Pituutesi ja painosi?

Kertokaahan

omanne...

212

77253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilli

169 cm
      46 kg

aika hoikka olen...

• Ikuine laihduttaja

165 cm ja 71kg. Paino vaihtelee 65 ja 75 välillä ja vaatteiden kanssa on vaikeaa, yllättäen saattaa olla jäänyt pieneksi tai isoksi jokin vaate.

• Terhi

sori mut sä olet aika pahasti alipainoinen.. toi on jo aika paha...

• Nelli
        Terhi kirjoitti:

Hoikan kuuloinen oli, mutta älä arvioi kenenkään "alipainoisuutta" kun et ole häntä nähnytkään.

Itse oon 164 cm ja reilut 46 kg.

• Nelli
        Terhi kirjoitti:

Hoikalta kuulosti, mutta älä arvioi kenenkään "alipainoisuutta" kun et ole häntä nähnytkään.

Itse oon 164 cm ja reilut 46 kg.

• jyrki

183 cm
        96 kg

olen siis mies

• HAn
        Ikuine laihduttaja kirjoitti:

165 cm ja 71kg. Paino vaihtelee 65 ja 75 välillä ja vaatteiden kanssa on vaikeaa, yllättäen saattaa olla jäänyt pieneksi tai isoksi jokin vaate.

59 kg / 171 cm

• olli k

180cm ja 92 kg, rasvaakin on. Sporttari

• minävaa

kiva että on joku muukin laihimus. ite 173/42

• Anonyymi
        minävaa kirjoitti:

kiva että on joku muukin laihimus. ite 173/42

Lol

• edelliseen

117kg, 168cm

takapuoli ja reidet pyöreähköt
      vatsaakin on
      pieni kaksois leuka

tää o nykyiset mittani olen kyllä vähän lihonnut täss viieaikoina

et siin teill vastinetta

• Minsku

mä oon 173cm ja painoo 110kg

• Hildegerd

170cm/95kg

• Mittani

Ovat tällä hetkellä noin 174 / 66. Tarkoitus olisi laihduttaa vielä muutama kilo :)

• nancy

kuin itse olisin kirjoittanut.olen täsmälleen kokoisesi eli mittani samat ja tarkoitus olisi muutama kilo tiputtaa...

• Jonna

Mun mittani on 173/54.. Pari kiloo vielä pois niin olen tyytyväinen.

• marika3

heissan pituuteni 165cm ja painoa mahtavat 70,6kg
        tarkoitus olisi keväällä aloittaa kunnon dietti kunhan kuopukseni lopettaa tissittelyn..ja sen jälkeen lähtee-10 kg..

• pyöreähkö

miksi vielä aiot laihduttaa muutaman kilon?! painoindeksisi on jo nyt alarajoilla!!!!
        älä laihduta enää, jos haluat hoikistua ala käymään kuntosalilla, se tepsii vaikka painoa voi tulla muutama kilo takas, se on kuitenkin täyttä lihasta ja näytät hoikemmalta!

• tonni-keiju
        marika3 kirjoitti:

heissan pituuteni 165cm ja painoa mahtavat 70,6kg
        tarkoitus olisi keväällä aloittaa kunnon dietti kunhan kuopukseni lopettaa tissittelyn..ja sen jälkeen lähtee-10 kg..

mittani ovat 163cm ja painoa oli 67,2kg.. mutta nyt se on tippunut alle viikossa 65,6kg:) hyvä alku ja aion jatkaa vielä reilu 10kg verran ainakin...

• tytsy-13.v
        pyöreähkö kirjoitti:

miksi vielä aiot laihduttaa muutaman kilon?! painoindeksisi on jo nyt alarajoilla!!!!
        älä laihduta enää, jos haluat hoikistua ala käymään kuntosalilla, se tepsii vaikka painoa voi tulla muutama kilo takas, se on kuitenkin täyttä lihasta ja näytät hoikemmalta!

170cm ja 70kg.. tässä oon laihduttanu kuukaudessa parissa 6kg.. kertokaa jotain nopeasti tuloksia näkyviä vinkkejä joilla saa pepun ja pakarat kireiksi.. vatsa on ihan hyvä..

• olen..
        tytsy-13.v kirjoitti:

170cm ja 70kg.. tässä oon laihduttanu kuukaudessa parissa 6kg.. kertokaa jotain nopeasti tuloksia näkyviä vinkkejä joilla saa pepun ja pakarat kireiksi.. vatsa on ihan hyvä..

n.169cm ja 55kg..muutama kilo pois ni sit olis hyvä. Ja nehän lähtee kesään mennessä!!

• rita

162/52. tavoitteena 45-47 kg.

• Sopivasti lihava!

Luin viestiketjun läpi ja pöyristyttävää, että jo valmiiksi painoindeksinsä alarajoilla olevat ihmiset laihduttaa vielä muutamaa kiloa HUH HUH! Sehän menee anoreksian puolelle jo. Järki käteen, varmaan on mukava lukea, kun painoindeksi huitelee 30-35 ja toisilla nippanappa 18-20.

• kiloja karkuun
        Sopivasti lihava! kirjoitti:

Luin viestiketjun läpi ja pöyristyttävää, että jo valmiiksi painoindeksinsä alarajoilla olevat ihmiset laihduttaa vielä muutamaa kiloa HUH HUH! Sehän menee anoreksian puolelle jo. Järki käteen, varmaan on mukava lukea, kun painoindeksi huitelee 30-35 ja toisilla nippanappa 18-20.

Anoreksiahan on jotain, mitä ei pysty hallitsemaan, eihän se painoindeksi siihen liity. Ei kannata mitään taulukoita katsella, jokainen on yksilö ja kyllä sen huomaa, jos jossain on vikaa.

Itse olen mies ja 174 cm 56 kiloa ja haluan vielä pois vähän, kun olen niin tikku, vaan on pieni pömppömaha. Sitten voisi ehkä vähän lihaksia ottaa tilalle, jos jaksaa.

• on helppo saada pömppis pois
        kiloja karkuun kirjoitti:

Anoreksiahan on jotain, mitä ei pysty hallitsemaan, eihän se painoindeksi siihen liity. Ei kannata mitään taulukoita katsella, jokainen on yksilö ja kyllä sen huomaa, jos jossain on vikaa.

Itse olen mies ja 174 cm 56 kiloa ja haluan vielä pois vähän, kun olen niin tikku, vaan on pieni pömppömaha. Sitten voisi ehkä vähän lihaksia ottaa tilalle, jos jaksaa.

ei sun tartte laihduttaa, oot jo niin hoikka.. miehet saavat yllättävän isonkin kaljamahan pois sillä vaan et käy lenkillä ja tekee vatsalihaksia joka päivä.. ja tästä on esimerkkinä oikeassa elämässä mun oma rakas! sillä näky jo kuukaudessa näkyviä tuloksi kun se teki vatsiksia joka ilta ja vähä nosteli puntteja..

• korkki

166cm / 51,3 kg tällä hetkellä. Tuo 300g saa vielä lähteä. Liikaa ei uskalla laihduttaa.

• maratoonari
        kiloja karkuun kirjoitti:

kuntoilen aika lailla ja pituus on 187 ja painoa löytyy runsaat 73

• Komea Mies

Pituus n. 190cm paino n. 85kg. Olen varsin tyytyväinen.

• Abby

158cm, 61 kg

• tyttö

167/82. Paljonko kannattaa laihduttaa vielä? Tarkoitus olisi 20kg.

• minä

178cm 61kg

• -kg

olen 176cm ja 87kiloa.(ennen 93-95) laihdutus jatkukoon!!!

• Annika

Mittani nyt 173/69 , tähtäimessä 173/60. Vyötäröni silti hyvin pieni joten olen tyytyväinen:o)

• mä!

olen 166cm ja 65 kg,,eli oonko mielestänne lihava?olen ennen ollut 69-71 välillä ja olen saanut painoni laskemaan tuohon vähän yli kuukauden sisällä..ihanaa olla hoikempi,vielä yritän toiset 5kg pois..

• mii

155cm/52kg tommottiset 5 kilo kun saisi pois.. :)

• Hensku

152cm ja 55kg. Olisin tyytyväinen jos sais 5kg pois. :)

• misu

painan 58kg ja olen 166cm pitkä. lihasta kylläkin toi paino.

• ....

Pituus 169cm ja painoa 60kg. Vuosi sitten painoin vielä 70kg, joten tytyväinen olen. Vielä muutama kilo pois, niin olisin vielä tyytyväisempi.

• Minna

170/104.Elokuussa alon syömään pisteitä.Pisteet on aika keyitä koska olen laitunut 16kg!

• Kokenut
        Minna kirjoitti:

170/104.Elokuussa alon syömään pisteitä.Pisteet on aika keyitä koska olen laitunut 16kg!

Ne kilon ja kahden painon pudotukset eivä ole mitään laihduttamist, vaan normaalia painon vaihtelua. Olin 2003 vuoden alussa 169/118 ja vuoden jäkeen 169/55. En suosittele heikko hermoisille. Laihdutus perustui ruuan ja juoman rajuun vähentämiseen ja liikuntaan. Laihdutuksen jälkeen ie ilennyt yleisillä paikoilla riisua paitaakaan pois kun läskit roikku. Nyt vuoden jälkeen on paino noussut 10 kg ja olen tyytyväinen. Laihdutus ei ole mitään vaan sen normaalissa pitäminen.

• bee
        Kokenut kirjoitti:

Ne kilon ja kahden painon pudotukset eivä ole mitään laihduttamist, vaan normaalia painon vaihtelua. Olin 2003 vuoden alussa 169/118 ja vuoden jäkeen 169/55. En suosittele heikko hermoisille. Laihdutus perustui ruuan ja juoman rajuun vähentämiseen ja liikuntaan. Laihdutuksen jälkeen ie ilennyt yleisillä paikoilla riisua paitaakaan pois kun läskit roikku. Nyt vuoden jälkeen on paino noussut 10 kg ja olen tyytyväinen. Laihdutus ei ole mitään vaan sen normaalissa pitäminen.

Loka-marraskuussa paino oli n.99 ja nyt aamulla paino oli 92,5kg ja pituus lienee pysynyt samana..
        Eli 167cm ja 92,5kg
        Olen itse todella tyytyväinen tähän vauhtiin!

• Minna
        Kokenut kirjoitti:

Oho,Oot aika raju...Huh,huh.

• Bella
        bee kirjoitti:

Loka-marraskuussa paino oli n.99 ja nyt aamulla paino oli 92,5kg ja pituus lienee pysynyt samana..
        Eli 167cm ja 92,5kg
        Olen itse todella tyytyväinen tähän vauhtiin!

162/68

Vielä -15kg ensi kesään mennessä ja olen tyytyväinen! :)

• kiukau
        Minna kirjoitti:

painoa niin mikä lie onks 163cm pituutta ja painoa 52kg jos 5kg sais pois olisin ik onnellinen vaikka ei se kai niin tarkeetä ole

• Messi

162/64
      Mufufufufu... Kesän lopulla oli painoa vielä 69-70 kg. Mukavaa tulosta kyllä sain jättämällä vain sokerilitkut, makeiset ja sipsit poies kokonaan ja pyöräilemällä paljon (juu, tiedän. Lunta on täällä pohjoisessa kadut täynnä mutta ei se minua paljoa hidasta). Lompakko puolestaan paksuuntui kun itseltä lähti kiloja ^^ Samaa rataa vielä jos vuoden jaksaisin pyörittää niin hyvä tulisi. Tavoitteena päästä 55-58 kiloon. Nuudeleista vain en ole luopunut, vaikka tutut sanoo että ne eivät ole kovinkaan "laihduttajan" ruokaa...

