VAROITUS SUOMEN NAISILLE..

Vaimo-suomesta

Minäpä Kerron tarinan joka on totta..
Suomi 24-treffit sivustolla on pilvin pimein feikki miesfrofiileja,jotka asuvat muka helsingissä,puhuvat huonosti suomea,ovat amerikkalaisia armeijasta eläkkeelle jäämässä olevia rikkaita tohtoreita,armeijamiehiä,he haluavat suomi-puolison joka
on tietysti 50-60 vuotias nainen..Asuvat helsingissä,ovat muka komennuksella afganistanissa,aikovat pian tulla suomeen luoksemme,koska me suomi naiset ovat niin ihania..Rakkautta vannotaan,ja romantiikka tulee tuutin täydeltä..pian he lähtevät tulemaan suomeen kassi täynnä kultaa,ja hups..he joutuvat vaikeuksiin tullissa,sitten
itketään ja pyydetään rahaa,vannotaan rakkautta,..mutta siellä Afrikan-pojat vaan huijaa suomen naisia..niillä on oikein iso bisnes-toiminta siellä..Joten hyvät naiset
Suomi24-treffi sivustolla niitä on pilvin pimein,helsinki-uusimaa sivuilla..He ovat vain Feikki-miehiä..Ei ollenkaan olemassa..Vain huijareita..
Onko kenellekkään sattunut tälläinen tapaus..Minä huomasin ajoissa,ja nyt saan uhkaus viestejä..Mafia-miehet ovat tulossa suomeen..joten tälläinen tarina..

5

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joresata

Yksi vanhempi mies kertoi viime syksynä skypettävänsä tumman amerikkalaisen naisupseerin kanssa ja oli ihan tohkeissaan!! Nainen oli myös kotiutumassa Afganista!

• mies-suomesta

Jep..Unohdin ihan vanhemmat miehet..sama Rikosjengi tehtailee myös Naisia vanhemmille miehille..mielenkiintoista,kaikki lähtevät afganistanista,ja ovat amerikkalaisia armeija-ihmisiä..

• ExKilttiMies

Omasta elämästä. Muutaman eri naisen kanssa, keneen olen eroni jälkeen yrittänyt tutustua, on tullut vastaan mielenkiintoinen ilmiö. Jos olen rohjennut esittää eriävän mielipiteeni ja aluksi ihan rakentavan keskustelunkin jälkeen pitänyt oman kantani ilmoittaen, että "ymmärrän kantasi, mutta olen silti eri mieltä", vastauksena on ollut, että "sä oot just niinku mun exä(t)". Niin tätä on edeltänyt toki pohjustus, kuinka *ittumainen ihminen exä oli ja kaikki muutkin miehet aiemmassa elämässä. Mitäpä tuohon sanoa. Parempi lopettaa ajoissa, kun on vielä tutustumisvaiheessa. On toki muunkinlaisia tapauksia tullut vastaan ja olen saanut pakit ilman draamaakin. Ja onpa minun eriävää mielipidettäkin kunnioitettu ilman draamaa. Tietyllä tavalla kuitenkin helppo löytää tietynlainen käyttäytymismalli, mikä näyttää vain lisääntyvän naisissa. Toivottavasti ei kaikissa. Nykyään on helppo pärjätä "ilman ketään". Ketään ei tarvitse tarvita. Ei niin! Ja sitä pitää huudella isoon ääneen turuilla ja toreilla :)

• ExKilttiMies

Sori, meni väärään ketjuun :D

• elluhalloBY

No pitääkö olla niin tyhmä et mee vipuun
      Jos mies RAKASTAA
      tulkoon omilla rahoilla
      Jos mies ei elä siellä jossain omilla rahoilla
      Ei voi vaan mitään
      Sorke
      Rakkaus on rakkautta
      Mut ei hulluksi saa tulla(*_*)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3772
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      36
      3251
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3219
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    Aihe