Auttaako valehtelu ja liiottelu pillunsaannissa?

ValehtelunAvullaPillua

Tuota tuota, mä olen yksi ätmi lisää palstalla jolla on vaikeuksia saada pillua paarista ja nyt mietin eri keinoja jolla voisin nostaa osakkeitani naisen silmissä ja olen jopa valmis vaipumaan moraalisesti todella alas, sen verran kovassa puutteessa olen. Tämä orastava lämpöinen ja aurinkoinen kevät on selvästi lisännyt pillunpuutteen tuskaa, tämä tapahtuu aina kevään/kesän kynnyksellä, tänä vuonna olotila on jopa raadollisen tuskallista hmpf

Nyt pohdiskelen, että kantaako epärehellisyys pitkälle nimenomaan pilluniskemisessä? Jos vaikka vakuuttavasti esittäisin hyvin toimeentulevaa miestä (oikeasti olen suht matalapalkkainen perusduunari brutto 2600-2700€/kk) ja vaikka vielä valehtelisin muissakin asioissa kuten harrastuksissa, tulevista ulkomaanmatkoista jne. Tietty kaikki valheet paljastuu/paljastuisi myöhemmin, mutta siinä vaiheessa rojut olisivat jo rännissä, yks hailee sen jälkeen ..

Onko kellään kokemusta menestyksekkäästä kovan luokan valehtelusta ja liiottelusta pillunsaannin työkaluna?

30

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita näkee jatkuvasti ja tuntuu monella toimivan.....tosinykyään olen tullut siihen tulokseen, ettei se väärin ole, koska ei pitäsi jäädä "nalkkiin", kuin tietynlaisia naisia......siis vakka & kansi ovat toisillen sopivia..... ;P

    • Nnnaaiinennn

      Minä annan pillua kun tunnen oloni Erityiseksi,kauniiksi ja arvostetuksi. Minä annan pillua kun minut hyväksytään sellaisenaan. Minä annan pillua kun ei mennä suoraan asiaan. Pakit saa automaattisesti jos ehdottaa "mennäänkö naimaan", "otatko poskeen" tms. Minä annan pillua kun minun yläpään aivoista ollaan kiinnostuneita ja minua pidetään fiksuna. En anna pillua henkilöille jotka puhuvat alapäästäni tai puhuvat seksistä koska seksistä jauhaminen kertoo vaan siitä etteivät he ole hetkeen seksiä saaneet. Haluan miestä joka saa muiltakin. Joka muidenkin mielestä on kiihottava ja tavoiteltava ja älykäs. Tuliko selväksi?
      Eli
      -älä puhu seksistä, anna sen tapahtua
      -mainitse toisesta naisesta (vaikkei sellaista olisikaan)
      -ole kiinnostunut naisen elämästä, älä naisen pillusta

      • breakthroughh

        Vihdoin nainen joka ensimmäistä kertaa myöntää esivalinnan olemassaolon eli jos miehestä on kiinnostuneet muut niin naistakin kiinnostaa ja toisaalta jos mies on yksin niin ketään ei kiinnosta.


      • breakthroughh kirjoitti:

        Vihdoin nainen joka ensimmäistä kertaa myöntää esivalinnan olemassaolon eli jos miehestä on kiinnostuneet muut niin naistakin kiinnostaa ja toisaalta jos mies on yksin niin ketään ei kiinnosta.

        Tuo on ihan selvää PässinLihaa, että tuollaisia naisiakin on paljon, mutta koska en ole nainen, niin en voi tietää kuinka moni ei ole tuossa asiassa samaa massaa muiden kanssa... ;P


      • eiainoa
        breakthroughh kirjoitti:

        Vihdoin nainen joka ensimmäistä kertaa myöntää esivalinnan olemassaolon eli jos miehestä on kiinnostuneet muut niin naistakin kiinnostaa ja toisaalta jos mies on yksin niin ketään ei kiinnosta.

        Itsekin myönnän esivalinnan ja palstatotuudet. En vaan ollut ajatellut asiaa ennen kuin luin niistä täältä.


      • 10p2
        breakthroughh kirjoitti:

        Vihdoin nainen joka ensimmäistä kertaa myöntää esivalinnan olemassaolon eli jos miehestä on kiinnostuneet muut niin naistakin kiinnostaa ja toisaalta jos mies on yksin niin ketään ei kiinnosta.

