Onko lapsia, onko vakityö, olette naimisissa? Nuo kolme asiaa on tärkeitä joita kaikkia tavoittelee.
Mitä olette saaneet elämässänne aikaan?
26
529
Vastaukset
- expat_saksasta
yksi lapsi, yksi vakityö ja nykyisin sinkku parin pidemmän suhteen jälkeen. lapseni on elämäni suurin saavutus.
- VanHus78vee
Yksi poika, yksi ikivanha vaimo, muutama vakieläkkeen maksaja...nähnyt Honolulun ja Hokkaidon, sekä muutaman pikkupaikan niiden välillä...
4v. Lapsi. Vakityö ollut valmistumisen jälkeen eli viitisen vuotta.
Ero 2v. sitten 10v. suhteesta.
Avioliittoa instituutiona en arvosta yhtään, joten tuskinpa tulee sellaista ikinä harrastettua, ellei kolahda pahasti ja halua olla esim. Koko perheellä sama tai yhdistelmänimi. Mitään muuta syytä en oikeastaan näe.Ei ole lapsia, työpaikka on josta nautin, en ole ollut naimisissa.
Kuten Nainen_28v tuossa yllä mainihti, niin en avioliitosta instituutiona välitä sen kummemmin. Näen tuon enemmänkin lakiteknisenä sopimuksena.
Ja aloittajan tekstiin voisin kommentoida, että nämä eivät ihan kaikille kyllä ole niitä asioita joita tavoitellaan. Joillekkin maailman näkeminen/matkustelu, erilaiset elämykset ja muut voivat olla SE juttu jota tavoitellaan.Ei ole naista, ei töitä eikä lapsia. Ei ole edes ystäviä, eikä läheisiä joten hyvin menee koska kaikki vihaavat minua.
Kävin kakalla, eikä tarvinnut ollenkaan pyyhkiä.
- Mies3210
Noita kaikkia tarvii, että saisi naisen. Ilman naista taas ei tietenkään saa lasta tai pääse naimisiin.
- Nnnaaiinnen
EI
EI
EI
ENKÄ MISTÄÄN HINNASTA TAVOITTELISI NOITA!!!!!Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P
Lisäksi sanoit, että vastuu on kuulijalla..... ;D.....eli sen mukaan voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta....- Nnnaainenn
MGTOW kirjoitti:
Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P
Lisäksi sanoit, että vastuu on kuulijalla..... ;D.....eli sen mukaan voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta....EI
EI
EI - Nnnaainennn
MGTOW kirjoitti:
Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P
Lisäksi sanoit, että vastuu on kuulijalla..... ;D.....eli sen mukaan voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta....1. Yksi lapsi maksaa 100 000 euroa.
2. Monet ennemmin tai myöhemmin tympääntyy 8-16 duuniin niin on parempi olla freelancer tai yrittäjä ba tehdä töitä sillon ku huvittaa.
3. Kuka nykypäivänä haluaa mennä naimisiin? Yleensä suhteet huononee ja päättyy siinä vaiheessa kun mennään naimisiin. Jos on lapsia, sillon voidaan joutua ajattelemaan eri tavoin. - tui.tui.sanos.peikko
Nnnaainennn kirjoitti:
1. Yksi lapsi maksaa 100 000 euroa.
2. Monet ennemmin tai myöhemmin tympääntyy 8-16 duuniin niin on parempi olla freelancer tai yrittäjä ba tehdä töitä sillon ku huvittaa.
3. Kuka nykypäivänä haluaa mennä naimisiin? Yleensä suhteet huononee ja päättyy siinä vaiheessa kun mennään naimisiin. Jos on lapsia, sillon voidaan joutua ajattelemaan eri tavoin.tui tui..
- Mies.jostakin
Vakityö ollut jo yli 10 vuotta. Firmaa vaihtanut aina välillä.
Avioliittoon voin ehkä joskus mennä, mutta tällä hetkellä ei ole mitään hinkua.
Lapsia en aio hankkia, vaikka tulenkin ihan hyvin toimeen niiden kanssa. - erkki-täti
Ei ole omia lapsia.
- mutta on veljien lapsia, läheisiä
Työtä enemmän kuin haluaisin.
Eronnut.
-taidan viihtyä jo yksin
Ja ei kyllä kiinnosta matkustella, ihan tarpeeksi olen matkustellut ja nähnyt. Sukulaisia voin mennä tapaamaan. - IamNobody
Ei lapsia, ei työtä, ei parisuhdetta.
Avioliitossa olen ollut. En kosinut, mutta vastasin myöntävästi kosintaan. Kuten muutama muukin tässä ketjussa, en arvosta avioliittoa. Suostun, jos se on tärkeää kumppanille.
En ole oikeasti saanut elämässäni mitään aikaan. Helposti moni ajattelee et "kai sä nyt jotain". Mut ainoo asia et parilla kaukoreissulla olen käynyt. Tällä hetkellä vihaan elämääni. Mulla ei o mitään, nousen aamulla ylös, syön, olen koneella ja yritän harrastaa liikuntaa. Voisin hyvin tehdä itsemurhan, mutta en luovuta. Haluan olla vielä joskus onnellinen, edes hetken verran.
Kymmenen vuoden päästä haluan vastata kysymykseen: Mitä olette saaneet elämässänne aikaan?
- Pääsin pois siitä syvästä pimeästä kaivosta. En ole enää syrjäytynyt. - elluhalloBY
Kaikki olen saanut
Myöskin menettänyt
Lapset parasta (*_*)
Työtä oon saanut tehdä
Työtä on piisannut
Rakkauden sain
Mutten kestävää - KaikellaEiOleMerkitystä
En ole saanut elämässäni mitään aikaan. Olen odottanut ja odottelen tässä ehkä vuosikymmenten kuluttua tapahtuvaa luonnollista kuolemaani uteliaan toiveikkaana.
- justgimmethemoney
Kyllä se raha ja varallisuus on tärkeintä miehen elämässä, enkä edes mitenkään sarkastisesti siteerannut darkkista..Mitä järkeä jossain v*tun avioliitossa?? Lasten hankinnassa ehkä jotain, mut onhan meitä täälä jo ihan vitusti.
- m-i-e-s
On lapsia, tietäisitte vain kuinka monta ja monen kanssa. =P
Päätoimeentulo firma, sivutoimeentulo harrastetyöt.
Leski! Turkkilainen palkkamurhaaja tuli halvemmaksi, kuin vaimon ylläpito kampaamo, jalkakylpy, hieronta, mani- ja pedikyyrihoidot. =D (henkivakuutus toi murto-osan takaisin useamman vuoden surkeasta 30k sijoituksesta =P) - montajuttuamielessä
Olen ansainnut eläkkeeni työlläni. Siitä olen tyytyväinen.Saisihan se olla isompi se eläke,mutta tällä mennään.Hyväntekeväisyystyötä ole tehnyt tuolla kirkolla.Ikinä en lähtisi VOK auttamaan,sinne sopii miehet passaamaan vierailta mailta tulleita turvapaikanhakijoita.
En ymmärrä noita ihmisiä,jotka suoltavat lapsia sossun piikkiin. Lapsi tietenkin on tervetullut ja viaton kun tulee,mutta tuo tahallinen tekeminen niitä nälkään ja puutteeseen on väärin. - Kaipaus.elämään.kanssasi
Miksipä selitellä täällä omasta menneisyydestäni !, koska et ole kuitenkaan kiinnostunut minusta lainkaan.
Kuitenkin tulee eteen sellaiset seikat jotka estää suhteen lämpenemiseen.
Jokainen tietää kuitenkin ne seikat joita en maininnut. Onko lapsia, - On.
onko vakityö, - Ei, olin alanvaihtaja ja opiskelija kun tulin raskaaksi.
olette naimisissa? - En ole. Olen ollut ja täytyy sanoa, etti se elämästä mukavempaa tee.
Nuo kolme asiaa on tärkeitä joita kaikkia tavoittelee. - On paljon muitakin asioita, nämä on niitä perinteisempiä, jotka ei enää nykyihmistä kaikissa osin nappaa.- pihtarihuora
työtä on piisannut niin paljon kun viitsii tehdä,talo ostettu ja maksettu,yksi pitkä ja hyvä parisuhde takana,metsää olen ostanut,aion jättää sen rauhoitukseen.koska teen fyysisesti raskasta työtä olen alkanut säästää siltä varalta että joskus en enää jaksa,nyt on sen verran säästössä että voin halutessani lopettaa työt 55 vuotiaana.kaiken olen saanut mitä halusin ja enemmänkin
- kaisanoasaa
Leivästä paskaa.
Tarvitseeko tässä elämässän nyt niin kauheasti saada aikaiseksi. Minä ainakin tavoittelen lähinnä nautintoa, mitä se milloinkin sattuu tarkoittamaan.
Lapset, avioliitto ja vakityö, ainakaan yhdistettynä, tuskin on kovin monen unelmien täyttymys, kuten tästäkin ketjusta käy selväksi.- tarralenkkari666
En ole koskaan tavoitellut noista mitään muuta, kuin vakityötä. Senkään saamista en ole laskenut aikaan saamiseksi, vaan välttämättömyydeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612