Hei!
Olen 19-vuotias nainen.
Minulla on ollut jo puoltoista vuotta kummallinen tunne päässä, niinkun huimausta. Aina kun vaihdan katsetta pisteestä toiseen niin tuntuu huimausta ja rasitusta silmissä. Väsymystä on myös ja muistikatkoksia.
Olen käynyt monissa tarkastuksissa ja verikokeissa. Neurologille pitäisi vielä mennä.
Kävin silmälääkärissä ja etänäkö on huono mutta se ei kummiskaan aiheuta huimaavaa oloa ja väsymystä. Onko muilla silmälasipäisillä ollut jotain tälläistä oireilua?
Käytän ketipinoria ja seroniilia jo 6 vuotta. Voiko oireet johtua liian pitkästä käytöstä?
Aivokasvainta pelkään kun se jää ainoaksi vaihtoehdoksi. Onko huimaus aivokasvaimen ensioireina?
Ahdistus on todella kova.
Kiitos jos vastaatte!:)
Huimaus, aivokasvain?
1
272
Vastaukset
- scheleeni
Minä sain 26 vuotiaana silmäoireita optikon määräämistä silmälaseista, joiden arvot olivat pielessä. Luin silloin paljon tenttikirjoja ja silmät alkoivat väsyä ja karsastaa. Näkyi kaksoiskuviakin. Nyt 56 vuotiaana silmät väsyvät tietokoneen näytön valosta ja television kirkkaista valoista.
Kannattaa vähentää keinovaloa tuottavien laitteiden tuijottelua. Myös runsas matkapuhelimen pitäminen korvan lähellä pitkiä aikoja on haitallista aivoille. On hyvä hankkia kuulokkeet, joiden avulla puhelimen voi asettaa metrin päähän omasta päästään. On mahdollista että nuo nauttimasi lääkkeet aiheuttavat huimausta varsinkin kun olet syönyt niitä useita vuosia. Kysy pätevältä ja kokeneelta lääkäriltä noiden lääkkeiden sivuvaikutuksista. Syötkö monipuolista ruokaa ? Esimerkiksi B -vitamiini on tärkeää aivoille. Kala ja kalaöljyt tekevät hyvää aivoille. Toivon että paranet huimauksesta ja saat apua tilanteeseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394