http://yle.fi/uutiset/jokainen_on_haaveillut_ulkomailla_rakastumisesta_-_2_yota_aamuun_on_vahvan_naisen_elokuva/8786989?origin=rss
No joo, päähenkilönainen on Ranskalainen mutta muuten osunnee ja uponnee:
"2 yötä aamuun -elokuvassa on 40-vuotias nainen, joka on vähän hukassa, mutta jolla on kuitenkin auktoriteettia. Hän näyttää vahvalta, mutta ei olekaan sitä päänsä sisällä. "
Tuo pätkä youtubesta auttaa ymmärtämään, jännä muukalainen kaulatatskalla, sanoja ei tarvita kun se vain tapahtuu:
https://www.youtube.com/watch?v=zhzHaQTqtKk
Palkittu Elokuva palstanaisesta
10
186
Vastaukset
- Luolamadonna
Romantiikka on nelikymppiselle mirrille kuin ilokaasu kätilölle.
Itse en käy katsomassa elokuvia, joissa ei tapeta ketään. En tosin tiedä, tapetaanko tässä. Entä takaa-ajokohtaus?
Naisella on aika pienet tissit ja kundi näyttää ihan spiidipelleltä.
(Filmaattista naurua)- Ikis__M
Mielestäni kundi näyttää juuri semmoiselta kuin sen pitää jotta tarina olisi uskottava.
- Luolamadonna
Ikis__M kirjoitti:
Mielestäni kundi näyttää juuri semmoiselta kuin sen pitää jotta tarina olisi uskottava.
Mjaa
Mun mielestä kaikki näyttävät ihan näiltä pääosien esittäjiltä. Jotain stereotypioita ohjaajan päästä.
Pitää käydä katsomassa. Popparia megeen ja Cokis. Vai tuleeko se töllöstä?
(Hihitystä) - Ikis__M
Luolamadonna kirjoitti:
Mjaa
Mun mielestä kaikki näyttävät ihan näiltä pääosien esittäjiltä. Jotain stereotypioita ohjaajan päästä.
Pitää käydä katsomassa. Popparia megeen ja Cokis. Vai tuleeko se töllöstä?
(Hihitystä)Siellähän taidettiin sanoa että tuee ensi-iltaan niin on sitten vissiin ihan teatterikeikka, ota popparia, cokis ja joku palstanainen messiin, se voisi arvostaa aihevalintaa.
- Luolamadonna
Ikis__M kirjoitti:
Siellähän taidettiin sanoa että tuee ensi-iltaan niin on sitten vissiin ihan teatterikeikka, ota popparia, cokis ja joku palstanainen messiin, se voisi arvostaa aihevalintaa.
Mjoo
Voisihan sitä itseänsä hieman sivistää. Jään kyllä kaipaamaan räjähdyksiä ja pilvenpiirtäjistä putoilevia pahiksia.
(Reps) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Mjoo
Voisihan sitä itseänsä hieman sivistää. Jään kyllä kaipaamaan räjähdyksiä ja pilvenpiirtäjistä putoilevia pahiksia.
(Reps)Mä kyllä spiidaan aina leffoissa. Muistaakseni Manaaja on ainoa leffa, jonka aikana en ole nyyhkinyt.
(Hihitystä)
- viljelypalstanainen
Kuka on palstanainen?
- Ikis__M
Voi niitä on monta kun ei ne täältä lähde kulumallakaan.
- viljelypalstanainen
Ikis__M kirjoitti:
Voi niitä on monta kun ei ne täältä lähde kulumallakaan.
Pitäiskö niiden sitten lähteä jonnekin?
viljelypalstanainen kirjoitti:
Pitäiskö niiden sitten lähteä jonnekin?
No ei tietenkään, mitäs me pojat keskenämme tekisimme....... ;P
NaisNäköKulmaa tarvitaan myös, sekä sitten Naisille MiesNäköKulmaa.......vastavuoroista vuorovaikuttamista erilllaisten yksilöiden kanssa... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789