Tekoäly siivoaa pian naisasialooserit, expuat ja

Hear_hear

33

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskaan_kyllästynyt

      Toivottavasti otetaan pian käyttöön täällä

    • m-i-e-s

      Tekoäly kiittäisi ja sinä pääsisit paikalliseen lehteen, koska olisit nyt ensimmäinen, jonka saastan tekoäly poistaisi. =) Valokuvan lisäksi siinä olisi suppea otsikko ja ehkä saisit lauseen verran kommentoida julkisuuttasi.

      Mainittujen nimimerkkien onneksi, sivustolla ei ole varaa sellaisen tekoälyn hankintaan ja ylläpitämiseen. Muutenkin koko tekoäly poistaisi vaivaiset 98% koko sivuston viesteistä, jolloin mainostajatkin lopettaisivat rahoittamisen. (Käyttäjä ja viestimäärä on suora syy mainostuloihin.)

    • Ääädämi1111

      Lyön 10000€ vetoa, että pystyn kikkailemaan palstalle millaisen tekoälyn tahansa läpi vihervasemmistolais-feministisiä monikulttuurisen liberaaleja tahoja loukkaavaa tekstiä.

      • Vihervasurikasvattamot

        Vihervasemmistolaiset liberaalit ovat yllättävän suvaitsematonta joukkoa. Ei ihme, että monissa maissa terrorismi sikiää tuosta joukosta.


    • kurpparaivohälytys

      Aloittajaan on tainnut osua ja upota. :D

      • Ex------------PUA

        Jep! :D


      • 14plus14
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jep! :D

        PASSIIVIS-AGGRESSIIVINEN TEKOHYMIÖ!!!


      • Ex------------PUA
        14plus14 kirjoitti:

        PASSIIVIS-AGGRESSIIVINEN TEKOHYMIÖ!!!

        Osu ja uppos! :D Katkeroitunut kurppa raivostui.
        PS. Matkiminen on suurinta ihailua, mutta ymmärrettävää koska a-a-a-a-a-alpha power!
        PPS. Darkfear 2:sena olet myös alkanut kehittyä, sillä kirjoitat koko viestisi isoilla kirjaimilla.


      • 4plus15
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Katkeroitunut kurppa raivostui.
        PS. Matkiminen on suurinta ihailua, mutta ymmärrettävää koska a-a-a-a-a-alpha power!
        PPS. Darkfear 2:sena olet myös alkanut kehittyä, sillä kirjoitat koko viestisi isoilla kirjaimilla.

        a-a-a-a-a-atm power!


    • HiffatkaaNyt

      Näillä asioilla ei välttämättä ole mitään tekemistä politiikan, ismien tms. kanssa, vaan yleisten käytössääntöjen sekä etiikan kanssa.
      Ei kannata kirjoittaa mitään, mitä et voisi suoraan sanoa ihmiselle. Saamatta sakkoja tai turpaansa.

      • "Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta." ;P

        Siksipä täällä KaikillaOmpiNiinMukavaa.......OiJospaVoisinOllaMukanaa..... ;P


      • InhaKyynikko

        "Näillä asioilla ei välttämättä ole mitään tekemistä politiikan, ismien tms. kanssa, vaan yleisten käytössääntöjen sekä etiikan kanssa."

        Niinhän se sensuroija aina haluaa uskotella tavoitellessaan oman ideologiansa mukaista maailmaa.


      • Joo, esimerkiksi Neuvostoliitossa ei kannattanut arvostella valtaapitäviä ääneen ja sekin oli vain yleisiä käytössääntöjä ja etiikkaa.


      • HiffatkaaNyt
        HC-ätmel kirjoitti:

        Joo, esimerkiksi Neuvostoliitossa ei kannattanut arvostella valtaapitäviä ääneen ja sekin oli vain yleisiä käytössääntöjä ja etiikkaa.

        Jos ei ymmärrä eroa noiden kahden välillä, on käsityskyvyn kapasiteetti huolestuttavan pieni.

        Asiansa voi tuoda esille kiertelemättä, mutta asiallisesti. Loukkaamaankin pystyy oikein nokkelasti mainittuja sääntöjä noudattaen, siihen en ole nähnyt kenenkään täällä kykenevän.
        Lällättely on helppoa, pikkulapsetkin siihen kykenevät, siitäkö pitäisi olla ylpeä?

        No, kullekin kykyjensä mukaan.


      • mitä.dorka.ajaa.takaa
        HiffatkaaNyt kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä eroa noiden kahden välillä, on käsityskyvyn kapasiteetti huolestuttavan pieni.

        Asiansa voi tuoda esille kiertelemättä, mutta asiallisesti. Loukkaamaankin pystyy oikein nokkelasti mainittuja sääntöjä noudattaen, siihen en ole nähnyt kenenkään täällä kykenevän.
        Lällättely on helppoa, pikkulapsetkin siihen kykenevät, siitäkö pitäisi olla ylpeä?

        No, kullekin kykyjensä mukaan.

        Sinun kykysi ovat olemattomat.


      • HiffatkaaNyt kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä eroa noiden kahden välillä, on käsityskyvyn kapasiteetti huolestuttavan pieni.

        Asiansa voi tuoda esille kiertelemättä, mutta asiallisesti. Loukkaamaankin pystyy oikein nokkelasti mainittuja sääntöjä noudattaen, siihen en ole nähnyt kenenkään täällä kykenevän.
        Lällättely on helppoa, pikkulapsetkin siihen kykenevät, siitäkö pitäisi olla ylpeä?

        No, kullekin kykyjensä mukaan.

        Algoritmi ei tule näkemään yhtikäs mitään eroa noiden välillä, koska sille yksinkertaisesti syötetään ihmismoderaattorien poistamia viestejä. Viestien sisältö voi olla kuinka asiallista tahansa.


      • NoÄläHiffaa
        mitä.dorka.ajaa.takaa kirjoitti:

        Sinun kykysi ovat olemattomat.

        Mitä argumentation riemujuhlaa.


    • Toivottavasti eivät tee samanlaista kämmiä minkä Google teki, kun ottivat käyttöön 'älykkään' roskaposti suodattimen tässä taannoin.

    • 14plus20

      Mutta ExPUA:han on ainoastaan viaton uhri, jota vastaan palstakurpat hyökkäävät

      • Ex------------PUA

        Juuri näin. Olen totuuden martyyri.

        Femakot ja kurpat ovat taas juuri niin tyhmiä kuin odotin, ja ajavat suoraan miinaan, täsmälleen kuten sanoin heidän tekevän.

        Totuus sattuu, ja totuus sattuu.

        Kauan eläköön me kunnian miehet ja punainen pilleri!


    • Ex------------PUA

      Feminististä mielipiteen vapautta parhaimmillaan.

      Noh, kuten sanon: totuus sattuu. ;)

      Ja he jotka suuttuvat sinulle sen sanomisesta, elävät valheessa, mikä on paras syy jatkaa totuuden puhumista.

      Niin tulen tekemään siis jatkossakin!

      En vain minä, vaan myös yhäti lisääntyvät hyvien ystävieni joukot!

    • Ikis__M

      Kunhan nyt ei sitten kävisi niin että tekoälybotti siivoileekin palstanaisten raivonkurpsahdukset :D Kuten olemme huomanneet me miehet liikumme yleisellä tasolla, ne ovat siis mielipiteen ilmaisuja joita ei kai vielä ole tässä maassa kielletty, mutta palstanaisten raivo hyvin usein, siis melekin aina kohdistuu yksittäiseen kirjoittajaan joka siis hyvinkin voidaan tulkita vihakirjoitukseksi. Mielenkiinnolla odotammekin jotta saammeko nähdä oikeudenmukaisen palstanaisten vihakirjoituksia rankalla kädellä karsivan robotin vai puuttuuko se myös vapaisiin mielipiteen ilmauksiin, sittenhän se olisikin vähän niin kuin pohjois-korea-botti.

      • erkki-täti

        Kylläpä on taas tekopyhyys huipussaan!

        Vanha lutkittelija elementissään.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Kylläpä on taas tekopyhyys huipussaan!

        Vanha lutkittelija elementissään.

        Siinä okin eroa se että jos kirjoitan "naiset ovat lutkia" tai "erkki-täti on lutka" niin minusta tuo jölkimmäinen on loukkaava mutta ensimmäisessä liikutaan yleisellä tasolla niin ettei siitä kukaan voi henk.koht. loukkaantua.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Siinä okin eroa se että jos kirjoitan "naiset ovat lutkia" tai "erkki-täti on lutka" niin minusta tuo jölkimmäinen on loukkaava mutta ensimmäisessä liikutaan yleisellä tasolla niin ettei siitä kukaan voi henk.koht. loukkaantua.

        Paitsi että sinäkin olet kirjoittanut ihan suoraan lutkitellen keskustelussa. Ja niin on moni muukin, ja monilla muullakin tavoilla nimitellyt. Esim. kurpittelu on jo vitsi, mutta loukkaus se alunperin yritti olla. Sitten on lukematon joukko muita haukkumanimiä tai muita määritelmiä, joilla palstalla nimitellään. Oikein rumiakin, ja varsinkin naisiin kohdistuvia. Loukkaantua voi, jos niin haluaa.

        Minä myös olen joitakin idiootteja nimitellyt nokittelussa, vaikka harvemmin kuin olen ottanut nimittelyä vastaan.

        Mutta jos minä sanon, että jonkun kirjoittaja on ankea, se on vihapuhetta? Sitäkö tarkoitit?

        Toisaalta anonyymipalstalla ei voi oikein persoonaa loukata, kun anonyymien (eli rekisteröimättömien kirjoittajien) henkilöstä ei tiedä muuta kuin kulloisenkin kirjoituksen, ja ehkä jotain matkan varrella mukaan tarttunutta, jos on tarttunut.

        Mutta noin muuten, minä kannatan täydellistä sananvapautta. Parasta olisi, että kaikki voisivat käyttää sellaista kieltä ja sellaisia ilmaisuja kuin haluavat. Ja en nyt puhu tästä palstasta erityisesti, vaan median kentästä ja kielestä laajemmin. Jokainen voiSI olla ihan niin pöhkö ja kummallinen kuin haluaa, mutta on otettava myös vastakkaiset mielipiteet vastaan. Eikös se olisi sitä kehittävää keskustelua ja todellista avoimuutta?


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Paitsi että sinäkin olet kirjoittanut ihan suoraan lutkitellen keskustelussa. Ja niin on moni muukin, ja monilla muullakin tavoilla nimitellyt. Esim. kurpittelu on jo vitsi, mutta loukkaus se alunperin yritti olla. Sitten on lukematon joukko muita haukkumanimiä tai muita määritelmiä, joilla palstalla nimitellään. Oikein rumiakin, ja varsinkin naisiin kohdistuvia. Loukkaantua voi, jos niin haluaa.

        Minä myös olen joitakin idiootteja nimitellyt nokittelussa, vaikka harvemmin kuin olen ottanut nimittelyä vastaan.

        Mutta jos minä sanon, että jonkun kirjoittaja on ankea, se on vihapuhetta? Sitäkö tarkoitit?

        Toisaalta anonyymipalstalla ei voi oikein persoonaa loukata, kun anonyymien (eli rekisteröimättömien kirjoittajien) henkilöstä ei tiedä muuta kuin kulloisenkin kirjoituksen, ja ehkä jotain matkan varrella mukaan tarttunutta, jos on tarttunut.

        Mutta noin muuten, minä kannatan täydellistä sananvapautta. Parasta olisi, että kaikki voisivat käyttää sellaista kieltä ja sellaisia ilmaisuja kuin haluavat. Ja en nyt puhu tästä palstasta erityisesti, vaan median kentästä ja kielestä laajemmin. Jokainen voiSI olla ihan niin pöhkö ja kummallinen kuin haluaa, mutta on otettava myös vastakkaiset mielipiteet vastaan. Eikös se olisi sitä kehittävää keskustelua ja todellista avoimuutta?

        Yleensä kyllä en kun yksittäisen kirjoittajan loukkaamista yritän välttää mutta joskus on saattanut lipsahtaa jos minua vastaan on ensin henk. koht. hyökätty. Sitten tietysti jos joku nimimerkki paremmin sen kestää ja itsekin myöntää olevansa niin saatan sitten "sanoa" lutkaksi mutten loukkaamistarkoituksessa.

        No joo, ei sillä tavalla mutta minusta vaikiintunut nimimerkki = henkilö siinä suhteessa että pidän yksilönä ja koetan sen mukaan suhtautua.

        Ehkä tuo täydellinen sananvapaus olisi hyväksi. Ainakin tiedotusvälineissä ja uutisissa tulisi näin olla koska sillä sensuurilla voidaa ihan liiaksi ohjailla suuriakin massoja, onhan sitä tässä varsin korostuneesti nähty viimeistään viime kesästä lähtien.


      • erkki-täti
        Ikis__M kirjoitti:

        Yleensä kyllä en kun yksittäisen kirjoittajan loukkaamista yritän välttää mutta joskus on saattanut lipsahtaa jos minua vastaan on ensin henk. koht. hyökätty. Sitten tietysti jos joku nimimerkki paremmin sen kestää ja itsekin myöntää olevansa niin saatan sitten "sanoa" lutkaksi mutten loukkaamistarkoituksessa.

        No joo, ei sillä tavalla mutta minusta vaikiintunut nimimerkki = henkilö siinä suhteessa että pidän yksilönä ja koetan sen mukaan suhtautua.

        Ehkä tuo täydellinen sananvapaus olisi hyväksi. Ainakin tiedotusvälineissä ja uutisissa tulisi näin olla koska sillä sensuurilla voidaa ihan liiaksi ohjailla suuriakin massoja, onhan sitä tässä varsin korostuneesti nähty viimeistään viime kesästä lähtien.

        Sensuurilla ohjaillaan massoja pahimpaan mahdolliseen lopputulokseen, vaikka muuta luullaan.

        Kirjoitin jo viime keväänä (en tälle palstalle kuitenkaan) moniin paikkoihin muistutuksia, että nykymeno mediassa on pahasta. Ja vaikka minua on syytetty vaikka miksi, niin olen kärsivällisesti sivuuttanut kaiken sen moskan, ja ajatellut että järki voittaisi.

        Olisi oikeasti tarpeen puhua asioista avoimesti, ja antaa mm. toisinajatteleville maahanmuuttajille puheenvuoro tämän hullun, faktatiedon kieltävän hypetyksen rinnalle. Vaikka meidät "rasistit" (jota en ole) sitten jätettäisiinkin ulos.

        Kauhulla katson Ylen toimintaa. Suomessakin on ihmisiä, jotka pelkäävät henkensä puolesta, mutta yrittävät tuoda elämänkokemuksiaan ja näkemyksiään esille, mutta Yle antaa sananvapauden vain multikulttuurin airueille, aidoille ja monokulttuurin kisälleille.

        Lisäksi Ylen viljelemä käsite "pelko erilaisuudesta" on niin naurettava, että ihan melkein itkettää. Onhan meillä ollut iät ja ajat suvuissamme tai elämänpiireissämme "erilaisia" ihmisiä. Ei suomalaiset tai Suomeen muualta asiallisin syin muuttaneet ihmiset ole se ongelma, josta pitää keskustella.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        Sensuurilla ohjaillaan massoja pahimpaan mahdolliseen lopputulokseen, vaikka muuta luullaan.

        Kirjoitin jo viime keväänä (en tälle palstalle kuitenkaan) moniin paikkoihin muistutuksia, että nykymeno mediassa on pahasta. Ja vaikka minua on syytetty vaikka miksi, niin olen kärsivällisesti sivuuttanut kaiken sen moskan, ja ajatellut että järki voittaisi.

        Olisi oikeasti tarpeen puhua asioista avoimesti, ja antaa mm. toisinajatteleville maahanmuuttajille puheenvuoro tämän hullun, faktatiedon kieltävän hypetyksen rinnalle. Vaikka meidät "rasistit" (jota en ole) sitten jätettäisiinkin ulos.

        Kauhulla katson Ylen toimintaa. Suomessakin on ihmisiä, jotka pelkäävät henkensä puolesta, mutta yrittävät tuoda elämänkokemuksiaan ja näkemyksiään esille, mutta Yle antaa sananvapauden vain multikulttuurin airueille, aidoille ja monokulttuurin kisälleille.

        Lisäksi Ylen viljelemä käsite "pelko erilaisuudesta" on niin naurettava, että ihan melkein itkettää. Onhan meillä ollut iät ja ajat suvuissamme tai elämänpiireissämme "erilaisia" ihmisiä. Ei suomalaiset tai Suomeen muualta asiallisin syin muuttaneet ihmiset ole se ongelma, josta pitää keskustella.

        Niinpä, kun saisisvatkin äänensä kuuluviin ne kunnolliset jo maassa olevat mamut mutta aika tehokkaasti nekin on saatu vaiennettua. Tulee mikä tahansa mamutusohjelma siellä on ne muutama sama naama jotka itse selkeästi hyötyy jättimamutuksesta jakamassa kommenttejaan, ei koskaan muita kun ne olisi liian "rasisteja" ja liian oikeassa.


    • Hämärän_rajoilta

      Tuo tekoäly varmasti myös tunnistaa täydellisen erehtymättömästi kaikenlaiset näennäisesti kehun muotoon kirjoitetut sarkastiset vittuilut. Konnotaatioissa kone on haka!

      • erkki-täti

        Niinpä, ja eikös se tekoäly-keskustelijarobotti pieraissut niin pahan kommentin presidentinvaalikilpaan Amerikassa, että se piti sensuroida.


    • Tuollaista systeemiä voinee manipuloida esimerkiksi sisällyttämällä törkyviesteihinsä aina fraasin "monikulttuurisuus on rikkaus", jonka jälkeen systeemi lähettänee kaikki kyseisen fraasin sisältävät asialliset viestit ihmismoderaattorin arvioitavaksi.

    • Eipä kummoista tekoälyä tarvittaisi palstan siistimiseen. Riittää, että botti ilmoittaisi kaikki v-, huo..- yms. sanoja sisältävät viestit valvojalle, ja ne tulisivat esiin vasta valvojan hyväksynnän jälkeen, eli ei koskaan.

    • ILoveTay

      Mikkisoftan Tay kääntyi natsiksi alle vuorokaudessa. 12 tuntia ja mikä tahansa tekoäly liittoutuu nallin ja periaatteenmiehen kanssa, ja aloittaa vimmatun sodan feministijä ja lutkia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe