Naiset eivät paskalla, kuten miehet, joten miksi sinkkunaiset ostavat silti paskapaperia? Sen nyt ymmärrän, että perheelliset tai yh:t ostavat, kun samassa taloudessa saattaa asua miespuolisia henkilöitä.
Miksi sinkkunaiset ostavat paskapaperia?
11
205
Vastaukset
- asioistatietävätaho
Ne niistävät nokkansa siihen.
- flowersreally
Koska niitä tyhjiä hylsyjä voi käyttää 1001 tavalla, mm. viestien vastaanottamiseen ulkoavaruudesta.
- flowersreally
Ratikkakuski kirjoitti:
Menen heti kokeilemaan!
Ok. Mä meen tänne toiseen päähän. Verrataan sitte viestejä, eiks je.
- luonnollistapaskoa
scrg kirjoitti:
Tuo ansaitsee uusinnan tälle:
https://www.youtube.com/watch?v=w-0TEJMJOhkPainonpudotuksessa tärkeää ulostaa pari kertaa päivässä niin putoaa painoa. Miten muute ihminen laihtuu kun kusemalla ja paskalla. Käy siekin paskolla voit paremmin luoja on luonut paskareiän perseeseen
- 473aehe34
Älä teinipelle edes viitsi!
Naiset paskoo sateenkaaria ja pieree parfyymia?
- erkki-täti
Ei se ihan noinkaan ole, mutta tarkkana pitää olla.
Jos nimittäin MissMaailma töräyttäisi julkisesti kananmunapierun (vaikka vahingossa), niin tittelihän otettaisiin pois heti. Luultavasti saisi myös mittavat korvausvaatimukset missiorganisaatiolta unelmien särkemisestä.
Että kyllä tämä on sellainen asia, johon tulisi suhtautua suurella varovaisuudella.
- kopkopnusnuspröötmoro
Panorinkijännäjyystäriytmikarju käy niiden luona ja käyttää sitä paperia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797