Mitä olette saaneet elämässänne aikaan?

Kyselijä-

Onko lapsia, onko vakityö, olette naimisissa? Nuo kolme asiaa on tärkeitä joita kaikkia tavoittelee.

26

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expat_saksasta

yksi lapsi, yksi vakityö ja nykyisin sinkku parin pidemmän suhteen jälkeen. lapseni on elämäni suurin saavutus.

• VanHus78vee

Yksi poika, yksi ikivanha vaimo, muutama vakieläkkeen maksaja...nähnyt Honolulun ja Hokkaidon, sekä muutaman pikkupaikan niiden välillä...

• 4v. Lapsi. Vakityö ollut valmistumisen jälkeen eli viitisen vuotta.

Ero 2v. sitten 10v. suhteesta.

Avioliittoa instituutiona en arvosta yhtään, joten tuskinpa tulee sellaista ikinä harrastettua, ellei kolahda pahasti ja halua olla esim. Koko perheellä sama tai yhdistelmänimi. Mitään muuta syytä en oikeastaan näe.

• Ei ole lapsia, työpaikka on josta nautin, en ole ollut naimisissa.

Kuten Nainen_28v tuossa yllä mainihti, niin en avioliitosta instituutiona välitä sen kummemmin. Näen tuon enemmänkin lakiteknisenä sopimuksena.

Ja aloittajan tekstiin voisin kommentoida, että nämä eivät ihan kaikille kyllä ole niitä asioita joita tavoitellaan. Joillekkin maailman näkeminen/matkustelu, erilaiset elämykset ja muut voivat olla SE juttu jota tavoitellaan.

• Ei ole naista, ei töitä eikä lapsia. Ei ole edes ystäviä, eikä läheisiä joten hyvin menee koska kaikki vihaavat minua.

• Kävin kakalla, eikä tarvinnut ollenkaan pyyhkiä.

• Mies3210

Noita kaikkia tarvii, että saisi naisen. Ilman naista taas ei tietenkään saa lasta tai pääse naimisiin.

• Nnnaaiinnen

EI
      EI
      EI
      ENKÄ MISTÄÄN HINNASTA TAVOITTELISI NOITA!!!!!

• Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P

Lisäksi sanoit, että vastuu on kuulijalla..... ;D.....eli sen mukaan voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta....

• Nnnaainenn
        MGTOW kirjoitti:

Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P

Lisäksi sanoit, että vastuu on kuulijalla..... ;D.....eli sen mukaan voi olla ihan mitä vaan tai olla olematta....

EI
        EI
        EI

• Nnnaainennn
        MGTOW kirjoitti:

Mut sä sanoit, että sun juttujasi ei saa ottaa tosissaan ja vitsailet aina.... ;P

1. Yksi lapsi maksaa 100 000 euroa.
        2. Monet ennemmin tai myöhemmin tympääntyy 8-16 duuniin niin on parempi olla freelancer tai yrittäjä ba tehdä töitä sillon ku huvittaa.
        3. Kuka nykypäivänä haluaa mennä naimisiin? Yleensä suhteet huononee ja päättyy siinä vaiheessa kun mennään naimisiin. Jos on lapsia, sillon voidaan joutua ajattelemaan eri tavoin.

• tui.tui.sanos.peikko
        Nnnaainennn kirjoitti:

1. Yksi lapsi maksaa 100 000 euroa.
        2. Monet ennemmin tai myöhemmin tympääntyy 8-16 duuniin niin on parempi olla freelancer tai yrittäjä ba tehdä töitä sillon ku huvittaa.
        3. Kuka nykypäivänä haluaa mennä naimisiin? Yleensä suhteet huononee ja päättyy siinä vaiheessa kun mennään naimisiin. Jos on lapsia, sillon voidaan joutua ajattelemaan eri tavoin.

tui tui..

• Mies.jostakin

Vakityö ollut jo yli 10 vuotta. Firmaa vaihtanut aina välillä.

Avioliittoon voin ehkä joskus mennä, mutta tällä hetkellä ei ole mitään hinkua.

Lapsia en aio hankkia, vaikka tulenkin ihan hyvin toimeen niiden kanssa.

• erkki-täti

Ei ole omia lapsia.
      - mutta on veljien lapsia, läheisiä

Työtä enemmän kuin haluaisin.

Eronnut.
      -taidan viihtyä jo yksin

Ja ei kyllä kiinnosta matkustella, ihan tarpeeksi olen matkustellut ja nähnyt. Sukulaisia voin mennä tapaamaan.

• IamNobody

Ei lapsia, ei työtä, ei parisuhdetta.

Avioliitossa olen ollut. En kosinut, mutta vastasin myöntävästi kosintaan. Kuten muutama muukin tässä ketjussa, en arvosta avioliittoa. Suostun, jos se on tärkeää kumppanille.

