Naiset näyttävät yht`äkkiä kadonneen, kuin pieru Saharaan? ;D
Ovatko he puskissa piilossa vai menikö jutut sellaiseksi, että Naiset poistuivat jokainen omalla tyylillään TakaVasemmalle? ;P
(KK)Menikö Poikien Jutut Liian Rankoiksi Naisille?
10
206
Vastaukset
Ne lukee tuota 14 000 euron keskustelua innoissaan.
Ai niin mä unohdin sen, eikös jantteri saanut 200K kahisevaa.....mahtaako jantterin S24 postilaatikko olla käytössä?.....meinaan vaan, että voi laatikko jo olla täynnä rakkauden tunnustuksia... ;P
- Ikis__M
Kaikki palstan naiset on baarissa etsimässä atm32:sta jotta voivat auttaa liian suuren rahamäärän hallitsemisessa. Mahtaa pettymys olla kova kun iskemään tulevilla miehillä ei ole kuin kymppejä taskussa eikä ne olekaan ätmejä vaan pesunkestäviä panojanttereita.
- Ex------------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Kaikki palstan naiset on baarissa etsimässä atm32:sta jotta voivat auttaa liian suuren rahamäärän hallitsemisessa. Mahtaa pettymys olla kova kun iskemään tulevilla miehillä ei ole kuin kymppejä taskussa eikä ne olekaan ätmejä vaan pesunkestäviä panojanttereita.
:D Tämä!
Kummasti näistä moni lakkaa juoksujensa juoksemisen, toisen ellei kolmannenkin kerran elämässään, nyt huomattuaan miten kiltit ja kunnolliset miehet sittenkin kelpaavat heille.
- 5plus14
Helka=Rumamaija joka esiintyi kaksoispersoonallaan viimeksi ja ilmoitti erikseen poistuvansa. Kumma sattuma sinällään kun myös helka poistui samaan aikaan vaikka vuosia täällä terrorisoi miehiä. Poisti profiilinsa kokonaan. Toisinsanoen jatkaa rekisteröimättömänä feminismiään tai ilmestyy kolmannella persoonallaan.
- atännä
Luulen, että Helka on vaan lomamatkalla.
- atännä
Oli mukavia reissuja pitkällä viikonlopulla. En muutenkaan roiku täällä joka päivä. Joskus vain totean otsikoiden perusteella, ettei tämä seura nyt kiinnosta. :)
- Ex------------PUA
Olen tullut siihen tulokseen, että naiset ovat täällä pääasiassa minun vuokseni, nyt sitten kuultuaan 20v säädöstäni he ovat luovuttaneet.
Toinen vaihtoehto on, että osa heistä on kuollut vanhuuteen ja loput raivoamiseen. - jakosukupuolitauti
Eiköhän se joku kohta tule ja esiinny naisena niin kuin aina?
Tihihii, täällä mä oon, tyhmä isotissinen blondi, en mä mihinkään lähtenyt, pimppi kosteena luen näitä juttuja....
Niin, mitä mä sanoin? - unelmiennepalstanainen
En ole ehtinyt palstailla kun olen leiponut, laittanut ruokaa, huovuttanut söpöjä eläimiä, hoitanut vauvoja vaareja kissoja ja koiria, siivonnut pyykännyt tiskannut, metsästänyt, vaihtanut autonrenkaat (oho noi olikin miestenhommia, enhän minä nyt 50-luvun naisena sellaisia tee) ja olen näyttänyt ja kuulostanut naiselliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784