• märssy

pituus 165cm, Paino tällä hetkellä 63kg, josta aion pudottaa vielä ainakin 6kg pois.( syksyllä painoin "pahimmillani" 67,5kg)

• Marita

Olen 160cm pitkä ja painan 52kg. Tarkoitus olisi laihduttaa 4kg.

• ei koskaan

hei olen 156cm pitkä painoa on 64kg. muutama vuosi sitten painoa oli reilu 80kg mut sit se tippu puoles vuodes 30kg ny noussu taas en uskalla enää syödä kun tuntuu et lihoon vaan en oo koskaan ollu tyytyväinen itseeni.

• löllykkä

mie olen 158cm pitkä ja painoa 78kg...millä sait puoles vuodes noin paljo pois???

• Ispäri

Isä 185/88, äiti 160/51 ja poika 74/9

• 45v

ja mitat: 165 cm ja 64 kg. Sopusuhtainen, mutta jenkkakahvat olisi hyvä saada pois vyötäröltä...

• viivi

172cm ja noin 60kiloa..vaihtelee vähän puntarin mukaan, mutta alle 60 kuitenkin. (Paitsi nyt kun on vauva tulossa..)

• Ananaspupu

162cm/60 kg. Tarkoitus laihduttaa n.54 kiloseks..

• kukkuu

olen 160/60. tavoitteena laihtua vajaa 10 kiloa

• annu

157 senttiä, ja 73 kiloa(6 kiloa poissa jo)

• tytteli

162 ja 60

• Minna

165cm ja 77kg, eli ylipainoa on aika paljon. 22kg olisi tarkoitus laihduttaa, saa nähdä onnistuuko...

• Paksu-Pekka

Vähän päässy pakkia kertymään... vessaan mennessä tarttee muistaa aina pinsetit ja käsipeili.

• voimanostaja

pituus 165cm paino 92kg

• just joo...
        Paksu-Pekka kirjoitti:

Vähän päässy pakkia kertymään... vessaan mennessä tarttee muistaa aina pinsetit ja käsipeili.

Miettikääpä kummin päin...:)...

• ;)=>
        Paksu-Pekka kirjoitti:

- Juu, hyvät on sulla mitat, oot varmaan yhtä pitkä kuin paksukin, joten sulla varmaan pyörii hyvin? Mulla oli yksi työkaveri , melkein samoissa mitoissa. Ain hää jakso ihmetellä, miksei työnantajat meinannu ottaa sitä töihin? Oli ilo seurata hänen työntekoaan, sitä hien määrää ja huilinkia, huhhuh! Nauratti, kun hää yritti nojata johonkin, oli kyllä katsomisen arvoista, kun on niin lihava, ettei pysty ees kunnolla nojaamaan! Suurimmat haalarit, mitä löytyy, niin ei mahtunu, kuin ylimmäiset ja alimmaiset napit kiinni, lystikästä. Entä sitten se syönti, se, se oli näky kerrassaan verraton! Tässä ei voi nyt käyä yksityiskohtaisesti kuvailee sitä, mutta kerron pienen esimerkin. Valipalaksi meni yleensä yksi HK:n "sininen", sillalailla, että sen molemmat puolikkaat halkaistiin keskeltä ja niiden puolikkaiden päälle vedettiin ihan rehellistä VOITA useiden senttien paksuudelta ja eikö ollut makoisaa, kun ei kärsinyt margariinista puhuttavankaan! Niihän siinnä kävi, että sairaseläkkeelle joutu ja sai käskyn laihduttaa, jos halusi elää? Näin häntä sittemmin ennen kuolemaansa, väitti kiivaasti laihtuneensa huomattavasti, mun oli sitä kyllä vaikea havaita. Rauha hänen muistolleen , mukava kaveri hän kuitenkin oli, harmi ettei enää ees oo niin värikkäitä tyyppejä työmailla! Ei nää nykyiset työnantajat taia sellaisia ottaa, kun on laihempiakin tarjolla. Mutta siihen aikaan oli jopa työvoimapula, joten kaikki jotka osas jotain tehdä sai työtä, pitkät sekä pätkät! Ootko muuten harkinnut SUMO-painijan uraa, sitähän harrastetaan nykyään Suomessakin?

• kiisseli

180cm ja 71kg.

• pölö

Mulla 106kg/165.5cm...Ja painoa tulee lisää ½-1kg viikossa... Masennuslääkkeitä oon syöny 4kk, paino noussu sinä aikana 20kiloa. Viikolla 31/2004 painoa oli "vain" 87kg... Mut masennus täytyy hoitaa "hinnalla millä hyvänsä" :(

• hutsu

161cm ja 44,6kg ja perseeni on aika hyvä.

• gaborone

oon:

173 cm 47 kg... Oon 14 vuotta...

• Linjassa

Oikeassa suhteessa

• keskari

Massaa pitäs saada lisää!!

• Alina_pupu

Läski olet, tsekkaa painoindeksisi, reippaasti ylipainoinen olet.

• kukkakeppi

tollanen mä oon

• pera800

190/86 hoikkapoika

• susi

166/59 ja saa syödä kaikkea niin paljon kun haluaa eikä saa painoa nousemaan millään vaikka oon yrittäny jo kauan:)

• barbiegirl

179/59.......ihme kysely...:)

• ...

parempi kyllä näilläkin senteillä jos painoa olisi hiukan alle sata kiloa...

• ähkypuhku

162 pituutta ja 78 painoo. huhhuh.

pistää puuskuttamaan rappusissa :)

peilistä näytän ihan äitiltä :/

kun sais perseen tästä penkistä ylös ja lähtis hikilenkille joka ilta, eipä tartteis kohta täällä valittaa painoonsa, prkl! xD

• Arotuulia

169/72. Aika normi, mutta hoikempikin voisi olla.. Nyt en ole harrastanut liikuntaa vähään aikaan, joten paino on kivunnut semmoiset 12kg ylös.. Nyt olisi tarkoitus raivata lukujärjestyksestä tilaa säännölliselle treenille, aikaisemmin olin melko aktiivinen liikkuja.

• Jennamari

mun mittani 164/46 ja ikää 18 vuotta..olen tyytyväinen vartalooni en oo pahemmin koskaan laihdutellu mutta sen oon päättäny et 48 on rajana. mutta se kyllä pelottaa että kun tähän asti on saanu mässäillä miten sattuu ni sit jos yhtäkkiä alkaakin lihoa..nimittäin mielestäni oon aina syöny paljon, varsikin suklaata ja karkkia..silti mulla löytyy reisistä selluliittia vaikka PI on 17,1..

• Jennamari87

mun mittani 164/46 ja ikää 18 vuotta..olen tyytyväinen vartalooni en oo pahemmin koskaan laihdutellu mutta sen oon päättäny et 48 on rajana. mutta se kyllä pelottaa että kun tähän asti on saanu mässäillä miten sattuu ni sit jos yhtäkkiä alkaakin lihoa..nimittäin mielestäni oon aina syöny paljon, varsikin suklaata ja karkkia..silti mulla löytyy reisistä selluliittia vaikka PI on 17,1..ärsyttää kun ylävartalosta oon hoikka, mut reidet on ku tukit vaikka mulla on pieni peppu ja lantio niin miten reidet on niin isot! onko kellään neuvoa millä reidet hoikemmiks??

• tässä

Mies, 182cm, ~70kg. Syön normaalisti (liharuokia), en ole laihduttanut koskaan enkä ole himourheilija.

• Vanilja

Olen 169cm ja painan 64kg. :-)

• SuSu79

En kyllä ymmärrä näitä yli 160 pitkiä jotka painaa alle 50kg!!!!!!! En vois kyllä kuvitellakkaan että saisin joskus painoni alle 50..
      50kg on mulla tavoitteena vaikka voisin näköjään helposti painaa jonkun 35kg (ja tuuli veis mukanaan)!
      ite oon 25v kahden lapsen äiti.

• tyytyväinen

paino vaihtelee 49-53, aina vähän liian vähän..23w kun olen ja hoikka..mutta silti niin

• candy

pituus ja paino on 164 cm / 48 - 50 kg. olen aikasta pikkuunen :)

• mies 28 v

et silleen

• 160/70

Ja haluun laihtuu! Lihoin 20kg ku alotin syömää e-pillereitä!!

• tyttönen-87

mun mitat on 163 cm ja 55 kg. ihan tyytyväinen olen itteeni :)

• I'm Bored

173/46. En pahastuisi, vaikka kiloja tuliskin lisää (tuohon paino tuntuu kuitenkin aina pyrkivän vaikka välillä söisi enemmän, välillä vähemmän että kai toi sit on mun normaalipaino), mut en varsinaisesti mihinkään lihotuskuurillekaan jaksa ruveta.

• mitat

155/49

• BigShow

213cm/213kg

• normaali

165cm ja 70km... muodot kohdallaan ja on mistä ottaa kiinni... ei siis pelkkää luuta ja nahkaa, mutta silti tyytyväinen kiloihinsa... onnea teille ikilaihduttajat! :)

• ....

.. ja viisi kiloa olisi tästä taas hyvä pudottaa.

• The Jarkko

188cm. 90kg. n16cm.

• 200 cm / 118 kg

200 cm / 118 kg

• Goth as Fuck

185 cm ja 84 kg

• neito18

siinäpä ne oli.

• (nimi tähän)

177cm, 75 kg, 20cm, 120 pistettä, 5 m, kolme ja puoli, litra, päästä päähän, ja vähän päälle!

Olenko ylipainoinen vai lihava? Minulle tulee hyvä mieli itsestäni jos jollain on samat mitat, sittenhän olen ihan normaali. toivottavasti löytyy joku lihavampi niin voin tuntea itseni huippumalliksi. eli kaikki läskit kirjoitelkaa! haluan tuntea ylemmyyttä! haluan olla tämän keskustelun keskimäärää sopusuhtaisempi! tahdon kertoa maailmalle kuinka ihanan alipainoinen... eiku siis tiukassa kunnossa olen! sillä painohan kertoo suoraan kuinka hyvännäköinen ihminen on! vasta kun olen anoreksian partaalla, lyhytkasvuinen, sairas kuin eläin, kadehdittu ja ylistetty, sitten vasta suostun syömään porkkanan!

• vaaka

Olen 167cm ja painoa 53kg, Olen tyytyväinen mittoihini, ennen painoin 48kg ja se oli liian vähän.

• mä 79

Pituutta löytyy 161 centtiä ja painoa 51kg. Periaatteessa olen ihan tyytyväinen ,mut se sama vastaus ku muillaki eli ettei sen parin kilon pudotus olis pahitteeksi.

• nimetön

Hirveästi ei ole ylimääräistä...
        175 ja 68

• Kaiken kokenut tällä saralla
        nimetön kirjoitti:

Hirveästi ei ole ylimääräistä...
        175 ja 68

Mittani ovat 158 cm ja paino todellakin nytkin 132 kg! Ikää on 49 vuotta. En ole vielä löytänyt oikeaa, minulle sopivaa tapaa laihduttaa. Nyt painoni ei ole enää vuoteen noussut yhtään, mutta eipä ole lähtenyt laskuunkaan! Olen nainen. Vertaukseksi kerron, että mieheni on minua 30 cm pidempi, mutta painaa 20 kg vähemmän. Haluaisin alkaa laihduttamaan, mutta aina saan laihduttamani kilot takaisin korkojen kera ja näin on tultu tähän pisteeseen.

Tässäkään keskustelussa ei ole yhtään todella ylipainoista, huomasin. Vai eikö he uskalla tulla punnitukseen julkiselle paikalle???? Minäkin olen vuosia salaillut painoani jopa läheisiltä, mutta en enää salaile. Muistan kyllä ikäni saamani kommentit painostani ja hölmistyneet ilmeet kertovat sitäkin enemmän! Olen sosiaalinen ja ihmisrakas ja eläväinen yksilö. Koskaan ei esim. miessuhteitani ole haitannut tämä ylipaino, kukaan ei ole hylkinyt minua kilojeni tähden. Nyt kuitenkin olen jo kyllästynyt tähän raskaaseen olemukseeni ja haluaisin alkaa keventämään sitä hallitusti lääkärin valvonnassa. En tupakoi ja alkoholia käytän todella vähän. Miten minun pitäisi toimia, että entisenlaista jojo-ilmiötä painoni suhteen ei tulisi jatkossa?! Toivoisin asiallisia kommentteja kirjoitukseeni.

• mamma b
        Kaiken kokenut tällä saralla kirjoitti:

Mittani ovat 158 cm ja paino todellakin nytkin 132 kg! Ikää on 49 vuotta. En ole vielä löytänyt oikeaa, minulle sopivaa tapaa laihduttaa. Nyt painoni ei ole enää vuoteen noussut yhtään, mutta eipä ole lähtenyt laskuunkaan! Olen nainen. Vertaukseksi kerron, että mieheni on minua 30 cm pidempi, mutta painaa 20 kg vähemmän. Haluaisin alkaa laihduttamaan, mutta aina saan laihduttamani kilot takaisin korkojen kera ja näin on tultu tähän pisteeseen.

Tässäkään keskustelussa ei ole yhtään todella ylipainoista, huomasin. Vai eikö he uskalla tulla punnitukseen julkiselle paikalle???? Minäkin olen vuosia salaillut painoani jopa läheisiltä, mutta en enää salaile. Muistan kyllä ikäni saamani kommentit painostani ja hölmistyneet ilmeet kertovat sitäkin enemmän! Olen sosiaalinen ja ihmisrakas ja eläväinen yksilö. Koskaan ei esim. miessuhteitani ole haitannut tämä ylipaino, kukaan ei ole hylkinyt minua kilojeni tähden. Nyt kuitenkin olen jo kyllästynyt tähän raskaaseen olemukseeni ja haluaisin alkaa keventämään sitä hallitusti lääkärin valvonnassa. En tupakoi ja alkoholia käytän todella vähän. Miten minun pitäisi toimia, että entisenlaista jojo-ilmiötä painoni suhteen ei tulisi jatkossa?! Toivoisin asiallisia kommentteja kirjoitukseeni.

hei!kerron mittani jotka ovat 170/119...paino vaan nousee...masennuslääkityskö???

• Mä vaan
        Kaiken kokenut tällä saralla kirjoitti:

Kokeillut painonvartioita? Mä kävin siellä ja se on ainut millä sain tuloksia aikaan, pisteet toimii. Taas kylläkin pitäisi aloittaa kun on tullut repsahdettua. 165/90

• true

Ei turhempaa viestiketjua...
      Suomi24:ko näitä tietoja tarvii vai kuka...

• mikki

Luulen että taitaa olla lapsi kuka tällaisia kyselee.

• nimim.

Pituus on 174cm ja painoa on 60kg. Tyytyväinen ihan olen... :)

• Perus-Jamppa

...

• Banham

???

• hyyhhä

83 kg
      186 cm ryhdikkäänä

• kukkakeppi

Armeija aikana painoin 53 kg nyt pituus 173 paino 59 kg

• kukka_keppi

Armeija aikana painoin 53 kg nyt pituus 173 paino 59 kg

• iDusty

tässä minä...

• 161/48

161/48

• bagsu

172 cm ja kunnialliset 109kg..=)

• Juha 30v

.....

• Pikku Mies

Pituus 178cm Paino 112,4kg

Rasvaprosentti on noin 12%
      Painon kun saisi päälle 120kg niin olisin tyytyväinen, ilman rasvaa tietenkin.

• Tarkkaillut

En mä omaani kerro, mutta naapuri on 170½cm ja painaa ainakin 100kg.

• tyttö-90

onmat mittani ovat 158cm/57-58kg
        ja olen ihan tyytyväinen vaikka pois tietenkin voisi vähän tuota painoa mennä..

• Pedro 33 v

Otsikossa kaikki.

• masa

Moi,

Pituus 190 cm ja paino 100kg ja "rasvaprosentti" sellainen että kun kiristää vyön housut eívät valahda lanteille.

• neito

160/82 ollut pahimmillaan 96 kiloa eli matkalla ollaan alemmas mutta ei sen alemmas kuin 72 kiloa..

suositukset eivät aina kerro ns. hyvänolon painoa..

• ShoGun

• xcr

eli pituutta 175cm ja painoa 85kg, mies ja 28 vuotta...laihduttanu neljässä vuodessa 30kg ja kokemuksesta voin sanoa että hitaasti hyvä tulee, pikadieetit on kokeiltu ja huonoksi havaittu!!! Iso merkitys on syömisellä, ylettömässä kuntoilussakaan ei oo mitään mieltä jos syö itsensä tukkoon kerta toisensa jälkeen...Mutta kuntosali ja muu hyötyliikunta on toki kaiken perusta. Muilla vastaavia kokemuksia?

• ...

Omasta mielestäni olen hoikka ja kiinteä, mutta paino on tuonkin verran. Mutta pulska en ole.

• Ansku

165cm ja 48kg (synnytin pari kuukautta sitten mutta eipä onneks jääny yhtää raskauskiloja)

• On sopiva

178cm ja paino huitelee 110 tienoilla

• tosi mies

Tässä lävähtää kaiken kansan tietoisuuteen.

120 kg ja 182 cm.

• TheMan

Ikä 33.

• Astira

Pituutta on 165cm ja painoa 72kg.

Ja en aio laihduttaa. :)

Terkkari kyllä jaksaa aina aukoa siitä että jos en laihduta niin kuolen nelikymppisenä infarktiin, mutta minkä minä sille voin jos en halua laihduttaa? Koska kroppani on täysin sopusuhtainen ja lihakset kyllä painaa.. :)

On se niin ihmeellistä että teini-tytöille aina sanotaan että ei pidä alkaa laihduttamaan ja täytyy hyväksyä ittensä sellaisena kuin on. Ja sitten yhtäkkiä vahdataankin vaan sitä perkeleen pituus/paino käyrää ja käsketään laihduttamaan, huomioimatta yhtään kokonaisuutta ja sitä että JOILLAKIN ON VAAN ISOT LUUT. Ja jo pelkästään sen takia kaikki painoindeksit on aika valheellisia.

• nainen

Ei ne luut oikeasti paina. Uskon kyllä siihen, että lihaksia on joillakin enemmän ihan geenien määrämänäkin ja nehän kyllä painaa. Niin yritän ainakin itselleni vakuutella... ;)

• mies36.
        nainen kirjoitti:

Ei ne luut oikeasti paina. Uskon kyllä siihen, että lihaksia on joillakin enemmän ihan geenien määrämänäkin ja nehän kyllä painaa. Niin yritän ainakin itselleni vakuutella... ;)

siis puhuit asiaa,koska samaa sukupuolta olevien ja suht saman pituisten henkilöiden luiden paino ero voi olla enintään noin 1 kilo.
        Ite olen 171/72 ja onneksi en ainakaan vielä omista mahaa,lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista ;)

• kulkija vaan

175 cm ja painoa löytyy 75 kg

• luuviulu

pituutta 173 ja painoa n.50

• *Linda

mun mitat on 162/50. oon tyytyväinen.

• nainen

Kolmikymppinen ja yksi lapsi tehty. Olen melko tyytyväinen painooni. Mahassa olisi hiukan tekemistä... jäi vähän repsottamaan synnytyksen jälkeen. Tiedän että hiukan elintapoja muuttamalla saisin helposti 60 kiloon... se olisi ihan hyvä paino. Olen yksinhuoltaja ja ilman miestä tulee syötyä herkkuja päivittäin...

• Diesel

Siinäpä se...

• läski

paljonko joku painaa?

• joku pohjosesta

siinä ne

• yli sata

160cm ennen urheilulliseen varteen kerttynyt painoa 118 parhaillaan mutta nyt 107kg ja toivon ei kun uskon että se viellä joskus on taas n.60-65kg.

• jane74

Paino pysynyt samana vuosia.

• Olga

Pituutta naiselliset 182 cm ja painoa vähän alle 70 kg. On kilot pudonneet sitten aktiiviurheilija aikojen... harmittaa, silloin oli kiinteä, nyt luiseva... Pitäis saada motivaatiota treenaamiseen ja oikein syömiseen!

• Ihannemitat

179 cm
      80 kg

• Nimetön

150cm/230kg

• ...luoksesi pompin

Ihannemitoissa ollaan silloin kun olo tuntuu hyvältä. Eli mulla 154 cm ja 82 kg. Ei pingota, ei kiristä kun rasva voitelee. Kuntoa ja terveyttä riittää vaikka ikää on 47. Aina oon ollut tällainen ja aion olla jatkossakin.

• derec

186/86.. vähä on kertynyt ylimääräistä... joku 84 olis hyvä..

• wesa

...

• laihapoika

181/61 pitäis kyllä saada vähän läskiä päälle...

• kate

äläpäs viitsi höpöttää ilmanaikuisia puhu sitte tai kehu vasta sitte kun pystyt sanoon että et käytä alkoholia tai tupakkaa ne vasta maksaakin yhteiskunnalle pahoinpitelyt sun muut ongelmat eiköhän me itse terveydestä makseta ei sun pussista ainaskaan mene puhu vasta sitte kun opit käytös tavat.

• kunnassa kaiken ikää:)
        laihapoika kirjoitti:

181/61 pitäis kyllä saada vähän läskiä päälle...

Mitat:pituus 178 ja paino 68 ei ole miehelle paljonkaan.Kunnossa pysyy niin selkä kuin vatsakin.Iltaisinkaan ei tule hiki heti pintaan,on kuin vanha diesel heräisi eloon:)))
        Syödä saan ihan mitä mieli tekee,joskus jää tosin nuolemiseksi eikä se ihan sinällään elätä....MUTTA HYVÄÄ SEKIN ON!!!!

• meri

Ääliö. Ei todellakaan kannattaisi sanoa ketään läskiksi pelkkien mittojen perusteella. Pidätkö kenties huippu-urheilijoitakin säälittävinä plösöinä? Ihan tavallisillakin (liikuntaa harrastavilla) ihmisillä voi olla sen verran keskivertoa enemmän lihaksia suhteessa massaan että on mitoiltaan läski vaikka ulkonäkö (ja terveys) on ihan muuta.

• BMI 23 (nainen)

Ja omat mitat oli 173/30,vai! SAirasta! Laskepas piruuttas se BMI...Jää alle 25... Todennäköisesti vastaaja on vielä mies ja miehillä on enemmän lihaksia kuin naisilla, jolloin he myös painavat enemmän. Minusta BMI on miehille (varsinkin) liian ahdas. Jos tuon mittaisen bmi on 19 (eli normaalin alarajoilla) painoa on vaivaiset 65 kiloa! Ja mies, jonka pituus on 186 ja paino alle 70 on kyllä varsinainen kukkakeppi. Noin äkkiseltään arvioiden mies 186/86 on mies parhaimmillaan!

• miia87

hirviä ruho mulla omasta mielestä. oon 177 ja viimeks paino oli 73. yököttää kahtoa omaa mahaa.

• awerell

190 pitkä
      95 painan
      mie oon sopivan iso

• girl

162cm 63kg .ananaskapselit kohta kropanhoitoon

• rita

Ihme kysymys, mut ei ainoo näillä laitumilla. Ikä 43, pituus 169cm, paino nyt 67kg. Kilomäärä ei häiritse, mut koostumus kyllä, eli pitkän sairauden ja vuodelevon sekä sen jälkeisen huonon kunnon vuoksi on lihas korvautunut ihralla ja vielä kaksinverroin. Kelpaan itselleni nytkin ja miehille myös, mut tunnen oloni hyväksi, kun paino on 62-63kg ja enemmän lihasta kuin nyt. Mut täytyy elää tilanteiden mukaan. Miehet tykkää edelleen vartalostani, rasva sijoittunut rintoihin, reisiin, takapuoleen...ei vatsaan, joka yhä on litteä. Ystävissäni on anorektikko sekä pari reilusti ylipainoista. En osaa sanoa kuka ois onnellisin tai onnettomin. Itse nautin vartalostani tällaisena. Se toimii.Synnyttää, tuottaa nautintoa itselleni ja muille! Hyvää uutta vuotta laihoille, lihaville, lihaksikkaille ja ruikuille!

• Mutta on syytä ottaa

huomioon synnyt ja syvät. Itse kukin on jo lapsena saanut tietyt ruokailutottumukset ja ehkäpä geenitkin ja kaikkeen ei aina itse voi vaikuttaa ja onko tarvettakaan? Paras on olla onnellinen noistakin pituus painosuhteista, joita vilkaisin, koska mikään niistä joka sattui silmiini ei ollut paha. On paljon asioita, jotka vaikuttavat pituus painosuhteeseen ja lisäksi on otettava huomioon yleiskuva.

T: aika hyvin vasemmalla kädellä kirjoitettu, vai

• olla sinut itsenne kanssa
        Mutta on syytä ottaa kirjoitti:

huomioon synnyt ja syvät. Itse kukin on jo lapsena saanut tietyt ruokailutottumukset ja ehkäpä geenitkin ja kaikkeen ei aina itse voi vaikuttaa ja onko tarvettakaan? Paras on olla onnellinen noistakin pituus painosuhteista, joita vilkaisin, koska mikään niistä joka sattui silmiini ei ollut paha. On paljon asioita, jotka vaikuttavat pituus painosuhteeseen ja lisäksi on otettava huomioon yleiskuva.

T: aika hyvin vasemmalla kädellä kirjoitettu, vai

Huikueta lukuja. Voisin kertoa teille ihan paljon suurempiakin, mutta se ei auttane. Pitäkää huoli siitä, että olette itse tyytyväisiä. Voin kertoa, että poikaystäväni oli tosi tyytyväinen liikakiloihini ja muotoihini, itse en vaan ymmärrätänyt sitä. Hän jopa rakasti mun riippurintojani, joita itse häpesin. Ymmärsin asian turhan myöhään, koska olisin voínut nauttia aikaisemmin. Miettikää,mitä jää nauttimatta kun murehditte ns. liikakilojanne.

• juu

lauantaina vaaka näytti 110,8 kg.... ja pituus kai jo kolmekymppisellä pysyy ennallaan, eli 165 cm.... joten: sopivasti lihava =D

• anni

mie painan ihan reilusti päälle 63kg ja oon 162cm aika tantaksi itseni kuvittelen mut en pidä luikeroist naisist ja ihme et ukot saa niist edes kiinni..lähtee viel joku 30 kg likka kovas tuules lentoon..heh!!

• Nainen 23v.

Joskus on 69-70kg:ssakin tullut oltua...

• Ahme

Hyi, ylilaiha

• Hanna

170 cm ja 49 kg (ikä 18 v)

Pitäis varmaan vähän lihottaa... Paino ei oo koskaan käyny yli 50:n...

• kaarlekustaa23v

177cm 70kg rasv%8,0

• <:o)

....

• mie...

172cm ja 55kg

• chilly

153/55kg

• saadu

Itse oon tälläinen pätkä,152 cm ja paino taitaa olla raskauden jäljiltä 50 kg,tuonne 45 kg olis tarkoitus päästä,siihen olen tyytyväinen. Aina oon miehille kelvannut,vaikken tod. ole mikään mallinmittainen!!!

• maire

Pituus 156 ja paino 73-76
      Rintaliivien koko c95
      Onen tyytyväinen itseeni.

• maire

pituus 156 cm ja paino 73-76 kg
      Rintaliivien koko c 95
      Erittäin tyytyväinen itseeni ja niin on läheisenikin, enpähän ole mikään riuku.

• No joo

-174cm
      -paino 112kg.
      No olen harrastanut bodausta 10vuotta ja läskiä
      ei ole!!!

• tii@

Näihin ihmisiin verrattuna jotka tänne on kirjottanut oon läski... Kaikki on niin laihoja.

Pituus 164 cm ja painoa on kertynyt 54,5kg...

Täytyy aloittaa Painonvartioitten ohjelma ettei kerry enempää makkaroita.

• toukis

eli hyvin rullaa alamäessä xD

• 50 vee miäs

185 cm ja 89 kg. Oli vielä pari vuotta sitten 75 kg ja juoksu kulki, mutta nyt pallomaha aiheuttaa etupainoa ja hidastaa vauhtia.

• Pituus 168 cm
      Paino 60 kg

Mitat joululta. =)

• tyytyväinen

.......

• 24 v

150/46

• liian laihako

170cm / 105 kg . olenko liian laiha??? kuinka saisin muutaman kilon lisää??

• minä

163/42

• liian paksu perhoseksi

Meikäläinen on yhtä pitkä kuin 162 cm ja painaa yhtä paljon kuin 61 kilon perunasäkkiä :) vähän vois olla perunasäkkejä vähemmän :/

• arska

Mitat on 179cm ja 65kg,paino on pudonnut 5kg heinäkuusta-04 ja laihdutus jatkuu.Olen mies.

• Mies 47

Ne ovat 187/75. Kaksi vuotta sitten jätin sokerin, vehnän kaikissa muodoissaan (pastat,makaronit) sekä perunan pois ruokavaliosta. 15 kg solakampana olen pysynyt. Ei ole nälkää tarvinnut nähdä. Saa syödä vatsansa täyteen. Lihakset pysyy ja kasvaa kun treenaa vähänkin. Ps. Maito kannattaa jättää ja siirtyä piimään ym. hapanmaitotuotteisiin.
      Olo kuin kaksvitosella. (ei aina hyvä asia, siinä mielessä)

• Joo olen...

186/80 ja tuntuuu hyvältä!!

• ppppoikaa

pituutta 180cm ja painoa 60kg eli tällänen aika ruikuli olen.

• nainen22

siis siinä mun mitat,muutaman kilon haluisin laihtua...vaikka ei periaatteessa tarttis mut tuntuu et vähä roikkuu joka puolella,ja oon sen mallinen et kaikki kertyy mahaan,eli jos haluun olla laihamahainen ni tarviii olla tosi laiha.Tavote olis joku 50kg

• liikuntaa

Kokeile liikuntaa.. reipas kävelykin tekee jo ihmeitä

Itse ole 165/67-69. Tarttishan sitä pari kiloa mut on paljon muutakin (tärkeämpään) mitä tarttis...

Tsemppiä kaikille ;-)

• nainen

75B, xs-s 34-36, kenkä 40, 26v

• Kohta kolmikymppinen

Kohtuullisissa mitoissa yhden lapsen (nyt 7-vuotias) jälkeen, ennen raskautta painoa oli 5,5 kg vähemmän.

• man

196cm 106kg

• NomenNescio

nyt 169/72. kymmenen kuukautta sitten pituus (yllättäen;>) sama, paino 87kg. merkittävästä ylipainosta normaalin rajoja kolkuttelemaan:) BMI 30->25. hitaasti tulee pysyvää, kivutonta tulosta. kohta sen kokoinen, että kehtaan kuntosalille, uimahalliin.. ainoa harmistukseni on hupeneva rinnasto: D80 -> C-D75. vointi mainio. kiitos kysymästä;>

• hapattaja

192cm & 98kg, miltä näyttää?

• kriitikko

bunkero.. :)

• M29

Pituus on 176 ja paino 90. Olenko läski?

• sa .dra

167/59

• kartonki

Nykyään 178cm/86kg ainakin viime mittauksis...
      Vuosi sitten 133kg!

• Sopusuhtainen

165/63, nainen 25v, synnyttämätön. Olen täysin tyytyväinen painoon, jakautumisessa hiomisen varaa. Joskos saisi itseään niskasta kiinni ja tulisi hiukan tehtyä vatsalihasliikkeitä, niin saisi vatsalihaksista löysät pois. Saattaisi siinä painokin aavistuksen nousta, mutta ei maailma siihen kaadu.

• immi hellen

93kg
      157 cm

aika bullukka olen :)))

• m..

175/64

• mun

mittani sulle kuuluu???

• Vastaan tähän

171/64

• minun mitat

78 cm, 180 kg.

• MaPukke

185cm
      80kg

Siinä suunnilleen

• Aivoihin dieettiä

OMPA VANHA ALOITUS = 6.1.2005 21:25

Ilmeisemmin kuitenkin hyvin kuvaavaa...
      Luin ketjun kokonaan? ja todella täällä on normaalipainoisia tai Anorektikkoja.

Ilmankos keskustelut ovat asian vierestä enemmän kuin ojanpenkat kestää..
      Onko suoli24 kirjoittajat jotenkin aivoinvalideja?
      Isovanhempi palstalla kirjoittelee pääasiassa miniät,
      anoppiminiä palstoille kirjoittaa ne hyökkäys kirjoitukset anopit.
      Isien jutuissa jauhaa naiset ja
      Köyhyys palstaa hallitsee suvereenisesti veroja maksavat hyvätuloiset..

Lähtökohtana "keskusteluihin" on jo, en ole asian omainen, mutta kaiken siitä tiedän enkä mitään hyväksy..

• 153 cm / 53-54 kg. Vuoden alussa painoa oli 67 kg. 50 tai alle ois kiva päästä. 46 kiloa olen ajatellut semmoiseksi, että sitä alemmaksi ei tarvitse päästä.

• Tyttö20w

181 cm, 67 kg PIILOLÄSKIÄ :-D

• nenn.na

154cm/77,8kg.
      Tavote ois sinne 55kg päästä.

• kijjji

165cm/66kg..muutama kilo pois niin sais pahimmat ylimääräset sulamaan mahasta ja reisistä. pieni löllöys ei tätä naista haittaa :)

• 31

175 cm ja 63 kg/nainen

• haxer

moi oon 13v tyttö pituus 165 paino 44 painodeksi16,2 normaali paino kuulemma vaikka oon mielestäni läski!

• Lissu-tätsy

Haxer: Oot vähän liian hoikka, 16,2 on alipainoinen. Syö ja liiku normaalisti vaan, kroppa kehittyy tossa iässä paljon.

• Anonyymi

Ite 175cm J paino 50kg
      5 kg liikaa painoa, yritän laihduttaa

• Anonyymi

188 cm, 188 kg.

Ylipainoa? 🤔

• Anonyymi

Siis 188 cm ja 115 kg :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis 188 cm ja 115 kg :D

Kortisoni ym. lääkkeitä käytössä. Nekin voi tietysti lihottaa?

• Anonyymi

170/118

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe