raflassa munaa niin suostuisitko??? vai harrastatko seksiä vain omanikäistesi kanssa?
Jos nuori tyttö tarjoaisi sinulle
5
139
Vastaukset
- neitiqq
Siis jos tyttö tarjoaisi minulle munaa, niin sanoisin kiitos ei. Olen hetero ja huolin munaa vain miehiltä. Muut saavat toki touhuta mitä lystää.
- Prinsiipit
Ensiksikin mitä tarkoittaa tässä yhteydessä nuori tyttö; alle kolmenkymmenen, alle kahdenkymmenen, vai sen näköinen että "miten tuo pääsi tänne edes sisään"? Ja toisekseen tarjoisiko siis omaa munaansa (mikä poikisi väistämättä jonkinmoisia jatkokysymyksiä) vai jonkun muun?
Itse koen, että suhteen muodostus on tasapuolisempaa, mikäli kumppanit ovat suurin piirtein samaa ikäluokkaa ja olen itse siis enimmäkseen kiinnostunut karkeasti arvioiden oman ikäisistäni ihmisistä. Sänkyyn en hyppää kättelyssä yhtään minkään ikäisen, oloisen, tai näköisen henkilön kanssa. No jos se on keitetty tai paistettu muna.. hirvee nälkä.
- AlfaCentaur
Jos olisi kyseessä ihan hemmetin hyvän näköinen she-male, niin voisin jopa harkita.
- OlenMulkkuMölkky
No jaa, olisiko jonkin sortin kirjoitusvirhe.
Itse en koskisi mihinkään munalla varustettuun, eli olen heteromies.
Muuten taasen, voisihan sitä ihan periaatteestakin panna jotain 20v mimmiä. On kuitenkin jokunen vuosi, kun olen saanut niin nuorelta. Vaikka ei oman ikäisissä todellakaan ole mitään vikaa. Eli 35-40 vuotiaissa.
Mutta muijaksi en kyllä niin nuorta huolisi. Hommaan sitten mieluummin lapsia oman ikäisen naisen kanssa, jos haluan mukuloita ruveta hyysäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787