu katkolla ku otan vaan pari kertaa kuussa viinaa mut joskus tulee kyl vedettyy kolme päivää kun on lomaa..aamul oon ottanu yhen ja sitte illalla ennen nukkuu menoo puoliskan herää töihin paremmin...toki kaikki on yksilöllistä
- toks
No ensinnäkin Diapameja (bentsodiatsepami) on eri vahvuisia, joten kun puhutaan lääkkeestä, pitää tietää sen vahvuus. (Diapam 2mg, 5mg ja 10 mg). Et voi arvioida paljonko joku saa lääkettä, jos hän saa "kolme, neljä kertaa". On tiedettävä myös, minkä vahvuista. Tarkkuutta näihin lääkeasioihin!
- Mietiite
Elä ota viinaa niin ei tarvii miettii diapam annostuksiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4161670- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38757Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29714- 55691
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88537
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa30492