Mikä mikin on kuka kukin

Luolamadonna

Dösiksellä (oikeastaan se oli sporapysäkki) huomasin nuorempien naisten seisoskelevan pissahätäasennossa sääret ristissä ja lantio vinossa. Olin joskus lukenut jostain, että tällainen tapa seistä on äärimmäisen rasittava niin nilkkojen, polvien kuin lantionivelien kannalta asiaa tarkasteltuna. Vielä kun lantio tuodaan kävellessä eteen ja töppösiä siirrellään yli kulkusuunnan mukaisen kuvitteellisen laserviivan, niin tulevaisuuden voi jo lähes ennustaa.

Naiseus on rasite elimistölle, jos se on mahdollisimman sukupuolellisesti erilaistava.

(Hihitystä polilta)

14

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Mjoo

      Ehkä tämä erilaisuuden maksimointi on tyylin tai tavan ainoa järjellinen funktio.

      (Funktionaalista naurua)

      • Luolamadonna

        Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että kannettava massa ei ole järin suuri; siis ei missään kohtaa vartaloa ole järin suuri. Aivonikin ovat pienemmät, kädet ja jalat, kuten myös...

        Hoh hoijaa. Ei jaksa edes kirjoittaa.

        Vknlopun hilluminen vaatii veronsa. Ihme etten vilustunut. Sen verran vitun kylmä on grillata kolmelta aamuyöllä kaatokännissä, että soisi jo olevan jonkin sortin hinkuyskä.

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että kannettava massa ei ole järin suuri; siis ei missään kohtaa vartaloa ole järin suuri. Aivonikin ovat pienemmät, kädet ja jalat, kuten myös...

        Hoh hoijaa. Ei jaksa edes kirjoittaa.

        Vknlopun hilluminen vaatii veronsa. Ihme etten vilustunut. Sen verran vitun kylmä on grillata kolmelta aamuyöllä kaatokännissä, että soisi jo olevan jonkin sortin hinkuyskä.

        (Naurua)

        Mun piti skarpata tuohon tissikeskusteluun. Tissikeskusteluja käydään vain saunaosastoilla ja nettipalstoilla. En muista itse käyneeni tissikeskusteluja oikein koskaan, paitsi jos jonkun tissiin on osunut tikka tai tissi on ollut kipeä.

        Jännittävää mielestäni on, että pikkutissitkin ovat tissejä, ja niistä voi käydä keskustelua. Tämä on kuitenkin hieman harhaanjohtavaa. Ehkä.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mun piti skarpata tuohon tissikeskusteluun. Tissikeskusteluja käydään vain saunaosastoilla ja nettipalstoilla. En muista itse käyneeni tissikeskusteluja oikein koskaan, paitsi jos jonkun tissiin on osunut tikka tai tissi on ollut kipeä.

        Jännittävää mielestäni on, että pikkutissitkin ovat tissejä, ja niistä voi käydä keskustelua. Tämä on kuitenkin hieman harhaanjohtavaa. Ehkä.

        (Reps)

        Mielestäni silikonikeskustelu ei ole tissikeskustelua. Oikeastaa ainoa oikea tapa käydä tissikeskustelu on käydä se vastasyntyneen ja tissin välisenä vuorovaikutussuhteena.

        Kaikki muu on turhaa, sanoi bonsaipuu.

        (Hihitystä ruohonjuuritasolta)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Mielestäni silikonikeskustelu ei ole tissikeskustelua. Oikeastaa ainoa oikea tapa käydä tissikeskustelu on käydä se vastasyntyneen ja tissin välisenä vuorovaikutussuhteena.

        Kaikki muu on turhaa, sanoi bonsaipuu.

        (Hihitystä ruohonjuuritasolta)

        Tiedän erään naisen, joka korjailee jatkuvasti rintaliivejään. Se on lähes ärsyttävää, sillä minulla on sellainen perstuntuma, että hän ei tarvitsisi niitä lainkaan. Paitsi jos nännit pahasti nöpöttävät. Onhan se varmaan ikävä tunne, kun paita hieroo nappulat verille. Juoksuharrastuksessa tämä on varsin yleistä.

        Mutta tämä jatkuva säätäminen. Se on kuin jokin pakkoliike, jota ei suuremmin varmaan edes ajatella. Milloin ahdistaa tuolta ja milloin täältä ja aivan kuin koko nainenroikkuisi väärissä liiveissä.

