Aina välillä tuolla nettideitissä tulee prifiilitekstissä tällainen lausahdus vastaan "En etsi 27/7 suhdetta". Tämä on hiukan hämmentänyt minua mitä tällä tahdotaan tarkoittaa? Mitä teidänmielestä tämä sanonta sarkoittaa ja mien tämän ymmärrätte?
Itselleni ensimmäisenä pulpahtaa mieleen, että tämä olisi 'vanhemmansukupolven' sanonta fuckbuddy/FWB suhteesta.
Tai suhteesta jossa asutaan erillään, mutta tapaillaan aika tiheään kuitenkin ja uskollisia toisille seksin suhteen. Eli vähän kuin jäädytettäisi parisuhteen muodostaminen tapailu/deittali asteelle.
"En etsi 27/7 suhdetta"?
49
905
Vastaukset
- hienosti.sanottuna
vakkari seksii hakee ja jolla on muitakin miehiä joiden kanssa sama juttu eivät hae seukkaamista vaan silloin tällöin panoa se on hienommin ilmaistu tai netti slangia olen maksullinen
- Normaaliamenoa
Joo näitä vakkariseksin hakijoita on www.seksi24.net sivusto täynnä, myös minä olen siellä
- atännä
Minä tarkoittaisin tuolla sitä, ettei oma elämä lopu seurusteluun. Harrastukset, ystävät ja työt ovat elämässä kuten ennenkin, mutta siinä on aikaa parisuhteellekin. Kunhan se ei syö jo olemassa olevaa hyvää elämää. En siis halua nyhvätä toisen kyljessä 24 tuntia 7 päivänä viikossa, mutta toista voi nähdä vapaa-ajalla ja toisen luona voi vierailla yökylässä sopivasti puolin ja toisin. No toki se oma elämä joustaakin, mutta lähtökohta on se, ettei eletä toisen kautta, toisessa takertuneena.
- nettinaisten.aivoitukset
ei taida ätännästä saada kunnon naista ja ne ystävät ei ole toisia naisia vaan entisiä miesystäviä ja pano kavereita jos olis naisia niin ne sanois mee miehesi luokse hekin ovat omansa kanssa ellei ole toinen samanlainen kukasta kukkaan hyppijä ja niin miksi et halua syödä iltapalaasi rakkaasi kanssa vai eikö silloin ole kyseessä rakas vaan odotat siltä oikeasti rakkaalta myöntävää vastausta
- flowersreally
Sitä että ihminen ei tiedä itsekään mitä haluaa, hän luulee hallitsevansa kaikkea, muttei ymmärrä että hallinnan illuusio muuttaa epätoivoiselle etikankin hunajaksi.
Tarkoititko, että etikka muuttuu hunajaksi omassa mielessä, mutta todellisuus on jotain muuta?..... ;P
Mielenkiintoinen kommentti, joka jostain syystä ei näy aivan selkeänä minulle, vaan tuntuu, että siinä on hieman tulkinnan varaa, eli ei ole moniuloitteinen, mutta kuitenkin.....- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Tarkoititko, että etikka muuttuu hunajaksi omassa mielessä, mutta todellisuus on jotain muuta?..... ;P
Mielenkiintoinen kommentti, joka jostain syystä ei näy aivan selkeänä minulle, vaan tuntuu, että siinä on hieman tulkinnan varaa, eli ei ole moniuloitteinen, mutta kuitenkin.....Olen huono selittelemään, joten mielikuvituksesi lentäköön valtoimenaan kuin kevätpörriäinen, kuten sinäkin.
- atännä
Voi tosiaan joissain tapauksissa tarkoittaa tuotakin.
Minä tosin en edes kuvittele hallitsevani yhtään mitään. Mun elämäni on kokonaisuudessaan ihanaa kaaosta. :) No jaa, pärjään hyvin sen kaaokseni kanssa, kun mulla ei ole tapana stressata pikkuasioista tai sellaisesta, mille en voi mitään. Onko se sitten kaiken hallitsemista, ehkä? - flowersreally
atännä kirjoitti:
Voi tosiaan joissain tapauksissa tarkoittaa tuotakin.
Minä tosin en edes kuvittele hallitsevani yhtään mitään. Mun elämäni on kokonaisuudessaan ihanaa kaaosta. :) No jaa, pärjään hyvin sen kaaokseni kanssa, kun mulla ei ole tapana stressata pikkuasioista tai sellaisesta, mille en voi mitään. Onko se sitten kaiken hallitsemista, ehkä?Se on varmastikin taito sinänsä, olla osa-aikaisessa suhteessa, osapäivärakastunut.
- atännä
flowersreally kirjoitti:
Se on varmastikin taito sinänsä, olla osa-aikaisessa suhteessa, osapäivärakastunut.
Rakastan montaakin ihmistä, vaikkemme ole fyysisesti toistemme lähellä kovinkaan usein. Ei se minulla niin mene, että poissa silmistä, poissa mielestä.
Yksi ystäväni on 24/7 -tyyppi. Sellainen sopii toisen samanlaisen kanssa yhteen, mutta jos toinen on erilainen, ne hänen suhteensa kuolee siihen että toinen ahdistuu ja tukehtuu, lopulta rimpuilee itsensä väkisin vapaaksi. - flowersreally
atännä kirjoitti:
Rakastan montaakin ihmistä, vaikkemme ole fyysisesti toistemme lähellä kovinkaan usein. Ei se minulla niin mene, että poissa silmistä, poissa mielestä.
Yksi ystäväni on 24/7 -tyyppi. Sellainen sopii toisen samanlaisen kanssa yhteen, mutta jos toinen on erilainen, ne hänen suhteensa kuolee siihen että toinen ahdistuu ja tukehtuu, lopulta rimpuilee itsensä väkisin vapaaksi.Nii, me taidetaan puhua vähän eri asiasta. Mä en näe ihmissuhteita (enkä usko että säkään) vain fyysisenä yhteytenä, joten siksi pelkästään fyysisen yhteyden määrästä keskustelu on epärelevanttia. Ristiriita kun on just sillä kokonaisvaltaisemmalla ja syvällisemmällä tasolla.
Halutaan ”parisuhdetta, joka räjäyttää maailman, vie jalat alta, sisältää kemiaa ja syvää henkistä yhteyttä. Mieluummin ollaan yksin kuin tyydytään yhtään vähempään”
Mut sit todellisuus: ”Let’s see, sä saattaisit mahtua mun kalenteriin kahden viikon päästä, pilateksen ja ranskan tunnin väliin, eiku hei sorge, siin mä nään mun bestiksii, mut miten ois sit kolmen viikon päästä”.
Halutaan se kaikki, mutta ehdollisena, säännösteltynä, aikataulutettuna. Miten se huuma ja syvä yhteys syntyy puristuksen alaisena, ku aikataulutettu pakaratreeni? Halutaan kuumaakin kuumempaa, mutta kuten pete sanoi, jäädytetään homma jo alkuunsa. Homma ei täsmää mulle ja väitän, että se on monelle itsepetosta. Haluttais tunteiden jättipotti toiselta, muttei olla itse valmiita panostamaan ku joskus ja jouluna.
Mä en ainakaan edes yrittäisi hurmata henkilöä, joka sanoisi, että mulla on lupa yrittää hurmaamista keskiviikkoiltaisin ja jos hyvin menee, niin ehkä kerran kuussa viikonloppuisin.
Mä en myöskään koskaan ottaisi yhteyttä henkilöön, joka sanoisi, että olet tervetullut elämääni kunhan suhde ei syö muuta hyvää elämää. Ei hyvä ihmissuhde syö muuta elämää, joten jättäisin testin väliin ja antaisin henkilön parannella traumansa. - atännä
flowersreally kirjoitti:
Nii, me taidetaan puhua vähän eri asiasta. Mä en näe ihmissuhteita (enkä usko että säkään) vain fyysisenä yhteytenä, joten siksi pelkästään fyysisen yhteyden määrästä keskustelu on epärelevanttia. Ristiriita kun on just sillä kokonaisvaltaisemmalla ja syvällisemmällä tasolla.
Halutaan ”parisuhdetta, joka räjäyttää maailman, vie jalat alta, sisältää kemiaa ja syvää henkistä yhteyttä. Mieluummin ollaan yksin kuin tyydytään yhtään vähempään”
Mut sit todellisuus: ”Let’s see, sä saattaisit mahtua mun kalenteriin kahden viikon päästä, pilateksen ja ranskan tunnin väliin, eiku hei sorge, siin mä nään mun bestiksii, mut miten ois sit kolmen viikon päästä”.
Halutaan se kaikki, mutta ehdollisena, säännösteltynä, aikataulutettuna. Miten se huuma ja syvä yhteys syntyy puristuksen alaisena, ku aikataulutettu pakaratreeni? Halutaan kuumaakin kuumempaa, mutta kuten pete sanoi, jäädytetään homma jo alkuunsa. Homma ei täsmää mulle ja väitän, että se on monelle itsepetosta. Haluttais tunteiden jättipotti toiselta, muttei olla itse valmiita panostamaan ku joskus ja jouluna.
Mä en ainakaan edes yrittäisi hurmata henkilöä, joka sanoisi, että mulla on lupa yrittää hurmaamista keskiviikkoiltaisin ja jos hyvin menee, niin ehkä kerran kuussa viikonloppuisin.
Mä en myöskään koskaan ottaisi yhteyttä henkilöön, joka sanoisi, että olet tervetullut elämääni kunhan suhde ei syö muuta hyvää elämää. Ei hyvä ihmissuhde syö muuta elämää, joten jättäisin testin väliin ja antaisin henkilön parannella traumansa.Tuo sun ajatuksesi on kaunis. Todellisuus on vaan usein vähän toisenlainen. Etenkin näin vahvasti aikuisena ihmisillä on takana jo elettyä elämää, lapsia, vanhoja vanhempia, ystäviä, töitä ja muuta säännöllistä elämää. Ei niitä voi jättää eikä unohtaa uuden rakkauden tullessa elämään. Siksikin on hyvä, että sillä kumppanilla on samanlaiset arvot.
Vaikka asuisi toisen kanssa yhdessä, joskus on varattava kalenterista sitä kahdenkeskistä laatuaikaa. Laittaa lapset hoitoon, perua sukulaisten vierailut ja ylityöt.
Rakastuneena pakka sekoaa helposti, mutta siltikin on se muu elämä, josta pitää kantaa vastuu. - saatkukkasiaihanoikeesti
flowersreally kirjoitti:
Nii, me taidetaan puhua vähän eri asiasta. Mä en näe ihmissuhteita (enkä usko että säkään) vain fyysisenä yhteytenä, joten siksi pelkästään fyysisen yhteyden määrästä keskustelu on epärelevanttia. Ristiriita kun on just sillä kokonaisvaltaisemmalla ja syvällisemmällä tasolla.
Mä en myöskään koskaan ottaisi yhteyttä henkilöön, joka sanoisi, että olet tervetullut elämääni kunhan suhde ei syö muuta hyvää elämää. Ei hyvä ihmissuhde syö muuta elämää, joten jättäisin testin väliin ja antaisin henkilön parannella traumansa.kukkasia sulle..mä poimin ne tuolta kedolta
- romantiikkaa.myös.sulle
atännä kirjoitti:
Tuo sun ajatuksesi on kaunis. Todellisuus on vaan usein vähän toisenlainen. Etenkin näin vahvasti aikuisena ihmisillä on takana jo elettyä elämää, lapsia, vanhoja vanhempia, ystäviä, töitä ja muuta säännöllistä elämää. Ei niitä voi jättää eikä unohtaa uuden rakkauden tullessa elämään. Siksikin on hyvä, että sillä kumppanilla on samanlaiset arvot.
Vaikka asuisi toisen kanssa yhdessä, joskus on varattava kalenterista sitä kahdenkeskistä laatuaikaa. Laittaa lapset hoitoon, perua sukulaisten vierailut ja ylityöt.
Rakastuneena pakka sekoaa helposti, mutta siltikin on se muu elämä, josta pitää kantaa vastuu.romantiikan taikaa toivon sulle ja kedolta kukkia poimin siis myös sulle..pienen vinkin annan myös sulle..suorittaminen tappaa romantiikan
- 12121212
flowersreally kirjoitti:
Mä en myöskään koskaan ottaisi yhteyttä henkilöön, joka sanoisi, että olet tervetullut elämääni kunhan suhde ei syö muuta hyvää elämää. Ei hyvä ihmissuhde syö muuta elämää, joten jättäisin testin väliin ja antaisin henkilön parannella traumansa.Loistava kirjoitus. Jostain arvasin että olet todellisuudessa palstan ykköskirjoittaja, kunhan edes kerran kirjoitat vähän enemmän ;)
Olen tullut siihen lopputulokseen että parisuhdemielessä naiset eivät parane iän myötä. Millään tasolla. Ei fyysisesti tai henkisesti.
Kolme vaihetta: 1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot
30 naiselle suhteesta tulee on kuin avoin yhtiö, tärkeintä on käytännöllisyys arjen pyörittämisessä ja korkeamman elintason tavoittelu. On rakastuttu, saatu mies, nyt halutaan turvata resurssit loppuelämäksi. Kolmosvaiheessa oleva nainen on kykenemätön rakastumaan. Mies on kuin appi, palvelu muiden joukossa. Viikonloppuseuralaispalvelu, kamumies .
Kaikkea ohjaa biologia, naisen elämä on robottimaisen kaavamaista ja vaiheittaista. Vain yhteen elämänvaiheeseen kuuluu se rakkaus, romantiikka ja _sitoutuminen_ jota miehet haluavat. 12121212 kirjoitti:
Loistava kirjoitus. Jostain arvasin että olet todellisuudessa palstan ykköskirjoittaja, kunhan edes kerran kirjoitat vähän enemmän ;)
Olen tullut siihen lopputulokseen että parisuhdemielessä naiset eivät parane iän myötä. Millään tasolla. Ei fyysisesti tai henkisesti.
Kolme vaihetta: 1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot
30 naiselle suhteesta tulee on kuin avoin yhtiö, tärkeintä on käytännöllisyys arjen pyörittämisessä ja korkeamman elintason tavoittelu. On rakastuttu, saatu mies, nyt halutaan turvata resurssit loppuelämäksi. Kolmosvaiheessa oleva nainen on kykenemätön rakastumaan. Mies on kuin appi, palvelu muiden joukossa. Viikonloppuseuralaispalvelu, kamumies .
Kaikkea ohjaa biologia, naisen elämä on robottimaisen kaavamaista ja vaiheittaista. Vain yhteen elämänvaiheeseen kuuluu se rakkaus, romantiikka ja _sitoutuminen_ jota miehet haluavat.Jos uskot että kaikkien naisten elämä aina kulkee rataa
"Kolme vaihetta: 1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot"
niin minkälaisia "appeja" aiot tarjota. Eikö se ole sinun kannalta olennainen kysymys?- 12121212
scrg kirjoitti:
Jos uskot että kaikkien naisten elämä aina kulkee rataa
"Kolme vaihetta: 1. juoksut 2. vakiintuminen 3. menot"
niin minkälaisia "appeja" aiot tarjota. Eikö se ole sinun kannalta olennainen kysymys?Minun firmani myy puhelimia, ei appeja.
flowersreally kirjoitti:
Mä en myöskään koskaan ottaisi yhteyttä henkilöön, joka sanoisi, että olet tervetullut elämääni kunhan suhde ei syö muuta hyvää elämää. Ei hyvä ihmissuhde syö muuta elämää, joten jättäisin testin väliin ja antaisin henkilön parannella traumansa.Komppi tähän...Näen samoin kuin flowersreally.
12121212 kirjoitti:
Minun firmani myy puhelimia, ei appeja.
Mitä jos sun firman tuotekehitys tuottaa jatkossa parempia puhelimia? Saako vanhan ostanut päivityksen automaattisesti kaupan päälle, joutuuko siitä maksamaan jotain lisää vai käykö niin, että vanhaa ei enää tueta vaan puhelin2.0:lle etsitäänkin arvoisensa asiakas?
- dedsdsds
Vaikka sitä että molemmilla on jatkossakin omat asunnot ja ei olla koko ajan yhdessä (vaikka suhde saattaa sinänsä olla monogaaminen ja uskollinen)
- et.minkään.arvoinen
kyllä se tarkoittaa jos muita ei ole niin tavataan useammin ja jos muita niin harvemmin ja tarkoittaa pano suhdetta ei mitään muuta kuin naidaan aina silloin tällöin vain kelpaat panoksi et muuhun enkä halua viettää kanssasi aikaa ne on eri ihmiset kun rakastutaan ja suhteita aloitetaan ja sinuun en tunne yhtään mitään naidaan ja jos kuolet niin panot loppuu ja etsin uuden panon eikä tule tippa silmään olet vain pano
- 117
Minä olen ätännän kanssa samoilla linjoilla. Varsinkin mun ikäluokassa en ymmärrä sitä kauheata hinkua muuttaa yhteen. Minä olen mielummin yksin jos vaihtoehtona on vain panosuhde tai 24/7 kyki kyljessä.
- atännä
Luulen, että nuoremmilla tilanne on erilainen. Ei ole vielä niin paljoa vastuuta muista ihmisistä. Kun on oma elämä jo valmis, ei siihen tarvitse enää ketään samalla tavalla kuin nuorena. Ei ole tarvetta perustaa perhettä, ei ostaa yhteistä taloa tai muuttaa yhdessä toisen työn perässä. Ne on jo koettu. Nyt kaivataan kumppanuutta ja ystävyyttä.
Siinä on vaan semmonen juttu, että tuollainen erillään asuminen ottaa aikaa paljon enemmän kuin se, että asutaan samaa taloutta. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa tuollaiseen etäsuhteeseen vai mikä tuo onkaan, että asutaan omillaan ja tapaillaan säännöllisesti parisuhdetta leikkien. Ei todellakaan ole aikaa moiseen.
Mutta kun asutaan samaa taloutta, niin se toinen ei tavallaan ota sitä omaa aikaa lainkaan,vaan se yhdessä olo tulee siinä ihan iteksee. Jää tavallaan nämä "kyläilyt" pois.- atännä
CamelBoots kirjoitti:
Siinä on vaan semmonen juttu, että tuollainen erillään asuminen ottaa aikaa paljon enemmän kuin se, että asutaan samaa taloutta. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa tuollaiseen etäsuhteeseen vai mikä tuo onkaan, että asutaan omillaan ja tapaillaan säännöllisesti parisuhdetta leikkien. Ei todellakaan ole aikaa moiseen.
Mutta kun asutaan samaa taloutta, niin se toinen ei tavallaan ota sitä omaa aikaa lainkaan,vaan se yhdessä olo tulee siinä ihan iteksee. Jää tavallaan nämä "kyläilyt" pois.Sulla on tuossa omassa haaveessasi vaan se ongelma, että kaikki tehdään sun ehdoillasi. Et ole itse valmis muuttamaan toisen asuntoon tai vaihtamaan paikkakuntaa ja työpaikkaa. Tai lopettamaan omia harrastuksiasi. Näin olen sun kirjoituksistasi ymmärtänyt. Toinen joutuu luopumaan koko omasta elämästään sun elämäsi kustannuksella. Kyllä se parisuhteessa eläminen vaatii joustoa puolin ja toisin. Mun haaveissani se joustaminen on otettu huomioon. Kummallakin saa olla oma elämä.
Mutta tosiaan, tuosta ei kannata sen enempää kiistellä, koska kaikilla on omanlaisensa käsitys siitä mitä haluaa, tarpeet ovat erilaiset. Ja se on ihan ok. atännä kirjoitti:
Sulla on tuossa omassa haaveessasi vaan se ongelma, että kaikki tehdään sun ehdoillasi. Et ole itse valmis muuttamaan toisen asuntoon tai vaihtamaan paikkakuntaa ja työpaikkaa. Tai lopettamaan omia harrastuksiasi. Näin olen sun kirjoituksistasi ymmärtänyt. Toinen joutuu luopumaan koko omasta elämästään sun elämäsi kustannuksella. Kyllä se parisuhteessa eläminen vaatii joustoa puolin ja toisin. Mun haaveissani se joustaminen on otettu huomioon. Kummallakin saa olla oma elämä.
Mutta tosiaan, tuosta ei kannata sen enempää kiistellä, koska kaikilla on omanlaisensa käsitys siitä mitä haluaa, tarpeet ovat erilaiset. Ja se on ihan ok.Ei tarvitse luopua omasta elämästään ja työpaikastaan, jos kaveri löytyy tarpeeks läheltä..Muussa tapauksessa kyllä.
Ei naisilla ole tälläisiä asuntoja, niin kun mulla on..Heillä on vaan jotain olemattomia kaksioita, joten ei sellaisessa kannata kässehtiä kun paremmatkin puitteet on täällä olemassa kaikilla herkuilla.- atännä
CamelBoots kirjoitti:
Ei tarvitse luopua omasta elämästään ja työpaikastaan, jos kaveri löytyy tarpeeks läheltä..Muussa tapauksessa kyllä.
Ei naisilla ole tälläisiä asuntoja, niin kun mulla on..Heillä on vaan jotain olemattomia kaksioita, joten ei sellaisessa kannata kässehtiä kun paremmatkin puitteet on täällä olemassa kaikilla herkuilla.Makuasioita. Osakkeessa asuminen on helppoa, ei tarvitse huolehtia rakennuksen kunnosta tai vesijohdon vuotamisesta - menee taloyhtiön piikkiin. Joku toinen tekee lumityötkin, itse saa päättää mitä tekee vapaa-ajallaan. Ei työleiriä kotona :)
atännä kirjoitti:
Makuasioita. Osakkeessa asuminen on helppoa, ei tarvitse huolehtia rakennuksen kunnosta tai vesijohdon vuotamisesta - menee taloyhtiön piikkiin. Joku toinen tekee lumityötkin, itse saa päättää mitä tekee vapaa-ajallaan. Ei työleiriä kotona :)
Onhan se, mutta itse kaipasin juurikin niitä arkisia kotihommia vuokralla asuessani.
Tykkään esim. ajaa nurmikkoa päältäajettavalla kesällä ja kaikenlaista mitä täällä voi puuhastella. Vuokrakaksiossa koin olevani vankilassa, jossa ei ollut juuri mitään virikkeitä ja naapurit kuunteli seinäntakana...Voi että mitä paskaa:)- atännä
CamelBoots kirjoitti:
Onhan se, mutta itse kaipasin juurikin niitä arkisia kotihommia vuokralla asuessani.
Tykkään esim. ajaa nurmikkoa päältäajettavalla kesällä ja kaikenlaista mitä täällä voi puuhastella. Vuokrakaksiossa koin olevani vankilassa, jossa ei ollut juuri mitään virikkeitä ja naapurit kuunteli seinäntakana...Voi että mitä paskaa:)Vuora-asuminen onkin ihan eri asia kuin omassa osakkeessa asuminen. Olen asunut lapsuuteni ja osan aikuisuuttakin omakotitalossa, enkä kaipaa sitä työmäärää ja huolta enää. Vaikka olisi selkä jumissa tai viikon oksennustauti, jotkut hommat on vaan hoidettava. Omassa osakkeessa on huoletonta asua.
- Neitsytsetä
Stereotypia naisista kertoo halusta elää miehen kustannuksella ja istuutua valmiiseen pöytään. Olen silti huomannut että moni nainen vierastaisi ajatusta tilanteesta jossa mies omistaa talon ja nainen on asumisen suhteen miehen armoilla.
Vaan eipä siinä, jos emäntä löytyy :D - alistajat.on.persiistä
Neitsytsetä kirjoitti:
Stereotypia naisista kertoo halusta elää miehen kustannuksella ja istuutua valmiiseen pöytään. Olen silti huomannut että moni nainen vierastaisi ajatusta tilanteesta jossa mies omistaa talon ja nainen on asumisen suhteen miehen armoilla.
Vaan eipä siinä, jos emäntä löytyy :Djotkut miehet käyttävät tätä myös vallan työkaluna samoin kuin jotkut naiset seksiä..eivät kaikki mutta jotkut eli jos nainen sanoo istuvansa pankin päällä niin jotkut miehet sanovat että otetaan naiselta kengät pois että pysyy siellä missä on sen paikka ja tekee mitä käsketään..sama asia molemmissa säännöstellään asioita ja käytetään valtaa väärin tarkoituksena alistaa suhteen toista osapuolta
- Neitsytsetä
atännä kirjoitti:
Luulen, että nuoremmilla tilanne on erilainen. Ei ole vielä niin paljoa vastuuta muista ihmisistä. Kun on oma elämä jo valmis, ei siihen tarvitse enää ketään samalla tavalla kuin nuorena. Ei ole tarvetta perustaa perhettä, ei ostaa yhteistä taloa tai muuttaa yhdessä toisen työn perässä. Ne on jo koettu. Nyt kaivataan kumppanuutta ja ystävyyttä.
Vanhana pappana toisaalta komppaan. On velvollisuuksia, harrastuksia, ystäviä, jne. Yhdessä oleminen 24/7 olisi hankalaa.
...mutta "valmis elämä" aiheuttaa kylmänväristyksiä selkäpiissä. Tulee mieleen jutut siitä kuinka on arki, työ, kauppareissut ja pihanhoito. On tehty ja koettu, nyt asiat rullailevat itsestään.
Ehkä syy on siinä että silloin kun piti etsiä oma kulta ja kokeilla asioita, elin vuosia pitkälti tuollaista elämää. Ei olisi pitänyt, mutta silloin uskoa naisen löytymiseen ei ollut ja muiden asioiden ollessa pitkälti kunnossa paikalleen jämähtäminen oli liian helppoa.
Olen päättänyt että sinä päivänä kun elämä tuntuu valmiilta, on aika tepastella keskelle metsää repussa teltta ja viikon sapuskat. Jos viikon päästä huomaa että nälkä on pelkästään vatsassa, on parempi jäädä sinne.
Tämä on vain oma ajatukseni, sallittakoon muille omansa :) - atännä
Neitsytsetä kirjoitti:
Vanhana pappana toisaalta komppaan. On velvollisuuksia, harrastuksia, ystäviä, jne. Yhdessä oleminen 24/7 olisi hankalaa.
...mutta "valmis elämä" aiheuttaa kylmänväristyksiä selkäpiissä. Tulee mieleen jutut siitä kuinka on arki, työ, kauppareissut ja pihanhoito. On tehty ja koettu, nyt asiat rullailevat itsestään.
Ehkä syy on siinä että silloin kun piti etsiä oma kulta ja kokeilla asioita, elin vuosia pitkälti tuollaista elämää. Ei olisi pitänyt, mutta silloin uskoa naisen löytymiseen ei ollut ja muiden asioiden ollessa pitkälti kunnossa paikalleen jämähtäminen oli liian helppoa.
Olen päättänyt että sinä päivänä kun elämä tuntuu valmiilta, on aika tepastella keskelle metsää repussa teltta ja viikon sapuskat. Jos viikon päästä huomaa että nälkä on pelkästään vatsassa, on parempi jäädä sinne.
Tämä on vain oma ajatukseni, sallittakoon muille omansa :)Mulle "valmis" elämä tarkoittaa tätä hetkeä, jossa olen onnellinen. En elä sitku- tai mutku-elämää, vaan nyt. Mulla on kaikkea mitä tarvitsen ja paljon enemmän kuin mitä ansaitsen. Asenne kysymys.
Vaikka mulla on tavoitteita, se ei estä minua elämästä ihan täysillä nyt. Jämähtäminen on minulle kauhistus, sitä en tarkoita valmiilla elämällä. Mun valmiissa elämässäni kehitytään, opiskellaan ja opitaan uutta. Tässä ja nyt. :)
Tuo metsäkuvaus ei ihan auennut, koska olen introvertti metsäläinen. Mun pitää aina välillä päästä kilometrien päähän lähimmästä metsätiestä ihan yksikseni.
- N_umerot
Eliittikumppaneiden uuden ajanlaskun mukaan se on että, "En etsi 30/7 suhdetta".
3*7 =21 ja 21 on ventti. Siksi tuo tasaluku 30. Itselle tulee mieleen, että nainen saattaa sanoa noin, ettei "pelästytä" kandidaatteja. Sillä tavoin, että hitaampi edistyminen on ihan ok, heti ei tarvitse muuttaa yhteen, hankkia taloa jne.
Ehkä itsekin kuulostella rauhassa toista.
Luulen olevan tosi harvassa niiden naisten, jotka oikeasti haluavat pelkkää fyysistä suhdetta.Ihmettelen sitä ettei tuota voisi sitten kirjoitta auki ja runoilla aivan selkeästi mitä tarkoittaa.
pete_pjn kirjoitti:
Ihmettelen sitä ettei tuota voisi sitten kirjoitta auki ja runoilla aivan selkeästi mitä tarkoittaa.
:D
Jos se naisen logiikalla on aivan selkeästi?SikaHelmi kirjoitti:
:D
Jos se naisen logiikalla on aivan selkeästi?:D Aika useasti tältä vaikuttaa.
- No_mutta_hyvä_neiti
Kaksikymmentäyksi on yli ventin - (veinte)!
Suomennettuna ja rehellisesti sanottuna se on lähinnä fwb-suhde sillon..Vietetään vähän aikaa yhdessä sillon tällön ja nussitaan, asutaan omillaan.
Muodon vuoks voidaan jopa puhua rakkaussuhteesta, niin ei tule kenellekkään pinnallinen olo. Sitten vuoden parin kuluttua vaan kasvetaan erilleen...
Ja ei,,,minulla ei ole mitään vakipanosuhteita vastaan, mutta moni vaan pettää itseään, vaikka voisi aivan hyvin mielestäni puhua asioista niiden oikeilla nimilläkin.- Ikis__M
Nainen ei halua viettää vuorokauden 24 tuntia, kahvitunteja eikä myöskään ruokatuntia viikon jokaisena päivänä miehen kanssa, silloin tulee tuo 27/7. Tuohan ei oikeastaan sitten kerro mitään kun ei ole mitään viitettä siitä paljonko se on valmis aikaa mieheen tuhlaamaan? Olisiko joku 1/7 sitten niin että joka päivä voisi sutaista pikapanot ja vaihdella kuulumiset niin että tulee tunti täyteen? Tai voisiko olla niin että se etsii useampaa miestä joille sitten koettaa jakaa 27/7 tasaisesti? Vaikeahan tuota on kyllä tietää mitä ne meinaa. Ehkä nainen ajattelee jopa niin että kun se laittaa noin niin sitten sille miehelle on varattu vaikka se 1/7 ja jos se vaikka pettää sitä miestä niin se ei olekaan pettämistä kun se on tapahtunut muuna aikana kuin sille miehelle varattuna aikana.
Jos harrastaisin nettideittailua niin saattaisin jopa kysäistä että mitä v..ua se tuolla tarkoittaa noin niin kuin oikeasti? Osaisikohan edes osakaan jotka noin laittaa sitten kuitenkaan selittää niin että sen voi ymmärtää. Joo, no sanoppa pete joku nimimerkki, joka noin on laittanu profiiliin, niin minäpä otan ja käyn kysymässä ihan iteltään??
- Omaatulkinta
Itse tulkitsen tuon että säilytetään ne omat kaverit ja menot suhteessakin. Mutta riippuu tietenkin tapauksesta. En kovin paljon vaivaudu tulkitsemaan yksittäisiä lauseita jos ei ole vielä treffatukkaan.
Jos on kyse FWB tai tämmöisestä tapailusuhteen hausta, niin se yleensä selviää profiilista tai ainakin viesteistä / treffeistä. - dafsfddsf
Tarkoittaa, että hän ei halua parisuhdetta, joten ei jatkoon.
- jyft
27/7?
Naisten päivässä on aina 27 tuntia jos lasketaan sen mukaan miten he liioittelevat kotitöihin käyttämänsä ajan.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Naisten päivässä on aina 27 tuntia jos lasketaan sen mukaan miten he liioittelevat kotitöihin käyttämänsä ajan.
Voihan se olla myös, että kaikki keskustelijat ketjussa (ml allekirjoittanut) on ollu ihan ulalla ja ilmaisua käyttänyt nainen tarkoitti ettei halua suhdetta sen raamatullisessa merkityksessä.
flowersreally kirjoitti:
Voihan se olla myös, että kaikki keskustelijat ketjussa (ml allekirjoittanut) on ollu ihan ulalla ja ilmaisua käyttänyt nainen tarkoitti ettei halua suhdetta sen raamatullisessa merkityksessä.
Ilmaisu ei ainakaan ole kovin hyvä profiilitekstiin, koska se tulkitaan niin monin tavoin. "Voittavan taktiikan" kun luulisi olevan kuvailla mahdollisimman hyvin kuka on ja mitä etsii.
Ethän sä ole huono selittelemään, vaan pelkästään laiska. Toivottavasti et uupunut selittelyyn.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Ilmaisu ei ainakaan ole kovin hyvä profiilitekstiin, koska se tulkitaan niin monin tavoin. "Voittavan taktiikan" kun luulisi olevan kuvailla mahdollisimman hyvin kuka on ja mitä etsii.
Ethän sä ole huono selittelemään, vaan pelkästään laiska. Toivottavasti et uupunut selittelyyn.Onhan se laiskuuskin eräänlaista huonoutta. Ja juu, nyt pitää huilata. Kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198