        Minä olen miehenä osittain esivalintainen, mutta vain siinä tapauksessa jos en vielä tunne naista kunnolla. Jos nainen ei nimittäin olisi aiemmin ollut miehen kanssa, niin joku koirahan siihen on silloin haudattuna.


      • Nnnaainenn
        breakthroughh kirjoitti:

        Vihdoin nainen joka ensimmäistä kertaa myöntää esivalinnan olemassaolon eli jos miehestä on kiinnostuneet muut niin naistakin kiinnostaa ja toisaalta jos mies on yksin niin ketään ei kiinnosta.

        No mut juttuhan on niin että se syy miksi monet kiinnostuu samasta miehestä on se että siinä miehessä on Jotain :on hauska, komea, nokkela tms. Siinä on joku puoleensavetävä piirre ja siksi yksi jos toinenkin kiinnostuu samasta kaverista.


      • Vuf.vuf
        10p2 kirjoitti:

        Minä olen miehenä osittain esivalintainen, mutta vain siinä tapauksessa jos en vielä tunne naista kunnolla. Jos nainen ei nimittäin olisi aiemmin ollut miehen kanssa, niin joku koirahan siihen on silloin haudattuna.

        Lestadiolaisuus on koiran nimi


      • Vuf.vuf kirjoitti:

        Lestadiolaisuus on koiran nimi

        Ja taas lähti jollain "massaseksirobotilta" syyllistäminen, alistaminen ja diagnoosien esittäminen käyntiin.... ;P


      • 10p2 kirjoitti:

        Minä olen miehenä osittain esivalintainen, mutta vain siinä tapauksessa jos en vielä tunne naista kunnolla. Jos nainen ei nimittäin olisi aiemmin ollut miehen kanssa, niin joku koirahan siihen on silloin haudattuna.

        Joo minä en ole......minä keskustelen yksilön kanssa ja teen johtopäätökseni sen mukaan.......ujous, siveys, kiusattu hiljaiseksi/pelokkaaksi yms...yms, eivät ole sairauksia, vaan jotain ihan muuta, eikä se tee yksilöstä minun silmissäni yhtään sen huonompaa....voi jopa olla, että asia voi joskus olla ihan toisinpäin... ;P


    • yypidyypi

      itse en yleensä mutta liiottelen kyllä jos se auttaa saamaan pimppii, harvemmin se auttaa kuitenkaan, vaikea sanoa

    • Kaikki jännämiehet valehtelee ja huijaa naisia ja naiset pillu märkänä uskoo kaiken

      • Moraalinen & eettinen kysymys on; Täytyykö epärehelliselle olla rehellinen?...hmmm...

        Itse en osallistu noihin talkoisiin (ainakaan näissä asioissa), mutta en myöskään voi tuomita sellaista käytöstä, jossa epärehellinen on toiselle epärehellinen ja toisinpäin.....


      • MGTOW
        MGTOW kirjoitti:

        Moraalinen & eettinen kysymys on; Täytyykö epärehelliselle olla rehellinen?...hmmm...

        Itse en osallistu noihin talkoisiin (ainakaan näissä asioissa), mutta en myöskään voi tuomita sellaista käytöstä, jossa epärehellinen on toiselle epärehellinen ja toisinpäin.....

        " jossa epärehellinen on toiselle epärehellinen ja toisinpäin....."

        Tietenkin piti olla....."jossa epärehelliselle ollaan epärehellisiä ja toisinpäin"


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        " jossa epärehellinen on toiselle epärehellinen ja toisinpäin....."

        Tietenkin piti olla....."jossa epärehelliselle ollaan epärehellisiä ja toisinpäin"

        Silmä silmästä vai? Ei hyvä mun mielestäni. Kostossa ei ole mitään hyvää.
        Jos olen tullut huijatuksi, niin omaa tyhmyyttänihän se on. Lähellään olevat ihmiset voi itse valita ja kelvottomat poistaa porukasta. Katkeruuteen ja kostoon ei kannata panoksiaan tuhlata. Ei kenenkään minuus ole niin ylivertainen, etteikö se saisi saada kolauksia siinä kuin muutkin. Ei muuta kun porsuttaen eteenpäin :)


      • atännä kirjoitti:

        Silmä silmästä vai? Ei hyvä mun mielestäni. Kostossa ei ole mitään hyvää.
        Jos olen tullut huijatuksi, niin omaa tyhmyyttänihän se on. Lähellään olevat ihmiset voi itse valita ja kelvottomat poistaa porukasta. Katkeruuteen ja kostoon ei kannata panoksiaan tuhlata. Ei kenenkään minuus ole niin ylivertainen, etteikö se saisi saada kolauksia siinä kuin muutkin. Ei muuta kun porsuttaen eteenpäin :)

        Hmmm........Säädä taas Taajuutta hiukan, PleaSe?! ;P *lurps*

        Ei hän se ole mikään SilmäSilmästä, eikä kostamista, kun asiat tapahtuvat vastavuoroisesti samaan aikaan, eikä niin että jälkikäteen aletaan jotain kostelemaan......ja mistä minä näiden touhuista tiedän vaikka kostelisivatkin....ei se ole minulta pois....

        Eli Tarkoitan, Että On Turha Nillittää, Jos "Niittää Sitä Mitä Kylvää"....Ymmärsitkö?!.....*lurps*...... ;D


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        Hmmm........Säädä taas Taajuutta hiukan, PleaSe?! ;P *lurps*

        Ei hän se ole mikään SilmäSilmästä, eikä kostamista, kun asiat tapahtuvat vastavuoroisesti samaan aikaan, eikä niin että jälkikäteen aletaan jotain kostelemaan......ja mistä minä näiden touhuista tiedän vaikka kostelisivatkin....ei se ole minulta pois....

        Eli Tarkoitan, Että On Turha Nillittää, Jos "Niittää Sitä Mitä Kylvää"....Ymmärsitkö?!.....*lurps*...... ;D

        En ymmärtänyt. Jos toinen käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta ketään toista käyttäytymään (yhtä) huonosti, oli tilanne mikä tahansa.
        Ihmiset tekevät virheitä, ihan jokainen. Anteeksi antaminen itselle ja toiselle on tärkeämpää kuin omasta ylpeydestään kiinni pitäminen.


      • atännä kirjoitti:

        En ymmärtänyt. Jos toinen käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta ketään toista käyttäytymään (yhtä) huonosti, oli tilanne mikä tahansa.
        Ihmiset tekevät virheitä, ihan jokainen. Anteeksi antaminen itselle ja toiselle on tärkeämpää kuin omasta ylpeydestään kiinni pitäminen.

        "En ymmärtänyt. Jos toinen käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta ketään toista käyttäytymään (yhtä) huonosti, oli tilanne mikä tahansa."

        =DDD....nyt menee jo liian pitkälle......kuulostaa teurastajan ohjeelta lampaalle....;P... *lurps

        Pysyn kannassani ja jos osaat sen lukea, niin sitten yritä kantani vielä ymmärtää....tavasin sen äsken ja näyttää ihan ymmärrettävältä.....en jaksa sun kanssasi jankuttaa.... ;P

        Äläkä yritä TAAS laittaa sanoja suuhuni tai vääristellä sanomaani....se tarkoittaa vain sitä mitä minä sillä tarkoitan ja koskee vain niitä asioita mitä minä sillä tarkoitan.... ;P... *lurps*


      • atännä
        MGTOW kirjoitti:

        "En ymmärtänyt. Jos toinen käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta ketään toista käyttäytymään (yhtä) huonosti, oli tilanne mikä tahansa."

        =DDD....nyt menee jo liian pitkälle......kuulostaa teurastajan ohjeelta lampaalle....;P... *lurps

        Pysyn kannassani ja jos osaat sen lukea, niin sitten yritä kantani vielä ymmärtää....tavasin sen äsken ja näyttää ihan ymmärrettävältä.....en jaksa sun kanssasi jankuttaa.... ;P

        Äläkä yritä TAAS laittaa sanoja suuhuni tai vääristellä sanomaani....se tarkoittaa vain sitä mitä minä sillä tarkoitan ja koskee vain niitä asioita mitä minä sillä tarkoitan.... ;P... *lurps*

        Sun tekstisi kuulostaa kyllä aika kummalliselta. Sori, en saa tuosta selvää.


    • Kannattaa vilahdella ja liihotella.

    • oiyuyturutt

      Vauraus on vaikea juttu. Se pitää sitten näkyä esim. pukeutumisessa. Miten osaat käytännössä kuvailla "vaurasta" elämääsi uskottavasti? (Huh, huh mikä karmea juhannus mulla kerran oli! Onneksi porukka taisi arvata taloudellisen tilanteeni, eikä mun Balin matkoista kyselty. Hiki kyllä valui otsaa pitkin..)

    • Vanha_tuttu_händy

      Mistäs tiedät että olet pillun puutteessa, kun olet vaan tumputtanut läpi elämäsi, kuin korkeasaaren runkkari paviaani.
      Kannattaa pysyä tuossa vanhassa ja varmassa ja runkata vaan edelleen peräkamarissa. Voithönistä aidillesi samalla jotain happamia kommentteja maahanmuuttajista. Ei kannata katsella vieraisiin miljöisiin. Pettyisit taas suotta vaan!

    • atännä

      Siitä vaan. Tuolla tavalla saat sitä mitä tilaatkin :)

    • Naisasialooseri1

      Tottakai valehtelu ja liioittelu auttaa saamaan pillua, itsekin olen valehdellut seksuaalisen kokeneisuuteni monta kertaa, sillä saa yhden yön pillua. Jos taas useammin haluat, niin silloin kannattaa valehdella varallisuudestasi juuri niin kuin kysyitkin, tosin se tulee kyllä nopeasti ilmi se vale, mutta sillä on saattanut jo kerran saada, myös yhden yön jutuissa varallisuudesta ja työstä valehtelu auttaa.

    • Hönötin

      Kaikki keinot on sallittua pillun saannissa, mutta käytä kortsua!

    • Kannattaa valehdella naiselle, että se on kaunis. Naiset eivät yhtään arvosta rehellisyyttä.

      • atännä

        Mun wanha kotitaloudenopettajani (nainen) antoi pojille elämänohjeen. Sanoi, että kehukaa pojat niitä vaimojanne. Vaikka vaimo tietäisi, ettei se aina niin tottakaan ole, niin siitä tulee silti hyvä mieli.
        Mun mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain kehumisen arvoista. Kauneuskin on makuasia.


      • atännä kirjoitti:

        Mun wanha kotitaloudenopettajani (nainen) antoi pojille elämänohjeen. Sanoi, että kehukaa pojat niitä vaimojanne. Vaikka vaimo tietäisi, ettei se aina niin tottakaan ole, niin siitä tulee silti hyvä mieli.
        Mun mielestäni jokaisessa ihmisessä on jotain kehumisen arvoista. Kauneuskin on makuasia.

        Ehkä sen mies ei liikoja vaimoaan silloin 80-luvulla kehunut.


    • PalstanRuminMies

      Ei auta valehtelu jos olet ruma. Ei auta varallisuus jos olet ruma. Itse olen yltiö rehellinen koska olen oppinut että valehtelulla ei saavuta mitään. Niin miksikö olen sitten naiseton? Jaa a. On varallisuuttakin vaikka kohtuu palkkaisessa töissä olenkin. Auto on velaton ja uutuuttaan kiiltävä pakasta vedetty. On mökkiä ja kotikin maksettu. Eipä näy naisia vaikka oletin joskus että ovat varallisuuden ja kiiltävän perään kuin harakat. Yksi yhteinen tekijä mussa on miksi en kelpaa suhteeseen. Se ei ole valehtelu koska en sitä osaa, se ei ole varallisuus, se ei ole pituus eikä normaali paino vaan se on rumuus! Jos olet saanut geenilotossa pata kakkosen herttaässän sijaan niin hamaan hautaan saat yksinäisenä mennä. Onneks on sentään systerin lapsia joille voin omaisuuteni testamentata. Jos sun pitää miettiä alatko valehtelemaan pillua saadakseen olet jo yhtä askelta lähempänä kun minä eli ulkonäkö sallii myös valehtelun. Mun on yhtä tyhjän kanssa kehitellä mitään juttuja koska rumuus estää naisten kiinnostumisen minusta.

      • kohtalontoverio

        olen 100% samaa mieltä, minullakin on talouspuoli kunnossa, olen asiallinen ja rehellinen naisia kohtaan mutta kuulun rumimpaan yhteen promilleen miehistä. Naiset eivät edes räkäise minun suuntaani, katsovat vain vihaisena alas tai sivulle jos kehtaan lähestyä heti esimerkiksi baarissa. Yksin olen koko ikäni ollut ja yksinäisenä myös kuolen, siskoni ja äitini sentään halaa mua, siihen se sitten jääkin..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe