Mielipidettä, kiitos.
http://41.media.tumblr.com/01c0a8e18c75b50660a9149bba3f1d10/tumblr_ng6v8tzPZ91r22uhfo1_1280.jpg
Hot or not?
19
310
Vastaukset
- blondit-ok
Tosi kalsea ääni tuolla näyttelijällä. Joten sanon: en panis.
- Luolamadonna
Ihan jees.
Kunhan ei käytä villasukkia, sillä mun kämppä on aika liukas.
(Hihitystä) - semi.seko
en tiedä, mutta tää on aika hot.. https://www.youtube.com/watch?v=IvSbQB6-UdY&ebc=ANyPxKpdcAIlgUyZYOHVff-TogXf-4XwhPqRQxuerRxIeqWzMxilPo4BjJoJwD0GxRi4377zDKaCMNMZLNH2qJCTUbrWePvulQ
- nätti-tyttö
panisin kuvassa ainakin nätti ja kaunis nätit tissit ja kauniit kasvot panisin
- nainenysyy
Eikös tuolla ole vähän riipparit? itsellä ei roiku noin paljon (ei ollenkaan ) vaikka olen 45v. Naama hänellä on kaunis.
- Luolamadonna
Riipparit?
Näin miehen näkökulmasta katsoen naisen kanssa rakastelussa ei ole mitään eikä minkäänlaista vertikaalista "reflektion" paikkaa, johon kiinnittää tajuntansa.
Lateraalinen puoli on sitä samaa.
Ei nainen ole lähietäisyydellä kuva, dorka.
(Kruna-reps) - yhä.edelleen
antaisin sulle ison peukun, mutta olen invalidsoitu tuottajan puolelta :( olet ihana
- vaatteet.päälle
tui tui tuikkivat silmät..kauniit silmät on eli ei mitään vikaa niissä mutta hieman säälittää kun on varmaan viluissaan
- 324656345
Helposti panisin :D
- Adkjfsdksdfkjsdfsfd
medium.
Hotimpi vaatteet päällä. Valitettavasti nuorehkolla naisella rinnat riippuu jo aika pahasti.
- komsii-komsaa
Ollaanpa sitä kriittisiä. Tosin ehkä olet oikeassa. Muistan nähneeni Anu Saagimista alastonkuvan 40 ikäisenä. Ennen leikkauksia. Ja oli kyllä terhakammat tissit. Nyt se on jo vissiin 50 .
- 903
Miksi pitää olla noin tympeä ilme, kamalasti tahallaan sotketut hiukset ja teennäinen käsi lantiolla -poseeraus? En panisi, palataan asiaan kun oppii olemaan normaalisti.
- kaisanoasaa
Tietenkin panisin.
- kokokuvaa_kiitos
Eihän tuossa ole kuin keskiverrot, vähän riippumalliset tissit. Persehän se ratkaisee. Löytyykö lantion kaarta, mikä on vyötärö-lantio-suhde? Ei mikään J. Lo muistaakseni.
Erittäin kaunis ja vaaleudessaan eteerinen nainen minun mielestäni. Pisamat on iso plussa sekä naisella, että miehellä.
..Ja hänellä on ihan kauniit ja normaalit, ilmesesti imettäneen, naisen rinnat. Ikävää nillitystä taas. Kriittiset kommentit kertonevat lähinnä siitä, että katsojan silmät ovat tottuneet pinkeisiin silaripalloihin.- kaunis_nainen_hän_on
Nuo on nuorena otettuja kohuttuja kuvia. Ei siis ole imettänyt tuossa vielä. Itse olen imettänyt pari lasta pienemmillä rinnoilla, mutta rinnat ei riipu, vaikka vanhempi olenkin. Joten yksilöllisiä ollaan kaikki. Ihan kauniit rinnat nuo silti. Ja kauniit kasvot.
- riippurintainen
Rinnat alkavat riippua helpommin ehkä kun ovat isokokoiset, jos ei ole silareita siis. Se riippuu myös rintalihasten kunnosta tietysti.
Kommenttina tähän kyseiseen naiseen sanoisin bi-naisena ettei ole ihan minun makuuni, tykkään erittäin siroista, mutta silti naisellisista naisista(Emilia Clarke) Taikka sitten kurvikkaista, kuten Michelle Mercier aikoinaan Angeliquena)Jotenkin minulle tulee hieman tomboy-mainen kuva hänestä, ehkä olen väärässä. En tiedä kenestä kuvassa on kyse. Mutta kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Viehätyn kuitenkin eniten luonnonkauniista kuin silikonipommeista - tui.tui
riippurintainen kirjoitti:
Rinnat alkavat riippua helpommin ehkä kun ovat isokokoiset, jos ei ole silareita siis. Se riippuu myös rintalihasten kunnosta tietysti.
Kommenttina tähän kyseiseen naiseen sanoisin bi-naisena ettei ole ihan minun makuuni, tykkään erittäin siroista, mutta silti naisellisista naisista(Emilia Clarke) Taikka sitten kurvikkaista, kuten Michelle Mercier aikoinaan Angeliquena)Jotenkin minulle tulee hieman tomboy-mainen kuva hänestä, ehkä olen väärässä. En tiedä kenestä kuvassa on kyse. Mutta kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Viehätyn kuitenkin eniten luonnonkauniista kuin silikonipommeistaLaura Birn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065