3300 coopperissa, 90 kiloa penkistä. Mitä mieltä?

Mitänaisetmieltä

Mitä mieltä naiset tästä? 3300 menee coopperissa ja 90 kiloa jopa penkistä nousee. Olen hyväkuntoinen ja 172 cm 65 kg

25

364

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma-ätmi

      Mikä saavutus tuo muka on. Minäkin nostan 100 kg penkistä kolme toistoa. Naiset ei nosta edes 60 kg kerran mutta vaativat että miehen pitää nostaa yli 100 kg

      • nihhhhhhhhhhh

        En usko että naiset osaavat yleisesti ottaen oikein arvioida että mikä on hyvä tulos penkkipunnerruksessa ja mikä ei. Lähinnä miehen pitäisi olla naista vanhempi ja lihaksikkaampi.


      • atännä

        Nostanpas. Sotilaspenkkipunnerruksella.


      • nihhhhhhhhhhh kirjoitti:

        En usko että naiset osaavat yleisesti ottaen oikein arvioida että mikä on hyvä tulos penkkipunnerruksessa ja mikä ei. Lähinnä miehen pitäisi olla naista vanhempi ja lihaksikkaampi.

        Vissiin juokset sen 3500 sitten Cooperissa?


    • flowersreally

      En mä nyt oikein osaa olla mitään mieltä, väsyttää.

      Mites muuten?

    • Vaikka en nainen olekaan, niin mulle tulee tästä ketjusta mieleen eräs lähes kasari elokuva.....

      https://www.youtube.com/watch?v=VG3-lBlViXY

      ...en löytänyt mistään sitä kohtaa, missä ne munkit tappelivat naisen huomiosta, mutta se kohta muistuttaa tätä... ;P

    • Ilman muutahan tuo tulos pitäisi palkita kauniilla naisella...

    • JoonasSalminen

      Minä painan 135kg. Olen 170cm pitkä. Nostan penkistä 72,5kg. Vehkeeni on 11cm pitkä

    • Yhtä hyvä kysymys kuin joku nainen kysyi, millaisista rakennekynsistä miehet pitävät.

    • eimullamuuta

      Juokseminen on homojen hommaa. Turha sitä juosta sen takia että joku nainen kiinnostuisi ja turha nostella painoja kun sillä ei loppujen lopuksi pääse naisten suosioon.

      • idiootin_katse

        Jep, punttien sijaan kannattaa nostella rahaa pankista, sillä sitä pääsee naistenkin suosioon.


    • Dpitikö vielä varmistaa asia kertomalla "olen hyväkuntoinen, jos naiset eivät tajua.

      Jos yhtään ymmärrän naisten ajatusmaailmaa, niin tuo penkkitulos ei sano mitään. Tietysti 100 olisi hienompi luku kuin 90. Näyttää isommalta kuin onkaan.

      Joillekin saattaa sentään tuo coopertulos kertoa jotain, kun ovat sentään koulussa juosseet Cooperia. Kestävyysjuoksijan vartalo ei vain ole monen naisen suosikki.

      Eli siis tuo juoksutulos yhdistettynä lyhyeen ja hoikkaan varteesi tuskin ainakaan näin numeromuodossa herättää naisissa kiinnostusta. Voipa käydä jopa toisin päin. Uimarannalla ilman paitaa voi olla eri juttu.

    • Nostan 90 kg ja juoksen kaksk kilsaa, antakaa pillua naiset

    • tarralenkkari666

      Mitä mieltä? Hyvät sulle. Ihan säädylliset tulokset mutta miksi kysyt vain naisilta? Luuletko, että tämä liittyy jotenkin pariutumiseen? En ymmärrä.

    • erkki-täti

      Juokset siis parhaimmillasi 16,5 km/h vauhtia. Onhan se ihmiselle ihan kohtuullinen tulos. Nykyihmiselle jopa enemmän.

      Metsästäjä-keräilijä-kulttuurissa ihan kelpo uros. Varsinkin, jos kestät hyvin janoa ja nälkää. Ja jaksat nostaa olalle tai oksalle aika isonkin eläimen.

      Grauuuh :D

      • Ikis__M

    • Mies3210

      Minä näin vain alun ja ajattelin, että 90 kiloa painavana 3300m Cooperissa. Se olisi jo jotain.

    • 3300 jos juoksee coopperissa, niin siinä saa jo ravata ihan tosissaan

    • Mä juoksin 2900 pari vuotta sitten.. ja sit vuos sitten epätasasella saman verran 14 minuuttiin. Ehkä meen tänä kesänä kokeilee tasaselle kentälle.

      En tiiä penkki maxista, kun tykkään nostaa pidempiä sarjoja kevyemmillä painoilla.

    • lee.cooper

      On tuota tullut juostua cooper 12 minuuttiin.

    • hoikkaolen

      3300 oluttölkkiä ja 90 kiloa makkaraa ei nousis multa eikä kyllä uppois muhun.

    • Veikkaisin

      Lukuina että olet pieni mies. Kannattaa panostaa kuvaan.

    • ihan.jees

      Cooperissa hyvä tulos, penkissä keskiverto. Itse juoksin cooperissa vain 3150, mutta penkistä nousi jo 60-kiloisena teininä satanen. About 70-kiloisena 125kg.

    • Migi88

      Lukiossa juoksin 3250m Cooperissa ja intissä 3100m. Penkistä vedin intissä markan ja nykyisin yli tuon. En kyllä näillä upeilla suorituksillani vielä naista ole onnistunut saamaan.

    • mitäNaisetajattelette

      Penikseni pituus on 13 cm ja ympärysmitta 12 cm.
      Olen 183 cm pitkä ja painan 78 kg.
      Punnerran 55 kertaa minuutissa.
      Tänään söin mustikoita.
      Teen hyvää porkkanakakkua.
      Tykkään söpöstellä naisen kanssa ja rakastan suuseksin antamista naiselle.

      Mitä mieltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe