Olisin saanut alaikäistä, mutta kieltäydyin

Tarkkanakannattaaolla

Lauantaina oli niin hyvä ilma että päätettii frendienkaa lähtä puistoo istumaa.Vähän viileehän siellä vielä oli mutta kyllä siellä nyt tarkeni muutaman bissen imasta ennen baariin siirtymistä. Bongasin siitä sitten pari hyvännäköstä minkkiä siemailemassa siideriä. Sanoin kavereille että tota mä tuun painamaa tänää satavarmast ja lähdin siitä sitten tekemään lähemää tuttavutta. Neidit olivatkin jo aika hilpeässä hiprakassa. Kysyin että haluisko tytöt liittyy meidän seuraan. Sanoivat että jää sä ennemmin meidän seuraan. Mä kun olin kahden pariskunnan kanssa liikenteessä. No jäin siihen sitten istumaan ja hörppimään bisseä. About tunnin päästä frendit huus että nyt lähtää baarii. Kysyin että lähteeks tytöt ja. Eivät halunneet lähteä ja pyysivät mua jäämään niiden kanssa. Huusin sitte kavereille että tuun myöhemmin perästä.

Tytöt sitte kysy että missä asun jos mentäs mun luo jatkaa iltaa ku alko tulla jo vähän viileä. Huomasin että tytöt oli aika pervolla tuulella ja kyllä siinä puhetta tuli millon mistäkin ;) Mietin että pitäskö ja pelasin lisää aikaa sanomalla että voishan sitä ehkä kohta mennä. Juan tän bissen loppuun. Toinen niistä laittoi puhelimella spotifystä musiikkia. Ja huomasimpa siinä sitten kun tytöllä oli ajokortti siinä puhelimen suojakuoressa että syntymävuosi oli 2001. Kysyin sitten että minkäs ikäsiä te muuten ootte. Väittivät että olivat juuri täyttäneet 18. Sanoin hymyillen että niiniin että sun mopokortissas on huvin vuoks laitettu syntymävuodeks 2001. Meni tytöt aika noloksi. Sanoivat että no okei ollaan 15 mutta vaikutat tosi hyvältä tyypiltä että mennäänkö silti sun luo eivät kertoisi kenellekkään. Sanoin että valitettavasti mä en noin nuoriin koske. Tiukka alaraja on 18, no okei 16-17 voi mennä jos on fiksun olonen mimmi. Toivottelin tytöille hyvät illan jatkot ja kehotin pysymään oman ikäisissä kundeissa. Ovat kuulemma niin lapsellisia että eivät sytytä. Sanoin että kyllä siellä varmasti fiksujakin on että saatatte joutua ongelmiin vanhempien jätkien kanssa. Lähdin siitä sitten baariin ja tallustellessa mietin että mihkä ongelmii mä olisinkaa saattanu joutua jos en olisi huomannut sitä mopokorttia. Luojan kiitos. Jatkossa olen tarkkana. Ja suosittelen muille samaa!

Mutta hyvät päivän jatkot kaikille ja mukavaa kevään odotusta :)

44

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äädämi11111

HAH HAH! Runkkaa runkkaa RUNK RUNK RUNKS! Surkimus! HOMO! Jäi teinipillu saamatta, kun hölmöllä on moraali tiukempi kuin teininaisten pillut.

• Hyvä_juttu

Oikein toimittu! Et ole paska!

• Kunsaispilua

Oletko homo, kun kieltäydyt maailman parhaasta tavarasta?

• Eiosaasanoaei

Rehellisesti sanottuna tosi harva mies kieltäytyy jos tilaisuus tulee, onhan pillusta kieltäytyminen täysin vastoin miehen biologiaa jos naaras kuitenkin on jo sukukypsä.

Itse sain viimeksi vuonna 2000 Rantarokissa alaikäistä, ennen kuin kiihoitutte liikaa muistutan että mahdollinen rikos on jo aikaa sitten vanhentunut. Sen jälkeen olen saanut parilta 16 ja 17 vuotiaalta, mutta onneksi tilaisuutta saada alaikäistä ei ole tullut eteen, koska en todennäköisesti pystyisi kieltäytymään.

• dippadiy

"Rehellisesti sanottuna tosi harva mies kieltäytyy jos tilaisuus tulee, onhan pillusta kieltäytyminen täysin vastoin miehen biologiaa jos naaras kuitenkin on jo sukukypsä."

Sitten kun sulla on alaikäinen tytär, näet tuon vähän toiselta kantilta.

• toiy

Nimim eiosaasanoaei. Väität siis että miesten ei ole mahdollista ottaa aivoja käyttöön vaan ovat viettinsä vietävissä? Todistat todeksi sen mitä olen aina epäillyt!

• nlotr

Eiosaasanoaei, oliko siellä Rantarockissa se tyttö sammumispisteessä vai jo sammunut? Ja sinä päätit käyttää hyväksi? Ai niin tietysti!!! Hän VAATI sinulta seksiä, vaatimalla vaati!
        Puuttuu enää siis Axl Smithin ystävän Peterin juttu, hänen tyttönsä kun vaati että hänet pitää raiskauksen lisäksi hakata nyrkillä!
        Älä älykääpiö pelkää, kukaan ei ''kiihotu'' jutustasi.

• Anonyymi
        dippadiy kirjoitti:

"Rehellisesti sanottuna tosi harva mies kieltäytyy jos tilaisuus tulee, onhan pillusta kieltäytyminen täysin vastoin miehen biologiaa jos naaras kuitenkin on jo sukukypsä."

Sitten kun sulla on alaikäinen tytär, näet tuon vähän toiselta kantilta.

Kieltäydyin risteilyllä , homma oli jo ihan sitä vaille valmis , mutta sitten tuli Vireenin kaatuminen mieleen pahasti !😉

• En_usko

Keksitty tarina. Miehet, joille teiniritsat tarjoavat pillua, ovat YTM:iä ja YTM ei tarjotusta teinipillusta moraalisyistä kieltäydy, sillä hänellä ei ole seksin suhteen estoja kuten ätämikäisillä ja vähän ketmeilläkin.

• 1plus7

Minä taas en jaksa uskoa että maailma olisi oikeasti noin mustavalkoinen.

• Hei ihanaa vastuuta, parasta kuulemisessa on että pystyt käyttää järkeäsi. Olen todella kiitollinen.ne ei pysty olemaan tossa iässä itsestä huolehtia.

• Eräkettu

Kyllä se 15vee on jo ihan pantava tavara vaikka laki sanookin toisin...

• En.pane

Täysi lapsi vielä.

• asioistatietävätaho
        En.pane kirjoitti:

Täysi lapsi vielä.

Melkein jokaista 15-vuotiasta on jo pantu paljaalla.

• nkbk

Ai raiskattu? Sitä kai tarkoitat?

• vloi

Onkohan nimim eräkettu raiskannut lapsia? 10-11 vuotiaita? Jotkut miehet tekee sitä, heille se on heidän mielestään luvallista joskaan ei laillista.....

• nnuuu

Eräkettu on raiskattu pikkupoikana. Sen takia se on tuollainen.

• Ihanroskaa
        asioistatietävätaho kirjoitti:

Melkein jokaista 15-vuotiasta on jo pantu paljaalla.

Ei todellakaan pidä paikkaansa

• fgfff
        En.pane kirjoitti:

Täysi lapsi vielä.

Monessa maassa jo täysin laillinen, esim. Ruotsissa.

• En.pane
        fgfff kirjoitti:

Monessa maassa jo täysin laillinen, esim. Ruotsissa.

Mitä sitten? Laillisuus ei poista sitä tosiasiaa, että 15v. on lapsi vielä.

• Anonyymi

Kyllä ovat jos normi kehitys ja itse haluavat ...

• Oikein_toimittu

Sä kun olisit vienny tytöt himaas ja vaikka olisivat vain jäänneet yöksi ilman mitään nusasuja niin seuraavanapäivänä joku niistä olisi tehnyt susta rikosilmoituksen alaikäisen väkisinmakaamisesta eli hyvä että et vienny niitä kotiisi.

• ATM-automaatti
    • kummelimies

TYHMÄ

• Pisteethänelle

Minusta ap. oli harvinaisen järkevä

• noiu

Hyvä ap. Tuo on merkki siitä ettet ole pedofiili. Miehet jotka haaveilevat nuorista tytöistä ovat taipuvaisia pedofiliaan. Nuori tyttö joka opettelee keimailua, ei osaa vieläottaa vastuuta itsestään. Miehen täytyy ottaa silloin vastuu OMASTA käytöksestä. Jos toimii päinvastoin, on aika mennä hoitoon!

• "no okei 16-17 voi mennä jos on fiksun olonen mimmi."

No joo....miten sen nyt sitten ottaa.....melkein tuli taas mieleen....
        https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4

"Nuori tyttö joka opettelee keimailua, ei osaa vieläottaa vastuuta itsestään. Miehen täytyy ottaa silloin vastuu OMASTA käytöksestä. Jos toimii päinvastoin, on aika mennä hoitoon!"

Ja sama Naisille.......siis joku raja siihen Puumailuunkin, Eks Vaa?.... ;P

• noiu

Puumat ovat neli-viiskymppisiä ja vanhempia. He iskevät 25 v , kolmekymppisiä. Vai oletko koskaan kuullut että puuma olisi metsästänyt 15 kesäisiä poikia? Lue tämä ketju ja tajua kuinka sairas on joittenkin miesten mieli. . Tässä ei ole kyse tekopyhyydestä.

• Tämä taisi olla mulle???

"Tässä ei ole kyse tekopyhyydestä."

Enhän minä ole missään kohtaa sellaista sanonut, vaan otin vain tuon puuma asian esille siinä mielessä, että naisetkin ovat kovia arvostelemaan miehiä siitä, että jos he haluaisivat/etsivät/ottavat nuoremman kumppanin, joka on yleensäkin yleisempää, kuin toisinpäin.......niin kuitenkin monet itsekin tekisivät ja/tai tekevät ihan samalla tavalla..........sitten karrikoiden heitin tuon loppu vitsin heille, että muistakaa itsekin pitää iät mielessä, koskeehan tämä asia vastavuoroisesti naisia....

Ja kyllä puumat iskevät todella nuoria miehiä, eli tuo 25v ei pidä paikkansa.......

Sitten taas asiaan......eli kommentoin viestiin jossa sanottiin....

"Hyvä ap. Tuo on merkki siitä ettet ole pedofiili. Miehet jotka haaveilevat nuorista tytöistä ovat taipuvaisia pedofiliaan."

Mutta AP kyllä sanoi seuraavaa.....

"no okei 16-17 voi mennä jos on fiksun olonen mimmi."

Ja siksi minä kuittasin.....

"No joo....miten sen nyt sitten ottaa.....melkein tuli taas mieleen....
      https://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4"

Eli en nyt tiedä kuinka hyvä moraali & etiikka jantterilla sitten on......saati ei muka haaveile nuorista tytöistä....no minun mielestäni asia ei nyt ihan näin ole....

Saitko selvää RautaLankaVersiosta??? ;P

• Tämän piti olla vastaus @noiu nimimerkille....

• Isintytöt

Sietäisi saada selkäänsä tuollaiset ukon rähjät, kehtaattekin alaikäisiä katsella sillä silmällä. Ei todellakaan tervettä. Oma isäni kävi useampaakin ukkoa liipasemassa kuonoon kun olin tuossa 15 tienoilla. Ei ne asiat ole mustavalkoisia, miksei 15v tyttö ja intti ikiä oleva poika voisi olla onnellisia yhdessä, mutta jestas, joku raja... !

• kokemustao

Tulet katumaan asiaa vuosikymmeniä ja näkemään siitä painajaisia sekä heräämään öisin yltäpäältä tuskan hiessä.

Mies kun ei ikinä kadu sitä jos panee, mutta panematta jättäminen kaduttaa ja kalvaa ikuisesti.

• varmaankin

Sitten kun poistuitte paikalta siihen tuli lauma keski-ikäisiä matuja jotka tarjosivat noille tytöille viinaa ja nussivat niitä koko yön.

Matuilla kun ei ole mitään tunnontuskia panna alaikäisiä, britanniassakin matujengi hyväksikäytti satoja 13-14 tyttöjä ja kukaan ei uskaltanut puuttua asiaan rasismisyytösten pelossa, ei edes poliisi.

• Jeps....taitaa kuulua tähän Eurooppalaiseen Suvaitsevaisuuteen nämä asiat.......on se nyt kumma, että ihon väri sallii sen, että saa käyttäytyä kuin eläin tai ainakaan asioista ei saa puhua.... ;P

Jooh, enkä yleistänyt, vaan jos kulttuuri on tietynlainen, niin kyllä se vaan vaikuttaa....ja puhun juuri niistä mitkä eivät jaa eurooppalaista moraalia & etiikkaa....

• parempiolis

Nyt tytöillä on sitten HIV matumunan jäljiltä.

Olisi ollut vaan parempi että olisitte vieneet tytöt kotiinne turvaan matuilta.

• ätmi-sinkku

Olisit vaan pannut, toista tilaisuutta et tule saamaan.

• Lainkuuliainen

Me lainkuuliaiset kansalaiset noudatamme lakia toin kuin rikolliset, jotka ovat SAASTAA

• isä_ja_ihminen

15-vuotiasta tyttöä paneva aikuinen mies pitäisi tappaa

• reaaliteetti

No, kyllähän ne tytötkin saisivat paljon parempaa seksiä jos tekisivät sen aikuisen miehen kanssa. Aikuinen jaksaa kauemmin j osaa ottaa myös tytön huomioon ja paljon suuremmalla todennäköisyydellä käyttää kondomia.

Pojanklopin kanssa nuori tyttö saa huonon kuvan seksistä kun se on onnetonta sähellystä ja ohi kahdessa sekunnissa. Kyllä tytöille olisi paljon parempi jos kokisivat ensikertansa aikuisen miehen kanssa.

• Anonyymi

16 ja 17 vuotias ovat myös aika nuoria.

• Anonyymi

marko vai Dennis kumpi yritti deinus vietellä

• Anonyymi

vai oliko Mikko

• Anonyymi

Pienet kiltit tyttöset olisivat kuvanneet kaiken ja kipittäneet seuraavana päivänä poliisiasemalle. Aloittajalle olis tullut linnareissu seksuaalirikollisena ja kymmenien tuhansien eurojen korvaukset.

Voihan sitä kuvitella olevansa niin kuuma että teinitkin kiinnostuvat. Totuus saattaa kuitenkin olla jotain vähemmän mairittelevaa.

Juu, vanha aloitus, mutta varoitus on paikallaan.

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe