Renne korppila on komea ytm

Atm32

23

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryppis

Niin ja myös tytöiltä ainakin jutun perusteella, jos nyt 20-vuotiaalta oli irronnut toissa vuonna. Hyvähän se on, että joku jaksaa teinejäkin viihdyttää, taitaisi jäädä suurimmalta osalta miehistä homma kesken.

• vittusentään

Renne ja iida eivät ole omistushaluisia eli saavat nussia ketä tahansa.

• Naisasialooseri1

Tuskimpa Iida pystyisi YT-miestä sitouttamaan niin että tämä olisi uskollinen. Renne panisi muita joka tapauksessa, poikkeuksellista tietysti on, että hyväksyy naisensa lutkaamisen. Kaitpa se Iida on poikkeuksellisen suostuvainen sängyssä

• khkhkhkhkh

Todella ärsyttävä olemus. En antaisi.

• Mä en kyllä muista höylänneeni Rennea, mutta jos kerran se saa kaikilta naisilta pillua niin ehkä se vaan oli niin huono että olen unohtanut.

• ätminki

Antaisit sille heti jos se tulisi kysymään

• Naisasialooseri1

Mies höylää naista, ei toisinpäin, joten et ole höylännyt Renneä etkä ketään muutakaan vaan alentunut höylättäväksi

• en.muista.enkä.muistele

eikös ne kaikki aina unohdu kun ei niitä kerran muistella eikä muisteta..seoli toki vain vitsi kun kyllähän me kaikki aikuiset peikot tiedämme että kyllä ne muistetaan

• ätminki kirjoitti:

Antaisit sille heti jos se tulisi kysymään

Se tulisi yht'äkkiä oven taakse ja kysyisi annanko panna? Olenpas mä haluttava.

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Mies höylää naista, ei toisinpäin, joten et ole höylännyt Renneä etkä ketään muutakaan vaan alentunut höylättäväksi

Riippuu mistä roikkuu. Mun mielestä se panee, joka on aktiivisempi. Esim. Ratsastaessa nainen miestä.

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu mistä roikkuu. Mun mielestä se panee, joka on aktiivisempi. Esim. Ratsastaessa nainen miestä.

Huh huh mitä feministi sontaa taas...

Kyllä se nainen on aina nussittavana.

Ja älä ees yritä puhua paskaa... Sie tykkäät kun saat olla miehen alla ja alistettuna...

• vihatipunen

Ei ole komea vaan todella vastenmielisen näköinen. Kävi samalla salilla kuin mä...siis silloin kun kävin vielä salilla.

• just-for-fun-

iidan pillussa muhii monen miehen mällit ja rennen sitten nuolee sitä pillua

• Eräkettu

No Renne Korppilan näköset rosvot nyt vaan on naisten mieleen...
      Sillä on aina joku malli kainalossa.

Kiitos siitä jumalille...

En itekkään ole mikään kansikuva poika.

• Ai on vai? Ei saa. :)

• Eräkettu

Kyllä saa...

Sitä ei välttämättä ihan heti tajua. :D

Ei tarkottaa kyllä..

• Eräkettu kirjoitti:

Kyllä saa...

Sitä ei välttämättä ihan heti tajua. :D

Ei tarkottaa kyllä..

Niin komeata miestä ei ole olemassakaan, että kaikilta naisilta saisi. Kun komeuskäsitys on subjektiivista. Eikä saamisen perusteeksi useinkaan riitä pelkkä ulkonäkö. :)

Tämä on karu fakta.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Niin komeata miestä ei ole olemassakaan, että kaikilta naisilta saisi. Kun komeuskäsitys on subjektiivista. Eikä saamisen perusteeksi useinkaan riitä pelkkä ulkonäkö. :)

Tämä on karu fakta.

Kyllä se on joku geneettiseen muistiin kirjotettu fakta...

Sieki olisit heti levittämässä haaroja kun kehun kauniiksi ja vähän luvattomasti puristelisin. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Kyllä se on joku geneettiseen muistiin kirjotettu fakta...

Sieki olisit heti levittämässä haaroja kun kehun kauniiksi ja vähän luvattomasti puristelisin. :D

En olisi. Ei pahalla. :)

Ei ole koskaan ollut vaikeuksia vastustaa miehiä. Pikemminkin löytää sellainen, jota on vähän vaikeampi vastustaa ja sellaisen jo olen löytänyt. Joten siitä pidän myös kiinni, koska on mukavaa edes kerran elämässään olla miehen kanssa, jota ei aina pysty vastustamaan. Se on jo harvinainen yksilö sellainen. :)

Mä en oikeasti ymmärrä juttuja hormoonit vie, naiset sekoaa ja kostuu kun näkee jonkun miehen x. Heti on joku seksi mielessä. Kun itellä ei ole ikinä ollut seksi ekana mielessä, yleensä sitä tunnetta on pitänyt etsimällä etsiä, että joku sytyttäisi. Ja se kstäisi pidempään kuin suukon verran. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

En olisi. Ei pahalla. :)

Ei ole koskaan ollut vaikeuksia vastustaa miehiä. Pikemminkin löytää sellainen, jota on vähän vaikeampi vastustaa ja sellaisen jo olen löytänyt. Joten siitä pidän myös kiinni, koska on mukavaa edes kerran elämässään olla miehen kanssa, jota ei aina pysty vastustamaan. Se on jo harvinainen yksilö sellainen. :)

Mä en oikeasti ymmärrä juttuja hormoonit vie, naiset sekoaa ja kostuu kun näkee jonkun miehen x. Heti on joku seksi mielessä. Kun itellä ei ole ikinä ollut seksi ekana mielessä, yleensä sitä tunnetta on pitänyt etsimällä etsiä, että joku sytyttäisi. Ja se kstäisi pidempään kuin suukon verran. :)

Ite olen tuntunu sytyttävän eukot jo ennenkuin avasin suuni..

Naisilla vissiin ei olekkaan seksi ihan heti mielessä vaikka pahasti kiimassa ovatkin.

Tuntuu enemmänkin olevan sellaset villi mies testosterni vibat mielessä.

Miehillä on pillun saanti mielessä ja eikä me olla niin prinsessamaisia sen kumppanin valinnan suhteen.

• Eräkettu kirjoitti:

Ite olen tuntunu sytyttävän eukot jo ennenkuin avasin suuni..

Naisilla vissiin ei olekkaan seksi ihan heti mielessä vaikka pahasti kiimassa ovatkin.

Tuntuu enemmänkin olevan sellaset villi mies testosterni vibat mielessä.

Miehillä on pillun saanti mielessä ja eikä me olla niin prinsessamaisia sen kumppanin valinnan suhteen.

Mimmoinen on se paha kiima? Ois kiva päästä tästäkin aiheesta perille. Mitä miehet tuolla kommentilla tarkoittaa?

Paha läheisyyden puute on tuttua yksin elellessä, kiima vasta kun suhde jo rullaa sujuvasti eteenpäin. Sitten voi iskeä se kiimainen olotila, pakko saada tuota miestä jne. Sitä ennen se pysyy jäissä.

Vieraita ei osaa haluta, kuten sitä jo tutumpaa ja tärkeäksi käynyttä.

Miehet nyt tuntuukin usein olevan enemmän seksin, kun kokonaisuuden perään.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Mimmoinen on se paha kiima? Ois kiva päästä tästäkin aiheesta perille. Mitä miehet tuolla kommentilla tarkoittaa?

Paha läheisyyden puute on tuttua yksin elellessä, kiima vasta kun suhde jo rullaa sujuvasti eteenpäin. Sitten voi iskeä se kiimainen olotila, pakko saada tuota miestä jne. Sitä ennen se pysyy jäissä.

Vieraita ei osaa haluta, kuten sitä jo tutumpaa ja tärkeäksi käynyttä.

Miehet nyt tuntuukin usein olevan enemmän seksin, kun kokonaisuuden perään.

Naiset tullee julkisilla paikoilla päälle...
        Tulevat tyrkyttämään itteään.

Ja jos sulla on sellanen vakkari tyttö niin se soittelee taas tiettyyn aikaan kuukautta..

Miehillä se on se kolon tarve ja naisilla on se miehen läsnäolon kaipuu..

• tuo.nainen.on.mikä.on

no eikö se 20v hae ihan julkisuutta ja haluaa löytää julkkiksen siksi tyrkyttää julkkiksille itseään ja nyt on tv ssä ohjelmassa johon on pakko hakea että saa julkisuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe