atm32 sesta tuli ytm eli ytmien ytmi

onnea.ytmille

nyt saa pimppaa kerro jos netistä etsit seuraa niin kerro on rahaa ja laita seteli nipusta kuvaa ja kysyt muuten vain mitä tekis tai mitä ostais niin saat pimppii ja naisia tyttöystävän jopa vaimon saat valita ja joku kysyi mihin naiset kadonneet no nyt miettivät kun haukkuivat atmiksi että unohtaisit ja ei he sinua tarkoittaneet vaan muita miehiä he rakastuvat nyt sinuun miettii miten iskisi sinut muista ytminä voit tehdä ja sanoa mitä vain ja näytät vähän seteli nippua niin saat tehdä mitä vain

19

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno.juttu

      neuvo nyt elämäsi muuttuu älä osta ruokaa enään vaan mgtow neuvo videoo tai kuva vaikka 12000 nippu pöydälle ja paritonnii pitkin poikin huonetta et olis unohtunut ne sinne ja sanot 12000 viikon palkka niin treffi kutsuja tulee ja sanot mennäänkö raflaan syömään niin vastaus ei tuu kotiini syömään kokkaan ja leivon ja lähettää alaston kuvansa ja sanot vähän lisää niin rupeaa tulemaan alaston kuvaa ja tätä saat panna tänään ja tee mitä tykkäät ja tästä eteen päin on ruuat ja pimppi taattu ja kun lähdet toisen työ iltapalalle niin sanot mietit vielä palataan asiaan et enään ehdi tänne kirjoittelemaan kun menet treffeiltä treffeille ja muista sana kiirii olet yökerhojen halutuin mies nauti peukkuja sinulle ps naiset tarjoo tästälähin että valitsisit hänet

    • No en minä nyt aio kovin pitkään leijua vaan olen oma atm itseni enkä heiluttele setelinippua salilla.

      • 182038

        Joo, älä levittele rahoja, muuten tulee kaiken maailman helppoheikkejä pörräämään ympärille. Ja sekin pitää ottaa huomioon, että suomalaiset on helvetin kateellista kansaa.


      • 20plus19
        182038 kirjoitti:

        Joo, älä levittele rahoja, muuten tulee kaiken maailman helppoheikkejä pörräämään ympärille. Ja sekin pitää ottaa huomioon, että suomalaiset on helvetin kateellista kansaa.

        Tai helppoheidejä;)


      • 201838
        20plus19 kirjoitti:

        Tai helppoheidejä;)

        No, jos ne on kauniita, kannattaa tietysti yrittää jotenkin hyödyntää tilanne. :)


      • justjoomaksulliset
        201838 kirjoitti:

        No, jos ne on kauniita, kannattaa tietysti yrittää jotenkin hyödyntää tilanne. :)

        Antamalla niille rahaa?


      • 080513
        justjoomaksulliset kirjoitti:

        Antamalla niille rahaa?

        Jos niin haluaa, se on vaihdantataloutta se. Prostituoitu tai parisuhdehuora... sama se. Ei kukaan pakota, mutta jos haluaa, niin siitä vaan.


    • ruma-ätmi

      Hei cheekillä on 24 000 euron kello kädessä ja levittelee rahojaan

    • kaikki.naiset.huoria

      No, täällä olet ainakin saanut MIESTEN huomion.. :)

    • ätminki

      Eikö ytmiksi tulla vasta kun saa pillua joltain kauniilta naiselta?

    • Jos nyt ei rahalla irtoa, niin kaikki puheet naiset rakastuu rahaan on paskapuhetta. :)

      • 161026

        Onko atm32 muuttunut sun mielikuvissa jo komeaksi ja hyväksi mieheksi? :)


      • 161026 kirjoitti:

        Onko atm32 muuttunut sun mielikuvissa jo komeaksi ja hyväksi mieheksi? :)

        Ei mulla ole oikein mitään mielikuvaa, kunhan heitin ukolle haasteen. :)

        Todistakaa, että rahalla saa ja hevosella pääsee tai muuten silence. Näytön paikka.


      • 12121212
        sönkkö kirjoitti:

        Ei mulla ole oikein mitään mielikuvaa, kunhan heitin ukolle haasteen. :)

        Todistakaa, että rahalla saa ja hevosella pääsee tai muuten silence. Näytön paikka.

        Paljonko sitä rahaa on? Ja paljonko sitä on tulossa esim. vuositasolla?

        Muutama kymppitonni tai sata tonnia säästössä ei ihmeitä tee. Sellaisia rahojahan löytyy tavisduunareiltakin.


      • erkki-täti
        12121212 kirjoitti:

        Paljonko sitä rahaa on? Ja paljonko sitä on tulossa esim. vuositasolla?

        Muutama kymppitonni tai sata tonnia säästössä ei ihmeitä tee. Sellaisia rahojahan löytyy tavisduunareiltakin.

        No äläpäs nyt saivartele!

        Atm32 voisi nyt huoletta todentaa teorianne naisten hypergamiasta! Ei tartte rahaa kylvää ympäriinsä, mutta jos vaikka hommaisi deitin, tarjoaisi romanttisen illan ja katsoisi mitä tapahtuu..Plussana se, että ainakin rahaan liittyvä alemmuudentunne voisi olla ö-mapissa.

        Sihteeriopistosta hommattuja naisia ei lasketa, mutta otetaan huomioon.


      • 12121212 kirjoitti:

        Paljonko sitä rahaa on? Ja paljonko sitä on tulossa esim. vuositasolla?

        Muutama kymppitonni tai sata tonnia säästössä ei ihmeitä tee. Sellaisia rahojahan löytyy tavisduunareiltakin.

        Eihän naiset tarvi kuin mielikuvan varakkaasta, kyllä se noilla summilla jo saadaan illuusio luoduksi. :)

        Eikä mitään selityksiä pojjaat. Näytön paikka. :)


      • phimo
        sönkkö kirjoitti:

        Eihän naiset tarvi kuin mielikuvan varakkaasta, kyllä se noilla summilla jo saadaan illuusio luoduksi. :)

        Eikä mitään selityksiä pojjaat. Näytön paikka. :)

        atm32 kusee sen siinä että luovuttaa kaiken jo ensimmäisen käyttöön haarojen välin lumoissaan. vapisten ja emäntäänsä seuraten kuin alistunut koira


      • phimo kirjoitti:

        atm32 kusee sen siinä että luovuttaa kaiken jo ensimmäisen käyttöön haarojen välin lumoissaan. vapisten ja emäntäänsä seuraten kuin alistunut koira

        Oppia ikä kaikki, jostain se täytyy alkaa. Mutta pidämme peukkuja hänelle. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe