korkokengät miehellä arjessa

mies924

Olen käyttänyt korkokenkiä viimeset viisi vuotta arjessa. Ja aijon jatkossakin käyttää.
Miten suhtaudutte miehiin jotka käyttää korkoja ihan julkisesti ?
Millasia kokemuksia teillä on ?

19

379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies924

      Mitä mieltä ootte miehistä koroissa

    • hesari16

      Täällä Kalliossa ainakin saa pukeutua miten tahtoo. Kukaan ei kiinnitä huomiota jos mies kävelee kadulla piikkikoroissa ja hameessa karvaiset sääret vilkkuen.

    • mies924

      Ite olen käyttänyt korkoja kohta viisi vuotta viikottain ja välillä tulee ikävää kommenttia mutta ei ole haitan. Tyttö ystäväni on hyväksynyt sen että käytän ja kannustaa käyttämään

    • hauskaaa2

      iteki käyttäisin mut ei löydy 46kokoa mistää :D

      • nelineloset

        Tuohan ei ole este vaan tekosyy..Kyllä 46 löytyy,vähän googletat


      • Schuhe

      • mies924

        Hyvät korot kun löytää niillä kävelee mielellään sekä ajaa autoakin ite tykkään ajaa autoa melkein aina koroilla paljon mukavammat kengät ajaa kuin lenkkarit ja samalla voi kävellä kaupassakin korot jalassa :)


    • mies924

      Joo aika pienissä koissa ne liikkuu itellä jalka 41-42. Oon löytänyt aika hyvin saappaita ja nilkkureita arki käytössä tällä hetkellä on nilkkurit 8 cm korolla ja saappaat10 cm korolla. Ostettiin tyttöystävän kanssa samanlaiset niin ei tuu riitaa :D

    • mies924

      Korot on mukavat ja nätit kengät

      • mies924

        Hei kommentoikaa


      • On parasta aikaakin korkkarit jalassa . Mutta tämä sivusto ei vaan anna lisätä kuvaa mukaan!??
        Mustat lakeriavokkaat, korkoa 11cm. Hiukan ahtaat, mutta kyllä sen kestää!


      • miehinen83_

        Hyvältä näyttää, olisi mukava nähdä viellä vähän sivusta jotta näkee kengät ja korot paremmin ;)



      • mies4691

        Olipas ihania kuvia..missä niitä vois nähdä lisää? Ihanat nilkat,sääret...Onko sulla saappaitakin? Oli ehkä tyhmä kysymys,tietty on..



    • teemitähaluat

      No yäk. Korkokengissä? Hyi hemmetti.

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      oletko ville niinistö

    • Ei.muuta.lisättävää

      Do U! Kerran täällä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe