kotiisi jos joku tois oven taa ruuan niin pystyisitkö erakuoitumaan kotiisi
oletko erakkomainen ja pystyisitkö erakuoitumaan
7
182
Vastaukset
- Dsdlkflkdfdssfd
Pystyisin mutta mielummin erakoidun koko maailmassa kuin vain kotonani.
Kyl...
- niinyksin
Olen erakko, mutta haluaisin silti löytää tänne erakkomaailmaani erakkomiehen.
- AinajaIkuisesti69
Mikäs tässä erakoituessa. Safkat pitää roudata itse kaupasta, mutta muuten on vain mie ja seinät =)
- ei.provo
Miten tän erokkomaisuuden sais muotoiltua fiksusti treffipalstan profiiliin? (Mulle riittäis se, jos joku itseensä kyllästynyt kävis kerran viikossa röhnöttämässä tuossa sohvalla. Vois katsoa jonkun hyvän leffan, juoda pari olutta, seksiäkin harrastaa.. )
- erakkomuija
Minä oon elänyt ihan täys erakon elämää jo 8 vuotta. Töissä kyllä käyn, muttei sekään mitenkään sosiaalista ole, istun siinä koneellani vaan.
Itse asiassa unelmani on, että kun oon saanut tän asuntoni maksettua ja vanhempani perittyä (haaskalintu, joo) niin lopetan työt, ostan mökin jostain korvesta ja muutan sinne kissojeni kanssa. Todennäköisesti kyllä. Yksi suurimpia pelkoja elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403686- 743443
- 1153145
- 1452747
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202018Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281962- 401639
- 641233
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115