Dösiksellä (oikeastaan se oli sporapysäkki) huomasin nuorempien naisten seisoskelevan pissahätäasennossa sääret ristissä ja lantio vinossa. Olin joskus lukenut jostain, että tällainen tapa seistä on äärimmäisen rasittava niin nilkkojen, polvien kuin lantionivelien kannalta asiaa tarkasteltuna. Vielä kun lantio tuodaan kävellessä eteen ja töppösiä siirrellään yli kulkusuunnan mukaisen kuvitteellisen laserviivan, niin tulevaisuuden voi jo lähes ennustaa.
Naiseus on rasite elimistölle, jos se on mahdollisimman sukupuolellisesti erilaistava.
(Hihitystä polilta)
Mikä mikin on kuka kukin
14
192
Vastaukset
- Luolamadonna
Mjoo
Ehkä tämä erilaisuuden maksimointi on tyylin tai tavan ainoa järjellinen funktio.
(Funktionaalista naurua)- Luolamadonna
Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että kannettava massa ei ole järin suuri; siis ei missään kohtaa vartaloa ole järin suuri. Aivonikin ovat pienemmät, kädet ja jalat, kuten myös...
Hoh hoijaa. Ei jaksa edes kirjoittaa.
Vknlopun hilluminen vaatii veronsa. Ihme etten vilustunut. Sen verran vitun kylmä on grillata kolmelta aamuyöllä kaatokännissä, että soisi jo olevan jonkin sortin hinkuyskä.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että kannettava massa ei ole järin suuri; siis ei missään kohtaa vartaloa ole järin suuri. Aivonikin ovat pienemmät, kädet ja jalat, kuten myös...
Hoh hoijaa. Ei jaksa edes kirjoittaa.
Vknlopun hilluminen vaatii veronsa. Ihme etten vilustunut. Sen verran vitun kylmä on grillata kolmelta aamuyöllä kaatokännissä, että soisi jo olevan jonkin sortin hinkuyskä.
(Naurua)Mun piti skarpata tuohon tissikeskusteluun. Tissikeskusteluja käydään vain saunaosastoilla ja nettipalstoilla. En muista itse käyneeni tissikeskusteluja oikein koskaan, paitsi jos jonkun tissiin on osunut tikka tai tissi on ollut kipeä.
Jännittävää mielestäni on, että pikkutissitkin ovat tissejä, ja niistä voi käydä keskustelua. Tämä on kuitenkin hieman harhaanjohtavaa. Ehkä.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mun piti skarpata tuohon tissikeskusteluun. Tissikeskusteluja käydään vain saunaosastoilla ja nettipalstoilla. En muista itse käyneeni tissikeskusteluja oikein koskaan, paitsi jos jonkun tissiin on osunut tikka tai tissi on ollut kipeä.
Jännittävää mielestäni on, että pikkutissitkin ovat tissejä, ja niistä voi käydä keskustelua. Tämä on kuitenkin hieman harhaanjohtavaa. Ehkä.
(Reps)Mielestäni silikonikeskustelu ei ole tissikeskustelua. Oikeastaa ainoa oikea tapa käydä tissikeskustelu on käydä se vastasyntyneen ja tissin välisenä vuorovaikutussuhteena.
Kaikki muu on turhaa, sanoi bonsaipuu.
(Hihitystä ruohonjuuritasolta) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mielestäni silikonikeskustelu ei ole tissikeskustelua. Oikeastaa ainoa oikea tapa käydä tissikeskustelu on käydä se vastasyntyneen ja tissin välisenä vuorovaikutussuhteena.
Kaikki muu on turhaa, sanoi bonsaipuu.
(Hihitystä ruohonjuuritasolta)Tiedän erään naisen, joka korjailee jatkuvasti rintaliivejään. Se on lähes ärsyttävää, sillä minulla on sellainen perstuntuma, että hän ei tarvitsisi niitä lainkaan. Paitsi jos nännit pahasti nöpöttävät. Onhan se varmaan ikävä tunne, kun paita hieroo nappulat verille. Juoksuharrastuksessa tämä on varsin yleistä.
Mutta tämä jatkuva säätäminen. Se on kuin jokin pakkoliike, jota ei suuremmin varmaan edes ajatella. Milloin ahdistaa tuolta ja milloin täältä ja aivan kuin koko nainenroikkuisi väärissä liiveissä.
Sietämätöntä.
(Hihitystä) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Tiedän erään naisen, joka korjailee jatkuvasti rintaliivejään. Se on lähes ärsyttävää, sillä minulla on sellainen perstuntuma, että hän ei tarvitsisi niitä lainkaan. Paitsi jos nännit pahasti nöpöttävät. Onhan se varmaan ikävä tunne, kun paita hieroo nappulat verille. Juoksuharrastuksessa tämä on varsin yleistä.
Mutta tämä jatkuva säätäminen. Se on kuin jokin pakkoliike, jota ei suuremmin varmaan edes ajatella. Milloin ahdistaa tuolta ja milloin täältä ja aivan kuin koko nainenroikkuisi väärissä liiveissä.
Sietämätöntä.
(Hihitystä)Niin siis ja samalla kun hän näin tekee, hän tulee lähetelleeksi metatason viestejä ympäristöön.
Tämä on hieman arveluttavaa. Toivottavasti misu itse tajuaa tämän.
(Julkista naurua julkisella paikalla) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Niin siis ja samalla kun hän näin tekee, hän tulee lähetelleeksi metatason viestejä ympäristöön.
Tämä on hieman arveluttavaa. Toivottavasti misu itse tajuaa tämän.
(Julkista naurua julkisella paikalla)Oikein kauniit sääret ja varsinkin nuo kengät. Huomasin hänen vaivihkaa vilkaisevan niitä. Taitaa tytsy olla ostoksilla. En kyllä erota mitä paperikassissa lukee. Mitä järkeä on työntää noin pientä pränttiä ilmaiselle mainosalustalle. Varsinkaan jos sitä kanniskelee kaupungilla tuollainen vosu. Latteako kissa siinä litkii?
Absöörd
Luolamadonna kirjoitti:
Oikein kauniit sääret ja varsinkin nuo kengät. Huomasin hänen vaivihkaa vilkaisevan niitä. Taitaa tytsy olla ostoksilla. En kyllä erota mitä paperikassissa lukee. Mitä järkeä on työntää noin pientä pränttiä ilmaiselle mainosalustalle. Varsinkaan jos sitä kanniskelee kaupungilla tuollainen vosu. Latteako kissa siinä litkii?
Absöörd
(Hihitystä)Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.
Ei hänessä mikään ollut muuttunut. Samaa olen toitottanut turuilla ja toreilla tuloksetta: ei valmis muutu.
Luolamadonna kirjoitti:
Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.
Ei hänessä mikään ollut muuttunut. Samaa olen toitottanut turuilla ja toreilla tuloksetta: ei valmis muutu.
(Hihitystä)Naamioittemme - naamioidemme.
Hmmm
(Reps) Luolamadonna kirjoitti:
Törmäsin kadulla vanhaan duunikaveriini. En ole nähnyt naista vuosiin. Sanotaan vaikka niin, että joillakin henkilöillä ihmisyyden perusteet ovat persoonallisuudessa ja sen muuttumattomuudessa niin syvällä, että siinä naamoillemme naureskellessa olimme jälleen parikymppisiä pissiksiä naamiodemme alla. Tai oikeastaan niiden päällä.
(Hihitystä)Olipas hyvää pohdintaa luoliksella.... ;P
Ja Jeps, välillä käyn kurkkaamassa sun tuotoksiasi, mutta en toki aina......mielenkiintoisia ovat kyllä monesti... =)- Luolamadonna
MGTOW kirjoitti:
Olipas hyvää pohdintaa luoliksella.... ;P
Ja Jeps, välillä käyn kurkkaamassa sun tuotoksiasi, mutta en toki aina......mielenkiintoisia ovat kyllä monesti... =)Kiitos kiitos.
En tiennyt, että joku jopa lukee mun lätinöitä.
(Reps) - pihtarihuora
lukee näitä ihan huvikseen,jos kirjoittaisit kirjan lukisin sen.ehkä olet kirjoittanutkin
pihtarihuora kirjoitti:
lukee näitä ihan huvikseen,jos kirjoittaisit kirjan lukisin sen.ehkä olet kirjoittanutkin
Jeps.....luoliksella on oma salainen FaniKerho, josta luolis ei tiedä.....toivottavasti ei tule suorituspaineita nyt. Ainakaan niin paljon, ett' tuotosten laatu kärsii. ;P
- Luolamadonna
MGTOW kirjoitti:
Jeps.....luoliksella on oma salainen FaniKerho, josta luolis ei tiedä.....toivottavasti ei tule suorituspaineita nyt. Ainakaan niin paljon, ett' tuotosten laatu kärsii. ;P
Hieman hämmentävä tieto, jonka tosin laskin itse liikkeelle jo vuosia sitten.
(Elävää naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907306- 353861
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402592- 2222542
- 402393
- 1292319
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191973- 451912