Törmään tämän tästä semanttisiin käsien vääntelyihin sinkkuuden syvimmästä olemuksesta. Ilman tulosta.
Vaikka olisin sidottu minkälaisiin kuvioihin ja sosiaalisiin konteksteihin, niin minussa elää vahvana tietoisuus siitä, että sinkkuus on pysyvä olotila, jonka epävarmaa ja heppoista olemusta tuetaan erilaisilla liitoksilla ja yhteistyöanomuksilla. Kuitenkin näen tällaisen tuen ydinsinkkuutta heikentävänä toimintana, sillä se rajoittaa henkilökohtaista vapautta, joka sinkulla eittämättä on ja josta hän voi nauttia päivittäin.
Eli kysymys on sidoksista. Sidottu ihminen nakertelee mielellään kettinkejään, sillä löydetty heikoin lenkki pettäessään avaa kaikki ovet. Mutta mihin.
(Hihitystä)
Sinkkuuden laajennusosa
Luolamadonna
2
63
Vastaukset
Sinkkuuteenko?! 80
;P- Luolamadonna
Näin ajattelin. Oikeastaan tämä on klassinen kehäpäätelmä, joka mielestäni kuvaa hyvin ihmiselämän arkea tasapainottelussa näkymättömän, hajuttoman ja mauttoman vaijerin päällä. Hyvässä lykyssä se ei edes tunnu miltään.
(Trapetsinaurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162