Mikä palstalaisissa ärsyttää eniten?

kysynpähänvain

Mikä teitä ärsyttää palstalaisissa eniten? Mua ärsyttää se, että olen tehnyt helvetin paljon töitä sen eteen että saisin pillua ja sitten kun kerrankin saan niin en saa mitään tunnustusta tai arvostusta sille tällä palstalla koska pillunsaannin kohde oli liian ruma ja lihava. Todella ärsyy eka kitua kun ei saa pillua ja sit kun saa niin sitä ei jotenkin "mukamas lasketa" täällä:(

66

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =DDD....Tää oli hyvä..... ;D

    • Lyyrikko

      Eihän siitä mene edes poikuus, jos nainen on ruma! Koska sitä ei lasketa. Että tiedä sinäkin se saatana!!

    • 5plus7

      tätähän tää on aina, ätmi ei saisi harrastaa seksiä ruman pullukan kanssa, siinä nälvitään sekä läskiä että ätmiä kun pani läskiä, hardcore ätmikään ei nouse ätmiksi palstavakkareiden mukaan jos panee XXXL-mimmiä

    • 50AchievementPoints

      Sinunlaiset typerykset ovat pellejä, jotka kuvittelevat, että teille pitäisi jakaa urhoollisuusmitali tammenlehville, kun nussitte jotain läskiä. Miten olisi palkinnoksi WoW achievement "Fat Girls Need Love Too", 50-achievement pointtia, ja sotanorsu mountti?

      Ainoa palkintosi oli paneminen itsessään, ja jos se ei tuonut tyydytystä, niin sitten petit vain itseäsi ja olet typerys, sillä minä en sinulle sotanorsu-mounttia tule siitä hyvästä antamaan.

    • Mu...

    • Randez

      eniten ärsyttää MAT-uskovaiset

      • Naisasialooseri1

        MAT ei ole uskonto, vajakki. MAT on totta.


    • Jankuttaminen. Hauki on kala hauki on kala...vitthu jospa se onkin lintu. :)

      • hyvä.sinun.on.puhua

        Jos olisit mies niin sinäkin jankuttaisit koska kyseiset ongelmat kuten naisten hypergamia on ja pysyvät..


      • hyvä.sinun.on.puhua kirjoitti:

        Jos olisit mies niin sinäkin jankuttaisit koska kyseiset ongelmat kuten naisten hypergamia on ja pysyvät..

        En nyt tarkoittanut välttämättä juuri niitä asioita, vaan yleensä. Kierretään kehää ja lopputulos on kehä jota katsellaan eri suunnilta, mutta kehä vaan jatkuu jatkumistaan. Kehästä pois pääsynä on muuttaa jotain ajattelussa.


      • ei.kiva.sönkkö.tänään

        en ole ennen nähnyt sönkön kiroilevan onkohan sönkkö riitaisella ja vit.uilevalla päällä ja haastaa riitaa


      • ei.kiva.sönkkö.tänään kirjoitti:

        en ole ennen nähnyt sönkön kiroilevan onkohan sönkkö riitaisella ja vit.uilevalla päällä ja haastaa riitaa

        Olenhan mä kiroillut useinkin, sulta on vaan mennyt ohi nämä kiroilu kirjoitukseni. :)

        Kyllä mä kiroilen ihan irl:kin. En ole mikään saippuasuu tässä kohtaa. En ole riitaisella tuulella, päinvastoin. Akupunktion jälkeen on aina parempi mieli. :D


      • atännä
        sönkkö kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut välttämättä juuri niitä asioita, vaan yleensä. Kierretään kehää ja lopputulos on kehä jota katsellaan eri suunnilta, mutta kehä vaan jatkuu jatkumistaan. Kehästä pois pääsynä on muuttaa jotain ajattelussa.

        Myönnän että tuo ärsyttää minuakin. :)


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Myönnän että tuo ärsyttää minuakin. :)

        Mikäpä ei ärsyttäisi...

        Toinen keino päästä ulos kehästä on jos naiset vaikkapa myöntävät tosiasiat. Silloin päästäisiin keskusteluissa eteenpäin.


      • Riiiiiiiiiiiii

        Muista taas kertoa meille kerta toisensa jälkeen nuo ns. tosiasiat. Sehän luontuu vanhasta muisista.


    • neverevermorenow

      kuppikuntien syntyminen

      • Jeps, Mä Ostan TÄN! ;P


    • Negatiivisuus.

      • atännä

        Joo. Tämä liittyy vahvasti tuohon jankkaamiseen ja kehän kiertämiseen.


      • atännä kirjoitti:

        Joo. Tämä liittyy vahvasti tuohon jankkaamiseen ja kehän kiertämiseen.

        Näin on närhen munat.


    • Apaa-vajattelija

      Minkä pitäisi ärsyttää ?
      Onko ärsyyntymätön jotenkin sairas vai onko se vain tyhmyyttä tai aivopesun tulos ?
      "Mikä kutakin kiihottaa, härkää häilyvä vaate" , kysyi Lauri Viita kirjassaan "suutariko suuri viisas". Nykyistä pitsa ja punviinijoukkoa tuntuu kiihottavan ja ärsyttävän kaikki mikä poikkeaa omasta navasta . Mikä sitten aiheuttaa "itku-potku raivarin" ? Koiranpaska, tupakointi,toisen ajatukset tai mikä muu tahansa. Yleensä seikat joille ei mahda mitään, se mille mahtaisi jää sivuasiaksi. Kun muuta sitten ei voida pistetään hulinoiksi tai "pasautetaan lääkkein" kallo tilaan jossa on "autuas pöpelokkö". Voidaan vaikka "sometella" jollekkin lopputilivaatinus vaikka nenän niistämisestä. Kyllä on yhteiskunnassa mukavaa kun saa kirjastossakin tapella ja vaatia vallankumousta lopuksi vaikka paiskata jonkun ikkunat päreiksi !!

      • Pihtarikurppa

        Ärsyyntymättömyys on merkki monesta asiasta: a) aihe ei kosketa sua b) aihe koskettaa, mutta olet sinut sen kanssa c) et tajua, että aihe koskettaa sua d) heikko yritys. Noin alkuun. Kaikkien ihon alle on mahdollista päästä, toisille helpommin, toisille vaikeammin.


    • näkemys

      Palstalaisissa ärsyttää tuo epätodellisuuden tuntu jutuissaan.
      Varma nakki taitaa olla toisen vaimo?Näyttää siltä,että sinkkumies on vapautunut ja elementissään kun saa toisen muijaa.

    • opiujhjhdhg

      Naisia on vaan kolmea tyyppiä: kauniit, parikymppiset naiset / rumat läskit, joilta saa pil...ua / kurpparaivoiset keski-ikäiset. Miehiä myös: rumat ätmit / komeat, rikkaat, treenatut, sosiaaliset ytmit / naista hakkaavat jännämiehet.

      • Pihtarikurppa

        Entä rumat läskikurpat? Pahimpia kaikista!!


      • opiujhjhdhg
        Pihtarikurppa kirjoitti:

        Entä rumat läskikurpat? Pahimpia kaikista!!

        Tai naista hakkaava ruma ätmi!! :)
        (Kiva "nähdä" suakin -fanitan sun juttuja..)


    • Pihtarikurppa

      Ah, vihdoinkin kommentoitava aloitus! Komppaan Sönkköä tuossa kehävänkäämisessä. Monista aiheista saisi hyvääkin keskustelua aikaiseksi, mutta kun ei. Parin kirjoitustyylit saa multa melkein verisuonen päästä poikki (aivan, välimerkitön ja MGTOW -argh!). Tietysti myös nämä vakkaritrollit ja laitoksista karanneet kidutusfantasioineen ja mielikuvitusraportteineen.

      • Pihtarikurppa

        Pakko kuitenkin lisätä, että sisällön jankkausjargonista huolimatta pidän joistakin vakkarijääristä kirjoitustyylin vuoksi. Ei, hc-ätmel ei kuulu heihin.


      • Pihtarikurppa kirjoitti:

        Pakko kuitenkin lisätä, että sisällön jankkausjargonista huolimatta pidän joistakin vakkarijääristä kirjoitustyylin vuoksi. Ei, hc-ätmel ei kuulu heihin.

        Hmph, en edes haluiskaan. >:-(


      • Ikis__M
        Pihtarikurppa kirjoitti:

        Pakko kuitenkin lisätä, että sisällön jankkausjargonista huolimatta pidän joistakin vakkarijääristä kirjoitustyylin vuoksi. Ei, hc-ätmel ei kuulu heihin.

        Olisiko ne jäärät ehkä oikeassa ja siksi pidät?


      • "MGTOW -argh!"

        UnGalaBunGala vaan Sullekin.... ;P

        ...voipi tuo olla jotain muutakin, kun teillä likoilla, nuo jutut menee joskus sekaisin... ;D

        Btw. Välimerkitön mies ei ole vielä kertonut, että haluaisi takaisin pisteensä ja isot kirjaimensa...tasapainon laki Nääs.. ;P


      • Pihtarikurppa
        MGTOW kirjoitti:

        "MGTOW -argh!"

        UnGalaBunGala vaan Sullekin.... ;P

        ...voipi tuo olla jotain muutakin, kun teillä likoilla, nuo jutut menee joskus sekaisin... ;D

        Btw. Välimerkitön mies ei ole vielä kertonut, että haluaisi takaisin pisteensä ja isot kirjaimensa...tasapainon laki Nääs.. ;P

        Totta tuokin, olette tosiaan toistenne vastakohtia. Mä en vaan kestä kertakaikkiaan tuota välimerkkien yli- tai aliviljelyä. Säälittävää mun osalta, että nussin nykyään vain pilkkua.


      • Pihtarikurppa
        Ikis__M kirjoitti:

        Olisiko ne jäärät ehkä oikeassa ja siksi pidät?

        Ei, kuten sanoin, jargonista HUOLIMATTA pidän kirjoituksista, koska tyyli on selkolukuista ja kulkee eteenpäin. Sinä heilut siinä rajoilla.


      • Pihtarikurppa
        HC-ätmel kirjoitti:

        Hmph, en edes haluiskaan. >:-(

        Juuri tuosta en pidä.


      • Pihtarikurppa kirjoitti:

        Totta tuokin, olette tosiaan toistenne vastakohtia. Mä en vaan kestä kertakaikkiaan tuota välimerkkien yli- tai aliviljelyä. Säälittävää mun osalta, että nussin nykyään vain pilkkua.

        "Säälittävää mun osalta, että nussin nykyään vain pilkkua."

        Ei siinä ole mitään säälittävää, jos et ole ollut, etkä ole ns. VapaaOttelija?... ;P

        Säälittävämpää se olisi, ainakin joillekin.... alkaa itse puhtaaksi seksileluksi toiselle ja käytää toista puhtaana seksileluna, josta kaiken lisäksi voi tulla haavereita puolin ja toisin, sekä vielä kutsumattomia vieraita kehoon.... ;P


    • Neitsytsetä

      Se kun tunnustan olevani HC-ATM ja neitsytsetä, sitä ei uskota vaan minua epäillään huijariksi ja peluriksi.

      • atännä

        Kirjoittelet sen verran fiksusti, että vaikea uskoa ettei joku ole ihastunut persoonaasi irl. Tai varmaan onkin, olet tietysti jäätynyt ja hannannut. ;)
        Tai sitten et vaan osaa sitä soidinmenoa :)


      • Neitsytsetä
        atännä kirjoitti:

        Kirjoittelet sen verran fiksusti, että vaikea uskoa ettei joku ole ihastunut persoonaasi irl. Tai varmaan onkin, olet tietysti jäätynyt ja hannannut. ;)
        Tai sitten et vaan osaa sitä soidinmenoa :)

        Toinen asia joka ärsyttää palstalla on naiset jotka lukevat ajatuksia :/

        Menen askartelemaan foliohatun.


      • Pihtarikurppa
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Toinen asia joka ärsyttää palstalla on naiset jotka lukevat ajatuksia :/

        Menen askartelemaan foliohatun.

        Aina hyvä idea! :-) Mulla on jo kolme, yksi palstaa varten.


    • Häpeäisit_edes

      No ei sitä pidäkään laskea. Olet nyt melkeinpä tehnyt itsestäsi homon. Jos pystyt panemaan rumaa läskiämmää, niin pystyt varmaan myös panemaan karvaperseistä raksaäijää.

      • karvaperse.kiinnostaa

        Yhden läskin vanhan juopon karvainen perse kiinnostaa minua. Olenko homo?


      • Vertailukunniaan

        Tuon mukaan sulle on sama hoikka urheilijanainen ja hoikka urheilijamies. Ihan samaa sarjaa molemmat.


      • Äädämi111111
        Vertailukunniaan kirjoitti:

        Tuon mukaan sulle on sama hoikka urheilijanainen ja hoikka urheilijamies. Ihan samaa sarjaa molemmat.

        Ei tietenkään ole, koska on luonnollista ja normaalia haluta työntää kyrpänsä siihen naiseen. Sen sijaan miesten perseitä himoitsevat ovat kieroonkasvaneita pervertikkoja ja suolensa nussittavaksi tarjoava mies pitäisi suorastaan armahtaa mestaamalla.


    • TOP 3

      1. Naisten syyttäminen kaikesta mikä maailmassa ja omassa elämässä on pielessä.

      2. Joidenkin palstalaisten haluttomuus keskustella mistään asiallisesti.

      3. Linkit Iltalehden "julkkiksia" koskeviin "artikkeleihin".

      • Mutta eikö jo pelkästään tasa-arvon nimissä ole kohtuullista, että naisia syytetään ainakin puolesta maailman ja oman elämän pielessä olevista asioista?


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Mutta eikö jo pelkästään tasa-arvon nimissä ole kohtuullista, että naisia syytetään ainakin puolesta maailman ja oman elämän pielessä olevista asioista?

        50-50 kuulostaa ihan reilulta.


      • 12121212

        4. tissinaisten kuvien linkkaaminen?


      • 12121212 kirjoitti:

        4. tissinaisten kuvien linkkaaminen?

        Ei täällä mun mielestä ole kauheasti linkkailtu tissinaisten kuvia.

        4. Jälkeenjäänyt pillun vonkaaminen.


      • 12121212


      • Ikis__M

        Myönnän ykkösen ja kolmosen mutta nekin on vain siksi että täällä pitää viihdyttää muitakin kuin sinua.


      • 12121212

      • Ikis__M kirjoitti:

        Myönnän ykkösen ja kolmosen mutta nekin on vain siksi että täällä pitää viihdyttää muitakin kuin sinua.

        Täh, eikö maailma pyörikään pelkästään minun ympärillä.. No, olkoon menneksi, mutta vähän kyllä tekee pahaa.


      • helmiä.sioille



      • helmiä.sioille

      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Täh, eikö maailma pyörikään pelkästään minun ympärillä.. No, olkoon menneksi, mutta vähän kyllä tekee pahaa.

        No ei, paitsi jos hurmaat jonkun niin sille sitten pyörii sinun ympärillä :)


      • helmiä.sioille

      • helmiä.sioille

      • toinen.tuurijuoppo

        Pistä -hyvä mies- se korkki kiinni jo! :)


      • helmiä.sioille

    • Fdsklfdsklssdf

      Ei mikään. Tartun henkisesti vain sisällöllisiin viesteihin jonka jälkeen kaikki emotionaalinen sisältö käydään mielen näytelmälavalla, jolloin itse voi olla objektiivinen nukkemestari kuvion yläpuolella. Tällä sisäisen keskustelijan nukella ja ajatuksella "Kuinka minä vastaisin tähän keskusteluun jos olisin keskustelija palstalla" ulkoistan vastaajan itsessäni ja saavutan siten melko absoluuttisen immuniteetin henkisellä tasolla etenkin ylenmääräisiä negatiivisia tunteita vastaan.

      Jos ja kun edustan negatiivisuutta on se loppujen lopuksi omaani. Hupaisaahan on että estradille yleisön antamat kehut ja positiivinen huomio siirtyvät valvomoon asti, jolloin palstan lopputulos on huonona päivänä neutraali ja hyvänä positiivinen.

      Miksi hävitä jos voi myös voittaa?

    • Rose_91

      Rasittavinta ovat ehkä seuraavat asiat:

      1. Se, että kaikista asioista syytetään aina naisia.
      - Sori vaan, mutta kumpikin sukupuoli on tehnyt tällä pallolla osansa vääryyksistä

      2. Muiden keskustelijoiden nimittely.
      - Huora, lutka, tyhmä, homo, parisuhdehuora, idiootti, sika, vässykkä, läski.... kaikkea mahdollista ihmiset saavat täällä kuulla jos kehtaavat olla eri mieltä jostain asiasta. Asiallisetkin kirjoittajat saatetaan haukkua pystyyn. Mielestäni aikuisten ihmisten pitäisi osata käytöstavat.

      3. Muiden mielipiteiden väheksyntä vedoten katkeruuteen, kurpparaivoon tms.
      - Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Jos joku on eri mieltä, ei se tarkoita, että tämä olisi jotenkin katkeroitunut, vihainen, epäonnistunut tai jotain muuta vastaavaa. Mutta onhan tuollaisiin asioihin vetoaminen tietysti helppo tapa yrittää hiljentää keskustelijat ilman todellisia argumentteja.

      • fdslkmlkmfdsfdsfds

        Numeroidut listat ovat aina isku vasten kasvoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe