Tatuoitu, tupakoitsija, kova uhoamaan ja mahdollisesti väkivaltainen kun hän on. Epäsiisti tukka ja aina parta ajamatta vielä.
Onko DarkFear jännämies?
9
161
Vastaukset
- Kalju-on-siisti
Totuuden nimessä korjattakoon että hänellä ei ole epäsiistiä tukkaa, koska.. Sitä ei vain ole.
Kyllä mulla tukka päässä on ja tietenkin vielä tuuhea ja hyvälaatuinen, koska täytyyhän sitä AINA SUVAITSEVAISELLA JA NYKYAIKAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ OLLA HYVÄLAATUINEN JA TUUHEA TUKKA PÄÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Ne kaljut taas sopivat paremmin just niille talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneille ahdasmielisille militaristipaskapersujunteille, joita tämäkin palsta on oikein täynnä. Etkös sä ole itse myös just sellainen??
- faninsa
En tiedä onko jännämies, voi ollakin, mutta ainakin arvostan häntä!
Kiva kuulla, jos joku täällä mua arvostaa:) Oon aika varma siitä, että oot joko nainen tai normaalijärkinen mies, eli parisuhteessa oleva tai ainakin sellaisessa joskus ollut. Tuskin sä ainakaan mikään ätmiluuseri oot, jos kerrot mua arvostavasi.
- sinkku.nainen
DarkFear kirjoitti:
Kiva kuulla, jos joku täällä mua arvostaa:) Oon aika varma siitä, että oot joko nainen tai normaalijärkinen mies, eli parisuhteessa oleva tai ainakin sellaisessa joskus ollut. Tuskin sä ainakaan mikään ätmiluuseri oot, jos kerrot mua arvostavasi.
Arvostan myös. Rammmstein!!!! (hyvä musamaku tms.)
- erkki-täti
Hän uskaltaa olla kiihkeä tunteissaan. Tosin kuin moni muu.
"Lyön 500 kertaa kirveellä päähän" tuskin kuulostaa uskottavalta käytännön toiminnalta tai uhkaukselta. Mutta vitun läski-persu-feministi-lutka-vihaan-sua kuulostaa pahalta tunne-sykkyrä-mykkyrältä. Ne ovat vaarallisia ympäristölle, varsinkin urospuolisten esittämänä. Naarailla tuppaa kääntymään sisäänpäin, esim. viiltelyksi.- nihhhhhhhhhhh
Tuo "Lyön 500 kertaa kirveellä päähän" kuulostaa ihan jonkun hilloviikkoja viettävän naisen kiukuttelulta. Mitään miehekästähän tuossa ei ole koska Miehen ei tarvitsisi kuin lyödä kerran ja kovaa kirveellä ja vihulaisella olisi nirri sen jälkeen pois. Luin kerrran yhtä tutkimusta jonka mukaan on tyypillistä nimenomaan naispuolisille murhaajille se että uhria puukotetaan varmuuden vuoksi kymmeniä ellei satoja kertoja. Miespuolinen murhaaja iskee pari iskua ja poistuu sen jälkeen paikalta rennoin mielin.
- ryppis
Niin miten voi edes lyödä 500 kertaa kirveellä päähän. Luulisi, että pää on jo aika tunnistamaton siinä vaiheessa. Ei ole mitään mihin lyödä. Tai sitten pää on tosi iso alun perin.
ryppis kirjoitti:
Niin miten voi edes lyödä 500 kertaa kirveellä päähän. Luulisi, että pää on jo aika tunnistamaton siinä vaiheessa. Ei ole mitään mihin lyödä. Tai sitten pää on tosi iso alun perin.
Jeps, totta puhut.....psykoottinen raivo tulee mieleen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240