Osaatko myydä itsesi?

Naaainenn

Palstalla jatkuvasti eri ihmiset, enemmäkseen miehet mutta myös naiset kertovat etteivät pääse edes tutustumaan kehenkään. Siksi kysymys kuuluukin osaatko myydä itsesi (luonteesi, iloisuutesi, ulkonäkösi, älysi, huumorintajusi jne)
Itse olen myynnin ja markkinoinnin rautainen ammattilainen (kyllä...nyt en provoa) ja elämä on suht helppoa kun osaa myydä itsensä työnantajille, uusille ystäville, kumppaneille jne.
Itselläni riittää esim netissä että kirjoitan "olen älykäs, seksikäs ja hauska" ja laitan kuvani oheen -suosio on taattu. Jätän kertomatta sen etten ole mistään päästä terve, koska terveys on heikkouteni.
Hulluudestani huolimatta olen enemmän tai vähemmän kokoelämäni ollut parisuhteessa.
Monet kertoo ettei saa olla oma itsensä. Vasta sen jälkeen saa olla "oma itsensä" kun on myynyt itsensä toisen elämään, tehnyt sen kuuluisan ENSIVAIKUTELMAN minkä voi tehdä vain kerran uudelle ihmiselle..... Sitä ennen negatiivisia puolia kannattaa painottaa mahdollisimman vähän, olla täysin hiljaa niistä. Harva teistä istuu rullatuolissa, milloin "negatiivisen puolen" piilottaminen on mahdotonta.
Jos itsekin laittaisin ilmotuksen...hei! En ole mistään päästä terve"....no okei, tulisi vastauksia mutta vain muutamalta jotka epäilisivät umpihulluksi. Joku kerto jo deitti-ilmoituksessaan olevansa koulukiusattu. Se ei ole missään määrin sinun vikasi jos olet koulukiusattu mutta se on päätäntävallassasi miten asiaan suhtaudut. Kaikkeen ei voi vaikuttaa mutta siihen voi aina vaikuttaa miten itse suhtautuu asioihin. Sillonhan annat koulukiusaajalle vielä aikuisuudessakin palstatilaa jos annat heidän määrittää persoonaasi. Jos olet antanut anteeksi ja päässyt yli asiasta, sitä ei tarvitse myydä eikä mainostaa.

Kysymys kuuluu siis osaatko myydä itsesi deittimarkkinoille?

Jos olet ruma, joudut näkemään valtavasti vaivaa niihin puoliin itsestäsi mihin voit vaikuttaa...eli luonteeseen, avoimuuteen, huumorintajuun, tunneälyyn, ennakkoluulottomuuteen jne. Kun itse uskot olevasi rakkauden arvoinen, muutkin sen uskovat. Kun olet itsevarma, vain taivas on rajana unelmille ja elämästä nauttimiselle.

Pahinta mitä voi tehdä on jäädä kieriskelemään katkeruuteen, jäädä kieriskelemään niihin asioihin mitkä huonontavat mahdollisuuksiasi tai jopa estävät mahdollisuuksiasi myydä huippupakettia itsestäsi. Jos haluat olla onnellinen, pyri keskittymään niihin asioihin joihin voit vaikuttaa ja mitkä ovat hyvää ja kaunista Sinussa.

72

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D Aiemmin jo taisimme todeta, että näemme asiat hiukan eritavalla. Mutta muuten ihan kiinnostava kirjoitus.

      • Nnnaaiinennnnn

        Haha...vähän meni sarasvuolaiseksi lahkopuheeksi. :D En ole oikeasti pinnallinen vaan syvällinen ihminen. Mutta se minkä annan tuntemattomille on pinnallista. :D


      • kiitos.tästä

        Tosi hyvä kirjoitus, ja täyttä asiaa! Aina sanotaan, että pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Itse sanoisin, että vaatii hiton kovaa työtä tulla parhaaksi mahdolliseksi versioksi itsestään. (Ei kopioksi jostain toisesta.) Ne asiat sen sijaan pitää oppia hyväksymään, joita ei voi muuttaa. Paljon voi!


    • Kyllä mä nyt sen verran myynnistä ymmärrän, että laitan hinnaksi 99,95€, enkä satasta.

      • Nnainennn

        Ostan Sut! Heti. Come here!


      • Silmäsi näyttävät hämmentävän paljon veljeni silmiltä... Jolla ei ainakaan pitäisi olla asiaa tälle palstalle.


