Suomi24.fi on todella törkeällä tavalla poistanut viestiketjun jossa ilmoitin saaneeni pillua ensimmäistä kertaa ikinä. Elämän tärkein hetki on tapahtunut ja sen jakaminen palstalaisten kanssa on riistetty minulta pois, todella todella epäreilua..
Toivon saavani teiltä palstalaisilta henkistä ja moraalista tukea Suomi24-ylläpidon harkitsematonta ratkaisua vastaan. Kiitos.
Miksi minun pillunsaantiviesti on poistettu???
9
171
Vastaukset
Jos S24 ylläpidon mielestä sitä ei laskettu? ;P
- 4plus11
hahaha älä nyt väännä puukkoa OPn avoimessa haavassa lol:D Se olisikin jo vähä helv tylyä jos hardcore ätmejä nälvittäisiin palstalaisten ohella myös ylläpidon suunnalta siis reps vain saanti kauniilta ja/tai hoikalta on ilmoituksen arvoinen =)
4plus11 kirjoitti:
hahaha älä nyt väännä puukkoa OPn avoimessa haavassa lol:D Se olisikin jo vähä helv tylyä jos hardcore ätmejä nälvittäisiin palstalaisten ohella myös ylläpidon suunnalta siis reps vain saanti kauniilta ja/tai hoikalta on ilmoituksen arvoinen =)
Jos S24-ylläpito noudattaa yhtä kovaa linjaa näissä, kuin Fanaattisimmat PalstaTeoriitikot, niin eipä tuotakaan vielä lasketa, kun kaiken lisäksi pitäisi olla sitten vielä nuori noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi..... ;P
En voi toki tietää. Ja siksi vain esitinkin tuon kysymyksen....alkaa tuntua siltä, että S24-Ylläpito on viettänyt liikaa aikaa palstalla..... ;P
Jos näin on, niin varoituksen sana AP:lle ja muillekin murheiden välttämiSEKSI, ylläpito voi pitää kovaa linjaa näissä asioissa ja kaikkea ei kannata tämän vuoksi ilmoittaa, vaan vain varmat SEKSI kokemukset, eli ne jotka lasketaan, myös ylläpidon toimesta.... ;D- 8plus5
MGTOW kirjoitti:
Jos S24-ylläpito noudattaa yhtä kovaa linjaa näissä, kuin Fanaattisimmat PalstaTeoriitikot, niin eipä tuotakaan vielä lasketa, kun kaiken lisäksi pitäisi olla sitten vielä nuori noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi..... ;P
En voi toki tietää. Ja siksi vain esitinkin tuon kysymyksen....alkaa tuntua siltä, että S24-Ylläpito on viettänyt liikaa aikaa palstalla..... ;P
Jos näin on, niin varoituksen sana AP:lle ja muillekin murheiden välttämiSEKSI, ylläpito voi pitää kovaa linjaa näissä asioissa ja kaikkea ei kannata tämän vuoksi ilmoittaa, vaan vain varmat SEKSI kokemukset, eli ne jotka lasketaan, myös ylläpidon toimesta.... ;Djumankauta jos toi pitää paikkansa niin ylläpito vie tuhkatkin ätmin pesästä, eikö edes minimiarmolla ole enää sijaa täällä?
8plus5 kirjoitti:
jumankauta jos toi pitää paikkansa niin ylläpito vie tuhkatkin ätmin pesästä, eikö edes minimiarmolla ole enää sijaa täällä?
NiiMpä!!! 80
Markkinat näyttävät olevan joka puolella yhtä kyltymättömiä ja kylmiä, eikä ole näytä olevan väliä mistä markkinoista puhutaan.....Winter Is Coming!!! ;P
Jokaisen on tehtävä oma päätös millä markkinoilla ja millä ei.......TalviMarkkinoilta ei välttämättä ole enää paluuta Lämpimään RakkaudenPuutarhaan, jossa JousenParit keskenään uiskentelevat lammessa Auringon alla..... ;P
- asioistatietävätaho
Ylläpidossa on vittumaista porukkaa. Eivät varmaan ole itse koskaan saaneet ripsipiirakkaa niin eivät kestä sitä että kukaan muukaan saa.
- kevlarvest
suomen ylläpito on viennyt moderoinnin aivan uudelle tasolle jos XXXL-mimmin paneminen on liian vähäinen teko saadakseen kirjoitusoikeuden palstalla
- Poikamies45
Sitten kun vien neitsyyden teinityttöystävältäni, niin se nyt ainakin on etusivun juttu.
- käytöstavat
Ehkä sinulle ei ole koskaan opetettu miten julkisesti voi puhua, tai kirjoittaa.
Voit yrittää googlata mitä ovat käytöstavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504