        Sietämätöntä.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Tiedän erään naisen, joka korjailee jatkuvasti rintaliivejään. Se on lähes ärsyttävää, sillä minulla on sellainen perstuntuma, että hän ei tarvitsisi niitä lainkaan. Paitsi jos nännit pahasti nöpöttävät. Onhan se varmaan ikävä tunne, kun paita hieroo nappulat verille. Juoksuharrastuksessa tämä on varsin yleistä.

        Mutta tämä jatkuva säätäminen. Se on kuin jokin pakkoliike, jota ei suuremmin varmaan edes ajatella. Milloin ahdistaa tuolta ja milloin täältä ja aivan kuin koko nainenroikkuisi väärissä liiveissä.

        Sietämätöntä.

        (Hihitystä)

        Niin siis ja samalla kun hän näin tekee, hän tulee lähetelleeksi metatason viestejä ympäristöön.

        Tämä on hieman arveluttavaa. Toivottavasti misu itse tajuaa tämän.

        (Julkista naurua julkisella paikalla)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Niin siis ja samalla kun hän näin tekee, hän tulee lähetelleeksi metatason viestejä ympäristöön.

        Tämä on hieman arveluttavaa. Toivottavasti misu itse tajuaa tämän.

        (Julkista naurua julkisella paikalla)

        Oikein kauniit sääret ja varsinkin nuo kengät. Huomasin hänen vaivihkaa vilkaisevan niitä. Taitaa tytsy olla ostoksilla. En kyllä erota mitä paperikassissa lukee. Mitä järkeä on työntää noin pientä pränttiä ilmaiselle mainosalustalle. Varsinkaan jos sitä kanniskelee kaupungilla tuollainen vosu. Latteako kissa siinä litkii?

        Absöörd

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Oikein kauniit sääret ja varsinkin nuo kengät. Huomasin hänen vaivihkaa vilkaisevan niitä. Taitaa tytsy olla ostoksilla. En kyllä erota mitä paperikassissa lukee. Mitä järkeä on työntää noin pientä pränttiä ilmaiselle mainosalustalle. Varsinkaan jos sitä kanniskelee kaupungilla tuollainen vosu. Latteako kissa siinä litkii?

        Absöörd

        (Hihitystä)

        Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.

        Ei hänessä mikään ollut muuttunut. Samaa olen toitottanut turuilla ja toreilla tuloksetta: ei valmis muutu.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.

        Ei hänessä mikään ollut muuttunut. Samaa olen toitottanut turuilla ja toreilla tuloksetta: ei valmis muutu.

        (Hihitystä)

        Naamioittemme - naamioidemme.

        Hmmm

        (Reps)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.

        Ei hänessä mikään ollut muuttunut. Samaa olen toitottanut turuilla ja toreilla tuloksetta: ei valmis muutu.

        (Hihitystä)

        Olipas hyvää pohdintaa luoliksella.... ;P

        Ja Jeps, välillä käyn kurkkaamassa sun tuotoksiasi, mutta en toki aina......mielenkiintoisia ovat kyllä monesti... =)


      • Luolamadonna
        MGTOW kirjoitti:

        Olipas hyvää pohdintaa luoliksella.... ;P

        Ja Jeps, välillä käyn kurkkaamassa sun tuotoksiasi, mutta en toki aina......mielenkiintoisia ovat kyllä monesti... =)

        Kiitos kiitos.

        En tiennyt, että joku jopa lukee mun lätinöitä.

        (Reps)


      • pihtarihuora

        lukee näitä ihan huvikseen,jos kirjoittaisit kirjan lukisin sen.ehkä olet kirjoittanutkin


      • pihtarihuora kirjoitti:

        lukee näitä ihan huvikseen,jos kirjoittaisit kirjan lukisin sen.ehkä olet kirjoittanutkin

        Jeps.....luoliksella on oma salainen FaniKerho, josta luolis ei tiedä.....toivottavasti ei tule suorituspaineita nyt. Ainakaan niin paljon, ett' tuotosten laatu kärsii. ;P


      • Luolamadonna
        MGTOW kirjoitti:

        Jeps.....luoliksella on oma salainen FaniKerho, josta luolis ei tiedä.....toivottavasti ei tule suorituspaineita nyt. Ainakaan niin paljon, ett' tuotosten laatu kärsii. ;P

        Hieman hämmentävä tieto, jonka tosin laskin itse liikkeelle jo vuosia sitten.

        (Elävää naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe