Kysymys saamattomille miehille.

Lamamlö

Mitä tunteita se herättää kun ette ole saaneet kokea millaista on päästä naisen sisään? Maksullisissa käyntiä ei voi lukea varsinaiseksi rakasteluksi kun nainen einsiinä oikeasti halua ja varmsti joutuu käyttämään kumia. Aiheuttaako se katkeruutta kun joku teinipoikakin pääsee pukille ja te vain arvuuttelette millaista se touhu on. Mahtaa myös käydä itsetunnon päälle kun ei kelpaa kenellekkään. Oletteko vihaisia naisille tai itsellenne, onko naisen puute aiheuttanut masennusta? Kyllä se on mukavaa kun on nainen joka rakastaa sinua ja haluaa antaa pyhimpäänsä sinulle.

7

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiljaisuuslaskeutui

Kas kun ei herätä minkäänlaista keskustelua, tämä tällanen aloitus. Ja niin kuin nämä aina valittavat siitä yhdestä ja samasta asiasta..... ;D

• 927r9fiji

Huono häpäisy yritys ja lopussa seireenin laulu jolla yritetään saada heikko hermoiset ruotuun =D . Määrittele maksullinen ja miten ammattilainen olisi sen huonompi kuin satunnaispanot?

• lähes100

Riippuu niin paljon maksullisesta, on niitä monta oikeasti hommassa mukana olevaakin. Toki useimmat tekee sitä vain rahasta, toiset tosin osaa peittää sen paremmin. Mutta jos alat vakiasiakkaaksi ja tutustut heihin paremmin, moni niistä on hyvin mukava, rehellinen ja avoin.

• 87yrwfsuh
        lähes100 kirjoitti:

Riippuu niin paljon maksullisesta, on niitä monta oikeasti hommassa mukana olevaakin. Toki useimmat tekee sitä vain rahasta, toiset tosin osaa peittää sen paremmin. Mutta jos alat vakiasiakkaaksi ja tutustut heihin paremmin, moni niistä on hyvin mukava, rehellinen ja avoin.

Joo ei minua kiinnosta satunnaispanot maksulla tai ilman, kunhan nyt heitin kysymyksen ap:lle koska aloitti häpäisyn. Mielestäni maksullinen on monessa tapauksessa jopa rehdimpi ja parempi kuin satunnaispano, eli tästä syystä tähänkin asiaan puutuin, ettei satunnaispanot kuvittele olevansa ainakaan yhtään sen parempia ihmisinä, ehkä ennemminkin päinvastoin kaksinaismoralistisia iljetyksiä, jos alkavat leimaamaan muita ja itse käyttäytyvät miten käyttäytyvät.

• Harmittaa kyllä ja olen katkera kun jännämiehet panee ja minä en edes saa halauksia naisilta. Netissäkin vastailen naisille mutta ei ne vastaa takas näin rumalle

• Haluaisin mennä maksulliselle mutta ne naiset ei lähetä kuvaansa etukäteen.

• ...

...

Pystyn elämään harmoniassa asian kanssa, kun ei ole pallokahletta jalassa...

...

Tähän viihteellä ollessa huipennus:
      http://doge.naurunappula.com/screen/91/3a/913a2aa77831614d/0/1117029.jpg
      ja
      http://doge.naurunappula.com/screen/19/a5/19a5909cdd4d9521/0/1197246.png

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      183
      1279
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      49
      690
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      52
      552
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    Aihe