Emilykin oli aivan ihastunut Jasonin isoon melaan
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016040621371642_vi.shtml
Iso kyrpä kiehtoo naisia
28
1044
Vastaukset
Tuollaisia naiset ovat että haluavat isoa munaa suuhunsa
- gdfhfdgh
Luulet tietäväsi kaiken naisista....
luulisi sun myös tietävän, että nainen ei halua munaa suuhunsa.
Se loppuu heti kun sitoudutaan.
Vittu mikä daiju. - ihmettelevä.ihmettelee
gdfhfdgh kirjoitti:
Vittu mikä daiju.miksi sitten ennen sitoutumista ja miksi tämä kyseinen nainen on sitä aikaisemmin harrastanut
gdfhfdgh kirjoitti:
Vittu mikä daiju.Maailmassa ei ole miestä joka tietäisi naisista todellisesti yhtään mitään:
http://doge.naurunappula.com/screen/6f/f1/6ff18ea0c9146a47/0/485314.png
- viiittuuuu
Saatanan naiset!
- muutakin
En olisi kovin innoissani, jos joku minut haluaisi pelkästään munan takia.
- erkki-täti
A) Oliko kuvauksissa tilanne, jossa hän näki elimen erektiossa? Pippeleissä on eroja, kuten pimpeissäkin. Lepotilassa olevat pippelit eivät paljoakaan kerro pippelistä seksihommissa. Tämän faktan takia voisitte jo lopettaa sen vertailun uimahalleissa tai muissa julkisissa peseytymispaikoissa. Pahalta tuntuu lukea kyselyitä "onko minulla liian pieni" tms. jotka perustuvat ihan tämmöisiin typeriin asioihin.
B) Emilyn mielipide ei ole naisten yleinen mielipide.
C) Vakka kantensa valitsee.Kohtaan A.
Musta on yllättävää, järkyttävää, hämmentävää, surullista, miten monet aikuiset miehet kyselevät, että onko muna hyvä vai liian pieni. (Poislukien ne, jotka tietävät, että se on iso ja käyttäytyvät sen mukaan.) Epävarmuus tässä asiassa ei todellakaan ole kiihottavaa ainakaan mulle.
Ei sitä nyt itse tule kyseltyä vastapuolelta, että miltä mun p**** tuntuu tai onko mun rinnat liian pienet vai hyvät vai jopa liian suuret.
Oikeassa ihmisessä kiinni oleva muna on juuri sellaisena hyvä kuin se on, oli se sitten xs tai xxl. <3- Mikropenis_
Nainen_28v kirjoitti:
Kohtaan A.
Musta on yllättävää, järkyttävää, hämmentävää, surullista, miten monet aikuiset miehet kyselevät, että onko muna hyvä vai liian pieni. (Poislukien ne, jotka tietävät, että se on iso ja käyttäytyvät sen mukaan.) Epävarmuus tässä asiassa ei todellakaan ole kiihottavaa ainakaan mulle.
Ei sitä nyt itse tule kyseltyä vastapuolelta, että miltä mun p**** tuntuu tai onko mun rinnat liian pienet vai hyvät vai jopa liian suuret.
Oikeassa ihmisessä kiinni oleva muna on juuri sellaisena hyvä kuin se on, oli se sitten xs tai xxl. <3Kelpaisko sulle 6 senttinen mikropenis
Mikropenis_ kirjoitti:
Kelpaisko sulle 6 senttinen mikropenis
Edelleenkin, riippuu kenessä se on kiinni. Pystyisikö se mikropenis tekemään mulle normaalisti lapsia?
- eitehdävaansaadaan
Nainen_28v kirjoitti:
Edelleenkin, riippuu kenessä se on kiinni. Pystyisikö se mikropenis tekemään mulle normaalisti lapsia?
Nyt oppitunti sulle...
A) Lapsia ei tehdä niitä saadaan...
B) Sinä et saa lapsia vaan Te saatte.. (jos siis saatte)
Hassu... eitehdävaansaadaan kirjoitti:
Nyt oppitunti sulle...
A) Lapsia ei tehdä niitä saadaan...
B) Sinä et saa lapsia vaan Te saatte.. (jos siis saatte)
Hassu...Ei ole mitään meitä tässä kohtaa, joten voin puhua vain omista intresseistäni.
Mulla on jo yksi, joten tiedän kyllä miten niitä tehdään ja saadaan. Tai ei tehdä ja ei saada.- eitehdävaansaadaan
Nainen_28v kirjoitti:
Ei ole mitään meitä tässä kohtaa, joten voin puhua vain omista intresseistäni.
Mulla on jo yksi, joten tiedän kyllä miten niitä tehdään ja saadaan. Tai ei tehdä ja ei saada.Puhut kuin jostain koiran pennuista. =D
Edellelleenkin lapsia ei tehdä vaan niitä saadaa, jos saadaan PISTE! eitehdävaansaadaan kirjoitti:
Puhut kuin jostain koiran pennuista. =D
Edellelleenkin lapsia ei tehdä vaan niitä saadaa, jos saadaan PISTE!En näe tuossa mitään eroa. Yleensä saaminen on sitä että ei tarvitse kauheasti mitään tehdä saadakseen. Lapsissa on aika paljon tekemistä varsinkin naisen näkökulmasta.
- Naperonappula
Koolla ei välii.Entinen nainenkin sanoi panon jälkehen,"Kiitos isosta",johka mies tuumas,jotta"kiitos samoin".Pienilläkin pärjää,kun vaan osaa käyttää.
- Namnam_
Uskon. Jason M. onntosi upea mies
- hahahaaaaaaaaaaaa
Hyvää naureskelua miesten joiden maailma pyörii oman mulkun ympärillä epävarmuudelle
- m-i-e-s
Kyllä se joitain naisia kiehtoo, sitten? Isossa on kumminkin enemmän positiivisia ominaisuuksia kuin pienessä. Tietty isommassa on omat haittapuolensa, mutta kokonaisuutena isompi on jääkiekkotermein ykkösketjussa ja /- tilasto on pitkälti plussan puolella. Tehoja (tuhoja) tulee tehtyä ja peliaika (käyttökertojen määrä) on sen mukainen. Kauden jälkeen maalitykin palkinto on takanreunuksella.
Voit ihan kuvitella, kiehtooko naisia ennemmin käsitellä sitä isoa vai sitä pientä. (Tietenkin jos se on pelkkä tylsä suoritus, esim. velvollisuudentunnosta, sitten se on ihan sama. =P 2min haarat auki, menaiset siinä samalla ja sitten suihkuun, pussintyhjennysastia hoiti tehtävänsä.)
Joku tietty väittää ettei koolla ole väliä, mutta aina se on ennemmin lähempänä 20 senttistä kuin 10 senttistä. =P
Otsikon aiheen lisäksi iso keho (pituudelta, ei painolta), isot kädet, isot jalat, iso lompakko. =P (Muuta ei sitten tarvitakkaan ja parempi vain antaa naisen käytellä niitä kaikkia hyödykseen.)- erkki-täti
Ai ison käsittely kiehtoo enemmän? Joo, ehkä se mikropenis on tavallaan vaikea käsiteltävä, riippuu varmaan mitä on tekemässä.
Mutta kun käsittääkseni parisuhteessa olisi tarkoitus myös laittaa se kettu koloon, niin sellainen normaali kettu olisi kyllä mukavampi, kuin joku jättimäiinen hirviökettu. Ihan näin kolon omistajan näkökulmasta.
Onhan sinullakin tavallaan ketunkolo. Haluaisitko ison ketun käväisemään ja hajottamaan paikat, vai olisiko liukasliikkeinen repolainen mukavampi? - m-i-e-s
erkki-täti kirjoitti:
Ai ison käsittely kiehtoo enemmän? Joo, ehkä se mikropenis on tavallaan vaikea käsiteltävä, riippuu varmaan mitä on tekemässä.
Mutta kun käsittääkseni parisuhteessa olisi tarkoitus myös laittaa se kettu koloon, niin sellainen normaali kettu olisi kyllä mukavampi, kuin joku jättimäiinen hirviökettu. Ihan näin kolon omistajan näkökulmasta.
Onhan sinullakin tavallaan ketunkolo. Haluaisitko ison ketun käväisemään ja hajottamaan paikat, vai olisiko liukasliikkeinen repolainen mukavampi?Olisi pitänyt mennä vain suoraan nukkumaan. =)
Siellähän se lukee, joitain naisia kiehtoo ison käsittely, tarvitseeko erikseen kysyä, mikäli sinua ei kiehdo? En tietenkään tiedä sinun nais sekoiluista ja heidän tykkäämisistään, onko ollut mikro- vai monsteri strapon, mutta tiedän omat sekoiluni.
En tiedä miten tuo parisuhde mihinkään liittyy, mutta ketunkoloa voi leikkiä ihan ilman parisuhdettakin. Toki on myös parisuhteita, joissa sitä ketunkoloa ei leikitä aktiivisesti tai ollenkaan. Kyllä varmasti noin kolon omistajana ennemmin ottaisit normaalin, kuin hirviön, mutta tuo iso ei vastaa käsitettä hirviö. Hirviö nyt kumminkin on kutakuinkin 20 tuumainen (ympärysmitta =P). Hirviö varmaan on paksumpi ja pidempi kuin Hk:n lenkki, eikä tässä hirviöitä käsitelty, mutta koska sivuutit sen ison, joko se kiehtoo sinua tai sitten sinulla on omat näkemykset isoista. Iso määrite voidaan pitää huomattavasti keskivertoa kookkaampi. Koko/paksuus. Monsteri/hirviö on taas tuplat siitä normaalista. =)
Mitä minun omistamaani tavallaan ketunkoloon tulee, niin kyllä se saa olla valtava tukki, ettei sen kokemuksen jälkeen hengissä selviä. Liukas pieni sintti ja loppu elämä miettien miksi uskaltamatta viiltää kaulavaltimoa auki, olisi paljon pahempi kokemus.
Isokin voi olla liukasliikkeinen, se ketunkolokin venyy ja mahtuuhan sieltä 4kg jälkikasvutkin ulos synnytyksessä, kun kohdunkaula aukeaa sen kymmenen senttiä? Vauvan kokoista monsteria ole tainut missään näkyä? =) Sitä en tiedä, onko se sitten ketun vai kolon vika, mikäli ei osata pelata isolla mailalla, mutta eiköhän siihen löydy käyttäjätukea. =) Kamasutrasta muuten saa asennot, eikä kettua tarvitse survomalla survoa. Ihan tykkääkö melomisesta, soutaako vai huopaako, mutta ei sitä koko aisaa/melaa järveen/mereen työnnetä. Toki voihan sitä grillata nakin ja makkaran kokeillaakseen, kumpi tuntuu suussa miellyttävämmälle. =P
Ei muuta kuin monsteri unia. (Mikäli maailma ei aamulla pyöri, niin vika on minun.) Onneksi se sentään on perjantai, eikä minun kuulu olka tuottava. Varmaan kyllä joutuu olemaan nukkumatta, kun normaalisti ei kuolleita aivosoluja käytetä penisten miettimiseen tavallaan kolossani. =P (Joka kolmannessa rivissä taisi kokonaisuudessaan olla jotain asiaa.) - erkki-täti
m-i-e-s kirjoitti:
Olisi pitänyt mennä vain suoraan nukkumaan. =)
Siellähän se lukee, joitain naisia kiehtoo ison käsittely, tarvitseeko erikseen kysyä, mikäli sinua ei kiehdo? En tietenkään tiedä sinun nais sekoiluista ja heidän tykkäämisistään, onko ollut mikro- vai monsteri strapon, mutta tiedän omat sekoiluni.
En tiedä miten tuo parisuhde mihinkään liittyy, mutta ketunkoloa voi leikkiä ihan ilman parisuhdettakin. Toki on myös parisuhteita, joissa sitä ketunkoloa ei leikitä aktiivisesti tai ollenkaan. Kyllä varmasti noin kolon omistajana ennemmin ottaisit normaalin, kuin hirviön, mutta tuo iso ei vastaa käsitettä hirviö. Hirviö nyt kumminkin on kutakuinkin 20 tuumainen (ympärysmitta =P). Hirviö varmaan on paksumpi ja pidempi kuin Hk:n lenkki, eikä tässä hirviöitä käsitelty, mutta koska sivuutit sen ison, joko se kiehtoo sinua tai sitten sinulla on omat näkemykset isoista. Iso määrite voidaan pitää huomattavasti keskivertoa kookkaampi. Koko/paksuus. Monsteri/hirviö on taas tuplat siitä normaalista. =)
Mitä minun omistamaani tavallaan ketunkoloon tulee, niin kyllä se saa olla valtava tukki, ettei sen kokemuksen jälkeen hengissä selviä. Liukas pieni sintti ja loppu elämä miettien miksi uskaltamatta viiltää kaulavaltimoa auki, olisi paljon pahempi kokemus.
Isokin voi olla liukasliikkeinen, se ketunkolokin venyy ja mahtuuhan sieltä 4kg jälkikasvutkin ulos synnytyksessä, kun kohdunkaula aukeaa sen kymmenen senttiä? Vauvan kokoista monsteria ole tainut missään näkyä? =) Sitä en tiedä, onko se sitten ketun vai kolon vika, mikäli ei osata pelata isolla mailalla, mutta eiköhän siihen löydy käyttäjätukea. =) Kamasutrasta muuten saa asennot, eikä kettua tarvitse survomalla survoa. Ihan tykkääkö melomisesta, soutaako vai huopaako, mutta ei sitä koko aisaa/melaa järveen/mereen työnnetä. Toki voihan sitä grillata nakin ja makkaran kokeillaakseen, kumpi tuntuu suussa miellyttävämmälle. =P
Ei muuta kuin monsteri unia. (Mikäli maailma ei aamulla pyöri, niin vika on minun.) Onneksi se sentään on perjantai, eikä minun kuulu olka tuottava. Varmaan kyllä joutuu olemaan nukkumatta, kun normaalisti ei kuolleita aivosoluja käytetä penisten miettimiseen tavallaan kolossani. =P (Joka kolmannessa rivissä taisi kokonaisuudessaan olla jotain asiaa.)Ei se kyllä noin nätisti mene isojen kettujen kanssa, etä olisi liukasliikkeisiä ja muutenkin harmittomia.
Mutta kuka mistäkin tykkää. Itse en kyllä yhtään tykkää kivusta tai venyttävästä tuskasta, kun kettupuuhkaa asetellaan oikeaan kulmaan.
Mutta minäpä kun sitä taidankin olla kurppa, jonka kolo on museo tms. Kettu vinoon ja menox! - m-i-e-s
erkki-täti kirjoitti:
Ei se kyllä noin nätisti mene isojen kettujen kanssa, etä olisi liukasliikkeisiä ja muutenkin harmittomia.
Mutta kuka mistäkin tykkää. Itse en kyllä yhtään tykkää kivusta tai venyttävästä tuskasta, kun kettupuuhkaa asetellaan oikeaan kulmaan.
Mutta minäpä kun sitä taidankin olla kurppa, jonka kolo on museo tms. Kettu vinoon ja menox!Eli kirjaimellisesti kettu on ollut ainoastaan laiska, eikä ole jaksanut avata ja rentouttaa pyhää maata?
Ketulla ilmeisesti luontainen vaisto ei toimi koloon piiloon menemisessä, muutenhan kolonpiilotuksessa on vähintään kaksi, joten molemmat pystyvät laittamaan ketun oikeaan kulmaan.
Ketunkolo on siitä jännä yksiö, että se venyy ja joustaa kaksioksi. =P
Pienikin kettu sattuu, kun tullaan lämmittämättä kuivana, huonossa kulmassa ja koko painolla, muutenhan ketunkolo on suurimmaksi osaksi melko tunnotonta. Ketunkolon suuaukko taitaa olla se tuntoherkin alue.
Kurppa ikä paras ikä, mutta onko se kolo museo vai kuin museo? Sillä on pikkainen vivahde-ero, että onko se pölyyntynyt ja hämähäkinseitissä vai onko siellä kaksytä kettua esillä, joita voi päästä ihastelemaan. Muuten tuo pastorileikki on hyvin tylsä ja mitään antamaton. Miljoona kertaa kun on ollut pastorina ja tehnyt lähetystyötä, saarnaamalla saarnannut, niin eläkeikäraja meni jo ajat sitten.
- Urmas_Iso-Kyrpänen
Se on komiaa kun on iso kyrpä.
- Homojuttu
Niin. toisten homojen mielestä
- Eräkettu
Siis naiset tykkää kattoa isoa fallosta...
Mulla on tosi iso kyrpä mutta naisten käsitys isosta ei ole sama kuin miesten käsitys isosta...
Ja Jasoni otti Danin niinkuin naisen kuuluu ottaa..- Äläryyyu
Sulla mitää isoa oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804