Miksi naiset vihaa ätmeja ja rakastaa jännämiehiä

kertokaanyt

Miksi naiset ei ole suvaitsevaisia. Naiset rakastaa myös mamuja???

11

169

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukaan ei oo suvaitsevainen, kaikki vihaa erilaisuutta. Ihmisten maailmankuva on neulan pään kokoinen. Ja kaikki sen ulkopuolella on jotain mitä pitää vihata tai vähintään kääntää huomio pois asiasta.

    • äläolekohtelias

      Jos olet peruskohtelias parille väärälle tyypille elämässäsi, saat heistä elinikäisen riesan. Siinähän oppii, mitä harmaalla kyrpämassalla on aina mielessä.

      • Onneksi kohteliaisuudenkin voi lopettaa, jos käy liian raskaaksi.


    • Olipa järkevä aloitus taas. Onko se nyt sitten niin, että kaikki miehet on joko "ätmejä" tai "jännämiehiä"? Mihin jäivät tavalliset, ihanat miehet? Sellaisia minä ainakin olen aina rakastanut, enkä kumpiakaan aloituksessa mainittuja.

      • ryppis

        Ei aloitus olisi mitenkään merkittävästi järkevämpi, vaikka se olisi muodossa "Naiset rakastavat tavallisia ihania miehiä, mutta vihaavat ätmejä ja jännämiehiä. Miksi naiset eivät ole suvaitsevaisia?"

        Jokainen voi itse harjoitustehtävänä paikantaan ongelman ajattelussa.


      • ryppis kirjoitti:

        Ei aloitus olisi mitenkään merkittävästi järkevämpi, vaikka se olisi muodossa "Naiset rakastavat tavallisia ihania miehiä, mutta vihaavat ätmejä ja jännämiehiä. Miksi naiset eivät ole suvaitsevaisia?"

        Jokainen voi itse harjoitustehtävänä paikantaan ongelman ajattelussa.

        Ai ei vai? Kyllä minä ainakin osaisin paljon helpommin vastata tuohon, koska suomeksihan tuo kääntyisi: "Miksi naiset rakastavat tavallisia, ihania miehiä eivätkä typeriin teorioihin uskovia hölmöjä miehiä?"


      • Marrrnie kirjoitti:

        Ai ei vai? Kyllä minä ainakin osaisin paljon helpommin vastata tuohon, koska suomeksihan tuo kääntyisi: "Miksi naiset rakastavat tavallisia, ihania miehiä eivätkä typeriin teorioihin uskovia hölmöjä miehiä?"

        "Miksi naiset rakastavat tavallisia, ihania miehiä eivätkä typeriin teorioihin uskovia hölmöjä miehiä?"

        No mitä sinä sitten vastaisit tuohon kysymykseen??? ;D

        Btw. ei ne kaikki teoriat yms. ihan pelkkää roskaa ole, vaan on niissäkin totuutta mukana.....vaihtelavasti, eli riippuu ihan yksilöstä/yksilöistä, miten kukakin tiedostamatta/tiedostaen aikuisten oikeasti toimii....


    • tämä-selvä

      Jos olet komea saat naisilta pillua, jos olet ruma saat naisten vihat päällesi. Naisten mielestä ruma mies ei voi olla edes kaveruuden arvoinen

      • niinettä

        Yksittäisten rumien miesten mielestä "kaveruus" on olemassa vain siksi, että mies voi yrittää kerta toisensa jälkeen. Mitäpä sellaisella "kaveruudella", mikä on vain riesaksi vuodesta toiseen.


      • SuojaRaja
        niinettä kirjoitti:

        Yksittäisten rumien miesten mielestä "kaveruus" on olemassa vain siksi, että mies voi yrittää kerta toisensa jälkeen. Mitäpä sellaisella "kaveruudella", mikä on vain riesaksi vuodesta toiseen.

        Tämä on huomattu niin monta kertaa, miehen mielestä hänen kanssaan ei voi olla vain ystävä.


    • Kfdkjnfdsfdsfds

      No mamuthan on eksoottisen näköisiä ja siellähän on paljon komistuksiakin mukana etenkin nuoremmissa mamuissa. Koska sielläpäin maailmaa ei väki ole selvästikään (nuorena) juurikaan obeesista ja partahan noilla kasvaa komeasti niin nuohan ovat hyvin maskuliinisen näköisiä, joten onko ihmekään että naisen silmää miellyttää?

      Ihan samalla tavalla mies on valmis sietämään naiskulttuurillista paskaa tietyn verran enemmän jos naama on kaunis ja kroppa timmi. Miksi naisetkaan ei luopuisi kulttuurikriteereistään ja sietäisi tiettyä määrää paskaa kohtelua namu-mamumieheltä?

      Jos ahdistaa niin säästä rahaa ja lennä hakemaan kaukoidästä oma erikoisväritetty taskuvenus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe