Miksi minun pillunsaantiviesti on poistettu???

sain_ensimmäistä_kertaa

Suomi24.fi on todella törkeällä tavalla poistanut viestiketjun jossa ilmoitin saaneeni pillua ensimmäistä kertaa ikinä. Elämän tärkein hetki on tapahtunut ja sen jakaminen palstalaisten kanssa on riistetty minulta pois, todella todella epäreilua..

Toivon saavani teiltä palstalaisilta henkistä ja moraalista tukea Suomi24-ylläpidon harkitsematonta ratkaisua vastaan. Kiitos.

9

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos S24 ylläpidon mielestä sitä ei laskettu? ;P

      • 4plus11

        hahaha älä nyt väännä puukkoa OPn avoimessa haavassa lol:D Se olisikin jo vähä helv tylyä jos hardcore ätmejä nälvittäisiin palstalaisten ohella myös ylläpidon suunnalta siis reps vain saanti kauniilta ja/tai hoikalta on ilmoituksen arvoinen =)


      • 4plus11 kirjoitti:

        hahaha älä nyt väännä puukkoa OPn avoimessa haavassa lol:D Se olisikin jo vähä helv tylyä jos hardcore ätmejä nälvittäisiin palstalaisten ohella myös ylläpidon suunnalta siis reps vain saanti kauniilta ja/tai hoikalta on ilmoituksen arvoinen =)

        Jos S24-ylläpito noudattaa yhtä kovaa linjaa näissä, kuin Fanaattisimmat PalstaTeoriitikot, niin eipä tuotakaan vielä lasketa, kun kaiken lisäksi pitäisi olla sitten vielä nuori noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi..... ;P

        En voi toki tietää. Ja siksi vain esitinkin tuon kysymyksen....alkaa tuntua siltä, että S24-Ylläpito on viettänyt liikaa aikaa palstalla..... ;P

        Jos näin on, niin varoituksen sana AP:lle ja muillekin murheiden välttämiSEKSI, ylläpito voi pitää kovaa linjaa näissä asioissa ja kaikkea ei kannata tämän vuoksi ilmoittaa, vaan vain varmat SEKSI kokemukset, eli ne jotka lasketaan, myös ylläpidon toimesta.... ;D


      • 8plus5
        MGTOW kirjoitti:

        Jos S24-ylläpito noudattaa yhtä kovaa linjaa näissä, kuin Fanaattisimmat PalstaTeoriitikot, niin eipä tuotakaan vielä lasketa, kun kaiken lisäksi pitäisi olla sitten vielä nuori noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi..... ;P

        En voi toki tietää. Ja siksi vain esitinkin tuon kysymyksen....alkaa tuntua siltä, että S24-Ylläpito on viettänyt liikaa aikaa palstalla..... ;P

        Jos näin on, niin varoituksen sana AP:lle ja muillekin murheiden välttämiSEKSI, ylläpito voi pitää kovaa linjaa näissä asioissa ja kaikkea ei kannata tämän vuoksi ilmoittaa, vaan vain varmat SEKSI kokemukset, eli ne jotka lasketaan, myös ylläpidon toimesta.... ;D

        jumankauta jos toi pitää paikkansa niin ylläpito vie tuhkatkin ätmin pesästä, eikö edes minimiarmolla ole enää sijaa täällä?


      • 8plus5 kirjoitti:

        jumankauta jos toi pitää paikkansa niin ylläpito vie tuhkatkin ätmin pesästä, eikö edes minimiarmolla ole enää sijaa täällä?

        NiiMpä!!! 80

        Markkinat näyttävät olevan joka puolella yhtä kyltymättömiä ja kylmiä, eikä ole näytä olevan väliä mistä markkinoista puhutaan.....Winter Is Coming!!! ;P

        Jokaisen on tehtävä oma päätös millä markkinoilla ja millä ei.......TalviMarkkinoilta ei välttämättä ole enää paluuta Lämpimään RakkaudenPuutarhaan, jossa JousenParit keskenään uiskentelevat lammessa Auringon alla..... ;P


    • asioistatietävätaho

      Ylläpidossa on vittumaista porukkaa. Eivät varmaan ole itse koskaan saaneet ripsipiirakkaa niin eivät kestä sitä että kukaan muukaan saa.

    • kevlarvest

      suomen ylläpito on viennyt moderoinnin aivan uudelle tasolle jos XXXL-mimmin paneminen on liian vähäinen teko saadakseen kirjoitusoikeuden palstalla

      • Poikamies45

        Sitten kun vien neitsyyden teinityttöystävältäni, niin se nyt ainakin on etusivun juttu.


    • käytöstavat

      Ehkä sinulle ei ole koskaan opetettu miten julkisesti voi puhua, tai kirjoittaa.

      Voit yrittää googlata mitä ovat käytöstavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe