korkokengät miehellä arjessa

mies924

Olen käyttänyt korkokenkiä viimeset viisi vuotta arjessa. Ja aijon jatkossakin käyttää.
Miten suhtaudutte miehiin jotka käyttää korkoja ihan julkisesti ?
Millasia kokemuksia teillä on ?

19

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies924

Mitä mieltä ootte miehistä koroissa

• hesari16

Täällä Kalliossa ainakin saa pukeutua miten tahtoo. Kukaan ei kiinnitä huomiota jos mies kävelee kadulla piikkikoroissa ja hameessa karvaiset sääret vilkkuen.

• mies924

Ite olen käyttänyt korkoja kohta viisi vuotta viikottain ja välillä tulee ikävää kommenttia mutta ei ole haitan. Tyttö ystäväni on hyväksynyt sen että käytän ja kannustaa käyttämään

• hauskaaa2

iteki käyttäisin mut ei löydy 46kokoa mistää :D

• nelineloset

Tuohan ei ole este vaan tekosyy..Kyllä 46 löytyy,vähän googletat

• Schuhe

• mies924

Hyvät korot kun löytää niillä kävelee mielellään sekä ajaa autoakin ite tykkään ajaa autoa melkein aina koroilla paljon mukavammat kengät ajaa kuin lenkkarit ja samalla voi kävellä kaupassakin korot jalassa :)

• mies924

Joo aika pienissä koissa ne liikkuu itellä jalka 41-42. Oon löytänyt aika hyvin saappaita ja nilkkureita arki käytössä tällä hetkellä on nilkkurit 8 cm korolla ja saappaat10 cm korolla. Ostettiin tyttöystävän kanssa samanlaiset niin ei tuu riitaa :D

• mies924

Korot on mukavat ja nätit kengät

• mies924

Hei kommentoikaa

• On parasta aikaakin korkkarit jalassa . Mutta tämä sivusto ei vaan anna lisätä kuvaa mukaan!??
        Mustat lakeriavokkaat, korkoa 11cm. Hiukan ahtaat, mutta kyllä sen kestää!

• miehinen83_

Hyvältä näyttää, olisi mukava nähdä viellä vähän sivusta jotta näkee kengät ja korot paremmin ;)

• mies4691

Olipas ihania kuvia..missä niitä vois nähdä lisää? Ihanat nilkat,sääret...Onko sulla saappaitakin? Oli ehkä tyhmä kysymys,tietty on..

• teemitähaluat

No yäk. Korkokengissä? Hyi hemmetti.

• zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

oletko ville niinistö

• Ei.muuta.lisättävää

Do U! Kerran täällä ollaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4896
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2229
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2029
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      199
      1971
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      173
      1602
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      299
      1533
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1304
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1229
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1174
    Aihe