Osaisikos joku suositella huoltoliikettä, jonne voisi viedä vanhan lämmönvaihtimen huollettavaksi? Kyse on pienestä hommasta, koska pillistö on käytännössä uusi, mutta joku vuoto tuossa nyt kuitenkin on. Itsellä ei riitä osaaminen ja vehkeet tuon kasaamiseen ja testaamiseen. Suht halvalla pitäisi siis selvitä.
(Jos jollain palstalaisella olisi halu&osaaminen tehdä pikku tienesti, niin ihan mahdollista sekin. Laita vaikka mailiosoite tai nro niin otan yhteyttä.)
Lämmönvaihtimen huolto pk-seudulla
6
615
Vastaukset
- Kädetön
Kookle jäähdytinkorjaamo helsinki
- bowman_huoltoon
Unohdin tuohon viestiin laittaa, että googlella ei helposti löytynyt kuin pari (Top boat, Suomen jäähdytinhuolto) ja aattelin kysellä olisko mahdollisesti jotain sellaisia vaihtoehtoja, mitä ei välttämättä netin kautta tartu haaviin. Tai sitten mielipidettä esim. noista kahdesta että onko ollut hyvää ja halpaa vai mitä.
- Toisistaentiedä
bowman_huoltoon kirjoitti:
Unohdin tuohon viestiin laittaa, että googlella ei helposti löytynyt kuin pari (Top boat, Suomen jäähdytinhuolto) ja aattelin kysellä olisko mahdollisesti jotain sellaisia vaihtoehtoja, mitä ei välttämättä netin kautta tartu haaviin. Tai sitten mielipidettä esim. noista kahdesta että onko ollut hyvää ja halpaa vai mitä.
Topboat on hyvä ja nopea. Hinta ei ollut mielestäni paha, mutta ei tarvinnut tehdäkään juuri mitään.
- kinanen
Kinanen Malmilla on aina ollut toimiva ystävällinen.
- Masaesbosta
Kinanen oli aikoinaan minunkin osoitteeni jäähdytinasioissa, mutta ovat lopettaneet toiminnan. Topboatia suosittelevat jatkossa.
Topboat (tai heidän samoissa tiloissa toimiva korjaaja) korjasi meidän lämmönvaihtimemme viime keväänä. Aikaa kului muutama päivä ja hinta 200 Euroa. Hyvin tehty työ ja hän maalasi sen vielä punaiseksi (Volvon bensakoneiden väri).Suosittelen.
terv.clasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550