En ole oikeasti saanut elämässäni mitään aikaan. Helposti moni ajattelee et "kai sä nyt jotain". Mut ainoo asia et parilla kaukoreissulla olen käynyt. Tällä hetkellä vihaan elämääni. Mulla ei o mitään, nousen aamulla ylös, syön, olen koneella ja yritän harrastaa liikuntaa. Voisin hyvin tehdä itsemurhan, mutta en luovuta. Haluan olla vielä joskus onnellinen, edes hetken verran.

Kymmenen vuoden päästä haluan vastata kysymykseen: Mitä olette saaneet elämässänne aikaan?

- Pääsin pois siitä syvästä pimeästä kaivosta. En ole enää syrjäytynyt.

• elluhalloBY

Kaikki olen saanut
      Myöskin menettänyt
      Lapset parasta (*_*)
      Työtä oon saanut tehdä
      Työtä on piisannut
      Rakkauden sain
      Mutten kestävää

• KaikellaEiOleMerkitystä

En ole saanut elämässäni mitään aikaan. Olen odottanut ja odottelen tässä ehkä vuosikymmenten kuluttua tapahtuvaa luonnollista kuolemaani uteliaan toiveikkaana.

• justgimmethemoney

Kyllä se raha ja varallisuus on tärkeintä miehen elämässä, enkä edes mitenkään sarkastisesti siteerannut darkkista..Mitä järkeä jossain v*tun avioliitossa?? Lasten hankinnassa ehkä jotain, mut onhan meitä täälä jo ihan vitusti.

• m-i-e-s

On lapsia, tietäisitte vain kuinka monta ja monen kanssa. =P
      Päätoimeentulo firma, sivutoimeentulo harrastetyöt.
      Leski! Turkkilainen palkkamurhaaja tuli halvemmaksi, kuin vaimon ylläpito kampaamo, jalkakylpy, hieronta, mani- ja pedikyyrihoidot. =D (henkivakuutus toi murto-osan takaisin useamman vuoden surkeasta 30k sijoituksesta =P)

• montajuttuamielessä

Olen ansainnut eläkkeeni työlläni. Siitä olen tyytyväinen.Saisihan se olla isompi se eläke,mutta tällä mennään.Hyväntekeväisyystyötä ole tehnyt tuolla kirkolla.Ikinä en lähtisi VOK auttamaan,sinne sopii miehet passaamaan vierailta mailta tulleita turvapaikanhakijoita.
      En ymmärrä noita ihmisiä,jotka suoltavat lapsia sossun piikkiin. Lapsi tietenkin on tervetullut ja viaton kun tulee,mutta tuo tahallinen tekeminen niitä nälkään ja puutteeseen on väärin.

• Kaipaus.elämään.kanssasi

Miksipä selitellä täällä omasta menneisyydestäni !, koska et ole kuitenkaan kiinnostunut minusta lainkaan.
      Kuitenkin tulee eteen sellaiset seikat jotka estää suhteen lämpenemiseen.
      Jokainen tietää kuitenkin ne seikat joita en maininnut.

• Onko lapsia, - On.

onko vakityö, - Ei, olin alanvaihtaja ja opiskelija kun tulin raskaaksi.

olette naimisissa? - En ole. Olen ollut ja täytyy sanoa, etti se elämästä mukavempaa tee.

Nuo kolme asiaa on tärkeitä joita kaikkia tavoittelee. - On paljon muitakin asioita, nämä on niitä perinteisempiä, jotka ei enää nykyihmistä kaikissa osin nappaa.

• pihtarihuora

työtä on piisannut niin paljon kun viitsii tehdä,talo ostettu ja maksettu,yksi pitkä ja hyvä parisuhde takana,metsää olen ostanut,aion jättää sen rauhoitukseen.koska teen fyysisesti raskasta työtä olen alkanut säästää siltä varalta että joskus en enää jaksa,nyt on sen verran säästössä että voin halutessani lopettaa työt 55 vuotiaana.kaiken olen saanut mitä halusin ja enemmänkin

• kaisanoasaa

Leivästä paskaa.

• Tarvitseeko tässä elämässän nyt niin kauheasti saada aikaiseksi. Minä ainakin tavoittelen lähinnä nautintoa, mitä se milloinkin sattuu tarkoittamaan.

Lapset, avioliitto ja vakityö, ainakaan yhdistettynä, tuskin on kovin monen unelmien täyttymys, kuten tästäkin ketjusta käy selväksi.

• tarralenkkari666

En ole koskaan tavoitellut noista mitään muuta, kuin vakityötä. Senkään saamista en ole laskenut aikaan saamiseksi, vaan välttämättömyydeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1868
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1342
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1297
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1022
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      972
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      837
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      791
    Aihe