      • Nnaiinennn
        SikaHelmi kirjoitti:

        Silmäsi näyttävät hämmentävän paljon veljeni silmiltä... Jolla ei ainakaan pitäisi olla asiaa tälle palstalle.

        Veljelläsi on salattu elämä.


      • Nnaiinennn kirjoitti:

        Veljelläsi on salattu elämä.

        Vaimo ja kaksi lasta, jos palstalta päin katselee.


      • Lukijapoju
        SikaHelmi kirjoitti:

        Vaimo ja kaksi lasta, jos palstalta päin katselee.

        Sinun lapsesi eivät ole sinun.


      • SikaHelmi kirjoitti:

        Vaimo ja kaksi lasta, jos palstalta päin katselee.

        Mun siskon veljellä ei ole vaimoa ja kahta lasta, joten en voi olla veljesi.


      • Nnaainennnn
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mun siskon veljellä ei ole vaimoa ja kahta lasta, joten en voi olla veljesi.

        Olet hengellinen veli.


    • Valitettavasti en ole itseni myymisen ammattilainen.

      • Nnnaainennn

        Kyllä sen voi oppia. ;) Laita hinta 1000e tarralla peppuun.


      • Eräkettu
        Nnnaainennn kirjoitti:

        Kyllä sen voi oppia. ;) Laita hinta 1000e tarralla peppuun.

        Suomessa saa horon ilmaseksi...

        Ja ne maksullisetki pyytää max. 200e tunnilta.


      • Uxivobo
        Eräkettu kirjoitti:

        Suomessa saa horon ilmaseksi...

        Ja ne maksullisetki pyytää max. 200e tunnilta.

        Eli viidestä tunnista tonni


    • Hämärän_rajoilta

      Saattaisin osata jos haluaisin, mutta en halua. Myynti ja markkinointi periaatteella "ylikorosta hyviä ominaisuuksia, lakaise huonot maton alle" on aivan yhtä halpamaista ja halveksittavaa toimintaa liike-elämässä kuin pariutumisessakin. Molemmissa tapauksissa toiminnan seurauksena on vain ihmisiä, jotka ennen pitkää tajuavat tulleensa huijatuiksi, kun tuote ei ollutkaan mielikuvamarkkinoinnin unelmahöttöä. (Mutta toisin kuin kulutustavaroiden kohdalla parisuhteilla ei edes ole takuuta tai kuluttajansuojaa.)

      • Nnnaainennnn

        Mutta palautusoikeus on ;)


      • Samaa mieltä olen itsekin.....huijaaminen on huijaamista, eikä se siitä mihinkään muutu....

        Eri asia on, ettei samantien kun törmää yksilöön luettele elämän tarinaansa alusta loppuun, mutta kysyttäessä, en huijaa, vaan joko kerron tai sanon, että jutellaan siitä myöhemmin......eli jos homma etenee........mutta ennen kuin alkaisi olla mitään vakavampaa, niin itse ainakin haluaisin, että toinen jo tietää ne asiat mitkä voivat olla tai ovat, ehkä tärkeitä........

        Toki toivoisin vastavuoroisesti toiselta samaa.......monen asian itse voisin ymmärtää, mutta en sitä jos toinen jättää kertomatta tai suoranaisesti huijaa päin naamaan......sitä en ymmärtäisi....

        Markkinaväen toivottavasti minä kierrän kaukaa ja he minut........


      • Nnnaaiinennnnn
        MGTOW kirjoitti:

        Samaa mieltä olen itsekin.....huijaaminen on huijaamista, eikä se siitä mihinkään muutu....

        Eri asia on, ettei samantien kun törmää yksilöön luettele elämän tarinaansa alusta loppuun, mutta kysyttäessä, en huijaa, vaan joko kerron tai sanon, että jutellaan siitä myöhemmin......eli jos homma etenee........mutta ennen kuin alkaisi olla mitään vakavampaa, niin itse ainakin haluaisin, että toinen jo tietää ne asiat mitkä voivat olla tai ovat, ehkä tärkeitä........

        Toki toivoisin vastavuoroisesti toiselta samaa.......monen asian itse voisin ymmärtää, mutta en sitä jos toinen jättää kertomatta tai suoranaisesti huijaa päin naamaan......sitä en ymmärtäisi....

        Markkinaväen toivottavasti minä kierrän kaukaa ja he minut........

        Äläpäs nyt ota näitä niin kirjaimellisesti. Osaatko myydä itsesi tarkottaa samaa kuin osaatko esitellä itsesi hyvin.
        (Ei tässä nyt mitään ihmiskauppaa olla harrastamassa)


      • Nnnaaiinennnnn kirjoitti:

        Äläpäs nyt ota näitä niin kirjaimellisesti. Osaatko myydä itsesi tarkottaa samaa kuin osaatko esitellä itsesi hyvin.
        (Ei tässä nyt mitään ihmiskauppaa olla harrastamassa)

        "(Ei tässä nyt mitään ihmiskauppaa olla harrastamassa)"

        Siltähän se nyt vähän Vaikuttaa!!! ;P

        Myydään epäkuranttia tavaraa priimana.... ;D

        Minusta paras tapa esitellä itsensä on olla oma itsensä...........mitä Välii NiinQu jos jännittää yms.?......se on vain inhimillistä......ei tässä mitään robotteja/koneita olla...


      • Nnmaainennnnn
        MGTOW kirjoitti:

        "(Ei tässä nyt mitään ihmiskauppaa olla harrastamassa)"

        Siltähän se nyt vähän Vaikuttaa!!! ;P

        Myydään epäkuranttia tavaraa priimana.... ;D

        Minusta paras tapa esitellä itsensä on olla oma itsensä...........mitä Välii NiinQu jos jännittää yms.?......se on vain inhimillistä......ei tässä mitään robotteja/koneita olla...

        Jos jännittää niin harvoin sillon on "oma itsensä" !!! Olen ainakin kuullut ihmisiltä jotka jännittää että eivät ole sellaisia kuin oikeasti ovat?!? :(

        (Ja jännittämiseenkin on ties kuin monta hoitomuotoa jos siitä oikeasti haluaa eroon)


      • Nnmaainennnnn kirjoitti:

        Jos jännittää niin harvoin sillon on "oma itsensä" !!! Olen ainakin kuullut ihmisiltä jotka jännittää että eivät ole sellaisia kuin oikeasti ovat?!? :(

        (Ja jännittämiseenkin on ties kuin monta hoitomuotoa jos siitä oikeasti haluaa eroon)

        MitN Nii?........Onhan silloin oma itsensä.......jännittyneenä omana itsenään.... ;P

        Ihan sama kun, jos rakastelee, riitelee...yms...yms...niin olet silloin oma itsesi...on erillaisia tunnetiloja yms., mutta olet edelleen oma itsesi.......olet vain sillä hetkellä tietyssä tilassa joka on sinua yhtä paljon, kuin mikä muukin tila.....

        Ne kaikki tekevät ihmisestä Täydellisen, eikä vajavaista.....

        Meidän signaalit ei taida kulkea samalla taajuudella.... ;P

        Me Ei Olla Enää Me... ;(
        https://www.youtube.com/watch?v=SYTqLbfoGfE


    • Ensivaikutelma ei ole ongelma, vaan ehkä se, että kerroksia on paljon muitakin. Vaikka olenkin terve joka päästä, ja väliltäkin.

      • Nnnaaiinennn

        Mikä sitten? Etkö hallitse elämääsi ja mieltäsi?


      • Nnnaaiinennn kirjoitti:

        Mikä sitten? Etkö hallitse elämääsi ja mieltäsi?

        Hallitsen kyllä. Saatan ilmeisesti muille olla joskus hepreaa. Onneksi olen kuitenkin hyväntahtoinen... ;)


      • geeni.muunneltu

        oletkohan terve jos olisit olisit ollut jo jouluna uunissa tai siivuina kinkku paketissa mutta ei ole nyt niin käynyt minulla on atrian ja hk oon terveystodistukset tässä lukee ihmisravinnoksi kelpaamaton


      • Nnnaainennnnn
        geeni.muunneltu kirjoitti:

        oletkohan terve jos olisit olisit ollut jo jouluna uunissa tai siivuina kinkku paketissa mutta ei ole nyt niin käynyt minulla on atrian ja hk oon terveystodistukset tässä lukee ihmisravinnoksi kelpaamaton

        Nyt OIKEESTI nauran välimerkittömän huumorille


      • Nnnaaiinennnnn
        SikaHelmi kirjoitti:

        Hallitsen kyllä. Saatan ilmeisesti muille olla joskus hepreaa. Onneksi olen kuitenkin hyväntahtoinen... ;)

        Olen joskus treffeillä...tai montakin kertaa elämän aikana törmänny omituisiin ihmisiin, niitä on aika paljon ja varmaan sinkkuina vielä enemmän. Ehkä olet sellainen.
        Itse olen easygoing, mukautuva, helppo, innostuva, ennakkoluuloton niin pärjään melkein missä vaan mutta omituisten ihmisten kanssa en ole ns samalla aaltopituudella.
        Voi olla että puhun nyt ihan väärästä mutta oletko noin omasta mielestäsi omituinen? Jos niin millä tapaa?


      • Nnnaaiinennnnn kirjoitti:

        Olen joskus treffeillä...tai montakin kertaa elämän aikana törmänny omituisiin ihmisiin, niitä on aika paljon ja varmaan sinkkuina vielä enemmän. Ehkä olet sellainen.
        Itse olen easygoing, mukautuva, helppo, innostuva, ennakkoluuloton niin pärjään melkein missä vaan mutta omituisten ihmisten kanssa en ole ns samalla aaltopituudella.
        Voi olla että puhun nyt ihan väärästä mutta oletko noin omasta mielestäsi omituinen? Jos niin millä tapaa?

        Olen easygoing, en pelottava nurkassa yksin höpöttävä :D Jopa vieraat naisihmiset saattavat odotushuoneessa jaetun odotusajan jälkeen todeta reissun olleen mukava, hyvän seuran ansiosta, miehet ja naiset sekä pariskunnat kutsuvat mukaansa.. en kuitenkaan niin helppo tai innostuva että lähtisin, mutta jatkuvasti tulee positiivista kommenttia, eli tuskin on siitä kyse.
        Olen hiukan filosofinen, hiukan nörtti, ulkoisesti näyttävä. Ehkä siis sisä- ja ulkopuolet eivät natsaa. Itse pidän myös suoraviivaisemmista ihmisistä, jotka eivät turhia pohdi, se on tietyllä tavalla rentouttavaa. Mutta heitä taas saattaa ahdistaa, kun filosofisempi tai nörtimpi minäni innostuu puhumaan rekkamiehelle. Saatan silloin tällöin kuulla, että mietin liikaa, eivät ymmärrä mistä puhu jne. Se tekee oloni yksinäiseksi.


      • Nnnaainennnn
        SikaHelmi kirjoitti:

        Olen easygoing, en pelottava nurkassa yksin höpöttävä :D Jopa vieraat naisihmiset saattavat odotushuoneessa jaetun odotusajan jälkeen todeta reissun olleen mukava, hyvän seuran ansiosta, miehet ja naiset sekä pariskunnat kutsuvat mukaansa.. en kuitenkaan niin helppo tai innostuva että lähtisin, mutta jatkuvasti tulee positiivista kommenttia, eli tuskin on siitä kyse.
        Olen hiukan filosofinen, hiukan nörtti, ulkoisesti näyttävä. Ehkä siis sisä- ja ulkopuolet eivät natsaa. Itse pidän myös suoraviivaisemmista ihmisistä, jotka eivät turhia pohdi, se on tietyllä tavalla rentouttavaa. Mutta heitä taas saattaa ahdistaa, kun filosofisempi tai nörtimpi minäni innostuu puhumaan rekkamiehelle. Saatan silloin tällöin kuulla, että mietin liikaa, eivät ymmärrä mistä puhu jne. Se tekee oloni yksinäiseksi.

        Opiskeluaikoina yks tyttökaveri sano mulle "älä ajattele niin paljon", koska ajatteleminen todellakin voi ahdistaa ja masentaa. Ja exäni (22v) sanoi huomanneensa että on paljon onnellisempi kun ei enää funtsi niin paljon vaan antaa vaan "virran viedä", kohtalon kuljettaa.


      • Nnnaainennnn kirjoitti:

        Opiskeluaikoina yks tyttökaveri sano mulle "älä ajattele niin paljon", koska ajatteleminen todellakin voi ahdistaa ja masentaa. Ja exäni (22v) sanoi huomanneensa että on paljon onnellisempi kun ei enää funtsi niin paljon vaan antaa vaan "virran viedä", kohtalon kuljettaa.

        Olen huomannut saman, ja opetellut tietoisesti hallitsemaan..liian syvälle ajatuksiin uppoamista. Mieltään voi tosiaan harjoittaa kuin mitä tahansa muutakin, ja kannattaa siinäkin miettiä, mistä on hyötyä, ja mistä ei.
        Mutta joskus olisi kiva jutella tähtitaivaan alla vaikka maailmankaikkeudesta, antaa mielen soittaa, maalata ja improvisoida. Eikä aina vain naapureista :D


      • Nnnaainennnn kirjoitti:

        Opiskeluaikoina yks tyttökaveri sano mulle "älä ajattele niin paljon", koska ajatteleminen todellakin voi ahdistaa ja masentaa. Ja exäni (22v) sanoi huomanneensa että on paljon onnellisempi kun ei enää funtsi niin paljon vaan antaa vaan "virran viedä", kohtalon kuljettaa.

        Joillekin tuo "älä ajattele" on enemmän tai vähemmän normaalia, sekä ihan normaali olotila..... ;P

        Se on Yksilöstä, kiinni mikä näissäkin asioissa on helppoa ja mikä ei....ja mikä on luonnollista juuri hänelle., Ettäs Tiiät! =P


      • SikaHelmi kirjoitti:

        Olen huomannut saman, ja opetellut tietoisesti hallitsemaan..liian syvälle ajatuksiin uppoamista. Mieltään voi tosiaan harjoittaa kuin mitä tahansa muutakin, ja kannattaa siinäkin miettiä, mistä on hyötyä, ja mistä ei.
        Mutta joskus olisi kiva jutella tähtitaivaan alla vaikka maailmankaikkeudesta, antaa mielen soittaa, maalata ja improvisoida. Eikä aina vain naapureista :D

        Eräs asia, mikä saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä, on se, että olen käytökseltäni hillitty, vieraiden mielestä ehkä jopa viileä. Vaikka pääsääntöisesti pidän ihmisistä, en muista aina heille kertoa, että olen kiinnostunut /mistä heissä pidän tai arvostan. Sitäkin olen koittanut opetella.


      • SikaHelmi kirjoitti:

        Eräs asia, mikä saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä, on se, että olen käytökseltäni hillitty, vieraiden mielestä ehkä jopa viileä. Vaikka pääsääntöisesti pidän ihmisistä, en muista aina heille kertoa, että olen kiinnostunut /mistä heissä pidän tai arvostan. Sitäkin olen koittanut opetella.

        Kuulostaa tutulta. :)


    • Ikis__M

      Huomautan vaan että naisen myyminen treffipalstalla on hiukka eri juttu kuin miehen myyminen, kyseessä on kaksi täysin erilaista tuotetta. Naiselle riittää kun ilmoittaa olevansa nainen ja laittaa kuvan jos ei ole ihan susiruma. Miehellä pitää olla hyvä ammatti ja ura, komea ulkonäkö ja nokkelat tekstit, siltikin se saattaa jäädä myymättä ja jääkin ainakin jos odottaa saavansa vaihdossa jotain itsensä tasoista.

      • Toimisikohan ilman kuvaa naisen ilmoituksena paremmin, tavoittaisinko "kohteeni" paremmin? Jos nainen laittaa kuvallisen ilmoituksen, on aivan sama mitä kirjoittaa..


      • Nnnaainennnn

        Olen samaa mieltä että naisten...ei kaikkien...mutta melkein kaikkien on tuhat kertaa helpompaa myydä itsensä treffeille kuin miesten. Tästä syystä miesten täytyykin ajatella asiaa enemmän, jos siis haluavat olla pidettyjä ja niitä joista tykätään.

        "Miehellä pitää olla hyvä ammatti ja ura"

        Toi vaimohuoraaminen ei kyllä päde kaikkiin...itse olen aika monta kymmentä vuotta elänyt ja vasta tänä vuonna yksi ystävistäni "nai ylöspäin". Myös molemat siskoni elättävät miehensä mutta yleensä molemmat käy töissänsä ja tavallisia pulliaisiahan suurin osa meistä ollaan. En usko että ministereitä riittää joka naiselle (btw ministereillä huono palkka, tarkoitan erittäin kovatuloisia).
        Siksi tärkein myyntiartikkeli on oma persoona.

        Luulen että sinä ja muutama muu sinkkumies olette saaneet päähänne että raha korvaa kaiken. Ei se korvaa.


      • Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

        Toimisikohan ilman kuvaa naisen ilmoituksena paremmin, tavoittaisinko "kohteeni" paremmin? Jos nainen laittaa kuvallisen ilmoituksen, on aivan sama mitä kirjoittaa..

        Voisi toimia sinulla. Ulosantisi on aika hyvää niin joku saattaisi kiinnostua ilman kuvaakin kirjoittelemaan mutta tietysti siinä on riskinä jäädä huomaamatta kun varmaan sitten miehet olettaa kuvattomuuden kielivän jostain negatiivisesta.


      • Ikis__M
        Nnnaainennnn kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että naisten...ei kaikkien...mutta melkein kaikkien on tuhat kertaa helpompaa myydä itsensä treffeille kuin miesten. Tästä syystä miesten täytyykin ajatella asiaa enemmän, jos siis haluavat olla pidettyjä ja niitä joista tykätään.

        "Miehellä pitää olla hyvä ammatti ja ura"

        Toi vaimohuoraaminen ei kyllä päde kaikkiin...itse olen aika monta kymmentä vuotta elänyt ja vasta tänä vuonna yksi ystävistäni "nai ylöspäin". Myös molemat siskoni elättävät miehensä mutta yleensä molemmat käy töissänsä ja tavallisia pulliaisiahan suurin osa meistä ollaan. En usko että ministereitä riittää joka naiselle (btw ministereillä huono palkka, tarkoitan erittäin kovatuloisia).
        Siksi tärkein myyntiartikkeli on oma persoona.

        Luulen että sinä ja muutama muu sinkkumies olette saaneet päähänne että raha korvaa kaiken. Ei se korvaa.

        Ei pelkästään raha, miehestä huokuva jännäkarisma lienee vielä voimakkaampi p..umagneetti muttei meillä kaikilla ole vaadittavia jännämiesgeenejä rikolliseksi ryhtymiseen.


      • Nnnaainennn
        Ikis__M kirjoitti:

        Ei pelkästään raha, miehestä huokuva jännäkarisma lienee vielä voimakkaampi p..umagneetti muttei meillä kaikilla ole vaadittavia jännämiesgeenejä rikolliseksi ryhtymiseen.

        Voi seihana persoona olla muutakin ku jännä rikollinen. Tiedän esim hurmaavia uskovaisia miehiä lukuisia...jotka eivät taatusti heilu tuolla puukon kanssa. He ovat vaan onnellisia ja itsevarmoja ja siitä saa jo aika hyvin karismaa aikaiseksi.

        (Oma uskontoni edelleen panenteismi, en siis ole uskovainen )


      • Ikis__M

      • Mulle kans tule kuvattomuudesta sellanen olo, et oisko toisella sit paperipussi päässä treffeil? Ja sit jos on liian hyvän näkönen kuva, niin onkse sit siel vaan hakemassa itselleen mahdollisimman paljon "huomiota"? Puolet kasvoista peittävät aurinkolasit on kans melkeen kuin ois kuvaton, ja sama jos on kääntäny päätä liikaa sivulle ja pitkät hiukset peittää kasvot, tai jos on liian pimee valaistus. Silmälasit voi vanhentaa, mustavalko kuva voi vanhentaa. Jos ei hymyile (yhtään), niin se voi olla kans aika turnoff, tai jos on ihan liian levee hymy.


      • Nnnaainennnn kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että naisten...ei kaikkien...mutta melkein kaikkien on tuhat kertaa helpompaa myydä itsensä treffeille kuin miesten. Tästä syystä miesten täytyykin ajatella asiaa enemmän, jos siis haluavat olla pidettyjä ja niitä joista tykätään.

        "Miehellä pitää olla hyvä ammatti ja ura"

        Toi vaimohuoraaminen ei kyllä päde kaikkiin...itse olen aika monta kymmentä vuotta elänyt ja vasta tänä vuonna yksi ystävistäni "nai ylöspäin". Myös molemat siskoni elättävät miehensä mutta yleensä molemmat käy töissänsä ja tavallisia pulliaisiahan suurin osa meistä ollaan. En usko että ministereitä riittää joka naiselle (btw ministereillä huono palkka, tarkoitan erittäin kovatuloisia).
        Siksi tärkein myyntiartikkeli on oma persoona.

        Luulen että sinä ja muutama muu sinkkumies olette saaneet päähänne että raha korvaa kaiken. Ei se korvaa.

        "Luulen että sinä ja muutama muu sinkkumies olette saaneet päähänne että raha korvaa kaiken. Ei se korvaa."

        Ei korvaa. Kyse hiukan samasta, kuin jos nainen sanoo, ettei saa ketään, koska ei ole hoikka/isorintainen/blondi. Kuitenkin sellaisia on omassa tuttavapiirissäni vapaana, päinvastaisia varattuina.

        On syytä tiedostaa, mitä itse tarvitsee ja haluaa, sekä niiden erottaminen (miehille: en nyt edelleenkään puhu rahasta, vaan aivan muista ominaisuuksista). Sekä itsensä "myymisestä" _oikeanlaiselle_ kohderyhmälle.
        Ehkä nykyään on liikaa vaihtoehtoja, niin miehille kuin naisillekin, että se sekoittaa liikaa. Tyypit jää jumiin kuin pyöröoviin, eivätkä tiedä ovatko tulossa vai menossa.


    • En ainakaan tuol treffipalstal osaa. Mun profiilis on käyny 13 vierailijaa, 0 viestii tullu, 0 viestii lähettäny... uhh.

      Livenä menee helpommin.. kattoo mis on paljon naisii ja sit menee siihen heidän lähelle, ja jotain tapahtuu. Mut mihin sitä sit menis... alkoholi ei oikeen kiinnosta, eikä selvinpäin tee mieli olla humalaisten lääppimänä... pleh...

    • ruma-ätmi

      Voihan sitä kehua naisille että on kova panomies mutta jos on ruma niin myyminen ei onnistu

      • Jotka kehuvat olevansa siinä hyviä, ovat poikkeuksetta huonoja.


      • Nnaainen
        SikaHelmi kirjoitti:

        Jotka kehuvat olevansa siinä hyviä, ovat poikkeuksetta huonoja.

        Totta


      • flowersreally

        Ootteko montakin kehujaa testanneet?


      • flowersreally kirjoitti:

        Ootteko montakin kehujaa testanneet?

        Se mullekin tuli mieleen, mutta HerraMiehenä en tohtinut kysyä....ainakaan tällä kertaa.... ;P

        (Emmää Mittää Kysynyt Vaa....KukkasiaOikeesti.... ;D)


      • flowersreally
        MGTOW kirjoitti:

        Se mullekin tuli mieleen, mutta HerraMiehenä en tohtinut kysyä....ainakaan tällä kertaa.... ;P

        (Emmää Mittää Kysynyt Vaa....KukkasiaOikeesti.... ;D)

        Mähän tosiaan en ole herrasmies. Tutkimusnäkökulmasta kiinnostaa otoksen suuruus, ja heti toisessa aallossa se, olivatko kaikki tutkimukseen osallistuneet huonoja myyjiä vai miksi ostokokemus oli näin karvas.


      • flowersreally kirjoitti:

        Mähän tosiaan en ole herrasmies. Tutkimusnäkökulmasta kiinnostaa otoksen suuruus, ja heti toisessa aallossa se, olivatko kaikki tutkimukseen osallistuneet huonoja myyjiä vai miksi ostokokemus oli näin karvas.

        SiinäPä se just onkin, kun HerrasMies ei olevinaan saisi kysyä sitä ja tätä, niin miten tässä sitten tutkimusta tekee ja totuutta etsii.... ;P

        Ei tässä mitään pahaa olla tekemässä, vaan ollaan vaan TiedonJanoisia ja juostaan Totuuden perässä...... ;D

        "olivatko kaikki tutkimukseen osallistuneet huonoja myyjiä vai miksi ostokokemus oli näin karvas."

        Vai olivatko SisäänOstajat huonoja Ostajia?...... ;P

        Kertois jo.....


      • Nnnaaiinenn
        flowersreally kirjoitti:

        Ootteko montakin kehujaa testanneet?

        Mä olin joskus "kaupungin kovimmaksi panomieheksi" esittäytyneen kanssa ja sillä oli poikuus tallella :)


      • flowersreally
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

        Mä olin joskus "kaupungin kovimmaksi panomieheksi" esittäytyneen kanssa ja sillä oli poikuus tallella :)

        Ja sertit oli kunnossa?


      • Nnnaaiinenn
        flowersreally kirjoitti:

        Ja sertit oli kunnossa?

        Mitä tarkottaa sertit ?


    • helmiä.sioille
      • Nnnaaiinennn

        Ei kannata mulle myydä. Oon varattu ja vaikken oiskaan, oisin erittäin huono valinta.


      • helmiä.sioille
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

        Ei kannata mulle myydä. Oon varattu ja vaikken oiskaan, oisin erittäin huono valinta.

        Enhän mä ole myymässä mitään. Sinä vaan vaikutat aika halukkaalt ostajalta... :)

        Kysymys kuuluun edelleen, että miksi möisin itseni sinulle? :D

        https://www.youtube.com/watch?v=OSjxK1SrCWk


      • Nnnnaaiinennnn
        helmiä.sioille kirjoitti:

        Enhän mä ole myymässä mitään. Sinä vaan vaikutat aika halukkaalt ostajalta... :)

        Kysymys kuuluun edelleen, että miksi möisin itseni sinulle? :D

        https://www.youtube.com/watch?v=OSjxK1SrCWk

        Koska olen lempeä, avulias, hyväsydäminen, vaimomatskua (kuulema), seksikäs, nätti, hyväkroppainen, fiksu, erittäin mielenkiintoinen, salaperäinen ja hurmaava KURPPA. :d


    • En osaa myydä, vaikka "kaupaksi" olenkin mennyt. Mä en osaa esittää mitään, pikemminkin vaikenen jos tulee hankala paikka, enkä tiedä mitä pitäisi sanoa tai tehdä.

      Elän kuten olen neuvonutkin, eli ole omaitsesi. Olen ollut ja ei se ihan hunningolle ole vienyt. :)

    • iuyiuiuyiyuiyiu

      Hiljaista on.. Huvittavaa. Tänne tulee kuitenkin jp muutama uusi ketju miesten rumuudesta / naisettomuudesta.

    • ryppis

      Tuo aloituksessa mainittu markkinointi sekoitetaan usein myyntiin tai mainontaan. Suomalaiset eivät ole stereotypioiden mukaan kovin hyvä myyjiä, mutta kyllä markkinointikin olisi tässä tapauksessa tärkeää. Ennen mainontaa tulisi siis itse tietää mitä on myymässä, kenelle ja mihin käyttöön. Ei voi mainostaa, jos ei tiedä mitä itsekään haluaa, mitkä ovat hyviä ominaisuuksia, ketkä ovat myynnin kohderyhmä jne. Eli ennen suunapäänä mainostamista pitäisi pysähtyä miettimään näitä asioita hieman.

      Ja kuka vielä sanoo, ettei bisnesajattelu sovi ihmissuhteisiin. :)

      • j.sarasvuo

        No niin... :)

        1. Mitä olet myymässä? (Millainen olet.. )

        2.Kenelle olet myymässä? (Realistinen tavoite..)

        3.Mihin käyttöön? (Seksi, treffiseura, parisuhde..)

        4.Missä olet myymässä?


    • Bi-nainen

      Ei ole tarvinnut myydä, kun olen mennyt ja ottanut, toki samalla myös tarjonnut. ;) Treffipalstojen sijaan olen luottanut luontaiseen karismaani ja niin paljon on riittänyt sutinaa, että ei ole tullut mieleen palstoille lähteä.

      • Nnnaainennnn

        Palstallahan sinä nytkin olet. Vai mille palstalle et koe tarvetta lähteä?


    • Ilonasi41

      No eihän tuo ollut vielä mitään myymistä edes. Oikeesti. Mut joo, ite löysin tämän palstan kautta nykyisen aviomieheni yli 10-vuotta sitten. Toinen asia onkin sitten jo se, miten asiat sutviutuu sitten in real life. Sitten kun kyetään tekemään aloite tuiku tuntemattoman kanssa face to face, niin sitten tulisin kehuskelemaan myyntitaidoilla. Mutta sinänsä ihan hyviä pointteja. Kyllä mäkin tykkään ratsastaa vanhoilla ja saavutetuilla meriiteillä, joita on mm. monta suomenmestaruutta urheilussa, mutta sairauden olen minäkin pitänyt treffeillä salassa, kunnes ollaan tutustuttu kunnolla. Näin se vaan menee.

    • Ex----------PUA

      Taidan osata, ainakin tinderissä voi tulla lähes kymmenkuntakin matchia kerralla, ja naisia löytyy aloitteellisestakin päästä.

      Jotkut kehuskelevat nimenomaan profiiiliani, joko kuvavalintoja tai tekstejä.

    • Mmmmmiiieeesssss

      En osaa, pelkkää kierrätyskamaa.

    • vitun.lutkat

      Naiset myy itseään jatkuvasti

    • atännä

      En ole kaupan. Muutenkin esittelen mieluummin aina ensin huonot puoleni, tai ne omituisimmat puoleni, jos joku vaikuttaa kiinnostuneelta. Ei sitten tule pettymyksiä.
      Myynti on mun mielestäni aina jonkin sortin huijaamista.

      • Nnnaaiinenn

        Tarkotin tässä samaa osaatko myydä itsesi= osaatko esitellä itsesi kuinka ihana ihminen oikeasti olet...


    • Mitäs jos alkais kyselee puhelinmyyjältä: Annatko pilluu? Tai alkaa puhuu sille niinkuin ois soittanu jollekin puhelinseksilinjalle, tai et se puhelinmyyjä ois soittanu jollekin puhelinseksilinjalle?

      • =DDD...Kyllä tätäkin varmasti tapahtuu ja jotkut ovat kertoneet jotain tuon suuntaista tehneensäkin, mutta voi olla juttua vaan tai sitten ei.... ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe