korkokengät miehellä arjessa

mies924

Olen käyttänyt korkokenkiä viimeset viisi vuotta arjessa. Ja aijon jatkossakin käyttää.
Miten suhtaudutte miehiin jotka käyttää korkoja ihan julkisesti ?
Millasia kokemuksia teillä on ?

19

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies924

Mitä mieltä ootte miehistä koroissa

• hesari16

Täällä Kalliossa ainakin saa pukeutua miten tahtoo. Kukaan ei kiinnitä huomiota jos mies kävelee kadulla piikkikoroissa ja hameessa karvaiset sääret vilkkuen.

• mies924

Ite olen käyttänyt korkoja kohta viisi vuotta viikottain ja välillä tulee ikävää kommenttia mutta ei ole haitan. Tyttö ystäväni on hyväksynyt sen että käytän ja kannustaa käyttämään

• hauskaaa2

iteki käyttäisin mut ei löydy 46kokoa mistää :D

• nelineloset

Tuohan ei ole este vaan tekosyy..Kyllä 46 löytyy,vähän googletat

• Schuhe

• mies924

Hyvät korot kun löytää niillä kävelee mielellään sekä ajaa autoakin ite tykkään ajaa autoa melkein aina koroilla paljon mukavammat kengät ajaa kuin lenkkarit ja samalla voi kävellä kaupassakin korot jalassa :)

• mies924

Joo aika pienissä koissa ne liikkuu itellä jalka 41-42. Oon löytänyt aika hyvin saappaita ja nilkkureita arki käytössä tällä hetkellä on nilkkurit 8 cm korolla ja saappaat10 cm korolla. Ostettiin tyttöystävän kanssa samanlaiset niin ei tuu riitaa :D

• mies924

Korot on mukavat ja nätit kengät

• mies924

Hei kommentoikaa

• On parasta aikaakin korkkarit jalassa . Mutta tämä sivusto ei vaan anna lisätä kuvaa mukaan!??
        Mustat lakeriavokkaat, korkoa 11cm. Hiukan ahtaat, mutta kyllä sen kestää!

• miehinen83_

Hyvältä näyttää, olisi mukava nähdä viellä vähän sivusta jotta näkee kengät ja korot paremmin ;)

• mies4691

Olipas ihania kuvia..missä niitä vois nähdä lisää? Ihanat nilkat,sääret...Onko sulla saappaitakin? Oli ehkä tyhmä kysymys,tietty on..

• teemitähaluat

No yäk. Korkokengissä? Hyi hemmetti.

• zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

oletko ville niinistö

• Ei.muuta.lisättävää

Do U! Kerran täällä ollaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe